Ei koskaan pitäisi

🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellarissa ei ollut hyvä. Siitä oli tullut paksua tököttiä. Kaupasta hakemani uusi kunnollinen keittomaali levittyy kivasti. Parempi sitä on sutia kuin 20v sitten käyttämääni halpaversiota. Samaa ohjetta kannattaa noudattaa ihmissuhteissa. Alkuperäinen on aina parempi, kuin kopio . Kliseinen sanonta "hyvää kannattaa odottaa" pitää paikkansa.

16

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala tapa säilyttää rakasta kellarissa.😔

      • Niillä kolmenkympin helteillä kellari oli paras paikka. Joku kertoi kerran palstoilla säilövänsä rakkautensa hillotölkkeihin kellarissa! Toivottavasti ei tarkoittanut ihmistä. Kai hän tarkoitti, että se rakkaus odottaa parempia päiviä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niillä kolmenkympin helteillä kellari oli paras paikka. Joku kertoi kerran palstoilla säilövänsä rakkautensa hillotölkkeihin kellarissa! Toivottavasti ei tarkoittanut ihmistä. Kai hän tarkoitti, että se rakkaus odottaa parempia päiviä.

        Minkä takia pitäisi odottaa jos on löytänyt rakkaansa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia pitäisi odottaa jos on löytänyt rakkaansa?

        Kaikki varatut eivät suinpäin hyppää suhteeseen. En osaa sanoa mikä hillotölkki-ihmisen syynä oli.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kaikki varatut eivät suinpäin hyppää suhteeseen. En osaa sanoa mikä hillotölkki-ihmisen syynä oli.

        Mutta tilanne raastaa ja on kestämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia pitäisi odottaa jos on löytänyt rakkaansa?

        Älä nyt vaan sano, että tämä sama maaninen jankutus ja tosiasiassa mustamaalaus ja maalitus näillä omilla fantasiapitoisilla ”löydöksillä” ja johdannaisilla alkaa taas? Sivusta kiinnitin huomiota tiettyihin monotonisiin asiasanoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vaan sano, että tämä sama maaninen jankutus ja tosiasiassa mustamaalaus ja maalitus näillä omilla fantasiapitoisilla ”löydöksillä” ja johdannaisilla alkaa taas? Sivusta kiinnitin huomiota tiettyihin monotonisiin asiasanoihin.

        Tässä ketjussa ei muut mustamaalaa kuin sinä. Olisit pysynyt siellä sivussa kun tässä aloituksessa ei ole mitään sua koskevaa!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tässä ketjussa ei muut mustamaalaa kuin sinä. Olisit pysynyt siellä sivussa kun tässä aloituksessa ei ole mitään sua koskevaa!

        En minä sulta espoolaista naista esittävä tonttu mitään nyt kysynytkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tilanne raastaa ja on kestämätön.

        Ihmiset kestää mitä vaan jos on pakko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä sulta espoolaista naista esittävä tonttu mitään nyt kysynytkään

        Toivottavasti olet yövartija tms. henkilö jonka ei tarvitse kohdata työssään muita ihmisiä. Kun nyt tulit nyppimään aloitukseeni, niin voin sanoa että sosiaaliset taitosi ovat melko kehittymättömät!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe