Joel Harkimo, esimerkki henkilöstä jonka isä on ajanut tietoisuuteen

Anonyymi

Nuoresta isästä saakka Hjallis isä on rakentanut Joelista tunnettua henkilöä suomeen.

Ruutuaikaa on riittänyt jo vuosia ja naisten lehdet tehneet juttuja. Vaikka kaveri on melko nukkavierun oloinen kaikin puolin, nimi alkaa olla tunnettu.

En tiedä onko tuo opiskellut kuinka paljon, käsittääkseni ei kovin mittavasti kuitenkaan.

Vuosikymmeniä jokereita kannattaneena oli todella surullista ja puistattavaa nähdä Joel Harkimon nimi yhtenä vaihtoehtona jokerien uuden omistuksen suhteen.

25

969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruutu aikaa taas tiedossa, kun lähdetään julkkisten kanssa purjehtimaan.

• Anonyymi

Aivan nollakaveri. Ei pienintäkään omaa ansiota missään. Kaikki firmat, missä tämä on mukana ovat aivan kuralla!

• Anonyymi

Mikä tämän koulutus on mitä tekee työkseen ?

• Anonyymi

Mikä isän koulutus on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä isän koulutus on?

Isän koulutus oli lukihäiriö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä isän koulutus on?

Oligarkkien kengänkiillottaja....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä isän koulutus on?

Miksi lapsella pitäisi olla sama ammatti kuin isällä? Onko sinullakin sama ammatti kuin isälläsi?

• Anonyymi

On hyvä että vanhemmat huolehtivat ja avittavat elämässä.
      Menkää rautatientorille katsomaan, näette väkeä joiden vanhempia ei kiinnosta...

• Anonyymi

Rautatientorilla näkee bussinkuljettajia, jotka tekevät hyödyllistä työtä sekä heidän kyytiläisiään, jotka ovat koululaisia, opiskelijoita, työstä palaavia tai senioreita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautatientorilla näkee bussinkuljettajia, jotka tekevät hyödyllistä työtä sekä heidän kyytiläisiään, jotka ovat koululaisia, opiskelijoita, työstä palaavia tai senioreita.

Rautatientorilla näkee paljon ahkeria siivoojia.

• Anonyymi

Kuullutkaan hänestä. Sen tyttären muistan jotenkin, en kyllä nimeä.

• Anonyymi

Joku siivooja kai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku siivooja kai?

Maailmassa on varmasti paljon muitakin mahdollisuuksia kuin vain joko siivooja tai poliitikkojulkkis kuten myös maailmaan mahtuu paljon eri sävyjä muutakin kuin musta ja valkoinen.

• Anonyymi

Huomaatko, että maailmassa on muitakin asioita kuin politiikka tai siivoaminen?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koulutukseltaan Joel Harkimo on ylioppilas ja hän on suorittanut opintoja myös Hanken Svenska Handelsbanken osaa. Kyllä 32 vuotiaan luulisi jo saavuttaneen jonkinlaisen loppututkinnon. Taitavat olla mahdolliset suoritukset jo vanhentuneet.

• Anonyymi

Menisi vaan Issille siivoamaan Rautatientorille pelkästä TYÖN ILOSTA.

• Anonyymi

Aika huono syy opiskella viiden vuoden maisterin tutkintoa kuin vain se, että ”kun mun isällä on tämä tutkinto”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika huono syy opiskella viiden vuoden maisterin tutkintoa kuin vain se, että ”kun mun isällä on tämä tutkinto”.

Opiskelu viiden vuoden maisterin tutkintoon tulee kyllä olemaan todella tiukkaa jos ei ole mitään muuta syytä opiskella kyseistä oppiainetta eikä yhtään mitään omaa mielenkiintoa koko kyseiseen oppiaineeseen kuin vain ainoastaan ”mun isällä on tää tutkinto”. Siihen kun vielä lisätään, että oppiaine on valmiiksi muutenkin vaativa eikä myöskään ole mitään omia suunnitelmia mitä minä tällä tutkinnolla tekisin tai mihin työllistyisin tai mihin haluaisin työllistyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opiskelu viiden vuoden maisterin tutkintoon tulee kyllä olemaan todella tiukkaa jos ei ole mitään muuta syytä opiskella kyseistä oppiainetta eikä yhtään mitään omaa mielenkiintoa koko kyseiseen oppiaineeseen kuin vain ainoastaan ”mun isällä on tää tutkinto”. Siihen kun vielä lisätään, että oppiaine on valmiiksi muutenkin vaativa eikä myöskään ole mitään omia suunnitelmia mitä minä tällä tutkinnolla tekisin tai mihin työllistyisin tai mihin haluaisin työllistyä.

Vähän vaikea uskoa, että kenenkään motivaatio riittäisi viittä vuotta opiskelemaan yliopistossa saati vuosia pänttämään johonkin vaativan ja vaikean aineen pääsykokeeseen vain ja ainoastaan sen takia, että ”mun isä opiskeli tätä” jos ei mitään omaa mielenkiintoa ole kyseiseen alaan tai oppiaineeseen.

• Anonyymi

Kateelliset taas vauhdissa. On hyvä, että on läheiset välit vanhempiinsa.

• Anonyymi

Korruption petellympää toimintaa . Jonka Harkimokin haluaa loppuvan yhteiskunnassa . Takinkääntöä / kaksinaamaisuutta .

• Anonyymi

Joel on hauska kuten tyttöystävänsäkin.
      Antakaa edes näiden olla rauhassa.

• Anonyymi

Loistavaa tanssitaitoa Joelilta. Eerikäinen kävi ojentamassa jonkun suosikkipalkinnon ja tuomarit kehui miestä maasta taivaisiin.

Naiskatsojat kaipaa juuri tuollaisia mumeloita teevee ohjelmiin.

• Anonyymi

Ehkä parempi vaihtoehto Jokereille kuin rahaton Selänne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2238
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1480
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1454
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1167
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1064
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      919
    Aihe