Rakastelisitko kanssani?

Hei!

Olen keski-ikäinen ja onnellisesti naimisissa. Tietyistä syistä haen seksiä muualta, yhteisestä sopimuksesta. Päädyin tähän vasta nyt.

En halua mitään erikoistemppuja. Eikä tarvitse nuolla minua, en pidä siitä. Haluan pitää hyvänä ja tulla hyvänäpidetyksi. Iällä ei ole väliä, mutta jotakin kemiaa pitää olla. Olen lämmin ja pehmeä, en kuitenkaan ylipainoinen. Saisin iskettyä miehiä baareista, mutta en käy baareissa.

27

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä päin olet?

      • Pirkanmaalla


      • Anonyymi
        Helläjapehmeä kirjoitti:

        Pirkanmaalla

        Täällä olisi kiinnostusta treffaamiseen!
        Kik reppumies70
        Tai gmail!


    • Anonyymi

      On kyllä kivalta kuullostava avaus ❤️
      Ihan vain uteliaisuudesta, miksi ei saa nuolla? Se ei ole mikään erikoistemppu. On vaikea rakastella, jos ei saa käyttää kumppaniin sitä hellintä ja intiimeintä rakastelutapaa.

      • Saa käyttää jos haluaa, mutta olen herkkä muualtakin


    • Anonyymi

      Moi ihanainen nainen

    • Anonyymi

      Kahvittelun merkeissä voisi aloittaa, niin nähdään kohtaako kemiat millään tasolla.

      • Käy :)


      • Anonyymi
        Helläjapehmeä kirjoitti:

        Käy :)

        Helläjapehmeä laitoin sulle viestiä chätpostiin.


    • Anonyymi

      Ensin pitäisi etsiä vapaus tehdä niin. Jumalallakin on halunsa.

    • Anonyymi

      Miten suhun saisi yhteyttä? Laita vaiks sposti :)

    • Anonyymi

      Ihana! Kyllä kelpaisit minulle!

    • Ihana olet ,tykkään sinusta!

    • Anonyymi

      Kyllä minulle kävisi, viestittele: jukkap999 ja gmail.com

    • Anonyymi

      No niin! Ei muuta kun apinarokkoa jakoon.

    • Anonyymi

      Jos olet pääkaupunkiseudulta laita viestiä, 35v mies olisi tässä samanlaista seuraa vailla.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Meillä sovittu samanlainen ulkopuollinen seksi suhde itselleni, mieheni sairauden vuoksi. Ravintolasta ja bubista kyllä iskijöitä löytyy jos sellaista haluisi. Seksi trehvit sivustolta haen kumppanit sänkyyni, vaihdamme kuvia keskenämme myös alaston sellaiset, itse näen myös tärkeimmän mistä tuun nauttii. N 56

      • Anonyymi

        Laita viestii n56


    • Anonyymi

      Postisi toimii?

    • Anonyymi

      Suht suorasukainen kysymys "rakastelisitko kanssani".
      Ja ainahan vastaukseksi saa "tottakai" ja kaikkea muuta lipevää paskaa mitä nyt puutteessa oleva suustaan suoltaa.
      Jos on kemiaa niin siitähän sitten eteenpäin kuin raivohärkä.
      Tsemppiä etsintään beib.

    • Missä asut ois kiva tutustua .kik skimpaaja

    • Anonyymi

      Kiinnostuin
      Olen Tampereelta

    • Anonyymi

      Tsekkaa profiilini s24 treffit.
      Tamperelainen fiksu ja luotettava olen. Ok näköinen ja kokoinen. Siisti habitus

    • Anonyymi

      Itse löysin sellaisen hierojan suomi24 treffien kautta. Se oli sielä nimimerkillä Nalyk152 ja tosi osaava kaveri...

    • Anonyymi

      Kiinnostuin! Haaveilen kypsästä naisesta, jota voisi koskettaa ihanasti. Olen tavallinen 26v mies Pirkanmaalta!

    • Anonyymi

      Postisi toimii?

    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe