Ajoin tänään kolmasosan työpäivästä Tikkurilan seudulla.
Muistan sen, kun 1996-1999 Koivukylän lukiota käydessäni ilmapiiri oli passiivis-aggressiivinen. Ihmiset eivät jotenkin tee mitään yhdessä.
Nyt katsoin saman asian oltuani poissa kauan. Pää painetaan alas ja silmät maahan. Toisia katsotaan tympeästi, eikä yritetä tervehtiä. Se on omaa ajattelua, johon ei kuulu odotusta varsinaisesta vuorovaikutuksesta.
Muutenkin viimeaikainen kolmen uuden naiskaverin dissaus tuntuu siltä, että täällä pääkaupunkiseudulla mies nujerretaan, mitätöidään, naiset eivät rohkaise tai reflektoi mihinkään ja porukka elää yksin.
Tyytyy sosiaaliseen eristykseen
3
242
Vastaukset 3
- Anonyymi
Naisia on mahdoton saada nykyään, somessa tulviva huomio on saanut naiset muuttumaan kylmiksi eivätkä he etsi aktiivisesti seuraa miehistä.
- Anonyymi
Tunkeutujia pitääkin katsoa syvästi pitkään ja inhoten, muutenhan ne luulevat olevansa tervetulleita.
- Anonyymi
Höhöhö kylläpäs oli hauska viesti lähti dopamiinit virtaamaan heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520