Paljonko teillä on jaksoja nauhalla, jos on? Multa puuttuu vain 1.kaudesta osa, ja 4.kausi, sekä pari 3.kauden jaksoa... Ei taida kesän aikana kuitenkaan ehtiä 4.kauteen uusinnoissa?
=)
Paljonko jaksoja nauhalla?
16
2231
Vastaukset
oiskohan 8 kasetillista ollut... osan päälle oon nauhottanu ku kuvalaatu oli niin heikko (lumisadetta).. niitä ei sit paljo jaksanu kattoo ku välillä sai arvata mitä tapahtui..
ostokasetteja mulla on viis. jos en ihan väärin muista :)- Ihanaa ihanaa ihanaa
Mulla on 32 kasettia salaisia kansioita nauhalla ja kaupoista oon ostanu 5 kasettia, jotain sellasia vähän pitempiä jaksoja :D
oon kyl varmaa nauhotellu muillekki kaseteille niitä mut ei mitään tietoo mille kaseteille, joskus vois alkaa ettimään niitä:D - karbidi
oon nuhottanu. Ongelma vaan se, et tuli merkattuu ne huonosti, eli ovat sekaisin !
Löytyskö keltä jelppiä ?
Millos muuten uusinnat alkvat; olen jäänyt tiedosta paitsi ?- mulder
mulla on 18 kadettia nauhalla. mm. koko 8 kausi, 9.kausi yhtä jaksoa lukuun ottamatta ja joitaki muita muilta kausilta. Nauhotan kaikki jotka tulee kesällä =D
- karbidi
mulder kirjoitti:
mulla on 18 kadettia nauhalla. mm. koko 8 kausi, 9.kausi yhtä jaksoa lukuun ottamatta ja joitaki muita muilta kausilta. Nauhotan kaikki jotka tulee kesällä =D
onnistuisin saamaan selville järjestyksen ja sen, puuttuks multa välistä hirmusti jaksoja ?
Vai tarviiks nauhotaa kaikki alusta alkaen uudestaan ? - x_boy89
karbidi kirjoitti:
onnistuisin saamaan selville järjestyksen ja sen, puuttuks multa välistä hirmusti jaksoja ?
Vai tarviiks nauhotaa kaikki alusta alkaen uudestaan ?Käy ihmeessä katsomassa tuolta Xarin suomalaisilta x-files sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tuotantokaudet jaksoselostuksineen. Sieltä saat myöskin järjestyksen selville.
Eli:
http://gamma.nic.fi/~xfiles1/mainx.htm - karbidi
x_boy89 kirjoitti:
Käy ihmeessä katsomassa tuolta Xarin suomalaisilta x-files sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tuotantokaudet jaksoselostuksineen. Sieltä saat myöskin järjestyksen selville.
Eli:
http://gamma.nic.fi/~xfiles1/mainx.htmvaan muistanko oikein, ettei sarjan alkupuolella ollut jaksoilla kunnon nimiä ?
- x_boy89
karbidi kirjoitti:
vaan muistanko oikein, ettei sarjan alkupuolella ollut jaksoilla kunnon nimiä ?
Kyllä ykköskaudesta asti jaksoilla oli ihan kunnon nimet. Ainoastaan tuon ykkösjakson nimi oli: The X-Files: Pilot (Suomennettu: Punaiset pisteet).
- x_boy89
Itselläni on nauhalla nuo kaikki 202 jaksoa. Plus lisäksi ykkös, nelos ja kutoskauden dvd-boxit.
- Hyrre76
olla peräti nelisen kymmentä nauhaa!! Ovat kyllä jo tuolla varaston puolella, kun siirryin dvd-aikaan. Muutamia bokseja pitäis kyllä vielä saada hankittua, jotta olis täydellinen kokoelma =)
- Inkku
Nauhojen lukumäärää en tiedä, mutta kaikki jaksot löytyy lukuunottamatta 4. tuotantokautta ja osaa 9. kaudesta. Lisäksi tietokoneelta löytyy kaikki jaksot. Pitäisi jossain vaiheessa poltella dvd:ksi niin pääsisi vhs-kaseteista eroon.
- Amerest
Noita DVD-boxeja ei taida vieläkään olla saatavilla suomiteksteillä varustettuna?
Vai olenko ihan väärässä...?
Mutta joka tapauksessa mahtava juttu, että SubTV alkaa noita jaksoja näyttää ja vieläpä ihan alusta saakka. Videollehan ne on otettava kaikki mitä tulee. Ihan paras sarja. - x_boy89
Amerest kirjoitti:
Noita DVD-boxeja ei taida vieläkään olla saatavilla suomiteksteillä varustettuna?
Vai olenko ihan väärässä...?
Mutta joka tapauksessa mahtava juttu, että SubTV alkaa noita jaksoja näyttää ja vieläpä ihan alusta saakka. Videollehan ne on otettava kaikki mitä tulee. Ihan paras sarja.Eli boxeja ei saa vielä suomiteksteillä varustettuna. Ja tuskin ihan lähitulevaisuudessa tullaan saamaankaan.
- Nanna
Kaikki jaksot on nauhalla, ja ainoastaan viimeisen
tuotantokauden nauhat olen huonosti merkannut.
En ole saanut aikaiseksi tehtyä niihin samanlaiset
tarrat kuin muissakin nauhoissa on, ensiksi pitää
koluta katso lehdistä jaksojen nimet, tai taitaahan ne saada täältäkin
http://gamma.nic.fi/~xfiles1/.
Sitten vain tulostin tulostamaan
kaseteille ne tarrat jotka jo viime heinäkuussa
jo tein tietokoneelle muistiin.
Joka kerta kun televisiosta alkaa uusi sarja
alan nauhoittamaan sitä jos sarja vaikuttaa ensimmäisen täyden kasetin jälkeen hyvältä nauhoitan koko sarjan.
Ensi viikolla alkaa ruotsin TV3 (viasat) joku
uusi scifi sarja ( The 4400 ) aion nauhoittaa
siitäkin kasetillisen ja sitten päättää
kannattaako sarja nauhoittaa. - Urpo
kaudet löytyy DVD:llä ja toki välissä myös The X-Files Movie - Fight The Future- leffa
- jasu
Kaikki löytyy täältäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136