Ajoin tänään kolmasosan työpäivästä Tikkurilan seudulla.
Muistan sen, kun 1996-1999 Koivukylän lukiota käydessäni ilmapiiri oli passiivis-aggressiivinen. Ihmiset eivät jotenkin tee mitään yhdessä.
Nyt katsoin saman asian oltuani poissa kauan. Pää painetaan alas ja silmät maahan. Toisia katsotaan tympeästi, eikä yritetä tervehtiä. Se on omaa ajattelua, johon ei kuulu odotusta varsinaisesta vuorovaikutuksesta.
Muutenkin viimeaikainen kolmen uuden naiskaverin dissaus tuntuu siltä, että täällä pääkaupunkiseudulla mies nujerretaan, mitätöidään, naiset eivät rohkaise tai reflektoi mihinkään ja porukka elää yksin.
Tyytyy sosiaaliseen eristykseen
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Naisia on mahdoton saada nykyään, somessa tulviva huomio on saanut naiset muuttumaan kylmiksi eivätkä he etsi aktiivisesti seuraa miehistä.
- Anonyymi
Tunkeutujia pitääkin katsoa syvästi pitkään ja inhoten, muutenhan ne luulevat olevansa tervetulleita.
- Anonyymi
Höhöhö kylläpäs oli hauska viesti lähti dopamiinit virtaamaan heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 231048
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927