Joel Harkimo, esimerkki henkilöstä jonka isä on ajanut tietoisuuteen

Anonyymi

Nuoresta isästä saakka Hjallis isä on rakentanut Joelista tunnettua henkilöä suomeen.

Ruutuaikaa on riittänyt jo vuosia ja naisten lehdet tehneet juttuja. Vaikka kaveri on melko nukkavierun oloinen kaikin puolin, nimi alkaa olla tunnettu.

En tiedä onko tuo opiskellut kuinka paljon, käsittääkseni ei kovin mittavasti kuitenkaan.

Vuosikymmeniä jokereita kannattaneena oli todella surullista ja puistattavaa nähdä Joel Harkimon nimi yhtenä vaihtoehtona jokerien uuden omistuksen suhteen.

25

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruutu aikaa taas tiedossa, kun lähdetään julkkisten kanssa purjehtimaan.

• Anonyymi

Aivan nollakaveri. Ei pienintäkään omaa ansiota missään. Kaikki firmat, missä tämä on mukana ovat aivan kuralla!

• Anonyymi

Mikä tämän koulutus on mitä tekee työkseen ?

• Anonyymi

Mikä isän koulutus on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä isän koulutus on?

Isän koulutus oli lukihäiriö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä isän koulutus on?

Oligarkkien kengänkiillottaja....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä isän koulutus on?

Miksi lapsella pitäisi olla sama ammatti kuin isällä? Onko sinullakin sama ammatti kuin isälläsi?

• Anonyymi

On hyvä että vanhemmat huolehtivat ja avittavat elämässä.
      Menkää rautatientorille katsomaan, näette väkeä joiden vanhempia ei kiinnosta...

• Anonyymi

Rautatientorilla näkee bussinkuljettajia, jotka tekevät hyödyllistä työtä sekä heidän kyytiläisiään, jotka ovat koululaisia, opiskelijoita, työstä palaavia tai senioreita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautatientorilla näkee bussinkuljettajia, jotka tekevät hyödyllistä työtä sekä heidän kyytiläisiään, jotka ovat koululaisia, opiskelijoita, työstä palaavia tai senioreita.

Rautatientorilla näkee paljon ahkeria siivoojia.

• Anonyymi

Kuullutkaan hänestä. Sen tyttären muistan jotenkin, en kyllä nimeä.

• Anonyymi

Joku siivooja kai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku siivooja kai?

Maailmassa on varmasti paljon muitakin mahdollisuuksia kuin vain joko siivooja tai poliitikkojulkkis kuten myös maailmaan mahtuu paljon eri sävyjä muutakin kuin musta ja valkoinen.

• Anonyymi

Huomaatko, että maailmassa on muitakin asioita kuin politiikka tai siivoaminen?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koulutukseltaan Joel Harkimo on ylioppilas ja hän on suorittanut opintoja myös Hanken Svenska Handelsbanken osaa. Kyllä 32 vuotiaan luulisi jo saavuttaneen jonkinlaisen loppututkinnon. Taitavat olla mahdolliset suoritukset jo vanhentuneet.

• Anonyymi

Menisi vaan Issille siivoamaan Rautatientorille pelkästä TYÖN ILOSTA.

• Anonyymi

Aika huono syy opiskella viiden vuoden maisterin tutkintoa kuin vain se, että ”kun mun isällä on tämä tutkinto”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika huono syy opiskella viiden vuoden maisterin tutkintoa kuin vain se, että ”kun mun isällä on tämä tutkinto”.

Opiskelu viiden vuoden maisterin tutkintoon tulee kyllä olemaan todella tiukkaa jos ei ole mitään muuta syytä opiskella kyseistä oppiainetta eikä yhtään mitään omaa mielenkiintoa koko kyseiseen oppiaineeseen kuin vain ainoastaan ”mun isällä on tää tutkinto”. Siihen kun vielä lisätään, että oppiaine on valmiiksi muutenkin vaativa eikä myöskään ole mitään omia suunnitelmia mitä minä tällä tutkinnolla tekisin tai mihin työllistyisin tai mihin haluaisin työllistyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opiskelu viiden vuoden maisterin tutkintoon tulee kyllä olemaan todella tiukkaa jos ei ole mitään muuta syytä opiskella kyseistä oppiainetta eikä yhtään mitään omaa mielenkiintoa koko kyseiseen oppiaineeseen kuin vain ainoastaan ”mun isällä on tää tutkinto”. Siihen kun vielä lisätään, että oppiaine on valmiiksi muutenkin vaativa eikä myöskään ole mitään omia suunnitelmia mitä minä tällä tutkinnolla tekisin tai mihin työllistyisin tai mihin haluaisin työllistyä.

Vähän vaikea uskoa, että kenenkään motivaatio riittäisi viittä vuotta opiskelemaan yliopistossa saati vuosia pänttämään johonkin vaativan ja vaikean aineen pääsykokeeseen vain ja ainoastaan sen takia, että ”mun isä opiskeli tätä” jos ei mitään omaa mielenkiintoa ole kyseiseen alaan tai oppiaineeseen.

• Anonyymi

Kateelliset taas vauhdissa. On hyvä, että on läheiset välit vanhempiinsa.

• Anonyymi

Korruption petellympää toimintaa . Jonka Harkimokin haluaa loppuvan yhteiskunnassa . Takinkääntöä / kaksinaamaisuutta .

• Anonyymi

Joel on hauska kuten tyttöystävänsäkin.
      Antakaa edes näiden olla rauhassa.

• Anonyymi

Loistavaa tanssitaitoa Joelilta. Eerikäinen kävi ojentamassa jonkun suosikkipalkinnon ja tuomarit kehui miestä maasta taivaisiin.

Naiskatsojat kaipaa juuri tuollaisia mumeloita teevee ohjelmiin.

• Anonyymi

Ehkä parempi vaihtoehto Jokereille kuin rahaton Selänne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      453
      5785
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      3794
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      3573
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      315
      3044
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2217
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      67
      1577
    7. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      445
      1560
    8. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      71
      1437
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1361
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      547
      1281
    Aihe