Jätti sanomatta että joutui jatkamaan työajalla.
Olen niin väsynyt ryypättyäni koko loma-ajan sanoi Marin
34
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne moni ota vielä tasoittavat, korjaussarjan, joilla on jäänyt putki päälle lomalla?
- Anonyymi
Marin voi hyvinkin laverrella salaisia tietoja taitavalle urkkijalle,kun on tiedottomassa tilassa!
- Anonyymi
Ei muista mittään kuten sanoi bileillasta.
- Anonyymi
Onko Supo tietoinen??
- Anonyymi
Ei kaikki samalla tavalla ota alkohoolia, kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Supo tietoinen??
Että Persut alkavat sekoilemaan, entistä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki samalla tavalla ota alkohoolia, kuin sinä.
Paitsi marin
- Anonyymi
Aivan pihalla.
- Anonyymi
Miten muuten urpolla menee, onko kilju tänään valmis.
- Anonyymi
Ollaan jo aika pitkällä alkoholisoitumisessa kun ryyppääminen vie muistin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan jo aika pitkällä alkoholisoitumisessa kun ryyppääminen vie muistin.
Hoitoon koko ajja
- Anonyymi
Vetänyt viinaa koko kesän
- Anonyymi
Onneks marinille ei tule krapulaa ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä välissä olisi voinut krapula tulla. Vanha konsti on että kun ottaa aamulla huikat niin krapula ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin on onnellinen on saanut geeneissä perittyä ei rapulaa eikä humaltumista voi vetää luvallisesti työajalla.
- Anonyymi
toivottavasti ja suomen parhaaksi tuo akka juo niin paljon, että heittää henkensä tai terveytensä. Ei suomi puuten pääse tuosta epärehelisestä juoposta eroon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krapulan voi välttää ottamalla aamulla muutaman ryypyn parantamaan oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti ja suomen parhaaksi tuo akka juo niin paljon, että heittää henkensä tai terveytensä. Ei suomi puuten pääse tuosta epärehelisestä juoposta eroon
Ei tuollaista jauhopääsakkia jota Marin edustaa voi äänestää
Ainoastaan hävetä käytöstä kun sosialistit ryyppää työaikana valtion tiloissa kuin kotonaan
- Anonyymi
Ehkei se erota enään krapulaa normaali ololilasta..
- Anonyymi
Krapula on amatöörien tauti.
- Anonyymi
Nyt on kaikilla poliitikoilla oikeus juhlia ja tanssia haaratanssia, missä ja milloin vain, eikä sitä sovi kenenkään paheksua.
- Anonyymi
Pirillä virkistyy.
- Anonyymi
sanna marinin itkupuhe oli todella naurettava. https://www.youtube.com/watch?v=5rkPEX1qvdA
- Anonyymi
Minulla on ollut raskas viikko, en halua katsella noita videoita ja kuvia bileistä joissa sain valoa,iloa ja hauskuutta. Kolmenviikon lomalla Italiassa, mutta vain mustia pilviä ja ankeutta joten kyllä minäkin kaipaan välillä cooleja ystäviä.
Minä, minä ja minä voiko ylimielisempää ihmistä olla.- Anonyymi
Ja vielä loma ilman lasta,kyllä virkisti!!!
- Anonyymi
Katsokaa netistä Marin- videot. Tanssimassa Sabina Särkän kanssa. Olavi Uusivirran kanssa tanssimassa. Kyseessä pääministeri ja aviovaimo.
- Anonyymi
"Olen niin väsynyt ryypättyäni koko loma-ajan sanoi Marin"
Aloittaja, miksi sinä valehtelet tieten tahtoen? Saatko sinä siitä jotain kiksejä vai oletko sinä peräti patologinen valehtelija?- Anonyymi
On totta kun viikon ryyppää, niin väsyy,
Ei Marin valehdellut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta kun viikon ryyppää, niin väsyy,
Ei Marin valehdellutPikkulapset itkee aina väsyessään liikaa.
- Anonyymi
Marin valehtelee suomalaisille tieten tahtoen, lisäksi vielä maailmalle levittää valetta että Suomessa ei naiset saa tanssia eikä ryypätä vain kerätäkseen itselleen säälipisteitä.
- Anonyymi
Suomalaiset ajattelevat aina viinaa. Marin sanoi, ettei ollut krapulaa, joten ei juonut.
- Anonyymi
Sellainen kansa, millaiset johtajat.
- Anonyymi
Hän on länsimaisen rappion räikeä ilmentymä ja ruumiillistuma.
- Anonyymi
Tänään perseet olalle, ei otettu velkaa kuin 9 miljardia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992