Vietitte tätä elokuun viimeistä viikonloppua? Tuliko rymyttyä kunnolla?
Haikeus jo iskee, kun tajuaa, että tämäkin kesä on kohta taputeltu :(
Joka vuosihan tuo sama haikeus iskee, vaikka toisinaan hellepäivinä tuskastuttaa koko kesä, ja melkein toivoo talven jo tulevan. Koskaan ei näemmä kohdillaan...
Tuli tässä yksi toinenkin asia mieleen, josta ajattelin kysellä...
Meille kaikille tulee aina aikoja, että vastoinkäymiset valtaa koko elämänmenon. Miten te otatte vastaan nuo ajat? Joillakin on tapana syödä murheisiinsa, kun toinen taas ei saa palaakaan alas. Meillä kaikilla on myös erilainen suhtautumiskyky vastoinkäymisiin ihan ajatusten tasolla. Joku ottaa ne silleen, että kyllä kaikki suttaantuu, mutta on myös niitä, jotka jäävät melkein petiin niiden edessä... 🙄
Miten kaupunkilaiset...
51
91
Vastaukset
- Anonyymi
Termisen syksyn puolella käväisee jo muutaman päivän kuluttua ja loppu onkin sitten takakesän ja syksyn painimatsia, kunnes tosisyksy pääsee niskan päälle.
Niinhän nuo sääennustajat meinaa, että pukkaa jo kunnolla syksyä päälle.
Toivottavasti se itse talvi tulee paljon myöhässä. Joskus oli nii mukavasti, ettei vielä joulukuussakaan ollut lunta. Ei sinänsä lunta vastaan mitään, mutta se liukkaus.
Kylläpä tuo yksi (tiedätte kyllä kuka) niin kävi latelemassa tosi rumaa tekstiä!
Ehdin just lukea, kun poistui.
Outoa, että tuollaista kirjoittaa yleisellä palstalla ja vieraalle ihmiselle.
Mahtaako I-T rassata mieltä...- Anonyymi
Mikä on i-t? Itsensä haukkuja häpäisee, se kannattaa muistaa!
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on i-t? Itsensä haukkuja häpäisee, se kannattaa muistaa!
No sanon vaan sen, etten imarrellu...
- Anonyymi
Kyllähän se harmittaa kun kesä mennyt on.
- Anonyymi
Enkä rymynnyt yhtään, kun en muutenkaan rymyä.
Anonyymi kirjoitti:
Enkä rymynnyt yhtään, kun en muutenkaan rymyä.
Okei...
Nämä elokuun pimenevät illat vaativat totuttautumista. Kesällä on niin mukavan valoisaa.
- Anonyymi
Oli sen verran kehno ilma että jäivät rymyämiset rymyämättä. Parempi näin.
- Anonyymi
Ei saatana. Taas tuo sivuston hörhö, perkeleen utelias ämmä avasi lapsellisen aiheen. Ei tuota akkaa voi kukaan sietää. Saatanan utelias hullu. Kaikki uteliaat typerykset pitäisi tappaa ennen syntymää. Kaikki ovat huomanneet tämän häirikköämmän lapsenmieliset avaukset ja kommentit jo vuosien ajan...
Nyt ylläpidon pitäisi ryhtyä toimenpiteisiin. Nuo tinttu-lintun hulluudet pitää poistaa välittömästi jo ennen näytölle ilmestymistä, hah hah haaa!!!...- Anonyymi
Sinut saisi muiluttaa tynnyrissä lähimpään koskeen ja jättää virran vietäväksi.
- Anonyymi
En rymynyt saunasin kunnolla ja muutaman oluen otin siinäpä ne venetsialaiet ja mietin kuuluisan pohjanmaan paskalakkien asioita ja edesottamuksia heh
- Anonyymi
Millon ne syö donitseja
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No unohda ne lakit..
Pohjanmaan paskalakkien asiat on pakko selvittää nyt julkisesti! eli mitä tapahtui Lohtajalla pohjanmaan poliisin paskalakeille vuosien 1995-1997 talvella! se pohjanmaan poliisien paskalakkien kirkkaanpunainen vw golf mk4 syöksyi ojaan ja olin auttamassa heitä takaisin tielle,tämä vöänkärin paikalla ollut paskalakki uhkaili minua ettei saisi kertoa asiasta eteenpäin muuten tulisi "ongelmia"
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaan paskalakkien asiat on pakko selvittää nyt julkisesti! eli mitä tapahtui Lohtajalla pohjanmaan poliisin paskalakeille vuosien 1995-1997 talvella! se pohjanmaan poliisien paskalakkien kirkkaanpunainen vw golf mk4 syöksyi ojaan ja olin auttamassa heitä takaisin tielle,tämä vöänkärin paikalla ollut paskalakki uhkaili minua ettei saisi kertoa asiasta eteenpäin muuten tulisi "ongelmia"
Selvitä jossain muualla kuin mun tekemässä aloituksessa. Tulee jo korvista ulos..
- Anonyymi
Taas ammuttii tuhansia taivaalle. Minä en vain ymmärrä mitä iloa tuollaisesta paukuttelusta on? Selittääkö joku minulle mikä siinä kiinnosta tai antaa kicksejä?
Onhan ne jotku kauniita tuolla taivaalla, kun tulee nättejä värejä. Äänet ei kyllä ole mitään korvia hivelevää.
On kyllä hirveästi vähentynyt tuo rakettien paukuttelu. Mahtaako ihmiset ajattelevan, että turhaa tuhlata rahaa tuollaiseen hetken iloon...
Tuon ressun päässä elää varmaan monta tyyppiä...
Mitä jos sitä itekki kirjoittas jonku jutun, ja sen jälkeen vastais itelle, että Tinttu-Liina, olet ihan oikeassa. Olet sinä sitten viisas nainen ;))Toi daiju tuli ekaa kertaa silmille ku heitettiin flirttii Arielin kaa vuonna miekka ja ruukku. Kyl se pani funtsimaan et onko toi aivan terve :(
artagnan kirjoitti:
Toi daiju tuli ekaa kertaa silmille ku heitettiin flirttii Arielin kaa vuonna miekka ja ruukku. Kyl se pani funtsimaan et onko toi aivan terve :(
Eikä miksikää ole muuttunu..
Mun kaaliin ei mene tämä, että mitä jotku repii pelihousunsa, kun yleiselle palstalle tulee muut kirjoittelemaan. Haukutaan koko aloitus ja sen kirjoitukset, vaikka sitä ei ole kukaan pakottanut edes avaamaan.
Ei ole tervettä.
- Anonyymi
Naisissa tuli käytyä, hyvää oli tarjolla
- Anonyymi
Elokuun 11
https://youtu.be/_z2nJc2Ipnk - Anonyymi
Laitoimme soihtuja rannalle ja olimme selvinpäin .
- Anonyymi
Minä olin töissä, selvinpäin😁. Nyt onkin sitten vapaata👍
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin töissä, selvinpäin😁. Nyt onkin sitten vapaata👍
No hyvä, ettei työpäivä huppelissa mennyt :))
Nauti vapaasta!
Tulipa tässä mieleen, että kyllä joskus pitäisi taas ottaa kunnon matokuuri! 🍷- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No hyvä, ettei työpäivä huppelissa mennyt :))
Nauti vapaasta!
Tulipa tässä mieleen, että kyllä joskus pitäisi taas ottaa kunnon matokuuri! 🍷Järvikala kuuluu kypsentää hyvin kun niistä kuulemma voipi saada matoja. Tämmöistä olen kuullut joskus puhuttavan.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Nuo rannat näyttää kauniilta, kun tulia on valtavasti!
onko tinttiksellä punaiset hiukset ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järvikala kuuluu kypsentää hyvin kun niistä kuulemma voipi saada matoja. Tämmöistä olen kuullut joskus puhuttavan.
Loiset ovat kyllä lääkärissä hoidettava vaiva, olettaisin näin.
Anonyymi kirjoitti:
Loiset ovat kyllä lääkärissä hoidettava vaiva, olettaisin näin.
Matokuuriin riittää Smirrepullo...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Matokuuriin riittää Smirrepullo...
Huh huh, tokko naisten on soveliasta ryypiskellä?
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh, tokko naisten on soveliasta ryypiskellä?
Ai, miehetkö vaan voi?
En nyt tarkottanu mitään ****** olalle-juttuja...
- Anonyymi
Ei kai taas tällaista positiivista kokkolakeskusteluketjua, eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei
Täällä pitäisi puhua vain kokkojärvestä ja conibear juttuja Biitsillä oltiin kaveriporukalla, käytiin uimassa, grillattiin ja tsiigailtiin rakettein räiskintää. Oli oikein magee viikonloppu :)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No se oli mukavaa kuulla! :)
Eikö siellä ollu kamalan pimeää??No oli kyl nii hemmetin pilkkopimeetä et ilman nuotioo ja lyhtyi ei ois nähnyt muutamaa metrii kauemmaksi.
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
No oli kyl nii hemmetin pilkkopimeetä et ilman nuotioo ja lyhtyi ei ois nähnyt muutamaa metrii kauemmaksi.
- ArtsiOli tuon nuotion ja lyhteiden kanssa varmaan tosi tunnelmallista! :)
Mun mielikuvitus lähti lentoon...
Nuotio, kuohuviini ja lyhteet ja ehkä jotain tunnelmallista musaa, mikä ihana juttu!
- Anonyymi
Vietin venetsialaisviikonloppua omalla merenrantahuvilallani, kun tuli semmoinen hankittua vapaa-ajanviettopaikaksi. Erittäin tunnelmallista oli, tuli takassa, laineiden loiske taustalla. Mitäs sitä enää muuta kaipaa.
~ Tukkirekka~- Anonyymi
Oletko muuten sinkkumies?
Tuppaa jo pikkasen naurattamaan, ku ressu ei vaan pääse ääneen :)))))
Viestit lähtee ku raketit taivaalle :))))- Anonyymi
Heh:D Nopeasti ovat lähteneet kun en ole kerennyt nähdä ensimmäistäkään.
- Anonyymi
On se vaan hiton huIIu!
Anonyymi kirjoitti:
Heh:D Nopeasti ovat lähteneet kun en ole kerennyt nähdä ensimmäistäkään.
No minä näen tulleet viestit tuolta ylhäältä.
Osan ehtii lukemaan, mut suurin osa häipyy pikaseen :)
Täällä on varmaan ollu Ressulla jo hirvee ikävä!
Nyt minä tulin! ;)
Nii, tuli tuosta toisesta aloituksesta aloituksesta mieleen, ku tosiaankin hernekeittopurkeissa oli silloin löytyny niitä koppakuoriaisia. Mun ei ole kyllä sen jälkeen tehny hernekeittoa mieli, kun näin niitä kuvia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822