Hei!
Olen keski-ikäinen ja onnellisesti naimisissa. Tietyistä syistä haen seksiä muualta, yhteisestä sopimuksesta. Päädyin tähän vasta nyt.
En halua mitään erikoistemppuja. Eikä tarvitse nuolla minua, en pidä siitä. Haluan pitää hyvänä ja tulla hyvänäpidetyksi. Iällä ei ole väliä, mutta jotakin kemiaa pitää olla. Olen lämmin ja pehmeä, en kuitenkaan ylipainoinen. Saisin iskettyä miehiä baareista, mutta en käy baareissa.
Rakastelisitko kanssani?
27
1291
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Helläjapehmeä kirjoitti:
Pirkanmaalla
Täällä olisi kiinnostusta treffaamiseen!
Kik reppumies70
Tai gmail!
- Anonyymi
On kyllä kivalta kuullostava avaus ❤️
Ihan vain uteliaisuudesta, miksi ei saa nuolla? Se ei ole mikään erikoistemppu. On vaikea rakastella, jos ei saa käyttää kumppaniin sitä hellintä ja intiimeintä rakastelutapaa. - Anonyymi
Moi ihanainen nainen
- Anonyymi
Kahvittelun merkeissä voisi aloittaa, niin nähdään kohtaako kemiat millään tasolla.
- Anonyymi
Helläjapehmeä kirjoitti:
Käy :)
Helläjapehmeä laitoin sulle viestiä chätpostiin.
- Anonyymi
Ensin pitäisi etsiä vapaus tehdä niin. Jumalallakin on halunsa.
- Anonyymi
Miten suhun saisi yhteyttä? Laita vaiks sposti :)
- Anonyymi
Ihana! Kyllä kelpaisit minulle!
Ihana olet ,tykkään sinusta!
- Anonyymi
Kyllä minulle kävisi, viestittele: jukkap999 ja gmail.com
- Anonyymi
No niin! Ei muuta kun apinarokkoa jakoon.
- Anonyymi
Jos olet pääkaupunkiseudulta laita viestiä, 35v mies olisi tässä samanlaista seuraa vailla.
[email protected] - Anonyymi
Meillä sovittu samanlainen ulkopuollinen seksi suhde itselleni, mieheni sairauden vuoksi. Ravintolasta ja bubista kyllä iskijöitä löytyy jos sellaista haluisi. Seksi trehvit sivustolta haen kumppanit sänkyyni, vaihdamme kuvia keskenämme myös alaston sellaiset, itse näen myös tärkeimmän mistä tuun nauttii. N 56
- Anonyymi
Laita viestii n56
- Anonyymi
Postisi toimii?
- Anonyymi
Suht suorasukainen kysymys "rakastelisitko kanssani".
Ja ainahan vastaukseksi saa "tottakai" ja kaikkea muuta lipevää paskaa mitä nyt puutteessa oleva suustaan suoltaa.
Jos on kemiaa niin siitähän sitten eteenpäin kuin raivohärkä.
Tsemppiä etsintään beib. Missä asut ois kiva tutustua .kik skimpaaja
- Anonyymi
Kiinnostuin
Olen Tampereelta - Anonyymi
Tsekkaa profiilini s24 treffit.
Tamperelainen fiksu ja luotettava olen. Ok näköinen ja kokoinen. Siisti habitus - Anonyymi
Itse löysin sellaisen hierojan suomi24 treffien kautta. Se oli sielä nimimerkillä Nalyk152 ja tosi osaava kaveri...
- Anonyymi
Kiinnostuin! Haaveilen kypsästä naisesta, jota voisi koskettaa ihanasti. Olen tavallinen 26v mies Pirkanmaalta!
- Anonyymi
Postisi toimii?
Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212168Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175181Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344738Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712381Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931823FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941328- 391236
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215