Sähkö kallista ? Ei minun mielestä , jos se maksaisi vähemmän , niin sinun pitäisi antaa tilinumero , jonne voitaisiin tulouttaa.
Sähkö maksaa nolla euroa yöllä nyt
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
Teollisuus siirtyy yövuoroon.
- Anonyymi
Kuinkahan saisi pari-kolme kilowattituntia talteen akkuihin?
Sitten pitäisi olla muutamn sadan watin invertteri.
Noilla ehkä selviäisi yksiössä päivät. - Anonyymi
Aloittaja narraa. Halvimmillaankin myyntiprovikalla ja ALV:llä 3 snt/kWh
Jos tuulisi kunnolla, tuottaisi Suomi 2000 MW yli käyttötarpeen
Nyt tuulisähköä vain 1400 MW
https://www.fingrid.fi/-/custom/sahkojarjestelman-tila-169/
Ongelmia vuodenvaihteessa kun tuulisähkön huipputeho on 5000 MW
Loviisan vuosihuollon jälkeen sieltä 507 MW tämänhetkistä enemmän.
OL3:n tämänhetkinen 800MW tuplautuu 1600 MW:ksi - Anonyymi
Hinta nyt yli 94 snt/Kwh.
Ihanan kallista.- Anonyymi
Hinnankorottajat eivät vielä kuulleet, että OL3 tuottaa nyt 800 MW
Lokakuussa OL3 kaavaillut täyden tehon kokeilua. Hinnankorottajat itkevät? - Anonyymi
Jos sinulla on pörssisähkö, niin älä käytä sitä päivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on pörssisähkö, niin älä käytä sitä päivällä.
Kivirakenteinen pientalo jäähtyy niin hitaasti, että yöllä lämmittäminen riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivirakenteinen pientalo jäähtyy niin hitaasti, että yöllä lämmittäminen riittää
Hullua asua sähkölämmitteisessä omakotitalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullua asua sähkölämmitteisessä omakotitalossa.
Hassua kun öljykriisin aikana oli hullua pitää öljylämmityskattilaa omakotitalossa.
- Anonyymi
Saksa ja Ranska vastustavat EU:n viisumikieltoa venäläisturisteille.
Eikö EU olekkaan yhtenäinen, mitäs Marin ja Tuppurainen nyt sanovat ???? - Anonyymi
Mistä yhtiöstä saa yösähköä ilmaiseksi? Omassa laskutuksessani on vain 5 sentin ero yö- ja päiväsähköllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.765041Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163413Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581770- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711035IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922