Ajat 5-10km/h muuta liikennettä hitaammin, miksi

Anonyymi

Kyllä mä tiedän, et sä tee sitä siksi että haluat v..lla koko muulle liikenteelle.
Olet eino nysväri.

Ei vaan kerro sä nyt kun vaikka hilaat sillä unolla, panda tai mikä prkl kikotin onkaan sitä koiranmökin kokoista mökkiä perärryssä perässäsi että miksi kaikkien pitää sut ohittaa. No ei pidä periaatteessa ohittaa mutta mutta ajat sen 5-10km/h hitaammin mitä on ns normaali liikennevirran nopeus.

Onko niin että sulla on siellä fiatissa kierrokset 6500rpm eli kaikki pelissa, ei kulje enää enempää ja öljyä menee kuin bensaa.. kaikki pelissa. Ei ole tästä kyse koska se sun kotterosi hajoaisi muutaman kilometrin ajon jälkeen.

Sinä Eino, jkl tai mistä oletkaan, paina vähän lisää kaasua, et sä kuole siihen että ajat muun liikenteen nopeutta.

Nyt kaikkien pitää sut ohittaa, sinäkin joka väkerrät jotain tähän vastinetta niin suakin vituttaa, vasemmalla kaistalla on jonoa toinen toisensa perseissä roikkuvia apinioita, väliin ei sinne pääse ellei ole itsekkin apina, koukkaa vaan väliin ja ugh ugh banaani. Tajuatko Eino että pakotat valtaväylää ajavat sun nopeuteesi ja stressaamaan perässäsi.

Sopiiko sulle että mä tuun ajamaan sun eteen vaikka 40km/h tiellä jolla on 80km/h nopeusrajoitus. ihmettelet varmaan mitä teen, vink vink arvaa siis mitä muut ihmettelee että miksi sä et voi ajaa normaalin liikennevirran mukaista nopeutta.

Sama tielle liittymistä tuleville, älä jää pyytelee anteeksi siihen eteen, se on v....a kun jäät junnaa siihen eteen 70km/h 3km ajaksi ja sitten kas kummaa kooma hellittää ja ajatkin jopa yli 80km/h.

Pahoita vaan mielesi niin saadaan tästä kunnon keskustelu!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi olit tuohon aikaan koneen ääressä, etkä ratin takana.

    • Anonyymi

      Kerro nyt helpottiko pahaa oloasi!

    • Anonyymi

      Tuli varmaan ihan itku tuossa välillä kun niin ahdistaa, niin ahdistaa.... Otappas nyt puhelu sinne terveyskeskukseen ja tilaa lopultakin se aika....

    • Anonyymi

      Sehän pelkää henkeen - vereen sakkoja ja ajaa hiukan alle sallittua mittarinsa mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe