Huonosti menee Ukrainalla kun turjakkeita pitää laittaa Mig-koneiden puikkoihin..🤣🤣🤣
Tynnörin pohjia jo kaavitaan: USA värvää afgaanilemtäjiä Ukrainan sotaan
9
102
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tuli tuosta nyt sitten Amerikkalaisten sota.
- Anonyymi
Näyttää olevan itsevaltaisen Niinistön sota.
"USAn sotapoliittinen laajentuminen
esiteltiin Paul Wolfowitzin helmikuussa 1992 , julkaisemassa Yhdysvaltojen sotapoliittisessa ohjesäännössä — vain muutama kuukausi Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen.
Tuolloin hyväksytty ja siitä lähtien noudatettu suuri imperialistinen strategia koski USAn sotaisaa etenemistä entisen Neuvostoliiton alueelle.". mronline.org
- Anonyymi
Joko vankiloista on kaikki väkivaltaiset juopot lähetetty rintamalle?
- Anonyymi
Ukrainan AZOV terroristit tulivat vankiloista.
- Anonyymi
Ruskitrolli huono trolli. Putler kaputt.
- Anonyymi
Venäjän uudet hevosvetoisen panssarivaunut ovat herkkiä melulle.
- Anonyymi
Teholtaan ne ovat yhtä tehokkaista kuin venäläiset dummy-tankit. Niillä on pelotevaikutus.
https://warisboring.com/the-russian-army-is-inflating-giant-dummy-tanks/
Tosin, Ukrainassa se (-kään) ei ryssällä toiminut.
- Anonyymi
Ei maailmasta turjakkeet lopu, niitähän on miljardeja.
- Anonyymi
Haetaan työntekijöitä palkka erittäin hyvä etätyöhön
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739