renny pakottaa synnytyksenkki näyttään siis perhe showssaan , reality..
paljon saa harlin tyttö tehdä rahojen eteen
11
79
Vastaukset
- Anonyymi
Niin paljon että valkoroskat tippuu persiilleen
- Anonyymi
Onneksi Harlinien perhe laittoi shownsa 2-kauden maksulliselle Maikkarin Katsomo-kanavalle.
En ole moista kanavaa viitsinut ostella, enkä Harlinin muijan synnytystäkään näe.-- Anonyymi
Tuo oli ehdottomasti parasta alkoi jo ottaa pattiin sen rumanaaman pakkokatselu yleisön pyynnöistä huolimatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli ehdottomasti parasta alkoi jo ottaa pattiin sen rumanaaman pakkokatselu yleisön pyynnöistä huolimatta
Miksi ihmeessä sä jouduit sitä pakkokatselemaan 😲
- Anonyymi
En ole katsonut tuota kuin kerran kylässä ollessanl, enkä aio katsoa enää toiste ollenkaan.
Niin pinnallinen ja tyhjänpäiväinen ohjelma.
Pidin Harlinia ennen ohjelmaa vähän älykkäämpänä, mutta se luulo karisi pian.
Täysin tyhjäpää ohjelma. - Anonyymi
Hääpuku oli tosi mauton. Kyllä olis rahalla saanut kauniin. Tissit näytteli pääosaa. Pelkäsin, että pullahtavat pois. Ehkäpä oli Renin mieleen.
- Anonyymi
Morsian ei tosiaan ole kasvoiltaan lähellekään mitään missiainesta. Myöskään älyn lahjat eivät ole kummoiset.
Korvaako Rennyn mielestä Johannan body buildattu kroppa yksinänsä kaikki nuo muut naiselliset puutteet?-- Anonyymi
Se älykkyyden puute tuossa on isompi asia. Varmaan Rennyllä jossain kohtaa niksahtaa, että voi viddua nyt tätä. Vaimo tulee sadatta kertaa länkyttämään jotakin samaa, kymmeniä kertoja toistettua itsestäänselvyyttä, muka uutena kiinnostavana asiana.-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se älykkyyden puute tuossa on isompi asia. Varmaan Rennyllä jossain kohtaa niksahtaa, että voi viddua nyt tätä. Vaimo tulee sadatta kertaa länkyttämään jotakin samaa, kymmeniä kertoja toistettua itsestäänselvyyttä, muka uutena kiinnostavana asiana.-
Tyhmästä tyttöystävästä tulee vuosien mittaan ärsyttävän tyhmä vaimo. Pitäisi olla sitä järkeä jo seurusteluvaiheessa, ei se järki siitä lisäänny.
Mä katsoin pari jaksoa. Mr Harjola ihan jees gubbe. Joku kirjoitti että itseensä täynnä tms. Mun mielestä ei yhtään. Ja pikkusen pitää itseään rakastaa jotta joskus oppii rakastamaan toista.
Onhan tää surku hupaisaa että ohjaa jotain Luokkakokousta. Miehen pitäisi olla tekemässä 100 000 000 USD äksön pläjäystä. Itse en toiminta fani ole mutta kyllähän Renny ton osas.- Anonyymi
Mannerheim filmin korsut ja poterotkin oli valmiiksi kaivettuna ja demarit torppasivat kaiken??🐼🐼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.664294Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072878Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2612353- 111929
- 1071528
- 111425
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &161292Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?861249Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle981036Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta
Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta. Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hy213851