Huonoin MissivuosiAikoihin2022

Anonyymi

2022 Missivuosi on kauhea, kisassa mukana naisia jotka eivät kuuluisi mihinkään kauneuskisaan. Useampi kisaaja on RUMA JA EIVÄT KUULU MIHINKÄÄN KAUNEUSKISOIHIN!
Miss suomi kisoissa pitäisi olla joku raja kauneuden suhteen jos liian rumia osallistujia kisaa ei pidettäisi.
Seko Sunneva taas sekoilee tapansa mukaan harhaisena.
Onko vuosi 2022 hirvein missivuosi koskaan?

8

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rumia on tän vuoden osallistujista moni, mutta ei missikisat enää ole muutenkaan mikään juttu, misseiksi menevät vain rumat ja tyhmät naiset.

• Anonyymi

Niin, kyllä suomalaisella nuorella naisella pitää olla joka tilanteessa valkeat lättätennarit ja paljaat nilkat. Se on kaunista ja tyylikästä.

• Anonyymi

Tyhmä voi olla lukuviisaskin , joku korkealle kouluttautunut ei tiedä voiko kaakeleita pestä tai lammpua osaa vaihtaa, sekin on tyhmyyttä
        Joku taas tekee valintansa päättyä missiksi ja älyä löytyis vaik mihinkä
        Suomen missikisat ei enään vedä kauniita naisia
        Palkinnot on niin huonot

• Anonyymi

Kilpailijat numeroilla 1-3 rumia, eipitäisi olla missään kauneuskilpailuissa.
      numero 4 ,Oona Komi ihan tavallisen näköinen tantta mutta tässä seurassa näyttää ihan OK:lle
      numero 5, Nana Partanen tavallisen mukavanäkäinen ja edukseen myös rumassa seurassa vaikka onkin levee leuka ja liian laiha ja silarit.
      Numero 6 taas ihan kummallisen näköinen ei kuulu kauneuskilpailuihin.
      numero 7 ihan liian pitkä nenä, ei hyvä, numero 8 RUMA ei kuulu kauneuskilpailuihin ollenkaan. Samoin on numero 9 RUMA ei kuulu kisoihin, numero 10 taas ihan normi ok ainoita missimäisiä kilpailijoita. Todella huono missivuosi valitsijat olleet ihan sekaisin tänä vuonna tai itse hyvin rumia ja tyhmiä! Perukaa vuoden 2022 missi kisat!!! Useimmat osallistujat liian rumia.

• Anonyymi

Todella huono missivuosi, järjestäjillä taas asiat sekaisin kun ei kukaan ole kiinnostunut misseistä, eiymmärretä ettei rumat kuulu kauneuskilpailuun!
      Vaikka perusteet ovat muuttuneet. Missikisat ovat aina ja tulevat aina olemaan kauneuskilpailuja.

• Anonyymi

Näyttävät ihan transuilta

• Anonyymi

Miten voi olla miss suomi jos on ulkomaalainen? Sotii vastaan oma alkuperä esim tuo SontaJärveläinen

• Anonyymi

Niin, demareista Sanna on paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe