Venäjä tekee sitä ja tätä kauheeta ja valtaa ja tappaa. Höpölöpö.
Venäjän tekemät tuhot ovat 90% liioiteltuja että saadaan kansalaiset vihaamaan Venäjää.
Ukraina on ihan näinä päivinä ajamassa Venäjän oman maansa puolelle.
Venäläiset ovat pakosalla matkalla kohti kotimaataan, seuratkaa oikeita lähteitä, eikä iltasanomia ja salaliittoteorioita.
Sota on ohi parissa viikossa kunhan venäläiset saavat luunsa omalle puolelle, suurin osa joukoista on jo Venäjällä.
Venäjän tekemiä sotatoimia liioitellaan rutkasti.
7
50
Vastaukset
- Anonyymi
Asia on aivan päinvastoin.
https://mvlehti.net/2022/08/30/kiovan-joukkojen-hyokkays-khersonissa-epaonnistui-venaja-raportoi-kovista-ukrainan-tappioista/ - Anonyymi
Se nyt vaan on siun mielipide.Onneksi suurin osa ihmisistä
tietää mikä on totta .Oletko edes suomalainen?????- Anonyymi
No kerro mikä on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mikä on totta.
https://mvlehti.net/2022/08/30/kiovan-joukkojen-hyokkays-khersonissa-epaonnistui-venaja-raportoi-kovista-ukrainan-tappioista/
Tappioita, paljon kertoo se, että juuri A-studiossa asiantuntija kertoo että ei vielä oikein tiedetä miten Ukraina pärjää.
Halla-aho juuri revittelee vihaansa ohjelmassa, tovottavsti ei toivo kenenkään tappavan taas ketään.
- Anonyymi
Vaikka olisi liioiteltu, niin hyökkäys on totta siimä missä Krimin valtaaminen.
Ne riittävät.- Anonyymi
Samaa mieltä. Jokainen panssarivaunu ja sotilas toisen valtion alueella on rikos. Venäjä on vaan pysäytettävä! Diktatuuri saa velloa omassa maassaan, kun sille emme mitään voi, mutta ulos ei saa tulla!
- Anonyymi
Moni ihminen kuvittelee, että Ukrainan sota olisi maailmansotien kaltainen suursota.
Ei ole. Ukrainan sodassa koko Ukrainan alueella taistelee vähemmän joukkoja kuin maailmansodissa yhdessä ainoassa suurtaistelussa taisteli joukkoja paljon, paljon pienemmällä alueella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797