Puopolonen: Purran falski uriutuminen maahanmuuttoon

Anonyymi

Olen Riikka fani , Bileriikka bilettää piilossa . Riikka ei hymyile kun puhutaan älypuhelimesta, ei omista. Nähty kerran hymyilevä ja kusevan hunajaa kun Jussi HallaAlko kertoi käynnistään armeijassa. Eduskunnan Naisten vessassa.

Kaipaa Teuvo Hakkaraisen paluuta julkisuuden valokeilaan ja pelkää Laura Venäjä Hutisaaren paluuta.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laura Huhtasaari (ps.) jättää europarlamentin. Satakunnan Kansan mukaan (siirryt toiseen palveluun) Huhtasaari kertoo päätöksestään lehdelle jättämässään mielipidekirjoituksessa. Hän haluaa palata pysyvästi Suomeen asumaan äitinsä ja perheensä kanssa.

Huhtasaaren menestys on aina perustunut asiaosaamisen sijaan vaikuttaviin puhelahjoihin. Niiden avulla hän on selvinnyt kolhuitta myös lukuisista kohuista, kuten yliopiston lopputyönsä epäillystä plagioinnista nousseesta metakasta.

Entä Huhtasaaren omat tavoitteet? Mieliikö hän Euroopassa näkyvään rooliin tunnettujen populistien, Le Penin, Salvinin ja Nigel Faragen tapaan?
      Vastaus on kyllä. Farage on Huhtasaaren suuri idoli, josta puhuessaan hän kihertää kuin ihastunut teinityttö.
      – Hän viehättää minua ihan miehenä, pakko myöntää. Ja hän on niin valovoimainen puhuja.
      Huhtasaari kertoo matkustavansa lähiaikoina Puolaan tapaamaan Laki ja oikeus -valtapuolueen johtoa.

EU- ja euroerojen valmistelu käytännössä sujuu ennen yhtenäisen koalition syntymistä. Huhtasaari kertoo salaisesta ”kerhosta”, josta hän saa ”todella hyvää dataa”.

• Anonyymi

Älkää kopsiko noita juttuja tänne netistä!!!! Ne voi lukea SIELLÄ...ei ole saatana mikään monistuspalsta , kuten joku toukka kuvittelee!
        Linkki olisi vain tarpeen ja se puuttuu tottakai

• Anonyymi

Kiitos, että teit ytimekkään yhdenvedon Huhtasaaren toilailuista. En olisi kymmeniä linkkejä jaksanut availla. Kiitos vielä kerran.

• Anonyymi

En tiennytkään että purra ei käytä älypuhelinta.

• Anonyymi

Riikka Purra, ihan turha surra. Tony Halme käytti amfetamiiniä ja tappoi itsensä. Ennen tätä Tony muistetaan parhaiten UFC ottelustaan missä suvakki Couture puristi hänestä paskat pihalle kirjaimellisesti.

• Anonyymi

Persut on turha puolue. Täynnä hörhöjä ja muita kylähulluja.

• Anonyymi

Persuista en tiedä mutta sinä näytät ainakin olevan kylähullujen jälkeläisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8321
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3982
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1926
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1420
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1341
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      33
      1153
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1100
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      867
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      842
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe