Sannan toiminta jätti vahvat epäilyt epärehellisestä toiminnasta

Anonyymi

mutta tarkemmin ajateltuna, kumpi mielestäsi on parempi vaihtoehto:

Se, että joudumme nyt elämään sen faktan kanssa, että meillä on valehteleva, laittomia päihteitä käyttävä pääministeri, joka on kiinnostunut enemmän laatuajasta ja omasta henkilöbrändistään kuin oman maansa hyvinvoinnista, emmekä enää voi luottaa häneen..... vai se, että totuus olisi paljastunut ja johtanut Marinin potkuihin koko politiikasta, sekä rajat ylittävään skandaaliin, joka olisi vakavasti tahrannut Suomen maineen?

Ehkä paras ratkaisu on se, että tilanteen pelastukseksi Marin jatkaa työssään ensi vaaleihin asti, jolloin jättäytyy pois politiikasta. En ole niin sydämetön ihminen, ettenkö kaikesta huolimatta tuntisi sääliä Marinia kohtaan. Hän toimi huolimattomasti ja välinpitämättömästi, emmekä tiedä totuutta, kuinka kauan ja usein tällaista on tapahtunut, ja nyt omaa tyhmyttään joutui kokemaan karvaasti sen, miten vaativa on politiikon ja varsinkin pääministerin asema ja miten epäkypsä hän siihen on.

18

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys en ite ole ajattelu asiaa noin. Ehkä hyvä sittenkin että bile-sanna viilas kansaa linssiin. Oishan se tosissaan paska juttu jos pääpiristeri ois ryssiny suomen maineen. Jos lähtee ni enpä jää kaipaamaan

• Anonyymi

Eipä kai sitä mainetta voi kai tuon enempää enää tahrata.

• Anonyymi

boris johnson joutui eroamaan koronabileidensä takia, tästä sannakohusta jää mielikuva ettei suomessa ole enää millään mitään väliä, että olemme vajonneet barbariaan, ajattelevat varmaan meidän jo luovuttaneen ja tuskinpa tulevat panemaan tikkua ristiin suomen puolesta, jos ei ole yhteistä arvopohjaa ei ole mitään, arvotyhjiö jossa perinteet toivotetaan maanraakoon

• Anonyymi

Suomeen on otettu
        rappiokommunistinen moodi,

ja se tulee tällä kertaa unionisteilta. saksalaisuudesta
        ja brysselistä.

• Anonyymi

Johnson on populisti ja sai lähteä.

• Anonyymi

Heikossa on kyllä ihmisten työpaikat ammatit jos bileet on syy erottaa virasta työpaikasta tai strippari. Aika moista vainoamista jos ei mitään saa tehdä työn ulkopuolellakaan viittaa johonkin ääri uskontoon tai puolueeseen että kuula kalloon jos ei tykätä.

• Anonyymi

Boris teki hyvää työtä kuitenkin turhaa oli hyvä mies erottaa samoin kanervaa oli turha vainota.

• Anonyymi

Juurikin noin. Kenkää olisi pitänyt tulla heti silloin, kun lähti bilettämään korona-altistuttuaan. Mikä kumma, että tämä juopponarsistiämmä saa vain vedättää kaikkia?! No, pilasi demareittenkin lopun maineen, senkin vähä, jota ehkä oli jäljellä..
        Ei todellakaan kiinnosta "kuunnella, mitä pitää tehdä". Ei ole paskankaan vertaa luottoa koko idioottihallitukseen eikä mihinkään tuon paskan alaisiin taskuilla eläviin loisiin. Teen niin kuin itse tykkään/näen parhaaksi, välittämättä edes siitä, onko niin laillistakaan. Sehän on täysin hyväksyttävää. Oikein korkealta taholta tullut ohjeet.

• Anonyymi

Eduskunta ilman Sannaa 2023... ei pöllömpi ajatus. Kannatan lämpimästi.

• Anonyymi

Seuraava hallitus on Marinin II hallitus joten ala totutella asiaan.

• Anonyymi

Erimaalaiset joukot vaikuttaa medioissa ja eri maataustaiset uskonnot myös. Kukaan ei kiellä ketään käymästä baareissa.

• Anonyymi

Validi linkki väitteeseesi Marinin huumeidenkäytöstä, muutoin mutuvaletta.

• Anonyymi

Pääasia lienee se, että vähän ravisteltiin leijuvaa tytteliä, todellisuus oli jo alkanut hämärtyä lautasen kokoisissa silmissä.

Jos ei mennyt vieläkään jakeluun, niin sitten se on pahasti koukussa ja mokaa isosti. 10 kiloo kokaa matkatavaroissa tms. ja vain omaan käyttöön jne.

• Anonyymi

Marinistit, vanha harppu Halonen levittävät valheitaan suruttomasti ulkomaisiin medioihin kun saavat tilaisuuden.
        Kansalaiset leimataan tanssin ja hauskanpidon vastustajiksi ja Sanna on uhri. 5 viikon bileputki nuorison kanssa ja epämääräisen juoppoporukan raahaaminen Kesärantaan yritetään pimittään.
        Mutta Vennamon sanoin: Kyllä kansa tietää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinistit, vanha harppu Halonen levittävät valheitaan suruttomasti ulkomaisiin medioihin kun saavat tilaisuuden.
        Kansalaiset leimataan tanssin ja hauskanpidon vastustajiksi ja Sanna on uhri. 5 viikon bileputki nuorison kanssa ja epämääräisen juoppoporukan raahaaminen Kesärantaan yritetään pimittään.
        Mutta Vennamon sanoin: Kyllä kansa tietää...

Vanha kommari vie keskustelua tietoisesti eri suuntaan kysehän oli vain tanssista! Samalla logiikka Putinin sodassa on kyse vain panssarivaunujen ulkoiluttamisesta.

• Anonyymi

Ei tippa linssissä yhtään auta kertoa,että minäkin olen ihminen.Minä tavallinen kansalainen joka en saa arvostusta edes vaikka maksan tuon populan huvit ja palkat.Minä en saa yhtään senttiä verottajalta anteeksi vaikka konkurssi uhkaa.Minun on aina vallankäyttäjien tahtotilaa alistuneesti noudatettava.Minun pitää rahoittaa vielä pienestä tulostani kaikenlaisilla maksuilla jos mitä potaskaa iletään keksiä.Minun pitää sallia huumehuoneita,bilettäjiä,jopa arvovaltaisessa kesärannassa riekkujien virallisen kuvausseinän häpäisemistä kyvyttömien alastomia riekkukuvien ottoa.
      Se on kuulkaas puliveivarit pomoineen niin,et ulos koko popula.Joko itse siivoavat lattiaasta kattoon talon ja merenratoja myöten tai joku tekee sen ja lasku lähteen mukana olleille.Omassa yksityisessä asunnossa voitte riekkua vapaaajallanne vaikka miten.Kansalaisten rahoittamma virka talo ei salli sitä.Eikä kansan turvallisuus.

• Anonyymi

Älää tehö niinkuin minä teen vaan kuten minä käsken.

• Anonyymi

Marin on alusta asti näyttänyt minusta henkilöltä joka ei välitä siitä puhuuko totta vai valehteleeko. Kaikki tähtää vaan oman edun maksimointiin mikä on tyypillinen narsistin tuntomerkki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      4977
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      534
      2493
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      86
      2083
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      266
      1851
    5. 210
      1632
    6. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1524
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1352
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      276
      1169
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      988
    10. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      245
      949
    Aihe