Onko mainostoimistot menettäneet kaikki kyvykkäät mainonnan ammattilaiset?

Anonyymi

Koska nykyään näkee niin järkyttävän huonosti toteutettuja mainoksia että inhottaa.

Yleensähän mainokset eivät ole koskaan edustaneet mitään huippua, toki joitain harvoja poikkeuksiakin löytyy,, mutta nyt kun katsoo esim.Power myymälän ale mainosta; low ..jotain.. tekisi mieli oksentaa tai Bökön eli Pyhimmyksen esiintymistä ja ilmeilyä , tulee ainoastaan mieleen härski porno.

Bökö on kai hampurilaisen nimi jota syö ja ahmii silmillään ns.Pyhimys joka tuli tunnetuksi myös paitsi musiikin ansiosta, myös Axel S: n kumppanina htenä sytettynä seksivideoiden levityksessä.
Pyhimyshän syyllistyi sikanaan viattomana sivustaseuraajana katsoman A: n salakuvaamaa seksimateriaalia, A: n lemmenleikeistä julkikisnaisten kanssa. Mahtoi siinä silmä vähän vipattaa Pyhimyksellä ja muutama räkänen naurunpyrähdyskin irrota.
Tyyppi on muutoinkin kuin suoraan pornoelokuvasta ilmeilyineen, siis härski rumalla tavalla.
Todella ruma mies samoin kuten on tämä yksi tunnettu urheilutoimittaja- juontajakin, järkyttävän näköisiä miehiä laitetaan nykyään esiintymään tv: ssä! Voivat toki olla muutoin fiksuja ja mukavia, mutta ulkonäkö, se ulkoinen olemus...etoavaa todella.

Axelhan lopukta hävisi ulkomaile nuolemaan haavojaan, taisi mennä Britteihin? Kohta taas palaa Suomeen puhtoisena pulmusenacja palaa viihdytämään suomalaisten seksielämää, uudella, rohkealla ja ennennäkemättömällä ohjelmaformaatila : ketä paniisin ja mihin aukkoon..

Nyt kun katselee pyhimyksen esiintymistä Bökö mainoksessa tuntuu ihan siltä, kun hän katsoisi tai näkisi edessään naisen vulvan siinä hampurilaisessa.

Miten mies voi olla nin jumalattoman härskin ja kaksimielisen näköinen ilmeiltään? Hyi helkatti minkä näköinen ja ilmely on todellakin kuin katsoisi suoraan naisen alapäähän, maiskus maiskis ja pufh sinne naama ja kieli pyörimään, hyi helkatti ..
No, ehkä se selittyy pornon jatkuvasta silmäilystä, vulvan näkee silloin myös missä tahansa syötäväsä ruosssa ja lihakimpaleessa? . Aivot eivät enää mitään muuta tunnista kuin vulvan, klitoriksen ja häpyhuulet...vaikka katsoisi ruohonleikkuria....haa hyvin vetää, nopeaa tahtia ja tehokkaasti,

Todella ETOAVA MAINOS, HYI

Toinen on tämä Powerin mielisairaala- kuvaussesio, jossa ihmisten rajat venyvät jättimäisiksi ja kasvojen ilme on kuin tyyppi olisi vetänyt väärää huumetta ja ajautunut siitä psykoosiin.

Itseäni on aina ihmetyttänyt, miten ihmiset suhtautuvat niin kritiikittömästi mainoksen kuvaukseen ja sen toteutukseen, puhumattakaan itse mainostettavasta tuotteesta. Päädytään mainostaman ihan mitä moska tahansa, kuten nyt esim. lihottavaa roskaruokaa.
Miten ihmiset suostuvat esiintymän tuollaisessa roskassa?

16

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      karseeta

    • Anonyymi

      pedofiilin näköinen mainos

    • Anonyymi

      aivan saira lasteen sex mielessä esiintyjällä selvä pedari

    • Anonyymi

      teflon pedari

    • Anonyymi

      näin on

    • Anonyymi

      Mainonta on osin seksistynyt ja pornoistunut, kaksimielistynyt?
      Esimerkiksi eräs Gifflar- mainos, jossa mies oli sitonut Gifflar- pussin lahkeesensa ja kumarsi ottaakseen sieltä pussista sen pullan, niin mitä hän seuravaksi tekee?
      Tuijottaa pöydän ääressä olevien henkilöiden kehon alaosia. Jos vaikka jonkun tuhero näkyisi?
      . Mainos viittaa siihen herkulliseksi koettavaan salakatseluun ja sen tuomaan nautintoon, on kiva nähdä esim.nuoren naisen naisen pikkareihin suoraan salaa,

      Toinen naisiin liittyvä mainos on se yksi sulkaamainos, missä naista verrataan suoraan herkulliseen makupalaan, Nähdä, haistaa, tuntea ja maistaa ja kuvassa kuvataan naista viljapellolla, mies taas istuu toimistossan tietokoneen äärellä syöden sitä suklaata.

      Käytännössä tuo Bökö mainos on toki härskeimmistä, mitä olen nähnyt ja todennäköisesti härski, seksistinen ja pornoistuva linja joillain mainosyhtiöillä tulee vain jatkumaan ja voimistumaan.
      Härskiyden, kaksimielisyyden huippua ei ole vielä edes nähty, mutta suunta on siihen päin. Miehen sukuelintä ja grillimakkaraa ei vielä ole suoraan rinnastettu, vai viittaako sanonta tärkeintä ei ole se koko, van maku...siihen kuluneeseen sanontaan, ettei miehen sukuelimen koolla ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää? No viittaahan tuo...

      Naisen vulvan muotoisia koruja jo on myynnissä, nimityksenä on käytetty ronskia maskuliinisen lesbomaista tyyliä jota myös käytöstavoiltaan erittäin härskit miehet käyttävät jokapäiväisessä puheessaan. Arkipuhe pornoistuu, seksiystyy.

      Osa mainosguruista lienee seksiklubin jäseniä, parinvaihtajia, joukkopanoja harrastavia, ryhmäseksistä tykkääviä jne. Samoin pornon säännöllinen katsominen ja seksin suurkuluttaminen ylipäätään kuin myös seksin säännöllinen ostaminen, kaikki näkyy työssä ja kaikki heijastuu siihen mitä siinä työpöydän ääressä luodaan ja tuotetaan toisten nähtäväksi ja koettavaksi. Oma henkilökohtainen maailma alkaa näkymään kaikessa työssä ja työn tuloksissa.

      Mitään rajoja ei käytännössä kohta ole sen suhteen, miten seksuaalisuus näkyy tai kuuluu mainoksissa tai tuotteissa. Huomaavaisuus on lentänyt ikkunasta ulos aikaa sitten, näkyvyys ratkaisee ja kohahdukset.
      No, kuluttaja ratkaisee, minun mielestäni Bökö saa jäädä kauppaan, oli se sitten kasvis tai lihaversio.

    • Anonyymi

      Alkoi tänään naurattamaan tuo Pökö mainos, koska Pyhimyksen kalju pää muistutti
      yhtä toista pikruokaa. Ei siis todellakaan tee mieli Hesen hampuilaisia.

    • Anonyymi

      Tällä palstalla vain yksi ja sama henkilö katsoo mainoksia. Me muut emme enää edes muista, millaisia mainokset joskus muinoin olivat.

      Mitä tyhmenpi ja "virheellisempi" mainos on, sitä paremmin se puree valittuun tyhmien kohderyhmään.

      • Anonyymi

        Hah..niinkö oikeasti luulet. Vaihdatko aina kanavaa kun mainos tulee, vai suljetko silmäsi. Sitä paitsi mainoksia on hauska analysoida. Mainokset kertovat ihmisistä, asenteista, yhteiskunnasta, kulttuurista jne.hyvin paljon.


      • Anonyymi

        Vai niin. Minä en tätä ketjua aloittanut. Mainokset heijastavat aikaansa. Aikoinaan
        on ollut ikäviäkin mainoksia, siis jo paljon ennen tv.n keksimistä. "Yksi ja sama henkilö katsoo mainoksia. Me muut emme edes muista, millaisia mainokset joskus muinoin olivat." No, kuule jos kyse on vaikka tälläkin hetkellä telkkarissa pyörivistä mainoksista. Ja kommenttisi perusteella olet vasta eilen syntynyt, eli voit ottaa sen *******jo pois silmiltäs. Sun ei edes
        kannata omistaa minkäänlaista televisiota, hanki Disney kanava, jos mainokset noin paljon häiritsevät. Joko vanhempas maksoivat mopoautosi vakuutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah..niinkö oikeasti luulet. Vaihdatko aina kanavaa kun mainos tulee, vai suljetko silmäsi. Sitä paitsi mainoksia on hauska analysoida. Mainokset kertovat ihmisistä, asenteista, yhteiskunnasta, kulttuurista jne.hyvin paljon.

        Erittäin hyvin kiteytetty. Kyllä mainoksissa näkyy myös kaiken ikäisten ihmisten ihmisten kädettömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah..niinkö oikeasti luulet. Vaihdatko aina kanavaa kun mainos tulee, vai suljetko silmäsi. Sitä paitsi mainoksia on hauska analysoida. Mainokset kertovat ihmisistä, asenteista, yhteiskunnasta, kulttuurista jne.hyvin paljon.

        On olemassa sellainen kuin Mainon eettinen neuvosto, joka voi puuttua myös somevaikuttajien esim. Instassa tuottamaansa sisältöön. McDonaltisin mainos on
        saanuut MEN.tä huomautuksen erittäin edesvastuuttomasta mainoksestaan.


      • Anonyymi

        Kyllä sä saat tulla jo ulos " sieltä" ja otaa jo "sen" pois silmiläs. Sä saat ihan rauhassa ajaa
        sähkö skuutilla yli risteyksen päin punaisia katse kännykässä tai kävellä päin mainostaulua katse kännykässä. Ei tuollaisella ajatuksen? juoksulla varusetulla henkilöllä voi olla edes
        ajokorttia, eikä tarviikkan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä saat tulla jo ulos " sieltä" ja otaa jo "sen" pois silmiläs. Sä saat ihan rauhassa ajaa
        sähkö skuutilla yli risteyksen päin punaisia katse kännykässä tai kävellä päin mainostaulua katse kännykässä. Ei tuollaisella ajatuksen? juoksulla varusetulla henkilöllä voi olla edes
        ajokorttia, eikä tarviikkan olla.

        No, joko saadaan rauhassa katsoa mainoksia ja ruotia niitä tällä palstalla? Ilman, että joku
        milleniaali, jonka henkinen kasvu on vielä kesken, puuttuu asiaan.


    • Anonyymi

      Olen todella kyllästynyt harhaanjohtavaan mainontaan. Ajatellaan vaikka k- kaupan mainosta. Muka kiusaamisvapaa vyöhyke, ei pidä paikkaansa. K-kauppaan oli palkattu terroristi joka kävi kimppuuni hullun kiilto silmissä. Tarttui siis kiinni ja riuhtoi jaloista. K-Kaupan johto ei tehnyt mitään vaikka asiasta valitettu. K-kauppiaat saavat siis vapaasti pahoinpidellä asiakkaita. Monilla aikuisillakin on kiusaaja luonne joten ei mikään alue ole missään nimessä kiusaamisvapaa. On vain ajan kysymys milloin psykopaatti tulee ja hyökkää kimppuusi. Maailma on vaarojen paikka. Vanhemmat eivät vain kehtaa sanoa totuutta joten lapsille ja nuorille voidaan vain valehdella. K-kauppa myös mainostaa lihaa miltein joka mainoksessa, se on luontoa ja eläimiä syrjivää toimintaa . Kukaan ei tunnu mainostavat esim. luomu tuotteita.
      Mitä tulee mäcciin, niin mäcci on eläinten ja luonnon tappaja ja silti yrittää mainpuloida nuoria syömään siellä. Koko yritys on rikastunut eläimiä ja luontoa tappamalla. Oikea osoite on lähettää rahat nälkäisille lapsille. Mäcci myös valehtelee että mäcci on itsenäisten nuorten rakentama vaikka kukaan ei ole itsenäinen. Tarvitsemme esim. maata, vettä, ilmaa, aurinkoa, vanhempia, kavereita jne.
      Mainoksia on aika oksettavaa katsoa koska harhaanjohtavia mainoksia on niin paljon, mutta viisaille ei mene valheet läpi, tyhmiä taas voi huijata miten vain. Onkin harmi ettei kouluissa opeteta kyseenalaistamistaitoa. Naivius ja tyhmyys on kai muotia..

    • Anonyymi

      Toinen inhottava mainos, on OP: n vakuutusmainos, missä hyvin vatsakas, kirjavaan uima- asuun pukeutuva, ikääntynyt rouva sekoilee ja törttöilee rantalomalla.

      Näin kyseisen mainoksen koko pituudeltaan ja kestoltaan viime yönä ja kyllä täytyy sanoa, että mainos herätti inhon tunteita, ei naurattanut lainkaan. En nähnyt mitään sellaista, joka vetoaisi edes huumorillaan vaan ensimmäinen reaktio oli inho.
      Oli aika mauton, toki varmasti naurunremahduksia joissain herättävä, pilkallinen ja nöyryyttävä.

      Kannattaa katsoa ajatuksen kanssa.

      Toki todennäköisesti mainoksesta näytetään jatkossa vain aina yksittäisiä pätkiä, mutta kokonaisuuden kerran nähtyään täytyy todeta, että on edellyttänyt tekijöiltään huonoa makua ja tyylitajuttomuutta. Ja on todennäköisesti miesten tekemä, nuorehkojen miesten, pilkettä silmäkulmassa ja muutama terävä grogilasillinen takana.

      Mainos tekee suoraan ja avoimesti pilkkaa keski- iän ylittäneistä, eläkerouvista ja heidän toilailuistaan ulkomaanmatkoilla.

      Ei ollut estettisestikkään mikään huippu. Enkä tarkoita sitä,, että kaikissa mainoksissa täytyisi olla nuoria ja hoikkia ihmisiä, mutta en kyllä halua katsoa poikkeuksellisen vatsakkaita yli , 65 - vuotiaita, elähtäneitä rouviakaan. Kasvot olivat elähtäneet ja vartalo suoraan sanoen epämiellyttävä, pisti heti miettimään, että on laihdutettava, en halua näyttää tuollaiselta muiden silmissä. Siinä mielessä kannustaa kyllä laihduttamiseen ja itsestään huolehtimiseen, sen sijaan että annettaisiin vain vatsan turvota tynnyriksi.

      Ihan yhtä epämielyttävää vastenmielistä katsottavaa , ovat kuin isovatsaiset miehetkin.
      Kammottavan näköistä. Ei nainen siinä kielessä poikkeusta tee. Isovatsaisuus on epämiellyttävän näköistä.
      Erotyisesti vastenmielistä oli sänkykohtaus, missä pullea rouva makaa vuoteella ja näyttää kuin jotain olisi jotain muutakin tekeillä, jotain intiimiä,. Nainen puristaa peitonkulmaa, luodaan mielikuva seksistä ja orgasmin saannista ja loppukohtaus kuvaa, kuitenkin vain, kuinka jalkateriä käsittelee jalkahoitaja.

      Mauton kohtaus, todella, mauton. Huhu..huh..
      Ei vetoa minun huumorintajuuni, järkyttävän huonolla maulla tehty kokonaisuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

      Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe