Ukrainasta väkeä suomeen

Anonyymi

toivottavasti nämä ihmiset käytetään vanhusten hyväksi tekemään töitä, jota riittää, pukemisissa , pyykkäämisissä, ulkoiluissa, siivouksissa , ruuan laitossa ja avustamiseen muissa arkisissa askareissa elättämisensä kompensoimiseksi ettei
vuosikaudet oleile täysin tekemättä mitään.

14

277

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi just vanhuksia? Onhan sitä paljon muutakin tekemistä!

• Anonyymi

Siis voi hyvää päivää taas kerran...

Kyse on sotapakolaisista. Ihmisistä, jotka ovat olleet vaarassa menettää kaiken tai jotka ovat menettäneet kaiken. Naisita lapsineen, vanhuksista. Osa on kouluttamattomia ja kielitaidottomia, osa korkeakoulutettuja, mutta tuskin suomen kieli taipuu.
      Ihmisistä, joilla ei ole kuin vaatteet yllään, niistäkin suuri osa saatu lahjoituksina.

Ja joku kehtaakin julkisesti samantien ruveta pakkotyöllistämään ja samantien epäilemään "vuosikausien loisimisesta".
      Aloittajan kaltaiset k*sipäät voitaisiin kerätä junaan ja lähettää vastavuoroisesti Ukrainaan pukemaan, pyykkäämään, siivoamaan sodan tuhoja ja ulkoiluttamaan heitä, jotka eivät pääse pakoon.

• Anonyymi

Ihmetellyt että jättävätkö vanhuksensa sinne oman onnensa nojaan kakkavaippoihinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmetellyt että jättävätkö vanhuksensa sinne oman onnensa nojaan kakkavaippoihinsa.

Todennäköisesti jättävät. Mutta jos hetkenkin kuvittelet, että jättävät omasta tahdostaan, olet sairas.
        Suomessa on selvästi ollut asiat "liian kauan liian hyvin", kun kehdataankin tällaisesta asiasta valittaa ja ihmetellä.

• Anonyymi

Suomen valtio pyrkiikin siihen, että Suomeen tulleet ulkomaalaiset laitetaan töihin laitoksiin, vanhainkotiin, palvelutaloihin jne. hoitamaan iäkkäitä halvalla palkalla. Kohta tämä maa on ulkomailta tulleiden suurin yhteiskunta. Suomalaiset vain tieltä pois.

• Anonyymi

Hienoa, että Suomeen tulee ulkomaalaisia. Me olemmekin niin sisäsiittoinen ja umpimielinen kansa.
        Tekevät vielä ahkerana niitä töitä, jotka eivät suomalaisille kermaperseille kelpaa.

Jokaista maahanmuuttajja kohden voitaisiin lähettää yksi vanhus Ukrainaan; valtio ja kunnat säästäisivät eivätkä suomalaiset navetassa kasvaneet mummot ja vaarit ehkä vuoden-parin päästä narisisi joka ikisestä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että Suomeen tulee ulkomaalaisia. Me olemmekin niin sisäsiittoinen ja umpimielinen kansa.
        Tekevät vielä ahkerana niitä töitä, jotka eivät suomalaisille kermaperseille kelpaa.

Jokaista maahanmuuttajja kohden voitaisiin lähettää yksi vanhus Ukrainaan; valtio ja kunnat säästäisivät eivätkä suomalaiset navetassa kasvaneet mummot ja vaarit ehkä vuoden-parin päästä narisisi joka ikisestä asiasta.

se mua ihmetyttää että missä ne kauniit ukrainalaiset sinkkunaiset ovat? Ovatko menneet saksaan?

• Anonyymi

vähemmän kai niitä enää tarvitsee kun on nämä koronapiikit nykyään käytössä lopettamiseen

• Anonyymi

Suurin osa Ukrainasta tulleista ei ole ottanut mitään työtä vastaan. Tämä on tosiasia. Naisilla on yleisesti pitkät tekokynnet, ei sellaisilla ainakaan hoitotyötä tehdä.

. Lisäksi kun huomaavat hoitoalan palkkatason, sekä Suomen hintatason, eivät varmasti lähde raskaaseen fyysiseen työhön nälkäpalkalla.

• Anonyymi

Olen joskus miettinytkin, miten pitkillä tekokynnillä voi taloustöitä tehdä.

• Anonyymi

Kyllä ukranalaisia on niin kehuttu kun ovat lukeneita, ammattitaitoisia ja fiksuja ihmisiä. Olen nähnyt kun asuvat kerrostaloissa niin siellä on ohjeistusta ettei saa tupakoida sisällä, ei rappukäytävissä , ei meluta. Ovien kuuluu olla kiinni ja muuta , missä sivistys? Autojen peräluukuissa kaljaa joita nuoret miehet ryypiskelevät ja huutelevat perään jotain todennäköisesti asiankuulumatonta. NUORET MIEHET LAISTAVAT OMAN MAANSA PUOLUSTUKSEN OLEILLEN suomessa toimeentulotukien varassa ja nauttien vieraanvaraisuudesta muutaman tonnin edestä joka iikka. oma vanhuksemme jotka sentään ovat maksaneer veronsa suomelle eivät saa mitään siihen nähden kun ei ole varaa???!!!

• Anonyymi

Useammassakin maassa asuneen ja työskennelleenä voin kokemuksesta sanoa, että kukaan ei ole yhtä epäempaattinen, katkera, itsekäs ja kateellinen kuin suomalainen vanhus.
      Sen näkee joka ikinen päivä niin työpaikalla, julkisilla paikoilla kuin keskustelupalstoillakin.

Luojan kiitos tuo sukupolvi on pian historiaa.

• Anonyymi

Meinaatko itse elää kauan tässä elämässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko itse elää kauan tässä elämässä?

Toivottavasti en! Aikansa kutakin…..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      57
      1381
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1000
    3. 78
      869
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      768
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      744
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      722
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      675
    8. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      89
      650
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      642
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      626
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      559
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      552
    14. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      550
    15. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      93
      518
    16. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      18
      482
    18. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      465
    19. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      464
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      457
    Aihe