Onneksi EU ja USA on jo hajoamassa- mutta miksi roikumme fasistiliittovaltio EUssa yhä.
Eikö Suomi pysty itse luomaan vapaata pohjoismaista hyvinvointivaltiota ja laittamaan persukokoomus-korruption kuriin?
EU poistaa yksityisomistamisen, tuo Suomeen 2 milj mamua ja kieltää bensiini-autot
17
66
Vastaukset
- Anonyymi
Se tapahtuu kun suomalaiset on ensin raivattu pois tieltä.
Piikitetyt saastuttaa piikittömät.
Kaikki häviää… kaikki.
Miksi shedding ilmiöstä ei ole puhuttu aiemmin?
Ilmiö on olemassa myös muiden rokotteiden kohdalla.
KAIKKI PIIKITETYT LEVITTÄÄ SITÄ TAUTIA MITÄ NIIHIN ON INJEKTOITU.
https://mvlehti.net/2022/08/29/shedding-verelle-ja-sen-kierrolle-vaarallinen-grafeeni-hilseilee-covid-rokotetuista-rokottamattomiin/
Ilmiö ON OLLUT LÄÄKETEHTAIDEN TIEDOSSA IHAN KOKO AJAN. - Anonyymi
Kaatopaikalla on myös monenlaista monimuotoisuutta.
- Anonyymi
Ja naapurin liiteristä saa ilmaista polttopuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naapurin liiteristä saa ilmaista polttopuuta.
Kunnes jäät kiinni ja lasketaan täytehisellä.
- Anonyymi
Suomi, maailman ongelmajätteen loppusijoituspaikka, kiitos vihervasurit...
- Anonyymi
Vielä kun EU saisi nämä pellet johonkin hoitoon...
- Anonyymi
Jonnekin muualle
- Anonyymi
Yksi kuollut yöllisessä kolarissa Porvoossa – Itäväylä: Kolme ihmistä auton tavaratilassa.
Outo tapaus,,,, henkilöautossa oli kahdeksan henkilöä. Kolme heistä oli auton tavaratilassa.- Anonyymi
Farmari-maasturissa on tilaa
- Anonyymi
Putinin agentteja varmaan. Mähän oon varotellut teitiä!
Kaveri Toveri
- Anonyymi
autoihin seuranta-sirut-
naapurin supo-kokoomuslaiset voi seurata liikkeitäsi.- Anonyymi
Wef haluaa sellaiset ihmisiinkin.
- Anonyymi
On jo vuosia ollut kaikissa uusissa autoissa, kuten ihmisissäkin (kaikilla kännykkä jota helppo seurata).
- Anonyymi
EU on antikristus ja viherpunikkivajakit globalismin hyödyllisiä idiootteja.
- Anonyymi
Meitä helle-denialisteja vainotaan Suomessa.
Ei ollut kesällä mitään hellettä eikä Portugalissakaan kuollut ihmisiä helteeseen.
Eikä amerikoissa ole mitä hirmumyrskyä.
Se on lavastettu kuten kaikki hirmumyrsky elokuvatkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756