Celestes verkkokauppa

Anonyymi

Onko kukaan saanut Celestes verkkokaupasta mitään hyvää tavaraa?
Tilasin mekon, kesti tulla monta, monta viikkoa ja tuote täyttä p..kaa.
Onko muilla samoja kokemuksia? Olen kiinnostunut miten palautus on onnistunut?

86

7252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan samanlainen kokemus kyseisestä verkkokaupasta. Lue mun kokemus toisesta asiaa koskevasta keskustelusta.

    • Anonyymi

      Minulla oli vähän samanlainen kokemus tilaamastani takista. Koko oli suomalaisen kokotaulukon mukaista 3XL lapullista, mutta se ei vastannut läheskään sitä mitä se on täällä Suomessa. Ei mennyt pikkupojalle edes. Ainoa paperi joka oli paketissa oli kiitos kortti tilauksesta.
      Nyt kun olen kysellyt cekestes verkolta palautus osoitetta niin sitä ei löydy mistään. Onneksi Klarna pysäytti perintänsä siksi aikaa kun saisin palautusosoitten.
      Tilauksesta toimitukseen meni yli kuukauden. Epäilin, että tilaukseni olisi mennyt johonkin muualle.

      • Anonyymi

        Tilasin celesteltä naisten neuletakin,aivan ala-arvoinen tuote.Paketissa ei edes sitä korttia. Palautus ois ollut omakustanteisesti Kiinaan palauttaminen ois maksanut yhtä paljon ku tilaus.
        Paketti oli kuitenkin lähetetty Turusta,mut siihen osoitteeseen ei saanut palauttaa.
        Otin yhteyttä klarnaan joka selvitteli asiaa,loppu tulos oli,että lasku mitätöitiin.Pakettia en palauttanut olen kyllä vielä säilyttänyt sen varmuuden vuoksi.
        Jos en olisi Klarnan kautta tilannut olisin jotunut maksamaan tuotteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin celesteltä naisten neuletakin,aivan ala-arvoinen tuote.Paketissa ei edes sitä korttia. Palautus ois ollut omakustanteisesti Kiinaan palauttaminen ois maksanut yhtä paljon ku tilaus.
        Paketti oli kuitenkin lähetetty Turusta,mut siihen osoitteeseen ei saanut palauttaa.
        Otin yhteyttä klarnaan joka selvitteli asiaa,loppu tulos oli,että lasku mitätöitiin.Pakettia en palauttanut olen kyllä vielä säilyttänyt sen varmuuden vuoksi.
        Jos en olisi Klarnan kautta tilannut olisin jotunut maksamaan tuotteen.

        Kiitos hyödyllisestä kommentista, hyvä tietää jos Klarnalla valtuudet mitätöidä lasku. Celestellä näyttää toimivan saman sablunan mukaan eli lähetetään täyttä p:aa ja kun yrittää kysyä minne palauttaa niin hiljaisuus. Ohjeistus tosiaan, että omakustannushintaan Kiinaan, no höpöhöpö. Huijausta koko firma. Harmittaa, etten älynnyt lukea kommentteja kun lähdin tilaamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyödyllisestä kommentista, hyvä tietää jos Klarnalla valtuudet mitätöidä lasku. Celestellä näyttää toimivan saman sablunan mukaan eli lähetetään täyttä p:aa ja kun yrittää kysyä minne palauttaa niin hiljaisuus. Ohjeistus tosiaan, että omakustannushintaan Kiinaan, no höpöhöpö. Huijausta koko firma. Harmittaa, etten älynnyt lukea kommentteja kun lähdin tilaamaan...

        Mulla sama kokemus. Marraskuun alussa tilatut aidot UGGit saapui tänään. Jotkut eri väriset kiinan kopiot, eikä mitään tietoa palautuksesta.Otan yhteyden Klarnaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama kokemus. Marraskuun alussa tilatut aidot UGGit saapui tänään. Jotkut eri väriset kiinan kopiot, eikä mitään tietoa palautuksesta.Otan yhteyden Klarnaan.

        Hei!

        UGGit tilasin minäkin, marraskuussa, ja nyt tammikuussa saapuivat. Ei ole Uggit vaan jotkut kiinalaiset. Kokomerkintä 40, mutta ei mene edes 39-kokoiseen jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin celesteltä naisten neuletakin,aivan ala-arvoinen tuote.Paketissa ei edes sitä korttia. Palautus ois ollut omakustanteisesti Kiinaan palauttaminen ois maksanut yhtä paljon ku tilaus.
        Paketti oli kuitenkin lähetetty Turusta,mut siihen osoitteeseen ei saanut palauttaa.
        Otin yhteyttä klarnaan joka selvitteli asiaa,loppu tulos oli,että lasku mitätöitiin.Pakettia en palauttanut olen kyllä vielä säilyttänyt sen varmuuden vuoksi.
        Jos en olisi Klarnan kautta tilannut olisin jotunut maksamaan tuotteen.

        Sama kokemus. Tuotetta ei mitenkään pysty palauttamaan. Yhteydenotto toimi hyvin, kun kyselin tuotteen perään kuukauden verran mutta palautusosoitetta kysyessä loppui vastaukset.
        Sain sen verran urkittua kuljetusliikkeeltä että lähettäjäksi vielä laitettu suomalainen luonnonkosmetiikan yritys. Ihan paskaa...
        Otin myös yhteyttä Klarnaan, toivon että asia selviää. Mietin vielä miten huonon maineen se saa sekä Matkahuolto, joka näitä toimittaa.

        Toisaalta - kauppa se on kun kannattaa. Tyhmänä menin tähän halpaan.

        Älkää ostako mitään!


      • Anonyymi

        Miten menetellä kun vaativat 2 kengistä maksua ja on vaan yhet ja ei mene jalkaan.
        Otanko klarnaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin celesteltä naisten neuletakin,aivan ala-arvoinen tuote.Paketissa ei edes sitä korttia. Palautus ois ollut omakustanteisesti Kiinaan palauttaminen ois maksanut yhtä paljon ku tilaus.
        Paketti oli kuitenkin lähetetty Turusta,mut siihen osoitteeseen ei saanut palauttaa.
        Otin yhteyttä klarnaan joka selvitteli asiaa,loppu tulos oli,että lasku mitätöitiin.Pakettia en palauttanut olen kyllä vielä säilyttänyt sen varmuuden vuoksi.
        Jos en olisi Klarnan kautta tilannut olisin jotunut maksamaan tuotteen.

        Hyvä. Klarna on ottanut opikseen. Minulla monta kuukautta kestänyt "riita" Klarnan kanssa, kun uskoi vain toimeksiantajaansa, eli kiinalaista" nettifirmaa".
        Rikosilmoitus piti tehdä, ennenkuin Klarna mitätöi laskun. Oli muuten nyt puheena olevan kaupan edeltäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin celesteltä naisten neuletakin,aivan ala-arvoinen tuote.Paketissa ei edes sitä korttia. Palautus ois ollut omakustanteisesti Kiinaan palauttaminen ois maksanut yhtä paljon ku tilaus.
        Paketti oli kuitenkin lähetetty Turusta,mut siihen osoitteeseen ei saanut palauttaa.
        Otin yhteyttä klarnaan joka selvitteli asiaa,loppu tulos oli,että lasku mitätöitiin.Pakettia en palauttanut olen kyllä vielä säilyttänyt sen varmuuden vuoksi.
        Jos en olisi Klarnan kautta tilannut olisin jotunut maksamaan tuotteen.

        Minunkin laskun klarna mitätöi enkä ole lähettänyt tuotetta takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyödyllisestä kommentista, hyvä tietää jos Klarnalla valtuudet mitätöidä lasku. Celestellä näyttää toimivan saman sablunan mukaan eli lähetetään täyttä p:aa ja kun yrittää kysyä minne palauttaa niin hiljaisuus. Ohjeistus tosiaan, että omakustannushintaan Kiinaan, no höpöhöpö. Huijausta koko firma. Harmittaa, etten älynnyt lukea kommentteja kun lähdin tilaamaan...

        Sama täällä; harmittaa, etten lukenut ensin !
        No, onneksi menetys vain 52e, mutta periaate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä; harmittaa, etten lukenut ensin !
        No, onneksi menetys vain 52e, mutta periaate.

        Minulla myös. Klarna hoiti asian esimerkillisesti ja lasku mitätöitiin. Tuotteita en koskaan palauttanut, koska niiden toimittaminen Kiinaan olisi maksanut minulle 59€
        Tilaamillani vaatteilla ei ollut mitään käyttöä. Aivan liian pieniä ja kangas haperoa ohutta seittiä.
        Nyt näyttää ilmestyneen uusi nettikauppa Lawenza.fi joka markkinoi "Hanna boutique" nimellä. Jäljet taitaa johtaa samalle sylttytehtaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyödyllisestä kommentista, hyvä tietää jos Klarnalla valtuudet mitätöidä lasku. Celestellä näyttää toimivan saman sablunan mukaan eli lähetetään täyttä p:aa ja kun yrittää kysyä minne palauttaa niin hiljaisuus. Ohjeistus tosiaan, että omakustannushintaan Kiinaan, no höpöhöpö. Huijausta koko firma. Harmittaa, etten älynnyt lukea kommentteja kun lähdin tilaamaan...

        Aivan sama kokemus. Mekkon tulo kesti kaksi kuukautta ja menis ehkä 10 vuotiaalle mutta niin huono, että ei voi edes lahjoittaa. Iso, musta ja paksu vetoketju pastellivärisen mekon rinnassa. Hyvitystä maksettu muka jo kahdesti vaan eipä näy Klarnalla mitään tehdyn ko asian hoitamiseksi. Kirjeitä, korulauseita kyllä. Periaatteessa hyvityksen haluan vaikka ei se suuri summa ole.
        Eka ja vika ostostos tuosta firmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama kokemus. Mekkon tulo kesti kaksi kuukautta ja menis ehkä 10 vuotiaalle mutta niin huono, että ei voi edes lahjoittaa. Iso, musta ja paksu vetoketju pastellivärisen mekon rinnassa. Hyvitystä maksettu muka jo kahdesti vaan eipä näy Klarnalla mitään tehdyn ko asian hoitamiseksi. Kirjeitä, korulauseita kyllä. Periaatteessa hyvityksen haluan vaikka ei se suuri summa ole.
        Eka ja vika ostostos tuosta firmasta.

        Aivan sama kokemus minulla. Variksenpelättimeksi mekko mansikkamaalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla myös. Klarna hoiti asian esimerkillisesti ja lasku mitätöitiin. Tuotteita en koskaan palauttanut, koska niiden toimittaminen Kiinaan olisi maksanut minulle 59€
        Tilaamillani vaatteilla ei ollut mitään käyttöä. Aivan liian pieniä ja kangas haperoa ohutta seittiä.
        Nyt näyttää ilmestyneen uusi nettikauppa Lawenza.fi joka markkinoi "Hanna boutique" nimellä. Jäljet taitaa johtaa samalle sylttytehtaalle.

        Minä tilasin miesten verryttelypuvun. Sain lasten puvun. Jouduin maksamaan 53 euroa. Palautus olisi ollut Kiinaan vaikka lähetys tuli Suomesta suomalaisen kaupan nimellä ja olisi maksanut 60 euroa. Klarna ei palauttanut rahojani. Klarna jatkaa edelleen celestes kaupan kanssa.


    • Anonyymi

      Ostin talvitakin sieltä ja se ei ole tullut vieläkään. Olen odottanut jo 6 viikkoa. Näyttää siltä että en sitä koskaan saa nähdä. Paska kauppa.

      • Anonyymi

        Lapsityövoima ei ehtinyt tehdä kiinan orjaleirillä sitä vielä valmiiksi.


      • Anonyymi

        Valitettavasti kun takkisi joskus saat niin on jotain ihan muuta kun kuvassa jonka tilasit.
        Itsr tilasin kesällä mekon, tilaus kesti kauan ja kun vihdoin tuli niin oli täyttä paskaa. Ihan eri kuin kuvassa ja kamala muofoton " muovikaapu". Palautusosoitteen jostain kaivoin ja kysyin postista paljonko oli palautusmaksu ko.osoitteeseen niin olisi maksanut tuplasti sen mitä tuote. Tyhmänä sitten maksoin .


    • Anonyymi

      VARO TÄTÄ KAUPPAA!

    • Anonyymi

      Aliexpress on helvetin hyvä kauppa-alusta. Kannattaa miettiä laatua/hintaa ja sen tuomaa riskiä ja tavaran tarvetta.

    • Anonyymi

      Mulla ei moitittavaa, ostin tosin alennusmyynnistä, mutta oli kiva tuote.

    • Anonyymi

      On todellakin kokemusta tästä 'postimyynti' firmasta. Tilasin 7.11.2022 pari joululahjaa tyttärilleni. Vieläkään 30.12 ei ole tulleet. 11.11 tilaamani takki tuli 24.12. Ja tietysti oli Kiinan tuotantoa. Käsi ei edes mennyt hihasta sisään. Tästä ei mainittu! Minkäänlaista palautus lappua tai palautuskoidia ei tullut mukaan. Otin yhteyttä ja sanoivat että täytyy palauttaa omalla kustannuksella. Palautus olisi maksanut 44.50 € No en palauttanut. Ihan Paska firma ei kannata tilata mitään. Konkurssi koittaa.

    • Anonyymi

      Älkää tilatkl näistä pöytälaatikko firmoista mitään. Keräävät tilauksia ensin kasaan ja sitten vasta tilaavat Kiinasta. Siksi kestää kauan. Parin pettymyksen jälkeen en käytä kuin tunnettuja verkkokauppoja.
      Vaihtavat nimeä kun tulee liikaa negatiivistä palautetta.

    • Tilasin 16.10 toppatakin Celestes verkkokaupasta. Luvattiin pikainen toimitus. 16.11 peruin tilauksen kun ei ollut tullut. Enkä saanut as palvelusta vastausta. 21.12 tuli matkahuollosta noutoilmoitus. Tilasin 2XL takin ja paketti joka tuli, oli niin pieni ettei siihen voinut mahtua tilaamani takki. Ei vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen. Kuluttaja-asiamies ei voi mitään kun firma on rekisteröity hollantiin. TÄYTTÄ HUIJAUSTA KOKO FIRMA! ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ MITÄÄN! Rikosilmoitus on seuraava mitä teen!

    • Anonyymi

      Tilasin 6 viikkoa sitten, tänään tuli paketti, ei mitään lähetyskuittia tai vastaava mukana ja tuote aivan jotain muuta mitä kuvassa oli!!!!

    • Anonyymi

      Miksi tilaatte jostain oudoista kaupoista yhtään mitään. Jos laskulla saa maksaa jälkikäteen niin sitte ok

    • Anonyymi

      Ei todellakaan tule nopeasti! Tulevat Kiinasta! Palautus ei onnistu kuin omalla rahalla! En suosittele!!!

    • Anonyymi

      Juu varokaa tätä kauppaa. Peruutin tilauksen ja viikkoa myöhemmin tuli ilmoitus että ovat lähettäneet. Siis viikko peruutuksesta. Ja lasku piti maksaa koska en palauttanut tuotetta jota en edes vastaanottanut. Nyt asia on Euroopan kuluttajavirastossa. Hollantilainen firma joten suomalainen kuluttajaneuvoja ei voinut mitään mutta kehotti valittamaan Euroopan kuluttajavirastoon. Eli varottakaa kaikkia sekaantumasta kyseiseen firmaan.

    • Anonyymi

      Kylläpä harmittaa, kun tuli oltua huolimaton. Etsin yhtä tiettyä tuotetta ja kävin monilla sivuilla. Muistelin tilanneeni joskus iäisyys sitten samaisesta paikasta aikaisemminkin ilman ongelmia. Olikin mennyt nimet sekaisin muistissa: hyvät kokemukset koskikin Cellbes-nimistä yhtiötä, EI Celestes-nimistä. Grrr…oma hölmöys ottaa päähän aina ihan eniten.

      Odotin siis lähetystä 6 viikkoa ja vastaanotin minikokoisen ja huonolaatuisen tuotteen. Toimitus oli Hollannista. Asiakaspalveluun laitoin kysymyksen palautusosoitteesta, mutta tuskin kuuluu mitään. Onneksi maksu oli Klarnan kautta, joten sain sen edes poikki. Milloin sitä oppii…ehkä pitäisi vain palata kivijalkauppa-shoppailuun.

      • Anonyymi

        Miten maksun saa peruttua Klarnan kautta?


    • Anonyymi

      Voi miksi en etsinyt ensin täältä vastauksia yrityksestä.

    • Anonyymi

      Tilasin ultrakevyet talvikengät koko oli liian pieni,olen selvitellyt miten saisin palautettua tuotteen tai vaihdettua isomman koon,tosi vaikeaa pitäisi ensin palauttaa omakustantein Kiinaan,kävin tänään postissa kysymässä mitä maksaa,44€ kirjelähetyksenä ja pakettilähetys 66€ kengät maksavat 39.95 eli herranjestas sentään ,onneksi ostin Klarnan kautta ja sain tältä palstalta hyviä neuvoja miten toimia .Olkaa ihmiset tarkkoja mistä tilaatte ja mitä.

      • Anonyymi

        Minä myös menin tilaamaan em. kengät. Tulivat mutta ovat liian pienet vaikka otin numeroa isommat kun normaalisti. Palautus siis pitäisi tehdä omakustanteisesti Kiinaan. Laitoin sinne sähköpostia kuitenkin ja kysyin palautuksesta. Jos eivät vastaa ja anna kohtuullisia ohjeita otan yhteyttä Klarnaan laskun tiimoilta. Voihan se lasku jäädä sinne epäselvänä odottamaan tulevaa.


    • Anonyymi

      Vaatteita ei kannata odtaa netistä. Näppituntemalla voi tunnistaa materiaalin laadun, jos ymmärtää mitään materiaaleista. Työn laadun näkee kääntämällä vaatteen nurinpäin.

      Vaatteen kaavoitus on myös tärkeä. Kaukoidässä kaavoitus ei useinkaan istu eurooppalaiseen luurankoon. Kun siellä päin suurennetaan kokoa, lisätään vaan massaa lähinnä keskivartaloon, mutta unohtavat, että iso koko voikin johtua isommasta luurangosta. Yleinen ongelma halpatuontivaatteissa on hartianleveys. Ostapa halpistuonti vaate, jonka koko on L, niin hartiat ovat edelleen kokoa S ja pötsin seutu XL.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä alan olla. Se on aina riskipeliä. Kaupassa voi hypistellä kankaan, tutkia saumat ja sovittaa.


    • Anonyymi

      Minäkin olen valitettavasti Celeste siltä tuotteita tilannut, vieläkään eivät ole tulleet. Kyllä ottaa pattiin koko homma, ihan uskomaton kauppa! Onneksi en ole maksanut vielä mitään. Ihmettelen, miksi Klarna toimii tällaisten huijareiden kanssa

    • Anonyymi

      Tilasin joulukuun 8 pv. Tilaus saapui tammikuun 16pv. Pusero kuvassa tosi kaunis, Pettymys oli suuri, pusero ei ollut läheskään niin nätti kuin kuvassa. Pitsi kauluksessa kovaa,ja edusta erinlainen ja pusero kiiltää, vaan ei kuvassa. Tilasin ensimmäistä kertaa ja jää kyllä viimeiseksi.Toimitusaika liian pitkä.
      Pettynyt asiakas.

    • Anonyymi

      Huippukauppa, kantsuu tilata vähintään 300€.lla.

      • Anonyymi

        saako sillo ilmaset postikulut. no täytyy tilata.


    • Anonyymi

      On. Tilasin Ughit ja ihan p.
      Palautus makasaa 54e ainakin.. ja nyt veloitetaan 2 kenhistä. Ei mennyt edes jalkaan!

    • Anonyymi

      Rikollinen hämärä verkkokauppa reklamaatiota vaan poliisiin päin ehdottomasti ja ilmi nämä konnat verekseltään,kuitti,kortti ynnä saapunut tuote talteen todisteiksi.Kyllä taitaa verkkokaupan tyyppejä pian pelottaa kun poliisi tai muu viranomainen saa tietää tästä ja nahkurin orsi kutsuu.

    • Anonyymi

      Mulla o nyt paketti kotona tuosta Celestes firmasta. Palautusosoite on kiinaan, mikä ei postin sivujen mukaan edes onnistu. Olisin siis MAKSANUT kalliin palautuksen.
      Postin sivuille tulee tietojen jälkeen teksti : toimitus ei mahdollinen .
      Nyt Klarnan kanssa tätä asiaa selvitellyt, mutta heillähän on ilmeisesti Celestesin sanomana , että palautusosoite on annettu.
      Lasku on odottanut Klarnalla ja itse kuumeisesti etsinyt osoitetta mihin voi paketin palauttaa. Kamalaa haisevaa paskaa, eikä kaksi kpl puseroita edes mahtunut päälle, tai menneet kiinni.
      Klarna olisi halunnut valokuvia, mutta pusero auki tuntuu kovin absurdille ajatukselle..
      Että en ole vielä kuvia laittanut , postia kyllä paljonkin.
      Oikeasti haluaisin tuosta paketista eroon ja laskun mitätöinnin.
      Kunhan vain löytyisi se osoite.....

    • Anonyymi

      En saanut mekkoa enkä UGGja siten kuin tilasin…ihan täyttä paskaa eikä Kotkaan pitäneet paikkansa

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen joka ei koskaan ole tullut minulle, Rahojen palautus ja asiakaspalvelun toiminta täyttää p.... Älkää vaan tilatko.

    • Anonyymi

      Kusetusta,rahat meni !

    • Anonyymi

      Hei te jotka olette saaneet ”tilaamanne tuotteen”, kysyisin miten se on toimitettu perille?
      Odottanut itse 2kk ja tulee epämääräistä s-postia, jossa lukee, että paketti noudettavissa muttei sen enempää 😬

    • Anonyymi

      Luokaton huijauskauppa

    • Anonyymi

      Olen tilannut puseron 4.1.2023. Tavaraa ei ole näkynyt. On veloitettu mastercardilta. Paketin toimituseuranta päättyi Merlbourneen, jossa oli neljä päivää. Sen jälkeen poistivat koko koodin. Yhteydenottooni ei vastata, kun pyysin palauttamaan summan sinne mistä veloittivatkin. Ajattelin mennä nyt tekemään rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Täysin huijari firma. 1,5kk odotin tilausta ja sadan viesrin jälkeen sieltä tuli täyttä Kiina paskaa. 120€ paksu takki oli ku jätesäkki. Varottakaa kaikkia tästä firmasta!!!!!!!
      Palautettua paketin, rahoja ette takaisin saa!!!

    • Anonyymi

      85€ ostokset.. Paita valmiiksi nyppyinen, liian pieni, muodoton. Toppatakki kangastilkku joka menee max 7 vuotiaan ylle vaikka kokotaulukon mukaan tilattu.

      Palautus ihan hölmöä pelleilyä, eri osoitteita tulee eri maihin puutteellisiin tiedoin, yksi osoite myytävään taloon Hollannissa. Celestes laittoi viimeiseksi viestin että voin pitää tuotteet jos perun riidan klarnalle. Mutta tämäkin viesti oli niin sekava että ei tiedä mitä tekisi. Pitäisi perua valitus klarnalle, palauttaa paketti Kiinaan ja sitten voinkin pitää tuotteet ilmaiseksi!!

      Pysykää kaukana näistä huijarikaupoista, valitettavasti nykyään nämäkin osaavat tehdä jo vakuuttavia sivustoja jne. Itselle tuli hirveä moraalinen krapula tästä ja kauhea syyllisyys niitä pieniä lapsia jotka näitä valmistavat ilman vapaa aikaa tai kunnollista palkkaa. Ja mikä jätemäärä ja saastuttaja on tämä vaatebisnes. Ei tartte muuta ilmaston eteen tehdä kuin pysäyttää nämä saastejätit. Jotenkin luulin että olisi kunnollinen kauppa kun hinta "järkevä" ja hyvät sivut.

      • Anonyymi

        Turhaa työtä ja saasteen tuottoa nämä tavarat mitä sieltä tulee. Jos ei voi palauttaa niin roskiin menee kun ei niillä tee mitään. Älkää tilatko näistä epämääräisistä nettikaupoista.


    • Anonyymi

      Miksi te tilaatte kiinalaista roskaa, täynnä kemmikaaleja ja vangit ommelleet ne ilman munuaista.

      • Anonyymi

        Sinä olet rasisti


    • Anonyymi

      palautin talviset lämpösaappaat,jouduin maksamaan vielä palautusmaksun postii.,ja nyt Klarna vaan perii maksua,jonka kaytta ostin.APUA

    • Anonyymi

      Tuli tilattua naisten yöasu kyseisestä yhtiöstä ja piti saapua ennen joulua nii olisi annettu lahjaksi. Saapui tammikuun lopulla.
      Hienon yöasun tilalle sain jotain todella huonolaatuisia tiskirättejä.
      Reklamoin ja joudun maksamaan laskun.
      Älkää vain vahingossakaan tilatko mitään, ei tiedä mitä tulee.

    • Anonyymi

      Hei olen tilannut 30.12.22 puseron. En ole vielä sitä saanut. Kuukausi sitten kyselin ja kerroin että en enää ota tuotetta mutta ei ole vielä tullut. Olin yhteydessä Klarnaan ja maksu on ny odotustilassa

    • Anonyymi

      Ei koskaan enää tästä verkkokaupasta, 2 kk kesti ennenkuin tilaus tuli ja neule ohutta laatua ja lankoja roikkui sieltä täältä.

    • Anonyymi

      Vaatetta tai kenkiä ei kannata koskaan ostaa verkkokaupasta. Materiaalin tason tuntee käsin kosketellessa. Ei tulisi mieleenkään ostaa verkkokaupasta vaatetta. Esim puuvillan kuitujen pituus on erilaista riippuen siitä, mikä on sen alkuperämaa. Laadun tuntee helposti sormillaan.

    • Anonyymi

      Tilasin kaksi paitaa, jotka olivat peniä. Palautus osouttautui tosi vaikeaksi ja pitäisi itse maksaa. Eikä ole takeita saako rahat takaisin. Tosi huonot fiilikset. Pakko-ostoa. En suosittele. Enkä koskaan sekaannu moiseen. Outo firma??

    • Anonyymi

      Älkää tilatko sieltä yhtään mitään!!!

    • Anonyymi

      Huijauskauppa! Oli kyllä melkoinen pettymys tilaamani ”Evermore naisten tyylikäs talvitakki”, joka meni suoraan roskiin.
      Ensinnäkin toimitus kesti 3kk, ja onnistui luultavasti vain minun lukuisten palautteideni ja rikosilmoituksesta puhumisen johdosta, ja toiseksi tuote ei vastannut ollenkaan sitä tuotetta, minkä tilasin. Postissa tuli joku sekunda-säkki, mikä ei todellakaan voi maksaa 99, 95 euroa.
      Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tilasin jotain tuosta Celestes-kaupasta. Todella ala-arvoista palvelua ja kyseenalaista liiketoimintaa. Tiedän, että reklamaation teko on aivan turhaa, ja on todennäköisesti hyvin hankalaksi tehtyä. Laitoin kyllä palautetta asiakaspalveluun, ja aion etsiä niiden nettisivuilta, mihin siellä voisi jättää arvion tuotteesta.
      En suosittele!

      • Anonyymi

        En kyllä suosittele minäkään. Asiallisia vastauksia ei asiakaspalvelusta tule. Olen taistellut hyvityksestä kaksi kuukautta ja kehtasivat sanoa, että maksa ensin Klarnalle niin palauttavat mutta kun olin jo kerran maksanut ja tuotteesta reklamoinut. " Kaksi kertaa ostin. Ekan ja vikan."
        VAROKAA!!!


    • Anonyymi

      Katsokaa aina ne malli kuvat. Ne ovat täysin samanlaisia kuin amazonissa tai ebayssä. Nuo kiina rätti kuvat tunnistaa aina. Varsinkin kun niiden kenkämallien jalat sojottavat sisälle päin(tämä on niiden mielestä söpöä)
      En ikinä maksaisi parin kympin rytkyistä tuollaisia summia varsinkin kun kokokin on 100% liian pieni eurooppalaisille.

    • Anonyymi

      Äöä osta ikinä täältä mitään. Väittävät, ettei tiotetta ole haettu postista. Postin mukaannko. firmasta ei ole ollutkaan heillä paketteja.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset tilatko tältä firmalta mitään !!!!!
      Tilaus kesti kauan ja kun kun vihdoin tuli perille oli aivan väärä"feikki"trikoopaita vaikka piti olla tilaamani kuvan mukainen hieno neule....väärä tuote olisi pitänyt palauttaa omakustanteisesti Kiinaan lisättynä kaikkine tullimaksuineen ym. Onneksi oli Klarnan kautta tilattu joten asian selvittäminen nyt heillä.

    • Anonyymi

      Moi, tilasin 2XL-takin ja tuli S-kokoa oleva, johon oli kyllä kirjoiteltu tuo 2XL-kokolappu. Maileja on vaihdeltu jo 3-4 kk eikä tuloksia vaikka laitoin mittanauhalla hihan ja takin pituudet yms. heidän ohjeittensa mukaisesti. Pitäisi palauttaa omalla kustannuksella, mutta sille olisi tullut liikaa hintaa. Ja tuskin olisi oikean kokoiista tullut sittenkään. Luottamus meni. Täysi huijaushommaa tuolta puljulta !

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta ja petosta! Palautin tilauksen Kiinaan, kuten ohje oli. Palautus on tehty vaikeaksi ja kalliiksi, mutta halusin nähdä mitä tapahtuu. 6kk päästä paketti palasi suomeen - nähtävästi vastaanottajaa ei tavoitettu (ja kahdella silmäparilla tavattiin, että kaikki on juuri niin kuin ohjeessa on sanottu). Luottokorttifirma on nähtävästi kinannut Celestesin kanssa koska veloitus palautettiin minulle.

    • Tämmöisissä nettijutuissa ei koskaan voi olla varmaa, mikä edes on totta. Nyt kun tarkistin, niin CELESTÉS-niminen verkkokauppa näyttäisi netissä olevan. En ole ollut asiakas.
      Seuraavaksi, voisiko tässä olla kyse vain liikkeen mustamaalauksesta vaikkapa yhden ihmisen voimin (anonyymi aina sama kirjoittaja)? No ei tunnu uskottavalta, koska toki niitä puolustaviakin kirjoituksia tulisi esiin.

      Omat kokemukseni netistä ostamisesta ovat harvalukuisia, mutta mainittu laskutusfirma Klarna on toiminut, kuten pitääkin. Mitään selviteltävää ei ole ollutkaan.

      Pientä lisävarmuutta nettiostokseen voi ehkä saada sellaisten välityspalvelujen kautta, kuten eBay. Sehän ei itse myy, vaan välittää toisten myymiä tuotteita ja antaa tiettyjä palautusetuja tjsp. Ostin sieltä rahaa muutaman miljardin dollarin verran. Toimitus jenkkilästä kesti kuukauden, joka taas oli sillä eBayn rajalla, että voi peruuttaa kaupan. Vaan olihan se tullut kuukaudessa maahan, mutta juuttunut tulliin. Piti sitten maksaa se tullimaksukin jne. Vaan loppujen lopuksi ne setelit tulivat ajoissa käsiini. Olivat siis Zimbabwen tunnettusti suuriarvoisia dollareita, joiden myyjä kuitenkin oli USA:ssa.

      • Anonyymi

        Elekkee nyt hupattakko toimitukset Tanskasta on välillä vähän myöhässä mikä johtuu siitä että kello on eri ajassa Tanskassa kuin Suomessa

        https://celeste.dk/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elekkee nyt hupattakko toimitukset Tanskasta on välillä vähän myöhässä mikä johtuu siitä että kello on eri ajassa Tanskassa kuin Suomessa

        https://celeste.dk/

        Suomalainen toimija tiedossa on mutta osoite on salaisuus

        https://www.celestes.fi

        joka rekisteröitynyt britteihin reilu kuukausi sitten seuraavin tiedoin

        https://suite.endole.co.uk/insight/company/OC446882-gxecom-llp


        ja toimii myös useissa muissa maissa


        Koronan ja Ukrainan takia toimituksissa saattaa olla kitkaa mutta mitä sitten. Kyllä tuolta laadukkaitakin tuotteita löytyy jos on paalua.


      • Anonyymi

        Klarna ei toimi tässä käydään nyt jälkipuintia että koronan ajan maailmassa mikään ei toimi kunnolla

        https://yle.fi/a/3-12014974


    • Anonyymi

      Aivan kamala kauppa ja tuotteet tosiaankin täyttä p**kaa!
      Palautus äärimmäisen vaikeaa, yhteyttä ei saa mihinkään/keneenkään.
      En enää koskaan tilaa tästä yrityksestä mitään!

      • Anonyymi

        Hämmästystä todellakin herättää se että yhtään puhelinnumeroa ei ole mainittu tuon yrityksen yhteyteen.


    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus niin paska firma kun olla voi älkää tilatko mitään sieltä!!!

    • Anonyymi

      Kirjoitampa minäkin kokemukseni ko. firmasta: paska mikä paska! Tilasin hiustenkuivaajan/ muotoilijan ja tuote täysin paska laadultaan. Ilman korvatulppia ei pystynyt käyttämään , osat kuumeni niin että ei pystynyt käsissä pitämään, ei takuulappua. Lähettivät uuden joka tuli suomesta. Klarnalla lasku nyt odottaa mutta olen sinne taas yhteydessä kun lähetetty tuote on samaa laatua kuin ensimmäinenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä on ja palautus ihan per....

    • Anonyymi

      Monet verkkokaupat kuten cdon on avanneet myynnin epäluotettaville valmistajille pari vuotta sitten. Sieltä ei tule paljoakaan Suomeen asti. Katsokaa Trustpilot sivulta kauppojen arvostelut ennenkuin tilaatte!

      • Anonyymi

        eheheh Trustpilot on tunnettu juuri siitä että siellä manipuloidaan palautteet positiivisiksi eli voi ostaa positiivisia palautteita ja eliminoida kielteiset palautteet


    • Surffailin Instagramissa ja ihastuksissani tilasin liian pikaisesti kesämekon. Kesti 2kk ennenkuin tuli viesti tilauksen toimittamisesta. Olin itsekin tullut katumapäälle tilauksestani. Päätin etten vastaanota mekkoa. Menin postiin ja asiakaspalvelija kantoi paketin eteeni. Kysyin mitä tapahtiu jos en otakaan pakettia vastaan. Olin kuullut pettymyksistä tuptteisiin. Ei tapahdu mitään, voit jättää paketin postiin ja se lähtee takaisin viimeiden noutopv jälkeen. En kirjoittanut pakettiin että kyseessä on palautus. Olisi ehkä pitänyt, mutta olisiko sekään auttanut. Luottokorttilasku tuli ja eräpäivä tulossa. Tilaus menossa maksuun. Celestes.fi viestitti että koska en ole noutanut pakwttia he eivät palauta tuotteen hintaa ja että minun pitää maksaa vielä joku 7,50euroa kun olen palauttanut paketin, mutta en ollut ottanut heihin yhteyttä ennen palautusta. Tietävät että paketti on heillä mutta maksattavat minulla täyden hinnan. Tilanne on siis se että maksan mekon sekä 7,5e. Jotain epämääräistä ingoa on tullut kyselyjeni perään mutta kyllä koen että sakamoinen huijarifima on kyseessä. En siis suodittele kenellekään mitään Celestes-nimusestä postimyyntifirmasta tilaamaan. Vai onko jollain enemmän tietoa ja ehkä vinkkiä onko tässä enää mitään tehtävissäkään?

      • Anonyymi

        Itse taistelen klarnan ja celestes kanssa tuotteesta jonka palautin Kiinaan kun sain osoitteen. En tule maksamaan n.40 € Itse maksoin palautuksen ja kuitti on tallessa, klarna vaatii maksamaan laskua kun jonkin aikaa oli tauolla. Ihan perheestä koko firma , en tule tilaamaan ikinä sieltä mitään!!


    • Anonyymi

      Klarna hoiti lopulta mun jutun kun erehdyin tilaamaan hiustenkihartimen sieltä. Lähettivät kaksi viallista tuotetta mulle. Kuluttajaneuvontaa, euroopan kuluttajaneuvontaa ja mainintaa että teen rikosilmoituksen tarvittiin että en joutunut maksamaan vähän yli viidenkympin laskua.
      Rahallisesti maailma ei olisi kaatunut mutta periaate että suomalaista ei kuseteta!

    • Anonyymi

      Aivan paska kauppa mulla samanlainen kokemus työnsin uffin laatikkoon koska palautus ois pitänyt maksaa itse!!!

    • Anonyymi

      Tilasin puseron, joka kesti tulla monta viikkoa ja laatu oli kyllä jotain muuta kuin luvattiin. Palautus olisi maksanut 40 euroa, päätin pitää puseron ja kärsiä tappion. Nyt sitä samaa puseroa mainostaa samoilla kuvilla joku muu nettikauppa, tai siis varmaan sama mutta eri nimellä. Opin sen, että tilaan vain tunnetuilta kotimaisilta liikkeitä, en mitään kiinahuuhaata enää! Varokaa!

    • Anonyymi

      En tiedä tuotteiden tasosta ovatko pas..ja. Kun en saanut tilaamaani takkia laisinkaan. Maksoin klarnan kautta ja laskun eräpäivänä. Pitkään s-postien vaihtoa puolin ja toisin.Sitten tuli heiltä postia että he korvaa 50 prossaa maksamastani tuotteesta (79,95e).Ja jumal..ta! Sain puolikkaan korvauksen maksamastani takista jota en saanut koskaan. Viimeisessä heidän s-postissa oli maininta : YSTÄVÄLLISENÄ ELEENÄ KORVAAMME 50 PROSENTTIA MAKSAMISTASI TUOTTEESTA. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILAKAA MITÄÄN TUOLTA CELESTES KAUPASTA MITÄÄN! Nyt palautusprosessi kestänyt puoli vuotta

      • Anonyymi

        Kokeilin verkkosivuja, koneeni virussuoja ilmoitti että vaaralliset sivu, älä mene. EI siis edes päästä niille clestesin sivuille. Eli ei voi tilata roskafirmasta tavaraa.
        Kaikenlaisia firmoja niitä onkin päässyt noinkin pitkälle että ihmiset ovat voineet sieltä tilata.


    • Anonyymi

      Huijaus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

      Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2513
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

      anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      221
      2155
    3. Pormestari käräjille?

      Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1563
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

      että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      178
      1393
    5. Millaista naista ikävöit

      Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1278
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

      meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1076
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

      Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      66
      1041
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

      Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      942
    9. Minkälainen naama

      kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      34
      940
    10. Nyt on hyvä laittaa

      kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe