Omaa väkeä, joka tekee noita älyttömiä persu-juttuja? Kuten nyt tuo viimeisinkin juttu, jossa ei siis ole järjen hiventäkään, kuten yleensä, mutta heti nousi trendaaviin, mikä sekin on kummallista. Miksi tuollaisiin yleensä vastaillaan, tai no, tekijä itse tietysti vastailee.
Vai onko sittenkin kyseessä vasemmistolainen, jolla on pää pihalla?
Ps. Minä en siis ole persu, olen puoluekantani sanonut aiemmin. Mutta ihmettelen noita täysin päättömiä juttuja.
Vai onko sittenkin kyseessä vasemmistolainen, jolla on pää pihalla?
Ps. Minä en siis ole persu, olen puoluekantani sanonut aiemmin. Mutta ihmettelen noita täysin päättömiä juttuja.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Samaa ihmettelen.
Enimmäkseen olemattoman ja yleensä onnettoman moderoinnin vuoksi foorumi voidaan viedä oikeuteen.
Samaa ihmettelen myös sillä ei persuja pidä mollaaman. Putin sai Neuvostoliiton takaisin ja seuraavaksi Neuvostoliitto saa persut takaisin.
Persuthan siis tarkoittavat persujen mukaan kantasuomalaista viime jääkauden aikana Päijänteen jäillä pilkillä istuvaa möllöttelijä ukkoa. Kunhan me persut saamme Suomen takaisin niin loppuu kettuilu meille oman kansan puolustajia kohtaan. Ottakaamme oppia venäläisistä, jotka olivat heti valmiina palaamaan Neuvostoliitoon vapaaehtoisen paluun toteutumiseen.
( jupinaa jupinaa, kyllä ennen oli asiat paljon paremmin )
Joo, 80-luvulla oli paremmin, ei ollut rättipäitä.
Muistan hyvin ajan kun Suomen vasemmistolaiset palvoivat neukkulaa, ihmettelin sitä, että mikä siellä päässä heittää.
Tuo hiljentää vassu-kakarat.
Tai sitten kiihdyttää persutusmoottorin ylikierroksille..
S24 on persukokoomuksen virallinen sivusto- jossa mm kirjotettu jo 3 vuotta joka 5 min välein Sanna Marinia herjaavia kunnianloukkauksellisia alotuksia.
Suomi24n toimisto Pietarissa ja palkanmaksaja löytyy Kremlistä?
Siinä taas tyhmän ja työttömän punikin kommentti.
Viimeiset hyvät ajat.
Totta.
Minä taas en ihmettele enää mitään. Olen jo kaiken nähnyt.
Luultavasti kyseessä on botti.
Olisko mahdollista?
Niin, erikoista niissä on se, jutuissa ei ole mitään tolkkua.