Osaisko joku kertoa, mikä oli se työtehtävä, joka johti siihen, että Marin keskeytti lomansa ennenaikaisesti? Ehtikö hän siis hoitaa jonkun Valtionjohdon kannalta erityisen tärkeän työtehtävän 2 päivän aikana, ennen Jauhojengin kokoontumista?
Ymmärrän hyvin, jos kyseessä on valtion suurin salaisuus, josta ei puhuta. Ihmettelen vaan, että muita ministereitä ei tähän päätökseen tarvittu, vaan Marin koki tarpeelliseksi keskeyttää vain oman hyvin ansaitun lomansa ennenaikaisesti.
Saako tuosta loman keskeyttämisestä jonku erilliskorvauksen? Koko loma kuitattiin siis työajaksi vai miten se menee?
Vain yksi kysymys Marinille...
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
Marin keskeytti lomansa lähtiessään bilettämään, koska näin säästyi kaksi palkallista lomapäivää otettavaksi joko vapaana tai rahana.
Ihan luonnollinen ja ymmärrettävä syy siis.- Anonyymi
Tuossa tapauksessa varmaan kun loma keskeytyy, niin koko loma luetaan menetetyksi joten Sannalla on koko kuukauden loma vielä rästissä.
Näin toimii aito Demari.
- Anonyymi
Älä esitä tyhmiä kysymyksiä. Teet itsestäsi Persun.
Sannan ei kuulu edes vastata moiseen ivailuun. Hyvä, että tajuaa olla hiljaa nyt. - Anonyymi
Se on juuri noin. Liian salaista ja kuumaa kerrottavaksi.
Voin kuitenkin seiskalta salassa sanoa, että oli kyllä välttämätön pakko saada pääministeri töihin noiksi pariksi päiväksi. - Anonyymi
10 pisteen vihje,
Sanna halus turvallisen biletyspaikan vain omaan käyttöönaä. - Anonyymi
Ei kuulu sulle pätkääkään. Ministerien ohjelmat ovat luottamuksellista tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749