"Keskustelualusta Ylilaudalla on jo vuosi rakennettu valheellista kuvaa siitä, että pääministeri (jatkossa PM) käyttäisi huumeita. Yli 100 000 päivittäisen käyttäjän Ylilauta syöttää propagandaa kaikkialle. Uusivirta-videon medialle myynyt henkilö kertoi Euronewsille, että kuvasi ja myi videon siksi, että halusi vahingoittaa Marinia poliittisesti.
Faktantarkistus:
Ministereillä ei ole määriteltyä työaikaa. Valtionjohdolle sallitaan yksityiselämä, on sallittu 103 vuotta. Valtioneuvoston työn alussa päätetään kunkin ministerin sijaisketju siltä varalta, että ministeri on estynyt hoitamaan tehtäviään. Marinilla on pysyvästi 18 sijaista. Ministerien on oltava tavoitettavissa puhelimitse. Lisäksi turva ja VNK:n tilannekeskus tietävät aina missä PM on.
Vasta naispääministerin kohdalla keksittiin ajatus, että joka hetki on oltava toimintakykyinen. Jos tällainen sääntö todella halutaan, se pitää säätää lainsäätämisjärjestyksessä. Vuosikymmeniä Suomessa tehtiin päätöksiä viinanhuuruisissa kabinetti- ja saunailloissa. Nyt maassa on aina toimintakykyinen PM ja valtioneuvosto, sillä päätöksenteon sijaisjärjestelyt ovat olemassa ja niitä on harjoiteltu."
https://www.luoteis-uusimaa.fi/paakirjoitus-mielipide/4812926
Marinin tanssi ja laulu eivät ole uhka demokratialle, Trolliarmeija on !
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919