Uskonnon varjolla lahkoissa tehdään melkein mitä vaan.
Uskonnolliset ihmiset uskovat melkein mitä vaan, ja kaatuvat selälleen villitsevien henkien voimasta, kun väliin hoetaan Jeesusta ja huudetaan aamenta ja halleeluujaa -huutoja.
Suggestiolla saadaan ihmeitä aikaan !
Saksalainen lääkäri Mesmer kehitti hienon tekniikan, jolla saadaan kaadettua kokonaisia ihmisjoukkoja nurin samalla kertaa. Sitä kaatotekniikkaa kutsutaan "Mesmerismiksi" keksijänsä nimen mukaan.
Hindujen uskonnollisista menoista on peräisin ihmisen kaataminen selälleen nopealla otsakosketuksella. He kutsuvat sitä "shaktipat" -tekniikaksi.
Joukossa tyhmyys tiivistyy
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Ukrainalaiset eivät käytä Mesmerin menetelmää venäläisiin?
Olin kerran Kuopion hellari kokouksessa. Puhuja oli ulkomaalainen. Lopussa alkoi rukoupalvelu johon muodostettiin jono. Rukoili ja rukoili ja kukaan ei kaatunut . Tein testin. Menin mukaan ja tarkoituksellisesti kaaduin maahan nähdäkseni mitä siitä seuraa. Sen jälkeen kaatui kaikki kun olin antanut mallin. Pelkkää psykologiaa
- Anonyymi
Kaupunkilegenda. Eivät kaatuile, eivät puhu kielillä eikä molota, vaan ovat lähes kuin puusta veistettyjä harhaoppisen uskonnollisia peläten koko ajan etteivät tee mitään väärää kun joku pitää puheen ja varovasti lainailee Raamattua ja sen jälkeen kukin laahustaa kotiinsa.
- Anonyymi
Sitä juuri.
- Anonyymi
Uskonlahkoissa ei keskimäärin ole mitään Mensan porukkaa harrastamassa.
- Anonyymi
Jenkkilahkoihin sotkeentuneet eivät ole kovin viisaita. Eivät tunne Raamattua, siksi ovat helppoa saalista lahkojen käännyttäjille ja sisäänheittäjille, kerberoksille.
- Anonyymi
Eihän Raamatusta tarvitse tietää muuta kuin se että luterilainen kaste tekee synnittömäksi. Se riittää.
- Anonyymi
Ai - missä sitä selälleen mennään, kerrohan seurakunta ja paikka, mennään katsomaan, että kun Jumalan voima kohtaa syntisen ihmisen, onhan se ihmeellistä.
Tapahtuihan se Getsemanessakin. Jumalan Henki kosketti syntistä ja he kaatuivat.
Myös Telppäsniityn tapahtuma - siellä kaaduttiin, alkoi herätys ja on muistokivikin paikalla, eikä vielä helluntalaisia ollut paikalla.
Mutta, entäs tässä, siinähän on uskovat yhdessä, onko teillä?
https://missio2022.fi/paijat-hame/
Laitetaas kirkkoherran puhekin tähän.
https://www.tv7.fi/arkki/jeesuksen-opetuslapsena/sanan-uutta-luova-voima_p83531/
Sanan uutta luova voima.
Kyllä Jumalan Sana voi olla joskus voimakas, ja nyt aiheena on Uutta luova voima Sanassa. Uskon, että se Jumalan rakkaus, joka Sanan kautta vetää ihmistä etsimään Jumalaa ja löytämään Hänet, toteutuu Jumalan Sanassa: usko tulee Kristuksen Sanan kuulemisen kautta. Miten usko voi yhtäkkiä herätä?
Se on kesken kaiken uskovallekin uusi tulemus.
.. Jeesus puhui ihmisille, niin Hän sanoi monesti, että jolla on korvat, kuulkoon.
.....
Tuollainen vähän arvosteluhenki...
Ei kai sinustakin joskus opetuslapsena tunnu, että puhuja puhuu omiaan tai laulajan tyyli on kummallinen tai soittaja soittaa väärin tai melodia ei miellytä.
On vanhanaikaista tai liian uudenaikaista. Voi, hyvänen aika! Se meidän etsintämme on tavallaan niin vajavaista. Herran läheisyyden etsiminen on vajavaista.
No, se oli minullakin. Tiedätkö, hän laulaa sitten siinä yhden kohdan. Hän laulaa kohdan: näen Jeesuksen ristillä. Kuule ystävä, koko se tilaisuus muuttui minulle.
Minulle annettiin näky, jossa katselin Jeesusta ristillä. Sen päivän Jumalan kohtaaminen oli tavallaan tuoreena heti edessä.
Vaikka minä olin mahdoton, niin Jumala osoitti, että Hän voi ilmestyä, vaikka minä olen ihan toista mieltä. Ja niin siinä, ystävä, kävi, että minä siinä seurakunnassa
todistin: "Rakastakaa, siunatkaa ja rukoilkaa tämän puolesta. Hän laulaa ja soittaa hengessä. Jumalan Henki käytti häntä. Minä kohtasin Jeesuksen ristillä.
Siis näin ikään kuin elävänä Jeesuksen siinä." Jotain ihmeellistä. Minä mahdottomana, Herra mahdollisena. Mutta nuo takin kääntämiset...
Kauan pappina olleen takki voi kääntyä.
kertoili leikkeessä - linkistä kirkkoherra.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979