https://www.iltalehti.fi/mieli/a/120d4b9a-5c93-464c-b07b-e17ee60b2180
Hannan kohdalla huumeiden käyttö loppui samalla, kun alkoholi jäi pois. Hän päätti tuntea kaikki tunteet sellaisina kuin ne ovat.
Kirjassa Hanna kertoo, kuinka huumeita saa nykyään Suomessa helposti, mutta asiasta ei uskalleta puhua julkisuudessa. Hän haluaa osaltaan muuttaa sitä. On tavallista, että Instagramiin julkaistaan kuvia drinkki, kalja tai shotti kädessä. Huumeita sosiaalisessa mediassa ei näe, mutta ne ovat juhlissa läsnä.
– Mä olen nykyään eri porukoissa, joten en näe huumeita enää samalla tavalla, mutta olen tietoinen, että käyttöä on.
Huumeliiton sivuille luettavaa-eiku vihreäliitto
Anonyymi
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
mina tulla lahi-ita ja aamupala olla jauhopuuro hyiii
- Anonyymi
mika jahopuro?
- Anonyymi
mumssi hyvää?
- Anonyymi
Kannabis vaikuttaa jo työkykyyn.
Aamun uutisotsikoissa näin lukee - Anonyymi
äänestäjät lähti eri porukkaan juu
- Anonyymi
Mitkä äänestäjät ja mihin eri porukkaan? Eihän Iltalehden jutun Hanna ole ollut edes ehdokkaana.
- Anonyymi
singaporessa salakuljettaja hirtetty
sama suomeen kaikille ulkomaalaistaustaisille huumesakille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901