Valtion johdossa ei saa olla pienintäkään epäilyä huumeiden käytöstä

Anonyymi

Koska huumeoden käyttäjää on helppo kiristää.

27

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

0 toleranssi

• Anonyymi

Valtion johdossa ei saa olla pienintäkään epäilyä neuku- tai venäjäsympatiasta tai stasikytköksistä. Koska on helppo kiristää.

• Anonyymi

Eli Sanna pois valtiojohdosta, huuteli aivan loppumetreille, että Suomi ei liity Natoon.
        Joutui sitten pyörtää kantansa kun koko kansa oli kääntynyt Naton kannalle.

• Anonyymi

Aloitus on ihan aiheellinen.

Vastaus on myös lyhyt: Epäilystä ei ole.

• Anonyymi

Todisteet siitä:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todisteet siitä:

nyt on jäänyt ikävä epäilys.. se jauhojengi video puhuu paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusia odotellessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se puhuu paljon ja vielä enemmän puhuu Sannan kieltäytyminen hiustestistä.

• Anonyymi

Kyllä välillä siltä tuntuu ettei ne muuta käytäkään kuin huumeita sen verran pöljiä suistaan päästelevät ja kun ne vielä lakejaan rustailevat niin ei tule tavalliselle tallaajalle kuin tuskanhiki.

• Anonyymi

Sirkus ja 200 pelleä.

• Anonyymi

Mahdollisuuden poissulku vasta poistaa epäilyn. Muuten epäily jää.

• Anonyymi

"Valtion johdossa ei saa olla pienintäkään epäilyä huumeiden käytöstä"

....Luojan kiitos, sellaisesta ei ole olemassa pienintäkään viitettä.

• Anonyymi

Ei vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vai

Jauhobiletä vaan pidetään.

• Anonyymi

Miksi Sanna sitten kieltäytyi hiustestistä.
        Eikä ole muuten esittänyt mitään dokumenttia edes virtsatestissä käynnistä.
        Sanotaanko nän, että vahva syy epäillä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole epäilystä valtionjohdon huumeidenkäytöstä.

Tämän on jopa poliisikin todennut höperölle iltapäivälehdistä maailmankuvaansa rakentavalle puoluejohtajalle.

• Anonyymi

Ei hiustestistä turhan päiten kieltäydytä.

• Anonyymi

Onko Halla-aho nähty pössyttelemässä vai mitä on tapahtunut?

• Anonyymi

No miksi Purra ei uskalla käydä huumetestissä?

• Anonyymi

Ei ole tarvetta, on ihan sama mitä hän käyttää.

• Anonyymi

Poliitikot ovat sen verran kovissa liemissä keitettyjä, ettei heitä noin pienillä asioilla pysty kiristämään.

• Anonyymi

Nykymaailmassa on erittäin vähän asioita, joilla pystyisi kiristämään. :D:D Pettäminen - ketä kiinnostaa? Homous - evvk! Pössyttely - kuka ei olisi kokeillut? Biletys - so what! Ja mitä sitten jos joutuu vaihtamaan duunia.? Sehän voi olla hyväkin juttu.:)

• Anonyymi

tosi ku vesi.

• Anonyymi

Valtion johdossa ei saa olla pienintäkään epäilyä pedofiliasta.

Minä epäilen että Halla-Aho on pedofiili.

Eli aloittajan logiikalla Halla-Ahosta ei nyt enää koskaan voi tulla pääministeri. Eihän ollut mitään puhetta siitä että epäilylle pitäisi olla perusteita.

• Anonyymi

Sanna teki kardinaalimunauksen huijatessaan kansaa "huumetestillään". En nimittäin usko, että yksikään lääkäri lähtee vastaamaan huumetestistä, jonka jo etukäteen tietää olevan puhdas. Ellei sitten ole todellakin sisäpiiritempusta kyse.

• Anonyymi

Ylilaudalla myös video missä SDP Mäkynen ruinaa baarijonossa viinaa tai pajaa.
      Ei pysty linkittää tänne sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      4589
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3191
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      369
      2001
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1536
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      120
      1103
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      974
    7. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      871
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      863
    9. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      41
      860
    10. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      304
      851
    Aihe