Tilasin itselleni tänään MOI liittymän.
On 10 € edullisempi kuin nykyinen Elisa liittymä.
Elisa tuntuu vain nostavan hintojaan - yksi asiakas ei heille tunnu merkitsevän mitään.
Onko kokemuksia MOI operaattorista?
90
37819
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä operaattori. Toimii DNA:n verkossa.
- Anonyymi
DNA ei vaivautunut edes tekstaria lähettämään lähestyvän prepaid-liittymän vanhenemisen edellä, kuuluisi peruspalveluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DNA ei vaivautunut edes tekstaria lähettämään lähestyvän prepaid-liittymän vanhenemisen edellä, kuuluisi peruspalveluun.
no tottakai eivät ilmoita kun on kyse prepaid liittymästä,sinähän lataat itse ja koska ei tule laskua niin miksi oletit että pitäisi vielä soitella sinun perääsi 😅😆🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*100# -näppäilyllä selviää saldo- ja vanhenemistilanne
12 kk:n välein ladaten ei vanhene, seinäkalenteri muistuttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tottakai eivät ilmoita kun on kyse prepaid liittymästä,sinähän lataat itse ja koska ei tule laskua niin miksi oletit että pitäisi vielä soitella sinun perääsi 😅😆🤣
Elisa ilmoittaa. Minulla on prepaid varapuhelimessa. Saan muistutuksen kun saldoa on lisättävä, jos haluan pitää sen aktiivisena.
- Anonyymi
Vaihda liittymäsi et kadu.
- Anonyymi
Elisa osaa rahastamisen taidon joten oli mikä hyvänsä Elisan sähköposti tms. niin aina nousee hinta kun muka tehdään jotain parannuksia joista en olisi niinkään varma. Ei koskaan Elisan puh.liittymää enää, vaikka Moi joskus täällä tökkii ei varmaan jokapaikassa ja hinta sanelee käytyttäjän jolla ei ole paljon käyttöä moisille sos, medioille.
- Anonyymi
Juu on. Vaihdoin pmuutaman viikko sitten sekä kotinetin että kännykän liittymät MOI:lle.
200 megainen rajaton 18€/kk. Tilasin näitä simmejä siis 2kpl. Käy sekä modeemiin että kännykkään.
Aiempi kotinettini oli Telialta ja se oli 100 megainen. Puhelimessa oli valmiiksi 200 megainen Telialta. Säästän yhteensä 17€/kk, ja kotinettiin tuli teoriassa tuplanopeus, joka on käytännössä testieni jälkeen 1.5 kertainen todellisuudessa, mikä kuuluu asiaan.
Ja yhteydet on olleet tosi hyvät! Käytän nettiä mm. työkäytössä koko päivän.- Anonyymi
Mutta kannattaa tiedostaa että kun tilaat simmin ja netistä klikkaat "ota liittymä käyttöön" niin siitä pitää odottaa vielä noin viikko että numeronsiirto tapahtuu.
- Anonyymi
Minulla on Elisan Saunalahti Huoleton 200M ja maksan tästä 4G-liittymästä 17,90 €/kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Elisan Saunalahti Huoleton 200M ja maksan tästä 4G-liittymästä 17,90 €/kk.
Saunalahti Huoleton 200M
Kuukausimaksu €/kk
31,99
Netin latausnopeus Mbit/s
200M
Netin käyttö EU- ja ETA-maissa
29 Gt
Liittymän kuukausimaksuun sisältyvät normaalihintaiset puhelut
Rajattomasti
Liittymän kuukausimaksuun sisältyvät multimediaviestit
Rajattomasti
Mpm €/min
0,169
Netin lähetysnopeus Mbit/s
50M
Rajaton netin käyttö Pohjolassa & Baltiassa
Kyllä
Liittymän kuukausimaksuun sisältyvät normaalihintaiset tekstiviestit
Rajattomasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunalahti Huoleton 200M
Kuukausimaksu €/kk
31,99
Netin latausnopeus Mbit/s
200M
Netin käyttö EU- ja ETA-maissa
29 Gt
Liittymän kuukausimaksuun sisältyvät normaalihintaiset puhelut
Rajattomasti
Liittymän kuukausimaksuun sisältyvät multimediaviestit
Rajattomasti
Mpm €/min
0,169
Netin lähetysnopeus Mbit/s
50M
Rajaton netin käyttö Pohjolassa & Baltiassa
Kyllä
Liittymän kuukausimaksuun sisältyvät normaalihintaiset tekstiviestit
RajattomastiSiis uusi hintako 31,99€?? Vai mitä tuo kommentti tarkoittaa?
- Minulla on kyllä tuo Saunalahti huoleton siis 17,90€/kk, viimeisin lasku oli viikon takaa. Laskivatkin hintaa aikoinaan kun olin siirtämässä numeroa Telialle. Kyllä pitävät asiakkaastaan kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis uusi hintako 31,99€?? Vai mitä tuo kommentti tarkoittaa?
- Minulla on kyllä tuo Saunalahti huoleton siis 17,90€/kk, viimeisin lasku oli viikon takaa. Laskivatkin hintaa aikoinaan kun olin siirtämässä numeroa Telialle. Kyllä pitävät asiakkaastaan kiinni.Kyllä, uusille ne lahjoittaa määräaikaisesti halvan mutta vuoden tai kahden jälkeen hinta tuplaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikansa kutakin.
12 kk:n jälkeen paljon kalliimpi Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ainoastaan nettiliittymä, ilman puheluita.
- Anonyymi
Zhell74 kirjoitti:
Tuo on ainoastaan nettiliittymä, ilman puheluita.
Elisalla puhelut pohjoismaihain eivät kuulu hintaan eikä myöskään ns. Omaelisa avain jolla pääsee omiin tietoihin. Ne maksavat erikseen.
- Anonyymi
Aine. Näen vaihteli nyt ollut moi ainakin 12 vuotta
Jotain 12 euroo kuussa maksaa , toimii hyvin myös ulkomaillakin
Kotona on 5 g wifi
- Anonyymi
Kannattaa tarpeen mukaan katsoa jos tarvii 5G, toimiiko omalla alueella.
Eihän noilla mitää eroa ja hintoja turha vertailla.
Ainoa asia selvittää mikä juuri omalla asuinalueella antaa parhaan kuuluvuuden ja vakauden.
Se ei nimittäin ihan selkeää aina.
Elisa on kaikkialla PARAS kokemusteni mukaan.- Anonyymi
Elisa tuhoutukoon koska levittää 5G ruttotautia koko maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisa tuhoutukoon koska levittää 5G ruttotautia koko maahan.
Mua ha ha haaa!! Mitähän mielestäsi 5G sitten tekee, mitä nykyiset tiedonsiirtoyhteydet eivät tee?? Muista nyt, että kännykkäverkot eivät ole ainoita langattomasti toimivia, ja sähkö- yms. säteilyä saamme ihan koko ajan ja olemme saaneet jo vuosikymmeniä. Ja MIKÄÄN nykyinen dataliikenne ei ole yhtä vaarallinen kuin NMT oli aikoinaan, eikä siitäkään ole jäänyt minkäänlaisia jälkiä kenenkään kehoon. (Jos kommenttisi oli vitsi, niin ok. Jos ei ollut niin suosittelen lyijykorsuun muuttamista Antarktikselle.)
- Anonyymi
Operaattorien paremmuuden selvittää R-kioskin prepaideilla.
Täällä Elisa myyty tukkoon iltaisin.
Ruotsalainen Telia ei toimi Tp-link'in reitittimessäni.
Norjalaista DNA:ta käytettävä
- Anonyymi
dna 100M 7.5€/kk ekat 12kk sitte 10€/kk simkortti jossa vain netti ei voi puhua normipuheluita. toisella sim kortilla normipuhelut.
- Anonyymi
MOI on kallein operaattori.
Laskuihin ilmestyy "datakaton ylityksiä", yleensä aiheettomia.
Tiede-lehden kommenttipalstoilla on tästä keskustelua.
MOI mukavasti ("vaivattomasti") vaatii valtuudet korttiveloitukseen.
MOI:n dataylityksiä aiheuttavat myös Windowsin päivitykset- Anonyymi
Rajaton 4G
18 €
/kk
Rajaton ja nopea. Siis huippudiili.
Rajaton data
15 Gt EU-dataa/kk
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk
22€ maksimiveloitus Suomessa.
Itse olisin jo vaihtanut ilman tuota korttiveloitusta - Anonyymi
Mikä v***n ylitys rajattomalla liittymällä voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan firmat valehtelee, toivottavasti rajattomuus pitää paikkansa koska itsekin ajattelin vaihtaa pian Moihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajattomia on saatavilla kaksi halvempaa prepaidia.
Toinen löytyy R-kioskien tarjouksista suoraan.
Toisen halpuus perustuu nettilatausbonukseen.
MOI rajaton 22€ jos on muuta kuin nettikäyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos soitat asiakaspalveluihin tai muita yritys numeroihin tai 020,010, jne alkuihin numeroihin niin eivät tietenkään kuulu rajattomaan puhe pakettiin....
Itse kohtasin erikoisuuden missä haluavat veloittaa mielellään luottokortistasi suoraan ja tämä viittaa siihen ,että huonoja kokemuksia ollut ...moi liittymät ja telian Dot liittymien kohdalla varmaan liikaa jätetty laskuja maksamatta ja näin syntynyt peruuttamaton epäluottamus lause kuluttajaa kohtaan kun vaativat luottokortti suora velotusta ?? Tästä syystä en näitä edullisia liittymiä kelpuuttanut. En usko että on ihan lain voimaista vaatia suoraveloitusta luottokortilta ... ja muita maksu vaihtoehtoja ei ole? En kyllä anna kenellekkään lupaa veloitella omin päin . ja en voi olla asiakkaan missä asiakkaaseen yritys asennoituu valmiiksi että jättää laskun maksamatta. ymmärrän jos olisi luotto häiriö merkintä niin silloin ansaitsisin epä luottamus lauseen....
ikäviä muutoksia jossa turvallisuus on jo alttiudessa väärin käyttöön.Telis vielä jaliaa että lataat dovelluksen jonne tulee syöttää kaikki tiedot ja luottokortti numeron? joo tosi turvallista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan firmat valehtelee, toivottavasti rajattomuus pitää paikkansa koska itsekin ajattelin vaihtaa pian Moihin.
mietippä vielä tuota moi liittymää.Ladkua et saa ksikki veloittavat luottokortistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mietippä vielä tuota moi liittymää.Ladkua et saa ksikki veloittavat luottokortistasi
Vain otettu lääke auttaa, ystäväni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos soitat asiakaspalveluihin tai muita yritys numeroihin tai 020,010, jne alkuihin numeroihin niin eivät tietenkään kuulu rajattomaan puhe pakettiin....
Itse kohtasin erikoisuuden missä haluavat veloittaa mielellään luottokortistasi suoraan ja tämä viittaa siihen ,että huonoja kokemuksia ollut ...moi liittymät ja telian Dot liittymien kohdalla varmaan liikaa jätetty laskuja maksamatta ja näin syntynyt peruuttamaton epäluottamus lause kuluttajaa kohtaan kun vaativat luottokortti suora velotusta ?? Tästä syystä en näitä edullisia liittymiä kelpuuttanut. En usko että on ihan lain voimaista vaatia suoraveloitusta luottokortilta ... ja muita maksu vaihtoehtoja ei ole? En kyllä anna kenellekkään lupaa veloitella omin päin . ja en voi olla asiakkaan missä asiakkaaseen yritys asennoituu valmiiksi että jättää laskun maksamatta. ymmärrän jos olisi luotto häiriö merkintä niin silloin ansaitsisin epä luottamus lauseen....
ikäviä muutoksia jossa turvallisuus on jo alttiudessa väärin käyttöön.Telis vielä jaliaa että lataat dovelluksen jonne tulee syöttää kaikki tiedot ja luottokortti numeron? joo tosi turvallistaJos kyseinen veloitusmetodi olisi lainvastainen, olisi se jo lopetettu. Edes valtio ei ole niin hidas ettei parissa vuodessa huomaisi noin avointa lain rikkomista.
Kaikki arveluttava ei automaattisesti ole laitonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajaton 4G
18 €
/kk
Rajaton ja nopea. Siis huippudiili.
Rajaton data
15 Gt EU-dataa/kk
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk
22€ maksimiveloitus Suomessa.
Itse olisin jo vaihtanut ilman tuota korttiveloitustaEikö nykyisin saa valita MunMoihin myöskin laskut. Itsellä ainakin odottaa MunMoissa liittymän avausmaksu?
- Anonyymi
Ilmeisesti kohtuullisiin hintoihin Elisalla pääsee vain kilpailuttamalla eli ilmoittamalla operaattorin vaihdosta, jolloin ottavat yhteyttä paremmalla tarjouksella.
- Anonyymi
Vaihda prepaidiin. Maksat vain käytöstä!
- Anonyymi
Megalörpöttelijästä en tiedä mutta vähän ulospäin soittavalle prepaid ei maksa juuri mitään. Aloitus ja latausmaksu hyvittyy puheluissa.
- Anonyymi
On hyvä
- Anonyymi
Mulla oli Moikka liittymä kuukauden, ei toiminut Puulan mökillä lainkaan, vaikka vaimon DNA samassa paikassa toimi kuin moppe. DNA ei jaa kaistaa tasapuolisesti, eli kannattaa jättää nämä kuuden euron simmit myyjille.
- Anonyymi
Telia hidastaa 4G-liittymän nopeutta kai "pakottaakseen" vaihtamaan 5Ghen.
Mutta en vaihda. Mieluummin lopetan netin käytön.- Anonyymi
Elisa varmaan samassa tarkoituksessa täällä myynyt 4G:nsä tukkoon.
Ruotsalainen Telia pätkii Tp-Link'in reitittimessä. Olisi alle 16€/kk.
Norjalainen DNA (prepaid) siksi nytkin käytössa, 0,566 €/vrk - Anonyymi
Mitäpä jos käyttäisit nettiäsi valokuituverkossa ihan kotikoneella? Tuli vaan mieleen. Toki kaikkien ei tarvitsekaan olla netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos käyttäisit nettiäsi valokuituverkossa ihan kotikoneella? Tuli vaan mieleen. Toki kaikkien ei tarvitsekaan olla netissä.
Kuinka iso valokuiturulla oltava selässä kaupungila?
- Anonyymi
MOI on mulla ollut jo pisemmän aikaa.
Ei mitään ongelmia!
Hinta on 13 euroa, jos ei soita maksullisiin numeroihin.
Tuohon hintaa saa sitten puhua ja tekstailla vaikka miten paljon!
Vastustan Liittymien hintojen nostoa, mikä on Elisa idea!
Elisa vain sitten kun olin siirtymässä MOI antoi edullisen tarjouksen!
En enää muuttanut suunnitelmaani.
Minua ei haittaa MOI Luottokortti laskustus
Se on toiminut minulla aivan hyvin.
Minulla on paljon muitakin laskuja suoraveloituksessa.
Suosittelen kokeilemaan MOI Liittymää!
Jos ei toimi - aina voi vaihtaa! - Anonyymi
no ei ihme anonyymi hahhahhaaaa
- Anonyymi
Olen ollut jo vuosia MOIn asiakas. Ei mitään ongelmia ole ilmaantunut. Lasku aina n. 10€ luokkaa jos en ulkomaille soittele.
- Anonyymi
Olisi jatkuvaa ongelmaa muilla paitsi Moi Rajattomalla ja sen pelkässä nettikäytössä
70 gigatavua kului toissa marraskuussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi jatkuvaa ongelmaa muilla paitsi Moi Rajattomalla ja sen pelkässä nettikäytössä
70 gigatavua kului toissa marraskuussaMoin rahastus perustuu ihmisten tietämätömyyteen.
Tietämättömyytteen datan kulutuksesta. - Anonyymi
Elisa yritysliittymä myöhästymismaksu jo 40 eur.
Moi myöhästymismaksu 10 eur.
- Anonyymi
Ei toimi ainakaan Gdanskissa ja huonosti Ruotsissa
- Anonyymi
Halpa liittymä verrattuna muihin.
- Anonyymi
"no tottakai eivät ilmoita kun on kyse prepaid liittymästä,sinähän lataat
itse ja koska ei tule laskua niin miksi oletit että pitäisi vielä soitella
sinun perääsi"
Kas kummaa että DNA:lla ollaan noin koppavia asian suhteen.
Olen käytellyt vuloikausia Elisan Prepaid-liittymää. Kyllä sieltä tulee ania noin viikkoa ennen ilmoitus, milloin saldo on loppumassa. - Anonyymi
MOI liittymä on maksanut noin 13,28 € ja se kattaa kaiken
Parikertaa on MOI kadottanut Operaattorin ja eilen vaihdettiin toinen SIM
kortti se on toiminut nyt hyvin.
SIM kortin vaihtoon tarvittava "piikki avain" menee helposti poikki ja piikki jää puhelimen sisälle!
On vaikeuksia saada piikin pää pois Puhelimesta!
Piikkiavain tarkoitettu vain painettavaksi reijästä sisään eikä sillä saa nostaa tai vääntää - Anonyymi
Itse otin Moi-liittymän ja sain viallisen sim-kortin. No eipä siinä ei toiminu puhelin mutta laskun tuli siten, että keskiviikkona piti aueta liittymä ja Sanna päivänä tuli lasku jossa myös samana päivänä eräpv eli laskuttaa etukäteen. Olen reklamoinut etten maksa mitään kun ei liittymä toimi ja nyt käytössä väliaikaisesti prepaid, irtisanoin Moi-liittymän ja otin muualta liittymän.
Siksi varmaan myyvät muutaman euron halvemmalla liittymiä, kun laskuttavat etukäteen. En voi suositella.- Anonyymi
Prepaidien halvemmuus korostuu nyt kun MOI nosti "rajattoman" hintaa 22%
Oli ennen 18e, on nyt 22e
Datarajoitteisia ei kannata tilata, laskuttavat aiheettomia "datakaton ylityksiä"
(Datakatot ovat kelvottoman matalalla.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Datarajoitteisia ei kannata tilata, laskuttavat aiheettomia "datakaton ylityksiä"
(Datakatot ovat kelvottoman matalalla.)Jo vuosia minulla ollut 19,80 euroa per viisi viikkoa maksava netti-prepaid.
Kilpailijalla olisi vieläkin halvempi mutta myyty niin tukkoon että ei toimi iltaisin, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Datakatot ovat kelvottoman matalalla.)22 prosentin hinnannousu kun saa varttieuron/kk S-bonusta ...
Onpa reilua,
- Anonyymi
Minkä liittymän otit ? Oon miettinyt samaa.
- Anonyymi
Vuoden jo moi minulla. Yhteydet ovat kehittyneet. Ei valittamista.
- Anonyymi
Valehtelette rassukat... Kaikki DNA:n kokemukset ovat olleet pettymyksiä. Ainakin täällä syrjemmällä. Yksi pienin pykälä näkyy yhteyden mittarissa. Esim Lahden keskustassa näkyy täydet..
- Anonyymi
Toimii päivä päivältä paremmin.
- Anonyymi
Elisa on näitä Neukku firmoja, ei moraalia ei etiikkaa. Monopoli alalla, jossa vain 3 toimijaa on helppo sikailla, sen Elisa osaa.
- Anonyymi
Täällä Elisa myyty tukkoon. Yrittävätkö painostaa kalliseen 5G-liittymään?
Kilpailija onneksi myy hyvää 4G-liittymää,
- Anonyymi
MOI vaihtoi riistohintaisten aateliin.
Ehti jo olla harkinnassa entisellä 18e/kk hinnalla.
Tosin prepaid olisi vähän halvempi, mutta vaatii sopimusten uusimista.
Nyt ulkoitava ajoittain kioskille - Anonyymi
Itsellä on Telian 200M rajaton puhelinliittymä 19.99€/kk 200M mobiililaajakaista 14,99€/kk ja 50M mobiililaajakaista vain 5€/kk ;) Mistään tuskin saa halvemmalla ainakaan näitä mobiililaajakaistoja. Jos on aivot kannattaa olla hereillä ja kilpailuttaa välillä :)
- Anonyymi
Moi lienee muuten ok, mutta heillä ei ole tarjota mobiilivarmennetta. Otan harkintaan heti kun mobiilivarmenne on saatavilla.
- Anonyymi
N3kk kokeilun jälkeen sanoin moi liittymän irti toimimattoman netin vuoksi.
Joka kerta kun valitin netin toimimattomuudesta käskettiin tarkistamaan puhelimen asetukset.
No ne on kunnossa ja uusi puhelin.
Koskaan ei pahoiteltu tai luvattu selvittää verkon ongelmia.
Vaan jää käyttäjän ongelmaksi.
Rahat kelpaa mutta miksi maksaa turhasta.
Mainostaa halvaksi ja huippunopeaksi..
Kumpikaan ei täyty.
Suosittelen miettimään ettei tule pettymyksiä muillekin.
Jos 300mbit liittymä parhaillaan 0,2mbit niin se on sit nopea.
Ja pääkaupunkiseudulla. - Anonyymi
toimii dna:n verkossa jonka dna väittää olevan yhtä hyvä kuin telia,todellisuudessa dna on halpakopio teliasta kuuluvuuden kannalta.
- Anonyymi
Kannattaa varoa tätä firmaa. Erehdyin ottamaan prepaid-simin joka ei toiminut. Nyt ladkuttavat mutta vaativat maksamaan oman pelle-systeeminsä kautta kortilla. Eivät anna tilinumeroaan vaikka uhkasin viranomaisilla. Lähettävät kuulemma ladkut 9,00 eur perintään. Eivät anna omaa tilinumeroaan, jotta pääsisin eroon heistä. Hmärä. vaarallinen ja epäluotettava firma. Onkohan takana pimeä tili ja rahanpesua??
- Anonyymi
Tuo korttiveloitus arvelutti onneksi niin että otin harkinta-aikaa.
Onni sikäli että kun ilmestyi Prismaan, nostivat hintoja 20 prosenttia.
Hinnannousua perusteltiin bonusten saamisella.
- Anonyymi
Hyvin on toiminut jo pitkän aikaa. Mulla 13 euroa kuukaudessa sisältäen puhelut ja viestit. Repikää siitä.
- Anonyymi
"Hyvin on toiminut jo pitkän aikaa. Mulla 13 euroa kuukaudessa sisältäen puhelut ja viestit. Repikää siitä."
Puheluiden ja viestien osalta kuulostaa normaali hintaiselta. Mutta mites netti? Pitäisi olla myös rajaton netti, ettei laskut nouse pilviin. Ja myös toimiva netti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvin on toiminut jo pitkän aikaa. Mulla 13 euroa kuukaudessa sisältäen puhelut ja viestit. Repikää siitä."
Puheluiden ja viestien osalta kuulostaa normaali hintaiselta. Mutta mites netti? Pitäisi olla myös rajaton netti, ettei laskut nouse pilviin. Ja myös toimiva netti.Hys ! HYS !
Korttiveloituksella kuulemma nostavat laskutukset hurjiksi.
Kyllä liittymälllä pitää olla selvä hinta jonka antaa suoraveloitukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheluiden ja viestien osalta kuulostaa normaali hintaiselta. Mutta mites netti? Pitäisi olla myös rajaton netti, ettei laskut nouse pilviin. Ja myös toimiva netti.Aikas kallista on......mä lainaan naapurin wifiä niin ei maksa mitään.
- Anonyymi
Hyvin on pelittänyt. Halvaksi tulee muihin verrattuna. Ollut jo ainakin kymmenen vuotta käytössä.
- Anonyymi
Olin pari kuukautta MOIssa mutta sitten Elisa teki paremman tarjouksen.
MOIn littymässä on se pieni takakierous, että puhelut ja tekstarit EIVÄT sisälly siihen 22 € kk-hintaan, siinä on 4€ maksimilisä. Hämäävää.. - Anonyymi
Tiede-lehden keskustelupalstalla asiakaat paljastivat omin laittein korttimaksun vilpin.
Fuskuvapaa on ainoastaan "Rajaton data" -liittymä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede-lehden keskustelupalstalla asiakaat paljastivat omin laittein korttimaksun vilpin.
Fuskuvapaa on ainoastaan "Rajaton data" -liittymäRajaton data -liittymä maksaa 22 €/kk plus äänipuhelut ja tekstarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuskuvapaa on ainoastaan "Rajaton data" -liittymä"Datakatto" on MOI:n tapa huijata.
Kahdeksan Gigatavua sisältyy hintaan sitten alkaa veloitus ylityksistä.
Paitsi "rajaton"-liittymällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin pari kuukautta MOIssa mutta sitten Elisa teki paremman tarjouksen.
MOIn littymässä on se pieni takakierous, että puhelut ja tekstarit EIVÄT sisälly siihen 22 € kk-hintaan, siinä on 4€ maksimilisä. Hämäävää..Jos kotona on esim. taloyhtiölaajakaista, niin käyttää kotona ollessa sitä ja käyttää whatsuppia ”tekstiviestittelyyn” ja puheluihin. Silloin ei haittaa liittymäkieroudet. Huonoa on kuitenkin se, ettei Moilla ole tarjolla tietoturvapalvelua eikä mobiilivarmennetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kotona on esim. taloyhtiölaajakaista, niin käyttää kotona ollessa sitä ja käyttää whatsuppia ”tekstiviestittelyyn” ja puheluihin. Silloin ei haittaa liittymäkieroudet. Huonoa on kuitenkin se, ettei Moilla ole tarjolla tietoturvapalvelua eikä mobiilivarmennetta.
Mikäli toisella osapuolella EI ole Whatsappia, niin ei onnaa...............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajaton data -liittymä maksaa 22 €/kk plus äänipuhelut ja tekstarit
Yli 22 euroa/kk ... HUH !
Prepaidini on paljon halvempi.
- Anonyymi
Hyvä on ja halpa.
- Anonyymi
Juuri tuli viimekuun lasku joka on 13.53 €
Elikkä hyvin kohtuullinen puhelinlasku!- Anonyymi
Täysin mahdollinen ikivanhassa sopimuksissa kun ei käytä nettiä.
Muuten huijaavat "datakaton" ylityksillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin mahdollinen ikivanhassa sopimuksissa kun ei käytä nettiä.
Muuten huijaavat "datakaton" ylityksillä.RAJATON on ainoa huijausvapaa.
kuukaudessa netti 22 euroa plus puhelut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAJATON on ainoa huijausvapaa.
kuukaudessa netti 22 euroa plus puhelut20 prosentin hinnannousu kun tuli Primoissa myyntiin sai luopuman harkitsemisestakin.
Oli harkinnassa sitä ennen, suurimpana miinuksena "vaivaton" korttilaskutus erilaisine huijausmahdollisuuksineen.
- Anonyymi
MOI kyllä palautti hyvityslaskun rahat nopeasti kun ilmoitti tilinumeron.
- Anonyymi
Alustavan hintavertailun mukaan MOI on kallein operattori.
Mitäpä väliä kun huijausorientoitua korttivelotustakaan en hyväksy, - Anonyymi
Moi liittymään ei saa mobiilivarmenntta.
- Anonyymi
Mainos 300M nopeus...todellisuus alle 30M.
- Anonyymi
Sanoin Moi Moiliittymälle, onneton oli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172