Rakasta Jumalaa koko sydämestäsi ja lähimmäistä niin kuin itseäsi...

Anonyymi

... MUTTA








Entä jos vihaa itseään?

9

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Entä jos vihaa itseään?

      Silti vastustaisit että sinulle tehdään jotain vastoin sinun omaa tahtoa.

      • Anonyymi

        jeesuskin viilteli itseään 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      No et sinä halua esimerkiksi että joku tulee ja hakkaa sinut, tai että joku varastaa sinulta tai että ihmiset valehtelevat sinulle, no ehkä ihmiset haluavat kuulla valheita ikävistä tosiasioista.

      Mutta Jeesus julisti lakia vaikka armahtikin ihmisiä. Tässä ajassa Jumala/Jeesus haluaa ihmisten uskovan siihen mitä Jeesus on tehnyt, ei että me Jumalan lain kautta yrittäisimme olla hänelle mieliksi. Jumala haluaa että uskot Jeesuksen kärsineen sinulle ja meille kaikille kuuluvan rangaistuksen ristillä, eläneen täydellisen elämän ja nousseen kuolleista, että pelastuisit Jumalan vihasta syntisiin laittamalla uskosi Jeesukseen.

      • Anonyymi

        jos saan jeesukselta joululahjan niin uskon siihen 🤣


      • Anonyymi

        Minä en hakkaa ketään tai varasta keltään , koska tiedän mitä tekisin sellaisille ihmiselle ja luulen muidenkin toimivan samoin 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en hakkaa ketään tai varasta keltään , koska tiedän mitä tekisin sellaisille ihmiselle ja luulen muidenkin toimivan samoin 🤔

        Et sinä ole hyvä ihminen vaikka kuinka sitä sanoilla meille vakuuttelisit tai itsellesi niin uskottelisit. Sydämesi ottaa vastaan valheita siinä missä muidenkin ihmisten. Sinussakin on syntiä. Kuvittele itsesi oikeussaliin jossa sinua syytetään rikoksesta jota et ole tehnyt, Mikä on ainoa asia joka voi sinut pelastaa vääristä syytöksistä? Totuus ja se että tuomari välittää siitä mitä oikeasti tapahtui ja on totta. Tästä syystä valheiden uskominenkin on syntiä. Jos valehtelet et ajattele lähimmäisesi parasta tai jos uskot valheita. Eikä valheiden uskominen ole lopulta omaksi parhaaksesikaan koska tuomari on totuudenmukainen Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en hakkaa ketään tai varasta keltään , koska tiedän mitä tekisin sellaisille ihmiselle ja luulen muidenkin toimivan samoin 🤔

        "Entä jos vihaa itseään?"

        Siinä tapauksessa on syytä kääntyä Jeesuksen puoleen ja luovuttaa kaikki vihansa ja sen aiheuttajat/synnit pois Jeesukselle.
        Ja pyytää Jeesuksesta apua tästä suoriutumiseen.
        Anna anteeksi myös itsellesi.
        Ja rukoilla Jeesusta tulemaan asumaan sydämeen ja täyttämään sen rakkaudella - myös itseään kohtaa.
        Jeesus rakastaa sinua niin paljon, että hän on kuollut sinun puolestasi ja maksanut sinun syntivelkasi. Sinä olet Jeesukselle äärettömän arvokas.
        Usko tämä ja anna Jeesuksen rakkauden täyttää sydämesi - myös itseäsi kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Entä jos vihaa itseään?"

        Siinä tapauksessa on syytä kääntyä Jeesuksen puoleen ja luovuttaa kaikki vihansa ja sen aiheuttajat/synnit pois Jeesukselle.
        Ja pyytää Jeesuksesta apua tästä suoriutumiseen.
        Anna anteeksi myös itsellesi.
        Ja rukoilla Jeesusta tulemaan asumaan sydämeen ja täyttämään sen rakkaudella - myös itseään kohtaa.
        Jeesus rakastaa sinua niin paljon, että hän on kuollut sinun puolestasi ja maksanut sinun syntivelkasi. Sinä olet Jeesukselle äärettömän arvokas.
        Usko tämä ja anna Jeesuksen rakkauden täyttää sydämesi - myös itseäsi kohtaan.

        Entä jos on misantrooppi 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Heterolle ei jumalan rakastaminen käy, tiedoksi bain puppeli hihhulit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe