"Oletko nähnyt häntä? Helsingin poliisi etsii kadonnutta 13-vuotiasta tyttöä".
https://im.mtv.fi/image/8496534/landscape16_9/792/446/ce62208d046d1ccb9099eb415be79a70/VJ/kadonnut.jpg
Poliisi etsii Helsingissä tyttöä, joka on ollut kateissa tiistaista asti.
Poliisin mukaan tyttö saattaa liikkua Itä-Helsingin alueella.
Poliisi pyytää Twitterissä havaintoja tytöstä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-nahnyt-hanta-helsingin-poliisi-etsii-kadonnutta-13-vuotiasta-tyttoa/8496516
13 Somali tyttö kadoksissa helsingissä
17
1498
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon oloisia tyttöjä liikkuu Itä-Helsingissä pilvin pimein.
- Anonyymi
Ai nyt poliisi julkaisee kuvan, eikä pelkkää kuvausta vaatteista, jännää.
- Anonyymi
Kotimainen tyttö jos on liikkunut somalipiireissä ja katoaa niin poliisi varovasti ilmoittaa asiasta ettei tule etnisiä riitoja.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Kaikkia ,joilla on lapsia.
- Anonyymi
Voi teitä vihan sokaisemia raukkoja.
- Anonyymi
Sanotko noin koska kaikki tekee samaa sinulle?
- Anonyymi
Vieläkö on kateissa?
- Anonyymi
Kylläpä täällä on ihania ihmisiä, jotka toistavat itselleen kerrottuja asioita.
- Anonyymi
Viha, väkivalta, valehtelu ja tyrmäävä tyhmyys ovat persujen elämää. Vieläkö ihmettelette, että yllä olevien kommenttien kirjoittajia haluttaisiin hallitukseen?
Sairasta porukkaa kaikki persut. Menkää ihmeessä hoitoon! - Anonyymi
Siis miten täällä saa kirjoittaa näin hirveitä kommentteja, uskomattoman törkeää, varsinkin kun on kyse kadonneesta lapsesta.
Hävetkää, jos edes sitäkään osaatte!!!
Tämä koko aloutus POISTOON NYT.- Anonyymi
Joku ei pidä sananvapaudesta?
Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384754- 1773893
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381856
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581308Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203