Nykypäivänä kansanedustaja Suomessa ei tarkoita sitä että hän edustaisi suomalaisia. Vaikuttaa pikemmin siltä että hän edustaa kansalaisia globaalisti. Ehdotan nimen muutosta niin että se olisi Suomen kansan edustaja.
Mitä tarkoittaa kansanedustaja
Anonyymi
29175
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 29
Vanhimmat
??? mikä ero
kansalaiset äänestää, jotkut tulee valituiksi, niitten nimi on kansanedustaja
Kannatan. Entä ministerit? Marin ajattelee ensisijassa Ukrainalaisia ja vasta sitten meitä. Kertoo itse tiherryslausuntonsa lopuksi.
KansanEläkeLAitos voisi olla. Kansojen Elätti Laitos.
ja mitä eroa? eläkeläiset ovat niitä, jotka tämän pohjan ovat rakentaneet - sullekin
Suomen hallitus on joutunut ennen näkemättömien vaikeuksien eteen tällä kaudella. Sitten toisen maailmansodan.
Mutta hyvin ollaan pärjätty ja reagoitu oikein ulkoisiin uhkiin! Hienosti ollaan äänetetty ja hyvä hallitus!
Miten voit sanoa, että hyvin, kun Suomi on huonommassa kuin aikoihin, hallitus ei osaa toimia, velka ja monenmoiset kriisit lisääntyvät ja kasvavat koko ajan?
Olet yksinkertainen ja naiivi.
Eivät korona ja Ukrainan sota ole mitenkään hallituksen syitä.
Velka toki kasvaa, mutta se kasvaa kaikissa länsimaissa. Ei ole kestävä pohja, niin kuin ei tämä ylikulutus muutenkaan. Mutta typerää olisi koittaa erkaantua porukasta johon kuulumme. Ei Suomi pärjää EU:n ulkopuolella.
Olipahan näkemystä taas kerrakseen!!
Miten voidaan edes unissaan ajatella että hyvin on pärjätty, kun emme ole pärjänneet ilman velanottoa edes juoksevista menoistamme ja jatkuvasti haalitaan elättejä lisää kun rahat eivät riitä entistenkään elättämiseen.
Ja mitä tulee hallituksen ulkoisten uhkien vastaamiseen, niin siinähän on suuren tyän tehnyt nimenomaan presidentti, ei hallitus!!
Ensi talvenahan se nähdään mitä tarkoittaa käytännössä se, että rahat on haaskattu ulkomaalaisiin eikä kotimaan ihmisten toimeentuloon.
Kyllä se aloitti Sippilän hallitus tämän kurjuuden luomisen.
Että ihan otettiin lainaa. :D Kaikki valtiot ja hallitukset ottavat lainaa. Lainatonta tilaa ei ole valtioilla olemassakaan. Ei pidä ajatella pienellä päällä liian isoja ajatuksia.
Kurjuus on teidän korvienne välissä. Se on parantumaton tauti.:)
"ollaan pärjätty"?
Oletko hallituksen jäsen?
He ovat puolueiden kumileimasimia,
Hallituspuolueet ovat näyttönsä antaneet ja he todellakin edustavat ihan muuta kuin Suomea ja suomalaisia. Hallitus tekee Vihreää politiikkaa eikä se ole koskaan välittänyt enemmistösuomalaisista ja Suomesta. Jotkut viherpunavasemmistolaiset sanovatkin, etteivät he ole suomalaisia vaan eurooppalaisia.
Sillä tavalla häivytetään koko Suomi pikku hiljaa ja kaikin tavoin maailman kartalta,
Se+persujen+Suomi+olisi+tässä+ajassa+elinkelvoton.+Ei+tätä+elintasoa+pystytä+ylläpitämään+yksin,+vaan+olemme+100%+riippuvaisia+Euroopan+markkinoista.+
Nytkin+188/200+edustajasta+halusi+Suomen+Natoon,+eli+isojen+maiden+turvaan.+Sama+logiikka+pätee+talouteen.+
Sinänsä+ajatus+paluusta+1950-luvulle+on+kiehtova,+mutta+sellainen+valtio+syötäisiin+nopeasti+pois.+Ei+pienellä+maalla+Venäjän+kainalossa+ole+oikein+vaihtoehtoja+kuin+juosta+porukan+mukana.+Huonosti+tämä+länsimainen+ylikulutus+tulee+päättymään,+mutta+se+on+jo+toinen+tarina.
Typeryksiä on fiksun vaikea edustaa. Onneksi edustavat Suomea.
"Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista", kertoo demari päättäjä.
Ja hyvin ovat demarit kanssasisarensa mietettä noudattanut.
Edustaa itseään, Maailman talousfoorumia ja Bilderbergiä.
Nykyisille sopisi nimeksi vaikka "kansanvastustajat"
Miten olisi typeryyden vastustajat? Te ette ole kansa!
Nykykielellä mulle kaikki ja kansa maksaa.
Sun rahkeet eivät riitä mun kulujen maksamiseen.:)
Aika harvassa on nämä oman kansan edustajat.
Oman kansan tarpeet monesti jätetään huomioimatta kun on kyse ulkomaalaisista.
Yleissivistystä. Kansanedustaja edustaa kansaa Suomessa. Parlamentit tekevät myös kansainvälistä yhteistyötä. Poliitikot edustavat kansaa Suomessa ja ulkomailla. Katsos kun joka valtiolla on ulkopolitiikka.:)
Kansanedustaja on Suomen kansanedustaja. Pyörän keksiminen uudelleen ei nyt mennyt ihan putkeen.:D
Miksi ei tunnu siltä että näin olisi.
Kansan Edustaja......huomatkaa väli.....= Loisija veronmaksajien rahoilla,etenkin vihervasemmistolaiset ja suurin osa porvareista.
Olet oikeassa, raskastahan se on Suomalaisten etua vaalia n.6000 Euron kk. palkalla ja lisäetujen turvin tehdä rankkaa työtä. Lisäks vielä lyhyet lomat.
Suomen kansanedustajan tulisi olla meidän edustaja mutta miksi minulle ei tule sellaista tunnetta että näin olisi. Missä vika.