🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellarissa ei ollut hyvä. Siitä oli tullut paksua tököttiä. Kaupasta hakemani uusi kunnollinen keittomaali levittyy kivasti. Parempi sitä on sutia kuin 20v sitten käyttämääni halpaversiota. Samaa ohjetta kannattaa noudattaa ihmissuhteissa. Alkuperäinen on aina parempi, kuin kopio . Kliseinen sanonta "hyvää kannattaa odottaa" pitää paikkansa.
Ei koskaan pitäisi
16
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kamala tapa säilyttää rakasta kellarissa.😔
Niillä kolmenkympin helteillä kellari oli paras paikka. Joku kertoi kerran palstoilla säilövänsä rakkautensa hillotölkkeihin kellarissa! Toivottavasti ei tarkoittanut ihmistä. Kai hän tarkoitti, että se rakkaus odottaa parempia päiviä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niillä kolmenkympin helteillä kellari oli paras paikka. Joku kertoi kerran palstoilla säilövänsä rakkautensa hillotölkkeihin kellarissa! Toivottavasti ei tarkoittanut ihmistä. Kai hän tarkoitti, että se rakkaus odottaa parempia päiviä.
Minkä takia pitäisi odottaa jos on löytänyt rakkaansa?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia pitäisi odottaa jos on löytänyt rakkaansa?
Kaikki varatut eivät suinpäin hyppää suhteeseen. En osaa sanoa mikä hillotölkki-ihmisen syynä oli.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kaikki varatut eivät suinpäin hyppää suhteeseen. En osaa sanoa mikä hillotölkki-ihmisen syynä oli.
Mutta tilanne raastaa ja on kestämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia pitäisi odottaa jos on löytänyt rakkaansa?
Älä nyt vaan sano, että tämä sama maaninen jankutus ja tosiasiassa mustamaalaus ja maalitus näillä omilla fantasiapitoisilla ”löydöksillä” ja johdannaisilla alkaa taas? Sivusta kiinnitin huomiota tiettyihin monotonisiin asiasanoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt vaan sano, että tämä sama maaninen jankutus ja tosiasiassa mustamaalaus ja maalitus näillä omilla fantasiapitoisilla ”löydöksillä” ja johdannaisilla alkaa taas? Sivusta kiinnitin huomiota tiettyihin monotonisiin asiasanoihin.
Tässä ketjussa ei muut mustamaalaa kuin sinä. Olisit pysynyt siellä sivussa kun tässä aloituksessa ei ole mitään sua koskevaa!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tässä ketjussa ei muut mustamaalaa kuin sinä. Olisit pysynyt siellä sivussa kun tässä aloituksessa ei ole mitään sua koskevaa!
En minä sulta espoolaista naista esittävä tonttu mitään nyt kysynytkään
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tilanne raastaa ja on kestämätön.
Ihmiset kestää mitä vaan jos on pakko.
Anonyymi kirjoitti:
En minä sulta espoolaista naista esittävä tonttu mitään nyt kysynytkään
Toivottavasti olet yövartija tms. henkilö jonka ei tarvitse kohdata työssään muita ihmisiä. Kun nyt tulit nyppimään aloitukseeni, niin voin sanoa että sosiaaliset taitosi ovat melko kehittymättömät!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
