toivottavasti nämä ihmiset käytetään vanhusten hyväksi tekemään töitä, jota riittää, pukemisissa , pyykkäämisissä, ulkoiluissa, siivouksissa , ruuan laitossa ja avustamiseen muissa arkisissa askareissa elättämisensä kompensoimiseksi ettei
vuosikaudet oleile täysin tekemättä mitään.
Ukrainasta väkeä suomeen
14
275
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi just vanhuksia? Onhan sitä paljon muutakin tekemistä!
- Anonyymi
Siis voi hyvää päivää taas kerran...
Kyse on sotapakolaisista. Ihmisistä, jotka ovat olleet vaarassa menettää kaiken tai jotka ovat menettäneet kaiken. Naisita lapsineen, vanhuksista. Osa on kouluttamattomia ja kielitaidottomia, osa korkeakoulutettuja, mutta tuskin suomen kieli taipuu.
Ihmisistä, joilla ei ole kuin vaatteet yllään, niistäkin suuri osa saatu lahjoituksina.
Ja joku kehtaakin julkisesti samantien ruveta pakkotyöllistämään ja samantien epäilemään "vuosikausien loisimisesta".
Aloittajan kaltaiset k*sipäät voitaisiin kerätä junaan ja lähettää vastavuoroisesti Ukrainaan pukemaan, pyykkäämään, siivoamaan sodan tuhoja ja ulkoiluttamaan heitä, jotka eivät pääse pakoon.- Anonyymi
Ihmetellyt että jättävätkö vanhuksensa sinne oman onnensa nojaan kakkavaippoihinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetellyt että jättävätkö vanhuksensa sinne oman onnensa nojaan kakkavaippoihinsa.
Todennäköisesti jättävät. Mutta jos hetkenkin kuvittelet, että jättävät omasta tahdostaan, olet sairas.
Suomessa on selvästi ollut asiat "liian kauan liian hyvin", kun kehdataankin tällaisesta asiasta valittaa ja ihmetellä.
- Anonyymi
Suomen valtio pyrkiikin siihen, että Suomeen tulleet ulkomaalaiset laitetaan töihin laitoksiin, vanhainkotiin, palvelutaloihin jne. hoitamaan iäkkäitä halvalla palkalla. Kohta tämä maa on ulkomailta tulleiden suurin yhteiskunta. Suomalaiset vain tieltä pois.
- Anonyymi
Hienoa, että Suomeen tulee ulkomaalaisia. Me olemmekin niin sisäsiittoinen ja umpimielinen kansa.
Tekevät vielä ahkerana niitä töitä, jotka eivät suomalaisille kermaperseille kelpaa.
Jokaista maahanmuuttajja kohden voitaisiin lähettää yksi vanhus Ukrainaan; valtio ja kunnat säästäisivät eivätkä suomalaiset navetassa kasvaneet mummot ja vaarit ehkä vuoden-parin päästä narisisi joka ikisestä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että Suomeen tulee ulkomaalaisia. Me olemmekin niin sisäsiittoinen ja umpimielinen kansa.
Tekevät vielä ahkerana niitä töitä, jotka eivät suomalaisille kermaperseille kelpaa.
Jokaista maahanmuuttajja kohden voitaisiin lähettää yksi vanhus Ukrainaan; valtio ja kunnat säästäisivät eivätkä suomalaiset navetassa kasvaneet mummot ja vaarit ehkä vuoden-parin päästä narisisi joka ikisestä asiasta.se mua ihmetyttää että missä ne kauniit ukrainalaiset sinkkunaiset ovat? Ovatko menneet saksaan?
- Anonyymi
vähemmän kai niitä enää tarvitsee kun on nämä koronapiikit nykyään käytössä lopettamiseen
- Anonyymi
Suurin osa Ukrainasta tulleista ei ole ottanut mitään työtä vastaan. Tämä on tosiasia. Naisilla on yleisesti pitkät tekokynnet, ei sellaisilla ainakaan hoitotyötä tehdä.
. Lisäksi kun huomaavat hoitoalan palkkatason, sekä Suomen hintatason, eivät varmasti lähde raskaaseen fyysiseen työhön nälkäpalkalla.- Anonyymi
Olen joskus miettinytkin, miten pitkillä tekokynnillä voi taloustöitä tehdä.
- Anonyymi
Kyllä ukranalaisia on niin kehuttu kun ovat lukeneita, ammattitaitoisia ja fiksuja ihmisiä. Olen nähnyt kun asuvat kerrostaloissa niin siellä on ohjeistusta ettei saa tupakoida sisällä, ei rappukäytävissä , ei meluta. Ovien kuuluu olla kiinni ja muuta , missä sivistys? Autojen peräluukuissa kaljaa joita nuoret miehet ryypiskelevät ja huutelevat perään jotain todennäköisesti asiankuulumatonta. NUORET MIEHET LAISTAVAT OMAN MAANSA PUOLUSTUKSEN OLEILLEN suomessa toimeentulotukien varassa ja nauttien vieraanvaraisuudesta muutaman tonnin edestä joka iikka. oma vanhuksemme jotka sentään ovat maksaneer veronsa suomelle eivät saa mitään siihen nähden kun ei ole varaa???!!!
- Anonyymi
Useammassakin maassa asuneen ja työskennelleenä voin kokemuksesta sanoa, että kukaan ei ole yhtä epäempaattinen, katkera, itsekäs ja kateellinen kuin suomalainen vanhus.
Sen näkee joka ikinen päivä niin työpaikalla, julkisilla paikoilla kuin keskustelupalstoillakin.
Luojan kiitos tuo sukupolvi on pian historiaa.- Anonyymi
Meinaatko itse elää kauan tässä elämässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko itse elää kauan tässä elämässä?
Toivottavasti en! Aikansa kutakin…..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483