Tämä on täysin pätevä!

Anonyymi

Kun sanon, että Mikki Hiiri loi maailman, se on yhtä todistusvoimainen ja pätevä kommentti kuin se, että kaiken maailman uskovaiset väittävät nimenomaan heidän jumalansa luoneen sen. Aku Ankka -lehti todistaa, että Mikki Hiiri elää.
Mikki Hiiri = Jumala m.o.t.

67

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeassa.

    • Anonyymi

      Mikki-hiiri on ilmoittanut itsensä meille Sanassaan,Aku Ankassa!
      Ja Aku Ankka on Hänen profeettansa!

      Sinun on otettava Mikki-hiiri sydämmeesi!
      Saat tietää Oikeudenmukaisuuden,Rohkeuden ja totuudellisen elämän!

      Muuten joudut pahan Karhukoplan valtaan,Ijankaikkiseen piinaan!!!

      Kun otat Mikki-hiiren sydämmeesi,pääset Taivaaseen,jossa Mikki-hiiri istuu neitseellisen vaimonsa,Minni-hiiren oikealla puolella,kuunnellen ylistystä:Viik,viik,viik!!!!

      • Anonyymi

        Kyllä näin. Ylistystä!!!


      • Anonyymi

        paremmin ei voisi asiaa ilmaista 🤣


    • Anonyymi

      Ja pitäisi pystyä selittämään mitä "luominen" ylipäätään tarkkaan ottaen tarkoittaa ja miten se tapahtuu.

      • Anonyymi

        Lapiolla tietenkin...


      • Anonyymi

        Jumalalla on luomia ahterissa. Sitä tarkoittaa luominen Herrassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalalla on luomia ahterissa. Sitä tarkoittaa luominen Herrassa.

        On olemassa myös luomatauti ja Ilkka Luoma. En minä tiedä miten nämä liittyvät aiheeseen, mutta saahan sitä sanuva, suatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa myös luomatauti ja Ilkka Luoma. En minä tiedä miten nämä liittyvät aiheeseen, mutta saahan sitä sanuva, suatana.

        Paskakin lähtee luomalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa myös luomatauti ja Ilkka Luoma. En minä tiedä miten nämä liittyvät aiheeseen, mutta saahan sitä sanuva, suatana.

        Jumalia ei ole olemassa.

        Valitettavasti Maailman menoa -palstalla päästävä Ilkka Luoma on.


      • Anonyymi

        Ja pitäisi pystyä selittämään mitä "luominen" ylipäätään tarkkaan ottaen tarkoittaa ja miten se tapahtuu.

        Kokoajan on luomista,et vain huomaa,miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalia ei ole olemassa.

        Valitettavasti Maailman menoa -palstalla päästävä Ilkka Luoma on.

        Jumalia ei ole olemassa.

        Niin ei ole,on vain Jumala,Luoja !


      • Mitään luomista ei tietenkään voi olla olemassa.. ..maailmankaikkeudessa on muuttumaton vakiomäärä atomeja eli mitään ei voi syntyä tyhjästä….kaikki tehty on vain muodonmuutoksien seurausta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalia ei ole olemassa.

        Niin ei ole,on vain Jumala,Luoja !

        Tuo se Jumala näytille, äläkä siellä valehtele!!!


    • Anonyymi

      Rannalla näin kuinka juoksuhämähäkki kiipesi näköpiiriini.
      Miten että onko toi Jumala joka miettii saaliin mahdollisuutta tuijottaessaan minua.
      😁

      • Anonyymi

        Tämä yli kymmenen vuotta sitten, ennen TV:n piirrossarja ohjelmaa.


      • Anonyymi

        Jumala on vielä pienempi. Se on niin pieni, ettei sitä näe edes vanhurskas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on vielä pienempi. Se on niin pieni, ettei sitä näe edes vanhurskas.

        Jumala on vielä pienempi. Se on niin pieni, ettei sitä näe edes vanhurskas.

        En ole mikään vanhurskas vaan ihan tavallinen,aikoinaan sotilas.
        Jumala on luojamme,hän on Isä !
        En näe pientä,koska kukaan ihminen ei pystyisi samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on vielä pienempi. Se on niin pieni, ettei sitä näe edes vanhurskas.

        En ole mikään vanhurskas vaan ihan tavallinen,aikoinaan sotilas.
        Jumala on luojamme,hän on Isä !
        En näe pientä,koska kukaan ihminen ei pystyisi samaan.

        Sinun isäsi varmasti onkin kuka lie, mutta Jumala on niin pieni, ettei sitä näe edes elektronimikroskoopilla. Olematonta on turha yrittää nähdä.


    • Anonyymi

      Keskusteluja uskovan kanssa:

      -Jumala on totta koska hänestä kerrotaan Raamatussa ja Raamattu on totta koska se on Jumalan sanaa!
      - No tuo nyt on alkeellisin argumenttivirhe ja kehäpäätelmä.
      - Mitä tarkoittaa argumenttivirhe ja kehäpäätelmä??

      - Kaikella mitä on olemassa täytyy olla jokin Luoja!
      - Onko se Luoja olemassa?
      - No tietenkin on!
      - Sittenhän silläkin täytyy olla jokin luoja. Kuka sen loi?
      - Siis tarkoitin että kaikella muulla paitsi Luojalla pitää olla luoja!
      - Nythän sinä kumosit oman väitteesi. Kaikella ei siis pidäkään olla luojaa.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta.
        Hassua, että ihmiset joutuivat kirjoittamaan Jumalan sanan, vaikka hän olisi kaikkivoivana pystynyt sadattamaan maapallon täyteen Raamattuja jo silloin, kun ihmiset eivät vielä tienneet kirjoittamisesta, lukemisesta tai rotaatiopainotekniikasta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin totta.
        Hassua, että ihmiset joutuivat kirjoittamaan Jumalan sanan, vaikka hän olisi kaikkivoivana pystynyt sadattamaan maapallon täyteen Raamattuja jo silloin, kun ihmiset eivät vielä tienneet kirjoittamisesta, lukemisesta tai rotaatiopainotekniikasta yhtään mitään.

        Kaikkitietävä Kaikkivaltias jolle mikään ei ole mahdotonta? Salli mun nauraa. Raamatussa esiintyvä tumpelo ei näytä tietävän mitään, eikä näköjään mahda mitään millekään asialle, ei edes omien tekojensa seurauksille. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkitietävä Kaikkivaltias jolle mikään ei ole mahdotonta? Salli mun nauraa. Raamatussa esiintyvä tumpelo ei näytä tietävän mitään, eikä näköjään mahda mitään millekään asialle, ei edes omien tekojensa seurauksille. Ei jatkoon.

        Kaikkitietävä Kaikkivaltias jolle mikään ei ole mahdotonta? Salli mun nauraa. Raamatussa esiintyvä tumpelo ei näytä tietävän mitään, eikä näköjään mahda mitään millekään asialle, ei edes omien tekojensa seurauksille. Ei jatkoon.

        Saat nauraa mutta silti hän Rakastaa sinua !
        Muista,että sinulla on vapaa tahto,kuten se annettiin.
        En nyt luuli,että ihan tumpelo.. kaiken luoja mitä näet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkitietävä Kaikkivaltias jolle mikään ei ole mahdotonta? Salli mun nauraa. Raamatussa esiintyvä tumpelo ei näytä tietävän mitään, eikä näköjään mahda mitään millekään asialle, ei edes omien tekojensa seurauksille. Ei jatkoon.

        Saat nauraa mutta silti hän Rakastaa sinua !
        Muista,että sinulla on vapaa tahto,kuten se annettiin.
        En nyt luuli,että ihan tumpelo.. kaiken luoja mitä näet!

        Ns. Jumalan rakkaus on täyttä vihaa. Ei kukaan todella rakastava hukuta lapsiaan vedenpaisumukseen tai kidututa poikaansa kuoliaaksi itseään tyydyttääkseen. Ja kun uskovaisia katsoo, heillä ei ole tietoakaan vapaasta tahdosta. He ovat aivonsa narikkaan jättäneitä robotteja, joiden on PAKKO uskoa jumalaansa. HAH!!!


    • Anonyymi

      Juu. Toiset taas uskovat, että maailman kaikkeus kaikkinensa loi itse itsensä tyhjästä. Ei ollut valoa, ei materiaa, ei energiaa, ei edes pimeyttä. Ei ollut yhtikäs mitään! Einsteinin kaavassa kaikki oli nollia.

      Alussa tyhjyys sanoi tyhjyydelle,itsellensä, että minäpä ilmestetytän maailman kaikkine planeettoineen. Ja niin tapahtui.

      Mutta maa oli autio ja tyhjä. Siispä tyhjyys puheli taas itselleen: minäpä ilmestetytän kaikkea kasvillisuutta ja kummallisia elämän muotoja tyhjästä. Ja niin tapahtui.

      Tyhjyys oli nyt tyytyväinen. Näin se tapahtui! Näin kaikki ilmestyi tyhjyyden vaatimuksesta.

      Vanha sananlasku ei pidä paikkaansa: Tyhjästä on vaikea nyhjästä. Vanha kansa ei tiedä mitään.

      • Anonyymi

        Ihmisen keksimä satuolentokaan ei pysty luomaan yhtään mitään tyhjästä. Eihän se pystynyt edes kirjoittamaan omaa sanaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen keksimä satuolentokaan ei pysty luomaan yhtään mitään tyhjästä. Eihän se pystynyt edes kirjoittamaan omaa sanaansa.

        Ihmisen keksimä satuolentokaan ei pysty luomaan yhtään mitään tyhjästä. Eihän se pystynyt edes kirjoittamaan omaa sanaansa.

        Olen pahoillani,ettet ole löytänyt sitä..Hänen sanaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen keksimä satuolentokaan ei pysty luomaan yhtään mitään tyhjästä. Eihän se pystynyt edes kirjoittamaan omaa sanaansa.

        Olen pahoillani,ettet ole löytänyt sitä..Hänen sanaa !

        Olen pahoillani, ettet tajua faktoja! Jumala ei ole kirjoittanut sanaakaan!


    • Anonyymi

      Luulisi että kaikkivoiva osaisi edes takapuolensa pyyhkiä, mutta ei.
      Enkelit joutuvat senkin tekemään.

      • Anonyymi

        Enkelit nuolevat sen puhtaaksi.


      • Anonyymi

        Luulisi että kaikkivoiva osaisi edes takapuolensa pyyhkiä, mutta ei.
        Enkelit joutuvat senkin tekemään.

        Tää on jo petturi lusiferin puolelta.
        Oikeasti,sinä et tiedä mitään,olet vain napero kehittymätön.
        Oletko saatanan puolella,kirjoitat pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että kaikkivoiva osaisi edes takapuolensa pyyhkiä, mutta ei.
        Enkelit joutuvat senkin tekemään.

        Tää on jo petturi lusiferin puolelta.
        Oikeasti,sinä et tiedä mitään,olet vain napero kehittymätön.
        Oletko saatanan puolella,kirjoitat pahaa?

        En tunne miestä nimeltä saatana.
        Vai onko mies ollenkaan.
        Jos on, niin sillä on munat, vai onko?
        Jumalasi on kaiken pahan alku ja juuri, siis olettaen että jos sellainen olisi olemassa.


    • Anonyymi

      Olet väärässä. Jumalat ovat uskottavampia kuin Mikki koska jumalaan uskominen muuttaa joidenkin ihmisten käytöstä. Mikkiin uskominen herättää vain naurua tai uskovan mielenterveyttä epäillään enemmän kuin jumaliin uskovien, molempien terveyttä toki voidaan epäillä. Jumalaan uskova raitistuu, Mikkiin uskova ei raitistuu.

      • Anonyymi

        Allahiin uskovakin raitistuu, koska kristityt ovat vääräuskoisia.
        Raitistuminen vaatii vain itsekuria, ei jumalia. Tunnen monia raittiita, jotka eivät usko satuolentoihin. Jopa Joulupukkiin uskotaan, kuten joulumyynnin luvuista voidaan päätellä.
        Kyllä siis Mikkiin kannattaa luottaa.


      • Anonyymi

        KAS 🖐️mikki on puhunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAS 🖐️mikki on puhunut

        Jumala ei puhu koskaan mikkiin, koska mikki on, mutta Jumalaa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allahiin uskovakin raitistuu, koska kristityt ovat vääräuskoisia.
        Raitistuminen vaatii vain itsekuria, ei jumalia. Tunnen monia raittiita, jotka eivät usko satuolentoihin. Jopa Joulupukkiin uskotaan, kuten joulumyynnin luvuista voidaan päätellä.
        Kyllä siis Mikkiin kannattaa luottaa.

        Allahiin uskova raitistuu koska pelkää. Kaikkeen voi tietenkin uskoa mutta harvoin kuulemme ihmisen todistuksia kuinka Mikki Hiiri muutti hänen elämäänsä mutta jumalaan uskovien todistuksia raitistumisesta, elämänlaadun paranemisesta voimme kuulla. Kysy vaikka uskoontulleelta, samaa voit kysyä myös Mikki Hiireen tulleelta jos sellaisen löydät. Voit sitten vertailla heidän kokemuksiaan.


    • Anonyymi

      Jumala ei kykene osallistumaan maailman menoon mitenkään, koska hänen olemattomuutensa haittaa asiaa oleellisesti. Olemattomuus on siis kurja seikka luotettavuudessa.

      Rukoilkaa uskovaiset tehokkaammin, jotta Jumalanne toisi itsensä vakuuttavasti esiin, eikä teidän tarvitsisi valehdella enää hänen puolestaan.

      • Anonyymi

        Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. (Matt.18:19)

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat." (Mark.15:17-18)

        Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään. "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille. (Joh.6:23)

        Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen. (Joh.14:14)

        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, (Joh.14:12)

        Yhteenvedoksi sopii tämä Raamatun sana:
        "Huutakaa kovempaa! Onhan hän Jumala, mutta hänellä taitaa olla kiireitä. Jospa hän on pistäytynyt tarpeilleen, vai olisiko hän matkoilla? Ehkä hän nukkuu ja herää kohta."


    • Anonyymi

      Maailma on niin hullu, ettei sitä tolkun mies, Mikki ole voinut suunnitella. Jos Hessu Hopo olisi luoja, voisi mennä läpi.

    • Anonyymi

      Ihmiset loivat jumalansa, siis kärttyisen ja turhautuneen vanhan miehen valtaistuimella.
      Samoin kuin muut sadat, ellei tuhannet jumalat.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta! Jumala on tasainen luonne kuin vanha juutalainen: aina vihainen.


      • Anonyymi

        Jumala pitäisi pystyä määrittelemään millainen hän on että häneen voisi uskoa. Jumala on uskovien mukaan meiltä salattu eikä häntä voida määrittää. Lähinnä jumalaa on mielestäni tunne mutta siitäkin on monenlaisia mielipiteitä, jumala on rakkaus on yksi määritelmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala pitäisi pystyä määrittelemään millainen hän on että häneen voisi uskoa. Jumala on uskovien mukaan meiltä salattu eikä häntä voida määrittää. Lähinnä jumalaa on mielestäni tunne mutta siitäkin on monenlaisia mielipiteitä, jumala on rakkaus on yksi määritelmä.

        "jumala on rakkaus on yksi määritel"

        Onko mielestäsi jumala siis aivokemiallinen ilmiö?


    • Anonyymi

      > Kun sanon, että Mikki Hiiri loi maailman, se on yhtä todistusvoimainen ja pätevä kommentti kuin se

      Ei ole, kun et pysty osoittamaan syvällistä ymmärrystä maailmasta ja sen luomisesta.

    • Anonyymi

      Minua ei ole kukaan luonut. Synnyin itsestään ilman vanhempia ja heräsin synnytysllaitoksella keskisormi pystyssä kuinkas muutenkaan. Kun hermot meni. Ja siinä ei tarvittu mitään luomustyötä. Etukäteen. Samoin sisarukset pölähtivät itsestään ja omat lapset. Luomistyö on hihhulien humpuukia. Ennemmin katson vanhoja Jalluja joita saa edullisesti ja pää pysyy kunnossa ja sopivan kosteana se on luomistyötä. Se

    • Niin no..sontaahan toi on..MUTTA yhtä todenperäinen kaikenlaisten jumal-satujen kanssa.. :p …mikään tuskin tulee ikinä päihittämään jossain määrin uskomaani evoluutio-teoriaa.. :)

    • Anonyymi

      Kuulin juuri Kerubilta etä jumalan valtaistuimella on pähkinäpuinen dildo tappi pystyssä.
      Sitä enkelit välillä pesevät ulosteesta ja rasvaavat omalla eritteellään.
      Tätä ei voi joogaavat hihhulit kumota, kun se on suoraa tietoa taivaasta.

      • Anonyymi

        Palstan evankelista kuuli Kerubi:ssa ääniä.
        Ei ihme, kun oli otetettu totisesti liikaa rokeja
        ja kaljaakin vielä

        Kerubi-baariin portsari antoi hihhulille ylösnousemuksen kun kadulle kiskattiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan evankelista kuuli Kerubi:ssa ääniä.
        Ei ihme, kun oli otetettu totisesti liikaa rokeja
        ja kaljaakin vielä

        Kerubi-baariin portsari antoi hihhulille ylösnousemuksen kun kadulle kiskattiin

        Jeesus Kristuskin joi janoonsa viintä, koska aina kun hän kosketti vettä, se muuttui viiniksi. Väkisinhän siitä tulee pultsariksi.


    • Anonyymi

      Jumala käytti Walt Disneytä ja hänen mielikuvitustaan luodessaan lapsille
      piirroshahmoja, jotka ovat säilyneet jo kauan, eikä loppua näy.
      W. Disney oli harras Kristitty, vaikkakaan hän ei osallistunut kirkolliseen
      elämään. Niin se on monella muullakin, joita muotomenot eivät viehätä.
      Mikki Hiiri on Jumalan luomus, vielä syvempää filosofiaa edustaa Nalle Puh.

    • Anonyymi

      Miksi edes keskustelette aiheesta jos että usko Jumalaan? Minä en ainakaan vaivautuisi jos en uskoisi. Joku kaipuu näyttäisi jokaisella ihmisellä kuitenkin olevan. Sananlasku koira älähtää kun kalikka kalahtaa näyttäisi sopivan kohdallenne ;) koiria olettekin.

      • Anonyymi

        Minua hämmästyttää uskovaisten vähäjärkisyys. Kaiken aikaa he tyrkyttävät totuutena täysiä valheita. Sitten vielä älähtävät ja ottavat nokkiinsa, jos joku mainitsee asiasta. Kauheita valehtelijoita!!! Mikki Hiiri = Jumala!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hämmästyttää uskovaisten vähäjärkisyys. Kaiken aikaa he tyrkyttävät totuutena täysiä valheita. Sitten vielä älähtävät ja ottavat nokkiinsa, jos joku mainitsee asiasta. Kauheita valehtelijoita!!! Mikki Hiiri = Jumala!!!

        Hieno on kommenttisi ja täysin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno on kommenttisi ja täysin totta.

        "Täysin totta"? Makasitko X asennossa lattialla kieli lerpattaen suupielestä kun tuon vastasit?

        "Olemme myös täysin synnittömiä samasta syystä ("koska ei usko Jumalaan")."

        Onko tyhmempää kuin narsisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täysin totta"? Makasitko X asennossa lattialla kieli lerpattaen suupielestä kun tuon vastasit?

        "Olemme myös täysin synnittömiä samasta syystä ("koska ei usko Jumalaan")."

        Onko tyhmempää kuin narsisti?

        "Olemme myös täysin synnittömiä samasta syystä ("koska ei usko Jumalaan")."

        Ts. narsisti pyrkii kuvittelemaan, että näinollen hän voi tehdä mitä lystää, eikä koskaan ole vastuussa siitä.

        Mutta ei kyse ole "synnistä", vaan teoista. Ei niistä, mistä maanpäällä tuomitaan, vaan mistä taivaassa tuomitaan, kuten ilmestyskirjassa todetaan. Siksi kaikki pahat teot ovat kirjoitettuna ylös, ja niistä langetetaan tuomiot.
        Narsisti ei luomissa mielikuvitusmaailmoissakaan voi muuttaa totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olemme myös täysin synnittömiä samasta syystä ("koska ei usko Jumalaan")."

        Ts. narsisti pyrkii kuvittelemaan, että näinollen hän voi tehdä mitä lystää, eikä koskaan ole vastuussa siitä.

        Mutta ei kyse ole "synnistä", vaan teoista. Ei niistä, mistä maanpäällä tuomitaan, vaan mistä taivaassa tuomitaan, kuten ilmestyskirjassa todetaan. Siksi kaikki pahat teot ovat kirjoitettuna ylös, ja niistä langetetaan tuomiot.
        Narsisti ei luomissa mielikuvitusmaailmoissakaan voi muuttaa totuutta.

        Kaikkitietävän Herra Sebaotin täytyi tietää jo ennen yhdenkään ihmisen luomista se millaisia ihmisiä tulee syntymään ja myös heidän jokainen tekonsa ja ajatuksensa, joten mitään ihmisen vapaata tahtoa ei Hänen katsannossaan ole edes olemassa.

        Herra Sebaot siis tuomitsee ihmisen kadotukseen tai pelastukseen jo ennen syntymää.

        Miksi Herra Sebaot loi synnille alttiin ihmisen ja rankaisee tätä sitten siitä kun hän tekee syntiä, siis Herra Sebaotin tahtoa vastaan?


      • Anonyymi

        En minä "usko" kommunismiinkaan, mutta koska se on ollut vaikuttamassa aatteena ihmisten elämään, on tärkeää selvittää mitä sen toteuttaminen valtioissa tarkoitti, myös meillä Suomessa.

        Uskonto ei ole vain uskoa Jumalaan ja raamattuun Hänen sananaan, vaan myös aina poliittista, tai peräti poliittinen liike, jolla pyritään vaikuttamaan valtioiden sisäiseen toimintaan, myös uskonnottomien ja toisuskoisten asioihin, ja jos poliittinen liike yrittää vaikuttaa muiden elämään, on sen kestettävä kovaakin kritiikkiä.
        Toivottavasti sain asetettua sanani ymmärrettävään muotoon.


    • Anonyymi

      Uskovaiset saavat anteeksi kaikki synnit ja rikokset.
      Siksi uskonlahkoissa on niin paljon rikollisia kun ei tarvitse välittää seurauksista.
      Kysy vaikka katollisilta papeilta.

    • Anonyymi

      Hihhulit imevät usein papin hameen alla nahkatuttia.

      • Anonyymi

        Pidät itseäsi näköjään kuolemattomana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät itseäsi näköjään kuolemattomana?

        Vain uskis pystyy tuollaiseen 'logiikkaan'!


    • Anonyymi

      "Olemme myös täysin synnittömiä samasta syystä ("koska ei usko Jumalaan")."

      Tyyppi vetelee selityksiä omasta päästään. Jumala ei määrittele syntiä, vaan ihminen. Näin ollen usko ihmisiin määrittää myös "syntisyyttä".
      Vai perustuuko ateismi yksinomaan raamatun kieltämiseen?

    • Anonyymi

      Ps. 30: 3–4 Jumalan kunniaksi elämään pääsee takaisin. Etsimisen vaiva vain, jokunen kolkutus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe