Paljonko jaksoja nauhalla?

JD.

Paljonko teillä on jaksoja nauhalla, jos on? Multa puuttuu vain 1.kaudesta osa, ja 4.kausi, sekä pari 3.kauden jaksoa... Ei taida kesän aikana kuitenkaan ehtiä 4.kauteen uusinnoissa?

=)

16

2221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskohan 8 kasetillista ollut... osan päälle oon nauhottanu ku kuvalaatu oli niin heikko (lumisadetta).. niitä ei sit paljo jaksanu kattoo ku välillä sai arvata mitä tapahtui..

      ostokasetteja mulla on viis. jos en ihan väärin muista :)

    • Ihanaa ihanaa ihanaa

      Mulla on 32 kasettia salaisia kansioita nauhalla ja kaupoista oon ostanu 5 kasettia, jotain sellasia vähän pitempiä jaksoja :D

      oon kyl varmaa nauhotellu muillekki kaseteille niitä mut ei mitään tietoo mille kaseteille, joskus vois alkaa ettimään niitä:D

    • karbidi

      oon nuhottanu. Ongelma vaan se, et tuli merkattuu ne huonosti, eli ovat sekaisin !

      Löytyskö keltä jelppiä ?

      Millos muuten uusinnat alkvat; olen jäänyt tiedosta paitsi ?

      • mulder

        mulla on 18 kadettia nauhalla. mm. koko 8 kausi, 9.kausi yhtä jaksoa lukuun ottamatta ja joitaki muita muilta kausilta. Nauhotan kaikki jotka tulee kesällä =D


      • karbidi
        mulder kirjoitti:

        mulla on 18 kadettia nauhalla. mm. koko 8 kausi, 9.kausi yhtä jaksoa lukuun ottamatta ja joitaki muita muilta kausilta. Nauhotan kaikki jotka tulee kesällä =D

        onnistuisin saamaan selville järjestyksen ja sen, puuttuks multa välistä hirmusti jaksoja ?

        Vai tarviiks nauhotaa kaikki alusta alkaen uudestaan ?


      • x_boy89
        karbidi kirjoitti:

        onnistuisin saamaan selville järjestyksen ja sen, puuttuks multa välistä hirmusti jaksoja ?

        Vai tarviiks nauhotaa kaikki alusta alkaen uudestaan ?

        Käy ihmeessä katsomassa tuolta Xarin suomalaisilta x-files sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tuotantokaudet jaksoselostuksineen. Sieltä saat myöskin järjestyksen selville.

        Eli:
        http://gamma.nic.fi/~xfiles1/mainx.htm


      • karbidi
        x_boy89 kirjoitti:

        Käy ihmeessä katsomassa tuolta Xarin suomalaisilta x-files sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tuotantokaudet jaksoselostuksineen. Sieltä saat myöskin järjestyksen selville.

        Eli:
        http://gamma.nic.fi/~xfiles1/mainx.htm

        vaan muistanko oikein, ettei sarjan alkupuolella ollut jaksoilla kunnon nimiä ?


      • x_boy89
        karbidi kirjoitti:

        vaan muistanko oikein, ettei sarjan alkupuolella ollut jaksoilla kunnon nimiä ?

        Kyllä ykköskaudesta asti jaksoilla oli ihan kunnon nimet. Ainoastaan tuon ykkösjakson nimi oli: The X-Files: Pilot (Suomennettu: Punaiset pisteet).


    • x_boy89

      Itselläni on nauhalla nuo kaikki 202 jaksoa. Plus lisäksi ykkös, nelos ja kutoskauden dvd-boxit.

    • Hyrre76

      olla peräti nelisen kymmentä nauhaa!! Ovat kyllä jo tuolla varaston puolella, kun siirryin dvd-aikaan. Muutamia bokseja pitäis kyllä vielä saada hankittua, jotta olis täydellinen kokoelma =)

    • Inkku

      Nauhojen lukumäärää en tiedä, mutta kaikki jaksot löytyy lukuunottamatta 4. tuotantokautta ja osaa 9. kaudesta. Lisäksi tietokoneelta löytyy kaikki jaksot. Pitäisi jossain vaiheessa poltella dvd:ksi niin pääsisi vhs-kaseteista eroon.

      • Amerest

        Noita DVD-boxeja ei taida vieläkään olla saatavilla suomiteksteillä varustettuna?
        Vai olenko ihan väärässä...?

        Mutta joka tapauksessa mahtava juttu, että SubTV alkaa noita jaksoja näyttää ja vieläpä ihan alusta saakka. Videollehan ne on otettava kaikki mitä tulee. Ihan paras sarja.


      • x_boy89
        Amerest kirjoitti:

        Noita DVD-boxeja ei taida vieläkään olla saatavilla suomiteksteillä varustettuna?
        Vai olenko ihan väärässä...?

        Mutta joka tapauksessa mahtava juttu, että SubTV alkaa noita jaksoja näyttää ja vieläpä ihan alusta saakka. Videollehan ne on otettava kaikki mitä tulee. Ihan paras sarja.

        Eli boxeja ei saa vielä suomiteksteillä varustettuna. Ja tuskin ihan lähitulevaisuudessa tullaan saamaankaan.


    • Nanna

      Kaikki jaksot on nauhalla, ja ainoastaan viimeisen
      tuotantokauden nauhat olen huonosti merkannut.
      En ole saanut aikaiseksi tehtyä niihin samanlaiset
      tarrat kuin muissakin nauhoissa on, ensiksi pitää
      koluta katso lehdistä jaksojen nimet, tai taitaahan ne saada täältäkin
      http://gamma.nic.fi/~xfiles1/.
      Sitten vain tulostin tulostamaan
      kaseteille ne tarrat jotka jo viime heinäkuussa
      jo tein tietokoneelle muistiin.
      Joka kerta kun televisiosta alkaa uusi sarja
      alan nauhoittamaan sitä jos sarja vaikuttaa ensimmäisen täyden kasetin jälkeen hyvältä nauhoitan koko sarjan.
      Ensi viikolla alkaa ruotsin TV3 (viasat) joku
      uusi scifi sarja ( The 4400 ) aion nauhoittaa
      siitäkin kasetillisen ja sitten päättää
      kannattaako sarja nauhoittaa.

    • Urpo

      kaudet löytyy DVD:llä ja toki välissä myös The X-Files Movie - Fight The Future- leffa

      • jasu

        Kaikki löytyy täältäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe