Myöhäisilta laaksossa

Anonyymi

Näin sun katseesta että jotain tekisi mieli. Sori kun ollut vähän kiire kesällä. Ehkä unohdin moikatakkin kerran? Pari kertaa olen kyllä käynyt ja toivonut että olisit siellä. :) Olet kyllä tosi kaunis..

inbox100 @ mail.com

Sellaisen päätin tehdä kun en tiedä koska seuraavaksi nähdään =)

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti pian, eikä vain ikkunan läpi 🍀

• Anonyymi

Mietinkin että mahdoitko nähdä mut. On varmaan aika harvinaista nähdä joku siinä kohtaa.

Oli kiva tutustua silloin aikoinaan, harmi vaan että vaikka nähtiin useamman kerran niin ei tullut yhteystietoja vaihdettua.

En tiedä kehtaanko enää pysähtyä niin hienojen talojen ikkunoiden näköetäisyydelle mutta voit kyllä sähköpostia laittaa koska tahansa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietinkin että mahdoitko nähdä mut. On varmaan aika harvinaista nähdä joku siinä kohtaa.

Oli kiva tutustua silloin aikoinaan, harmi vaan että vaikka nähtiin useamman kerran niin ei tullut yhteystietoja vaihdettua.

En tiedä kehtaanko enää pysähtyä niin hienojen talojen ikkunoiden näköetäisyydelle mutta voit kyllä sähköpostia laittaa koska tahansa :)

Ihan pakko lisätä vielä että ilman välimerkkejä siis, ettet vaikka kopioi huomaamatta jne. 😅
        Ei mitenkään erityisen selkeät tuossa viestissä ainakaan.

• Anonyymi

Sivusta.. Viesti ei varmaan ollut minulle, mutta minut pakotettiin siihen. Olisi ollut ihana mies, mutta ei sellaisen kanssa yleensä pariuduta. Olisin niin halunnut...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      169
      3633
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      71
      3078
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe