Johtiko Sanna Uniper-neuvotteluja Ruisrockissa ollessaan?

Anonyymi

15

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei olisi johtanut etänä? Minä olen aina toimintakykyinen, vaikka vetäisin ison eurokossun.

• Anonyymi

Mutta Sanna ei, edes ilman sitä kossua.

• Anonyymi

Eiköhän pitäs panna vauhtia tähän Unibertutkintaan miten se meni?

• Anonyymi

Iltalehti....voi paska:))))

Fortum/Uniper sotkun aikana Sanna Marin ja Olaf Scholz neuvottelivat puhelimitse lähes päivittäin. Tuppurainen saksankielen taitoisena oli paikanpäällä.

• Anonyymi

Iltalehti valehtelee ja vääristelee! Vain tollot tuota p*skakasaa lukee.
        Ettekö näe, että teitä viedään kuin lampaita teuraalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehti valehtelee ja vääristelee! Vain tollot tuota p*skakasaa lukee.
        Ettekö näe, että teitä viedään kuin lampaita teuraalle?

Iltalehti on ollut jo vuosia Halla-ahon povitaskussa:))

• Anonyymi

Pian alkaa "Sanna-kohun" kolmas viikko.

Vaikeaksi menee, jos kohua pitää venyttää huhtikuun eduskuntavaaleihin asti. Mutta ehkä persut pystyvät siihen. Jankuttaminen on persujen vahvuus.

• Anonyymi

Missään ei ole mitään todisteita että neuvottelivat päivittäin. Ainoastaan 2 sähköpostia, joista toinen on päivätty Ruisrock viikonlopulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään ei ole mitään todisteita että neuvottelivat päivittäin. Ainoastaan 2 sähköpostia, joista toinen on päivätty Ruisrock viikonlopulle.

Tytti Tuppuraisen haastattelu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''Missään ei ole mitään todisteita että neuvottelivat...''

Puheluista harvoin jää näkyviä todisteita.

• Anonyymi

Valehteli neuvottelusta Saksanliitokanslerin kanssa Uniper asiasta. Saksassa ei tiedetty mistään neuvottelusta Marinin kanssa mitään.

• Anonyymi

Voi että:)))))))))))))))))

• Anonyymi

Paskaa jauhaava persu ei tiedä minkään maan neuvotteluista mitään.

• Anonyymi

Asiaa kysytty Saksasta. Iltasanomissa uutinen kerrottu kokonaisuudessaan. Iltalehti vääristelee.

• Anonyymi

Aadolfilta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      4319
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      3028
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      360
      1896
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1498
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      110
      1005
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      960
    7. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      41
      820
    8. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      812
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      302
      808
    10. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      785
    Aihe