"Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi!"
Harhaopit paljastuvat alastomiksi.
Miten Jeesus tulee?
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Äkkiä!
- Anonyymi
Adventistit vääntävät kirjoituksia omaksi turmiokseen.
Adventistitulkinnoilla Ilm.kirjasta löytyy sapatti ja sunnuntai.
Tyypillistä kulttiuskontoa jolla ei ole edes Jumalan pelkoa.- Anonyymi
Miksi pelätä kun helvettiä ei ole. Jos oppi on mennyt täysin pieleen, niin sitä vain kuolee pois kuten jumalattomat. Oikeastaan mitään tuomiotakaan ei tarvita kuolleille, sillä he ovat sen jo saaneet kuoltuaan.
Parhain päin kun kaikki selittää, niin hyvillä mieleillä mennään metsään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pelätä kun helvettiä ei ole. Jos oppi on mennyt täysin pieleen, niin sitä vain kuolee pois kuten jumalattomat. Oikeastaan mitään tuomiotakaan ei tarvita kuolleille, sillä he ovat sen jo saaneet kuoltuaan.
Parhain päin kun kaikki selittää, niin hyvillä mieleillä mennään metsään.Adventistit ja ateistit eivät pelkää Jumalan tuomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788