Bile porukka nostaa palakan, asiat jää hoitamatta.
Omia toimivia sähkö voimaloita purettiin, koska luotettiin toveri putiniin
Jos hallitus olisi ollut vanhempi, se olisi jättänyt voimalat purkamatta, ja nyt ne olisi käytössä, eikä sähkön hinta kohoasi, tämä on nuoren kerta-käyttö maailmaan tottuneen lyhytnäköisen hallituksen toihuja.
Lanka puhelin linjat ja puhelin kopit purettiin, nyt tulevien sähkökatkatkojen aikana ja ainakaan sodan aikana kännyköitå ei pystytä lataamaan ja antennit ovat ensimmäinen jotka vihreät miehet tuhoaa.
Englanti, belgia, ja kaikki maat, joissa hallitus on varttuneempaa väkeä,
Ovat pitäneet lankaouhelin linjat ja puhelin kopit kunnossa kännyköistä huolimatta,
Koska kännyköitä on helppo kuunnella, ja sodan aikana kansa on paniikissa, koska eivät tiedä omaisistaan mitään, koska ei ole niitä puhelin koppeja mistä lähettää viestiä omaisille tai sopia esim.että sodan aikana joka tiistai klo 8 tyttäresi tulee määrättyyn puhelinkoppiin vastaamaan kun äiti soittaa toiselta puolen suomea.
Jokainen järkevä maa pitää moninaisia järjestelmiä sodan varalle.
Myös pankki järjestelmä on sokea, kun tietoioneet ei toimi, pankki ei tiedä onko sinulla velkaa vai talletuksia pankissa, koska paperi tiliotteen saa ainoastaan silloin tulostettua kun sähkö toimii ja sota aikana ei toimi.
Tämän tietäen pienet toistuvat sähkökatkot johtaa siihen että ihmiset tyhjentävät tilinsä käteiseksi sukan varteen.
Hallituksen tulisi tehdä laki että pankin kaikki raha asiat tulee olla sähköstä riippumatta sekä paperilla ylläpidettynä, että sähköisenä, paperi formi varmistaa että ihmiset ei tuhjennä tilejään sähkökatkojen ykeistyessä, josta tulee automaattisia pankki ja yritys konkursseja, koska yritykset ei pysty sähkökatojen aikana maksamaan lainojaan eikä palkkojaan, joten heidän on pakko vetää varansa kokonaan ulos pankista maksaakseen palkat. Ja pankit menee konkurssiin koska ihmiset vetää yksipuolisesti sähköön perustuvista pankeista rahat pois heti sähkö katkojen yleistyessä. Syynä toimivien sähkövoimaliden purkaminen ja venäjän sähköön luottaminen.
Nyky lyhyt näköisellä menolla suomi tekee itsemurhaa,
Järkevä valtio (varsinkin venäjän viereinen) pitää monia jäjestelmiä toimimassa, jos yksi tujotaan sodassa, otetaan järjesrelmä 2 käyttöön,
Kun se tuhotaan sodassa, otetaan järjestelmä 3 käyttöön.
4,jäs, 5 des, 6 des jne.
Lyhyt näköinen yhteen järjestelmään pakottaminen johtaa suomen nopeaan antautumiseen sodassa,
Maailma on kriisissä, jolloin tarvittaisiin vakavaa vanhempaa valtiomies taitoisia hallitikseen.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kiire digitalisoida.
Bitti ei liiku, kun sähkö puuttuu. - Anonyymi
Olen tästä maininnut aikaisemminkin.
Suomen politiikka on tosi lyhytnäköistä.
Sännätään sinne tänne jonkin hörhön oikkujen perässä. Esimerkkinä vihreä siirtymä. Ökysalo luulee että Suomen kaikkien toimintojen niistäminen pelastaa
koko pallon.
Miten aikuinen ihminen voi olla noin naivi.
Tosi asiat ei vaikuta mitään kun on hurmos päällä.- Anonyymi
Eivät he luule pelastavansa maatamme, vaan ovat tietoisesti tuhoamassa sitä, koska 'tuhosta nousee uusi järjestys'. Antikristus nousee pian. Sitä ennen on uskovien tempaus taivaaseen. Tänne hirveisiin viimeisiin vuosiin ei ole pakko jäädä. Lopun aikaa ei tarvitse pelätä, jos on uskossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749