Ensin kansa valitsee wef kätyrit valtaan.....

Ja sitten itketään seuraamuksia..
Pelkkää ulinaa ja valitusta jokapuolella, mutta sitä saa mitä tilaa.

- Minä olen sanonut, että ei Eu: hun, ei Euroon, ei Natoon...Ketään näistä vammaisista en ole myöskään äänestänyt valtaan......

Miksi te synnyitte niin vitun tyhmiksi....Ei voi auttaa. Teidän ääliöiden takia nyt me kaikki joudumme katselemaan tätä dystopiaa ja maksamaan hintaa.....

25

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kantapään kautta asiat menevät aikanaan perille

      • En olisi tuon suhteen kovin toiveikas...Jos sulla on kansa, joka 90% ei ymmärrä mitä maailmassa edes tapahtuu, niin......


      • Anonyymi

        Kun saavat kuulla ettei äänestyksellä ole ollut mitään merkitystä. Sopivat lahjottu tekemään likaiset ytyöt oman maan myyjinä. Totuus maailmasta on raaempi kui luulette.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat omanlaisiaan. Me ollaan aika fiksuja kuitenkin. Eurooppalaisia. Sivistyneitä. Koulutettuja. Ahkeria. Rehellisiä. Meidän maassa asiat on hyvässä mallissa.

      Mutta tää pallo on vaan yksi ja muiden maidenkin ongelmat koskettavat meitä.
      Ei voida eristäytyä. Kun peto on irti.

      • Itsenäisyys, puolueettomuus ja sitoutumattomuus ei ole eristäytymistä millään tavalla. ..

        Päinvastoin...Kun ei sido itseään kenenkään ideologiaan, niin mahdollisuudet ovat rajattomat kaikkiin ilman suuntiin käydä kauppaa ja tehdä yhteistyötä.

        Ukrainan sotanäytelmä ei ole Suomen ongelma ja Koronankin olisin sivuuttanut olankohauksella....Mitään pandemiaa ei ole ollut missään.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Itsenäisyys, puolueettomuus ja sitoutumattomuus ei ole eristäytymistä millään tavalla. ..

        Päinvastoin...Kun ei sido itseään kenenkään ideologiaan, niin mahdollisuudet ovat rajattomat kaikkiin ilman suuntiin käydä kauppaa ja tehdä yhteistyötä.

        Ukrainan sotanäytelmä ei ole Suomen ongelma ja Koronankin olisin sivuuttanut olankohauksella....Mitään pandemiaa ei ole ollut missään.

        Puolueettomuus ei ole ikinä oikein auttanut Suomea. Esimerkiksi YYA-ajan Suomi oli puolueeton lähinnä teoriassa.


    • Anonyymi

      Tekemällä tehtyjä ongelmia tuo porukka aiheuttaa.

    • Kerrohan: minkälaista politiikkaa Suomen sinusta pitäisi noudattaa? Olisiko meidän pitänyt keskittyä vain siihen, että emme ärsytä Venäjää?

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt keskittyä siihen, että ei ärsytänketään.

        Lisäksi politiikiilkaa (ideologiaa) ja taloutta ei olisi saanut sekoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt keskittyä siihen, että ei ärsytänketään.

        Lisäksi politiikiilkaa (ideologiaa) ja taloutta ei olisi saanut sekoittaa.

        Miksi? Entä koskeeko sama koko muutakin maailmaa? Kaikkien on nöyrryttävä herrakansan edessä?

        Politiikka ja talous ovat ihan aina kulkeneet käsi kädessä. Esimerkiksi sodat käydään useimmiten resursseista, vaikka jotakin muuta väitettäisiinkin.

        Juttusi ovat taas sitä tuttua potaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt keskittyä siihen, että ei ärsytänketään.

        Lisäksi politiikiilkaa (ideologiaa) ja taloutta ei olisi saanut sekoittaa.

        Ei olisi pitänyt, talous ja politiikka ovat aivan eri asioita joista poliitikot eivät yleensä tiedä mitään siis siitä taloudesta se on nähty jo iät ja ajat, pitäisi olla hiukan sitä viisautta ja nähdä omaa nokkaansa pidemmälle.
        Eli tässä tapauksessa kansa on vaaleilla antanut näille viran jota luottamustoimeksikin sanotaan mutta luotto on mennyt eikä sitä viisautta ole näille edustajille suotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi pitänyt, talous ja politiikka ovat aivan eri asioita joista poliitikot eivät yleensä tiedä mitään siis siitä taloudesta se on nähty jo iät ja ajat, pitäisi olla hiukan sitä viisautta ja nähdä omaa nokkaansa pidemmälle.
        Eli tässä tapauksessa kansa on vaaleilla antanut näille viran jota luottamustoimeksikin sanotaan mutta luotto on mennyt eikä sitä viisautta ole näille edustajille suotu.

        Nimenomaan viisaus on kadonnut päättäjiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan viisaus on kadonnut päättäjiltä.

        Viisauttako olisi uusi YYA?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi pitänyt, talous ja politiikka ovat aivan eri asioita joista poliitikot eivät yleensä tiedä mitään siis siitä taloudesta se on nähty jo iät ja ajat, pitäisi olla hiukan sitä viisautta ja nähdä omaa nokkaansa pidemmälle.
        Eli tässä tapauksessa kansa on vaaleilla antanut näille viran jota luottamustoimeksikin sanotaan mutta luotto on mennyt eikä sitä viisautta ole näille edustajille suotu.

        Älä höpötä. Taloudelliset linjaukset ovat osa politiikkaa.


    • Anonyymi

      taas jollain palo käämit mm-alafoorumilla; alkaakippi ollaki ihanki standardijuttuki jo muutamankin kerranki päivässäki foorumillaki, nykyään.

      Minä synnyin näin tyhmäksi syystä, että isäni pisti menemään äitiäni vielä äitini 9nnen raskauskuukadenkin aikana ja herrasmiehenä kertoipahan jopa syynkin minulle tannoin: hän ei uskonut koskaan pitävänsä väljästä. Kokeiltuaan, tuli mies toisiin aatoksiin.

      jos ärsyttää, kuten minua aina ärsyttää, tai pahempaa, surettaa jo, niin suosittelen mustikoiden poimimista. parasta terapiaa ikinä.

      sinä et tätä usko, mutta 4.25 vuoden kuluttua, tästä nimenomaisesta hetkestä, mitään siitä, minkä luomakuntana tunnet - aika ja tila mukaanluettuina - tule enää olemaan olemassakaan - vaan Jeesus palaa ja tuolloin jotenkin ottaa tän koko setin hallintaansa ja luo uudet.

      Nämä ovat ilmestyskirjan ns. lopun ajat ja ainoa asia mitä näille voi tehdä on näitä iskunvaimentaa taikka vaihtoehtoisesti kokea täys hardcoreina.

      weffit eivät ole edes sadan ensimmäisen joukossa minkä seuraamuksista sinä tuossa kerrot; välikäsien välikäsiä vain - kuten vammaisetkin; taikka epävammaiset. swappi, ja muu sentasoinen ovat kertakäyttölabrahillereitä verrattuna tämän maailman ydinvallan haltijaan. Jälkimmäinen megalomaniassaan tässä taistelee suoraan elämänsysteemin Luojaa ja tuon vuoksi pysyvää, korkeinta taikka pikemminkin ainoaa auktoriteettia vastaan.

      mut tosiaan, minä olen ääliö, joten.. se siittä, tuosta sekä sen senmotteesta.

      mustikat muuten rulettaa; kenties jopa yhtä aliarvostettu jutska ku väljä piNperöinen.

      Onhan tää vähä hassuu, mut taas toisaalta.. 4.25v to go, at maximus.

      • Niin. Wef on Cabalin perustama järjestö.
        Cabaliin taas kuuluu nämä pankit ja valtavat sijoitusyhtiöt omistavat raharikkaat suvut. Valta on siellä rahan absoluuttisessa ytimessä. Sieltä se lähtee sitten haarautumaan lukemattomiin puppetteihin päättävissä elimissä.


      • Anonyymi

        Siis olet sitä mieltä, että Jeesus palaa maan päälle marraskuun lopulla 2026.

        Tästä asiasta näkyy olevan monenlaisia arvioita / ennustuksia.

        Moni uskova väittää Jeesuksen palaavan 2028.

        Eräs nettisivu taas väittää, ettei Jeesus voi palata takaisin muulloin kuin sapattivuotena.

        sapattivuosi on ilmeisesti joka 7. vuosi, mutta mikä vuosi on sapattivuosi ?

        Jostain löytyi tieto, että sapattivuosi olisi vuosi, jonka vuosiluku on jaollinen 7:llä.

        2028 EI OLE jaollinen 7:llä, mutta 2023 ja 2030 ovat.

        Tuon 2028 kannattajat ilmeisesti perustelevat asiaansa näin (en ota vastuuta perusteiden ja / tai laskelmien paikkansapitävyydestä, vaan jokainen saa arvioida itse mihin haluaa uskoa):

        He olettavat Raamatun tarkoittavan Israelin itsenäistymistä (1948) kun Raamattu puhuu "viikunapuun puhkeamisesta kukkaan".

        Ihmisiän pituudeksi he olettavat 80 vuotta (peruste ???) ja sitten laskevat näin:

        1948 80 = 2028.

        Toisaalta Raamatusta löytyy kohta:

        1 Moos. 6:3 Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."

        Jos tuon mukaan lasketaan niin vaikka tuo päätelmä Viikunapuu = Israelin itsenäistyminen olisikin oikein päätelty, niin silloin laskelma muodostuisi näin:

        1948 120 = 2068.

        Jos Jeesus ei 31. joulukuuta 2068 vieläkään ole palannut, niin silloin voidaan todeta vääräksi tuo tulkinta, että "Viikunapuu = Israelin itsenäistyminen".

        Mutta en ymmärrä miksi jotkut pitävät ihmisikänä 80 vuotta, vaikka Raamatun mukainen yläraja on 120 vuotta, ja moni toki kuolee kauan ennen 120 ikävuoden saavuttamista.

        Myös olen nähnyt käsittämättömiä 1260 30 45 = 1335 päivää... jonka laskutaidottomat väittävät olevan "= 3½ vuotta".

        Mutta tuokin on väärin:

        Oikeasti 3½ vuotta = 3,5 * 365,25 = 1278,375 = 1278 vuorokautta.

        Joku voi tietysti väittää, ettei se ole länsimaisen kalenterin 3,5 vuotta vaan juutalaisen kalenterin 3,5 vuotta. JOS tällainen väite on oikea, niin herää kysymys: Miten laskettuna ?

        Käsittääksen tuo juutalainen kalenteri on varsinainen sekasotku, jossa useimpina vuosina on 12 kuukautta, mutta joinakin vuosina 13 kuukautta... ja sitten vielä erinäiset karkauspäivät tähän päälle !

        Tuosta varmasti saadaan useita eri pituuksia vuodelle riippuen kuukausien lukumäärästä sekä karkauspäivistä.

        Käyttikö Jeesus itse ihmisille puhuessaan juutalaista kalenteria sen sekopäisyydestä huolimatta ?

        Onhan toki länsimaisessa kalenterissakin sekä 365 että 366 päivän mittaisia vuosia, mutta siinä ero on vain 1 päivä, ja siihenkin on perusteltu syy: JOS joka vuosi olisi 365 päivää, niin vuodenajat eivät pysyisi paikallaan kalenteriin nähden, vaan yhtenä vuonna olisi kesän pisin päivä (eniten aurinkotunteja) kesäkuussa, toisena vuonna (vuosien virhjeen kasautumisen jälkeen) marraskuussa !

        länsimainen kalenteri on laadittu tieteelliseltä pohjalta siten, että vuodenajat pysyvät paikoillaan. Onpa keksitty karkaussekunnitkin, jotta ihmisten kello ja auringon nousu- ja laskuajat pysyisivät synkronissa keskenään.

        Muuten: sanan "juutalainen" käyttö sellaisenaan pitäisi lopettaa kokonaan.

        Ehdotan tilalle sanoja "hyvisjuutalainen" ja "pahisjuutalainen".

        Molemmat ryhmät on mainittu Raamatussa, joskaan ei noilla termeillä.

        hyvisjuutalainen = "juutalainen on Jumalan luvattu kansa"

        ja

        "pahisjuutalainen" = Jeesuksen omin sanoin "Te kyykäärmeitten sikiöt".

        Tuo termi ( "kyykäärmeitten sikiöt" ) on mainittu Raamatussa näissä kohdissa:

        Matt 3:7
        Matt 12:34
        Matt 23:33
        Luuk 3:7

        tuo Cabal (Kabbala) on siis se pahisjuutalaisten ryhmä. Jotenkin en usko tämän ryhmän kuuluvan tuohon Jumalan luvattuun / valittuun kansaan.
        Käsittääkseni kabbalistit suunnittelevat ampuvana Jeesusta voimakkaimmalla koskaan rakennetulla lasertykillä, kun Jeesus tulee takaisin maan päälle. Haluaisivat siis murhata Jeesuksen jo toisen kerran ... heille ei siis riitä se 1. kerta ( kun Jeesus naulittiin ristille kuolemaan lähes 2000 vuotta sitten ).'

        hyvisjuutalainen = erityisesti messiaaniset juutalaiset tai sellaiset juutalaiset, jotka eivät vielä ole messiaanisia juutalaisia, mutta myöhemmin kääntyvät sellaisiksi maan päällisenä elinaikanaan.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Niin. Wef on Cabalin perustama järjestö.
        Cabaliin taas kuuluu nämä pankit ja valtavat sijoitusyhtiöt omistavat raharikkaat suvut. Valta on siellä rahan absoluuttisessa ytimessä. Sieltä se lähtee sitten haarautumaan lukemattomiin puppetteihin päättävissä elimissä.

        Ja Putin on jonkinlainen sankari?


    • Anonyymi

      No mitä voit? Samaa olen minäkin sanonut, mutta voimaton olen. Kun on köyhä, eikä ole poliitikko, vaan tavallinen kansalainen, niin mitään et voi. On aivan naivia kuvitella, että äänestämällä voi vaikuttaa. Ei tasan voi, ne valinnat on jo tehty ennenkuin kansa edes pääsee vaaliuurnille.

    • Anonyymi

      Persut ulisee, saivat mitä tilasivat. Eli opposittiopaikan, niin surkeen hallituskauden jälkeen.

    • Anonyymi

      Pahinta tässä on että tyhmät lampaat eivät vieläkään tajua mitä tapahtuu. Olen huomannut, että salaliittoihin uskovat ovat huomattavasti älykkäämpiä. Itse osasin lukea 5-vuotiaana, olin 9 keskiarvon oppilas koulussa ja olen tietokoneohjelmoija. Olen seurannut salaliittoja ja uskonut niihin reilu 19 vuotta eli lähes internetin alkuajoista lähtien.

      • Anonyymi

        Lampaat eivät tajua koska omat päättäjämme ja media ovat mukana.


    • Anonyymi

      Vai valitseeko sittenkään? Vaalien ääntenlaskennassa on tapahtunut outoja sattumia, jotka ovat vaikuttaneet wefiläisten ongelmaporukoiden hyväksi.

    • Anonyymi

      Muistakaapa, että Antti Rinne valitsi nämä naiset ja puolueet hallitukseensa.

      Ei kansa ole näitä äänestänyt.

    • Anonyymi

      Suomi on historiansa aikana jatkuvasti veikannut väärää hevosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe