Hyi kauheus Sosiaali- ja Terveysminisrteriössä kaavaillaan Apteekkien tappamista. Pitäisi laittaa kansalaisaloite, apteekkeihin ei kosketa. Miten Sairaat,vanhukset, pienituloiset ja yleensä kansalaiset saisi lääkkeensä yli 40 % apteekeista häviäisi ja koskee maaseutu kaupunkeja. joudummeko tilaamaan apteekkiin ajan puhelimella "olette jonossa"! En omista älypuhelintakaan en voi saada kaiken maailman äppiä eli putoan pelistä pois.Taksija ei enää saa jos ei ole äppiä. Soitin näppäin puhelimella kerran taksin "olette jonossa"!! ja sitten kuului piip,piip...pii!!! se siitä, kävelyksi meni.
Joo kansalais murhaa, näin päästään Suomessa pieniosaisista eroon, rikkaat pääsevät porskuttamaan.
APTEEKIEN KUOLIN ISKU
Anonyymi
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480