Purra pisti "jauhot"suuhun Marinille

Anonyymi

eilen ylellä, myös Saarikko nikotteli.

Purra lateli todella hyvää tekstiä, oli homma hallussa.

601

14130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Purra näyttää aina siltä kuin hänellä olisi jauhot suussa. Purra on totinen: 😬 Purra hymyilee: 😬 Purra on tuohtunut: 😬

      • Anonyymi

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.


      • Anonyymi

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Jep. Asia ratkaisee Aikuisille. Purra oli Paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Asia, jota persut eivät tule mitenkään muuttamaan, vaikka pääsisivät hallitukseen.

        Eivät edes oikeasti lupaa tehdä niin, jos katsoo heidän ohjelmaansa.


      • Anonyymi

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Näin tietenkin on. Tosin eilen jäi Purralta kaikki persujen vaihtoehdot kertomatta. Vaikka toimittaja tivaamalla tivasi persujen omia vaihtoehtoja, emme kuulleet ensimmäistäkään konkreettista.


      • Anonyymi

        Purra on Hallan sätkyakja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia, jota persut eivät tule mitenkään muuttamaan, vaikka pääsisivät hallitukseen.

        Eivät edes oikeasti lupaa tehdä niin, jos katsoo heidän ohjelmaansa.

        Eivät muuta ,eivät pysty. Ensivuoden budjetti on tehty. Sillä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Oisko åpiri loppunut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tietenkin on. Tosin eilen jäi Purralta kaikki persujen vaihtoehdot kertomatta. Vaikka toimittaja tivaamalla tivasi persujen omia vaihtoehtoja, emme kuulleet ensimmäistäkään konkreettista.

        Eikä koskaan tulla kuulemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia, jota persut eivät tule mitenkään muuttamaan, vaikka pääsisivät hallitukseen.

        Eivät edes oikeasti lupaa tehdä niin, jos katsoo heidän ohjelmaansa.

        Totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia, jota persut eivät tule mitenkään muuttamaan, vaikka pääsisivät hallitukseen.

        Eivät edes oikeasti lupaa tehdä niin, jos katsoo heidän ohjelmaansa.

        Eiköhän maa täyttyisi taas jostakin musulmaaneista jos persut olisivat hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Ottanut joditabletin ja nyt säteilee kuukauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Huumattu huumeilla tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on Hallan sätkyakja.

        Juutalaisilla oma maanosa Israelissa🇮🇱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        Ajatella että muslimi miehet kivittää sulkee puukottaa mutta pakoilee oman maansa armeijaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Onko sulla jäänyt äly lummeeseen. Ne jauhot aiheuttaa tuommosta ummetusta, ettei korvatkaan pysy auki, kun pöhnäpöntössä rämisee vain hulikaanihumppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Höpö, höpö. Purra on oikein nätti ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Juuri näin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        Kepuloisen Pipilän kutsusta tulivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        vassarin ulinaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tietenkin on. Tosin eilen jäi Purralta kaikki persujen vaihtoehdot kertomatta. Vaikka toimittaja tivaamalla tivasi persujen omia vaihtoehtoja, emme kuulleet ensimmäistäkään konkreettista.

        Siinä keskustelussa kävi kuten hallituksen alkuaikoina.Kun Jussi Hallaaho oli vastaavassa tilanteessa,kuin Orpo .Silloinkin koko teiniporukka ilveili ja huutelivat Halla-ahon puheenvuoron päälle.Tosi alakoulupentujen käytöstä. Nyt tuli esille mikä ero on buumerien,aikuisten käyttäytymisellä ja tuolla pentulauman käyttäytymisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Lähettivät lapsia pois sodan jaloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Minä saan hyvinkin selvää. Kuuntelen ilman ennakkoluuloja ja ymmärrän kuulemani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Onko nämä perussuomalaisia haukkuvat kiihko lestoja ja vihervas.anarkisteja


      • Anonyymi

        Kuten joku sulle kertoi, tärkeintä on faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Aina te vasurit katsotte ulkoiseen olemukseen. Sama pätee Sannanne kohdalla. Naama on tärkeintä, muulla ei väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina te vasurit katsotte ulkoiseen olemukseen. Sama pätee Sannanne kohdalla. Naama on tärkeintä, muulla ei väliä.

        Asiakysymyksiä ette noteeraa, pääasia on hömppäjulkisuus, naisten lehtien kansikuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Ei Ruotsi ollut sodassa,ainakaan lasten kanssa kun sun mielestä puolustivat lapsia.Kyllä ne vanhemmat laittoivat lapsensa turvaan sotaa joka Suomessa oli,tuskin ihan mielellään luopuivat heistä.Sä pissiliisa et taida oikein olla perillä näistä touhuista ylipäätään kun tuomoisia tyhmyyksiä latelet,ei sinne Suomen nuoret miehet menny,ne oli puolustamassa omaa maataan etulinjassa hengellään.mutta mitäs nämä mamunuoret tekee?parveilee täällä ostareilla kyttäämässä alaikäisiä pimuja,samanlaisia kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Riikka Purra on nainen paikallaan, Saarikko lässyttää niin kuin puhuisi pikkulapselle, bile Sanna luulee olevansa Jumalasta seuraava, valta noussut päähän🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina te vasurit katsotte ulkoiseen olemukseen. Sama pätee Sannanne kohdalla. Naama on tärkeintä, muulla ei väliä.

        Ja se luihu papattaja on surkea esitys. Toista se on Purran kohdalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        Ei esim itke, kun kaikki ei tykkää. Jotkut näyttelijät itkevät. Ja mummoja viedään taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        Persuissa noita äärihörhöjä on vaikka muille jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Kyllä ne on esittäneetkin vaihtoehtoja, mutta niitä ei kuunnella. Alan olla sillä kannalla, että äänestän persuja seuraavissa vaaleissa.


      • Anonyymi

        Sannalla paloi käämit, kun Orpo hieman haastoi puheillaan. Melki jo arvasin ennen haastattelun alkua, ettei Sannan pinna kestä, jos joku kyseenalaistaa jotain hallituksen toilailua. Tuollainen vauhkoileminen ja äksyily ei sovi valtion korkeimmalle virkamiehelle!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        Pitää myös muistaa, että Purra oli kannattamassa sitä, että Suomen armeija tarvittaessa puolustaa 945 miljoonaa ulkomaalaista. Joten eiköhän nämä muutama kymmenen tuhatta Suomessa asuvaa ulkomaalaista voi myös olla Suomen armeijan suojeluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Alati?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Juuri niin, myös me äänestäjät annamme pelkkien puheiden hämätä, pelkkä arvostelu on tavattoman helppoa, ilman että osataan antaa vaihto-ehtoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Asia ratkaisee Aikuisille. Purra oli Paras.

        Purraa arvostan. Hänellä on selvä ja asiallinen tapa puhua. Tietää mistä puhuu. Erittäin järkevä nainen.
        Hän oli paras puhuja puoluejohtajista.
        Ei voi, muuta sanoa kuin hänen laista viisautta Suomi nyt tarvitsee. Kaikki energian saannit, nyt valjastettava, kuin Purra sanoi, eikä tässä tilanteessa voi seurata vihreiden tiukkaa linjaa. Purra ajattelee, että energia laskut saatava alas kansalle, siksi kaikki energian saannit otettava käyttöön, myös turve ym. . Toivottavasti kansa ymmärtää äänestää Isänmaan etua ajavaa puoluetta ja Purra pääministeriksi!! Nyt jos koskaan tarvitaan muutosta suomen hallitukseen. Nuoret olette seuraavissa vaaleissa avainasemassa. Suomi tarvii Suomalaisten etua ja asioita ajavaa uutta Pääministeriä. Ainut oikea vaihtoehto silloin on PS!


      • Anonyymi

        Lapsellista arvostella Purraa ulkonäön perusteella. Hän on viisas ja edustava nainen! Kelpaa hyvin Pääministeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla paloi käämit, kun Orpo hieman haastoi puheillaan. Melki jo arvasin ennen haastattelun alkua, ettei Sannan pinna kestä, jos joku kyseenalaistaa jotain hallituksen toilailua. Tuollainen vauhkoileminen ja äksyily ei sovi valtion korkeimmalle virkamiehelle!!

        sannalla on hermoromahdus jo hyvin lähellä, vetää ihan viimeisillä voimillaan robottimaista rooliaan, jää päälle tietyt kököt sanankäänteet kuten tähän haluaisin sanoa, tuollainen puheen tarkoituksellinen monimutkaistaminen on ilmiselvä pyrkimys peittää se kuinka lausumansa kumisevat tyhjyyttään, tarkemmin kysyttäessä itsekin toteaa ettei esiin nostamillaan, kv-foorumeilla, ole mitään läpimenemisen mahdollisuuksia, nuo arvonlisäverot sähkö...siis kyynisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.

        Tosiaan toivotaan kun ei pysty lapsiaankaan puolustamaan.


      • Anonyymi

        Mitähän olet vetänyt vai oletko syntymähullu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        En pidä asiallisten ja vakavien puheiden ja haastattelujen yhteydessä poliitikkonaisten "hymyilystä". Se on teennäistä ja jopa alentuvaa, ylimielistä,epäaitoa, jopa röyhkeää. Ei siis mitenkään positiivista. Miespoliitikoilla sitä ei näe kovinkaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra on nainen paikallaan, Saarikko lässyttää niin kuin puhuisi pikkulapselle, bile Sanna luulee olevansa Jumalasta seuraava, valta noussut päähän🙄

        Samoja elkeitä kun naapuri kansan johtajalla minun sana on laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Millä tavalla Ruotsin puolustettaviksi? Äitini ja muut kylän naiset menivät kyllä lapsineen ja karjoineen yhtä matkaa Ruotsin puolelle, kun Saksa Venäjän määräyksestä vetäytyi Lapista samalla polttaen kaikki mahdolliset rakennukset. Ja oliko väärin, että esim helsinkiläiset halusivat suojella lapsiaan (oikeasti, ei mitään 1.1. syntyneitä) ja lähettivät heitä turvaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sannalla on hermoromahdus jo hyvin lähellä, vetää ihan viimeisillä voimillaan robottimaista rooliaan, jää päälle tietyt kököt sanankäänteet kuten tähän haluaisin sanoa, tuollainen puheen tarkoituksellinen monimutkaistaminen on ilmiselvä pyrkimys peittää se kuinka lausumansa kumisevat tyhjyyttään, tarkemmin kysyttäessä itsekin toteaa ettei esiin nostamillaan, kv-foorumeilla, ole mitään läpimenemisen mahdollisuuksia, nuo arvonlisäverot sähkö...siis kyynisyys.

        Sannalla pinna kireällä,tarvis vetää vähän kokaa,ja bilettää pissisten kanssa,se sopii tyyliin,laihtuu koko ajan,ylimielinen ämmä,ei jatkoon🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tietenkin on. Tosin eilen jäi Purralta kaikki persujen vaihtoehdot kertomatta. Vaikka toimittaja tivaamalla tivasi persujen omia vaihtoehtoja, emme kuulleet ensimmäistäkään konkreettista.

        Tuota lausetta te sosialistit toistatte unissannekin, vaikka teille kuinka Purra yms kertoisivatkin tavoitteitansa asioiden hoitamiseksi.
        Kommenttinne kuuluu samaan tyhjänpäiväiseen sarjaan kuin "mutta kun susi ei ole syönyt ketään sataan vuoteen"
        Ja yleensä tämä sama kerho toistaa näitä kahta lausettaan kuin rikkinäiseltä levyltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        Aidosti osaa hymyillä, jos vertaa marinin stailistilla opeteltuun väkinäiseen tekohymyyn. 🤪🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Ketkäs ne äänestääkään perusteella "ihana, kaunis ja edustava pm"😉
        Äänestysikä kolmeenkymmeneen kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Ei tarvise mutta jota esim Li Andersson tekee ja samalla tekee itsestään epäuskottavan, Purra lateli asiaa ja faktat pöytään mutta totuus ei nyt vaan näihin muihin pure, ei sitten millään mutta katsotaan sanoi lääkäri kuka tässä vielä on oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra on nainen paikallaan, Saarikko lässyttää niin kuin puhuisi pikkulapselle, bile Sanna luulee olevansa Jumalasta seuraava, valta noussut päähän🙄

        Näin on. Kyllä Riikka puhuu asiaa. Saarikko osaa "harhauttaa" hienoilla lässytyksillään kansalaisia.. Marin ei tiedä mitään, mitä Suomessa tapahtuu, saa kai tietonsa avustajakunnaltaan. Alkaa raivokkaasti puolustella itseään ja syyllistää vastapuolta kun kysytään jotain hankalaa asiaa.


      • Anonyymi

        Purra ei kuulu jauhojengin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        Purra on menettänyt useamman lapsen, ei aihetta turhaan hymyilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ei kuulu jauhojengin.

        Persut on se jauhojengi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Sodan loputtua lapset palasivat takaisin Suomeen toisin kuin nämä uuden ajan pakolaiset niitä ei saada palaamaan vaikka välitön turvan tarve olisi jo lakannut.


      • Anonyymi

        Purenta puree purra purija. Vauva.fi aihe vapaa Zelenskyn tanssivideo pesee Sanna Marinin ( art video Zelenskyn dancing in


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Työtä tehneiden eläkevakuutus yhtiöt pihtaa eikä nosta eläkkeitä vaikka hinnat on noussut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Totta länsi Suomi on laiminlyöty sekä maantiet alikulku sillat rappiolla romahtaa ja puuttuu on tien ojitukset tekemättä on mökkitiet lanaamatta keskikohta estää autolla pääsyn on korjaamatta pikkusiltoja osin puisia on kanavoimatta tulvajokia on korjaamatta vesivoimaloita on tulvajokien reunojen kivetykset puuttuu ja vanhojen talojen katot uusimatta niissä voi muuten asua.On myös jäänyt uimarannat haravoimatta lasista ja muovista.Puuttuu vessallisia kioskeja kukkakioskeja ja pyörätie väyliä lännessä ja saari leirintä alueiden losseja pääsee asuntoautolla vaunulla.Pelkkä teltta ei riitä.Ilmasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Gamma huume halvaannuttaa joditabletti ja synti tekee valkoiseksi ja raudan puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on Hallan sätkyakja.

        Hallan silmämunat Kiinan keltaiset kannattaa vähentää soijaa jos maksa ei kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Puree lujaa omaan huuleen kun vieressä istuu bätmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät muuta ,eivät pysty. Ensivuoden budjetti on tehty. Sillä mennään.

        Todellisesti uskonnoissa on oikeita rosvoja varastaa. Mutta vakuutusyhtiöt ne joihin työläiset on maksanut itse maksut heidän velvollisuus on nostaa eläkkeitä sen mukaan kuin sähköt verot hinnat ruuat vuokrat bussit bensat nousee se on FAKTA NIIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko åpiri loppunut ?

        Arvatkaas miten paljon mustilla on vitsejä Valkonaamoista. Valkoinen ja vaniljajäätelö tai valkoinen ja jauhot tai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän maa täyttyisi taas jostakin musulmaaneista jos persut olisivat hallituksessa.

        Viedään musulit Egyptiin kleopatrojen luvattu maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että muslimi miehet kivittää sulkee puukottaa mutta pakoilee oman maansa armeijaa!

        Sylkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Arabisyyrialaiset piileksii MALMÖSSÄ ettei vaan joudu sotaan omassa maassaan mutta raiskaa kyllä muita.


      • Anonyymi

        No otetaan toi zelenskin tanssivideo tähän vauva.fi zelenskyin tanssivideo pesee Sanna Marinin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähettivät lapsia pois sodan jaloista.

        Ei lähettänyt vaan kun stalinistit varasti maita poltti taloja varasti muuten ihan tehtaita kouluja niinku nytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.

        Emme joudu sotaan jos kansakuntana käännymme Elävän kaikkivaltiaan Jumalan puoleen,rukoilemme Häntä ja pyydämme syntejämme anteeksi ja HYLKÄÄMME syntimme.
        Hän antaa synnit anteeksi ja vapauttaa meidät kaikesta vääryydestä. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.

        Lisää aseita ukrainalaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Suomalaiset SUOMALAISET PUOLUSTI RUOTSALAISIA ARABEJA VASTAAN KYLLÄ JOS ET ÄLYNNYT ETULINJASSA. LUE JOSKUS KARTTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.

        Suomalaisia kuoli myös virolaisia puolustaessa ja ruotsalaisia. Meidän Viipuri Suomen kielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. Purra on oikein nätti ihminen.

        Ei kai se jogaa budhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Missä on persu Purran näytöt ? No niin no olihan se KIKY, mutta se oli kyllä kansalta POIS, eli kansan edun vastainen. Ei ole muunmaalaisia, vaan on ainoastaan ihmisiä ja hyvinvointi valtion velvollisuus on auttaa hätää kärsiviä ihmisiä. Myös persu, jolla jokin hätä on, on tarjottava apua, vaikka tuskin hän sitä apua vastaan ottaa, kun ei sitä muillekaan suo, mutta sivistysvaltion tunnistaa juuri siitä, että se auttaa heikompia. Toista on esim: venäjällä, jossa diktatuuri kukoistaa, siellä Purrankin olisi hyvä olla, paitsi ei oppositiossa sielläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähettivät lapsia pois sodan jaloista.

        OTETAAN TOSTA YOUTUBE VIIPURIN POMMITUKSET Amos kirjasta luku 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nämä perussuomalaisia haukkuvat kiihko lestoja ja vihervas.anarkisteja

        Ei nää ainakaan suomea ole puolustanut ryöstellyt kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakysymyksiä ette noteeraa, pääasia on hömppäjulkisuus, naisten lehtien kansikuvat.

        Naisten lehtiä ei osta kukaan koska ne saa rahaa niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Ruotsi ollut sodassa,ainakaan lasten kanssa kun sun mielestä puolustivat lapsia.Kyllä ne vanhemmat laittoivat lapsensa turvaan sotaa joka Suomessa oli,tuskin ihan mielellään luopuivat heistä.Sä pissiliisa et taida oikein olla perillä näistä touhuista ylipäätään kun tuomoisia tyhmyyksiä latelet,ei sinne Suomen nuoret miehet menny,ne oli puolustamassa omaa maataan etulinjassa hengellään.mutta mitäs nämä mamunuoret tekee?parveilee täällä ostareilla kyttäämässä alaikäisiä pimuja,samanlaisia kuin sinä.

        Ruotsi ei sotinut mutta sieltä kautta saatiin Tanskan koneita ja saksa toi aseita apuun. Stalin hyökkäsi YOUTUBE HELSINGIN POMMITUKSET punatähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa, että Purra oli kannattamassa sitä, että Suomen armeija tarvittaessa puolustaa 945 miljoonaa ulkomaalaista. Joten eiköhän nämä muutama kymmenen tuhatta Suomessa asuvaa ulkomaalaista voi myös olla Suomen armeijan suojeluksessa.

        Russillä oli Virossa vakoojakeskukset yksi oli viruhotelli. Siellä on museo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla Ruotsin puolustettaviksi? Äitini ja muut kylän naiset menivät kyllä lapsineen ja karjoineen yhtä matkaa Ruotsin puolelle, kun Saksa Venäjän määräyksestä vetäytyi Lapista samalla polttaen kaikki mahdolliset rakennukset. Ja oliko väärin, että esim helsinkiläiset halusivat suojella lapsiaan (oikeasti, ei mitään 1.1. syntyneitä) ja lähettivät heitä turvaan?

        Venäläiset poltti Lapin ne lopetti aina taloja kun ryösteli sitten poltti tappoi ihmiset poltti talossa. Varasti niiden passit tunnukset astiat ja vaatteet ruuat hevoset . Ne varasti asepukuja esiintyi niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota lausetta te sosialistit toistatte unissannekin, vaikka teille kuinka Purra yms kertoisivatkin tavoitteitansa asioiden hoitamiseksi.
        Kommenttinne kuuluu samaan tyhjänpäiväiseen sarjaan kuin "mutta kun susi ei ole syönyt ketään sataan vuoteen"
        Ja yleensä tämä sama kerho toistaa näitä kahta lausettaan kuin rikkinäiseltä levyltä.

        Usein on laitettu itsemurhaksi tai elukan tekemäksi ihmisen pahat teot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodan loputtua lapset palasivat takaisin Suomeen toisin kuin nämä uuden ajan pakolaiset niitä ei saada palaamaan vaikka välitön turvan tarve olisi jo lakannut.

        Nämä on useimmat vain tahantakia ryöstöllä ei edes sodista kunhan liikkuvat laumoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vassarin ulinaa.....

        Nuinhan se persu vastaa, kun piti kertoa ne persujen tavoitteet, enkä nyt tarkoita tavoitteilla persujen pyrkimystä valtaan kokkareitten selän taakse, kuten Sipin hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Vetänyt kaasuja eikun joditabletteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        Magee nähdä kun merirosvo somali luutnantti jakaa koraaneja Suomen valtion rahoilla itärajan eturintamassa venäjän somaleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        No Syyrian turkin ryöstöjoukot viedään Iraniin ja etulinjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purenta puree purra purija. Vauva.fi aihe vapaa Zelenskyn tanssivideo pesee Sanna Marinin ( art video Zelenskyn dancing in

        Ziionisti zele vetää videolla paljon härskimpää korkokengissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallan silmämunat Kiinan keltaiset kannattaa vähentää soijaa jos maksa ei kestä.

        Vaihtaa budhat Jeesukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on esittäneetkin vaihtoehtoja, mutta niitä ei kuunnella. Alan olla sillä kannalla, että äänestän persuja seuraavissa vaaleissa.

        Sinuna ottaisin tosi asiat selville persuista ja sinisistä Sipilän hallituksen aikaan, ennen vaaliuurnille menoa, meinaan jos näin teet, et ainakaan persuja äänestä ja tämä on fakta.


      • Anonyymi

        YouTube talvisota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla paloi käämit, kun Orpo hieman haastoi puheillaan. Melki jo arvasin ennen haastattelun alkua, ettei Sannan pinna kestä, jos joku kyseenalaistaa jotain hallituksen toilailua. Tuollainen vauhkoileminen ja äksyily ei sovi valtion korkeimmalle virkamiehelle!!

        Lystikäs Orpo ja suora sanainen Sanna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsi ei sotinut mutta sieltä kautta saatiin Tanskan koneita ja saksa toi aseita apuun. Stalin hyökkäsi YOUTUBE HELSINGIN POMMITUKSET punatähti.

        YouTube Helsingin pommitukset . Vertaa vähän Ukrainaa nyt karman laki tehdas tehtaasta auto autosta Silmä silmästä.


      • Anonyymi

        Hyökkäsi punatähti tankeiilla NARVAAN. Älä varasta Mooses käsky rikottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista arvostella Purraa ulkonäön perusteella. Hän on viisas ja edustava nainen! Kelpaa hyvin Pääministeriksi.

        Sanna Marin on suosituin pääministeri seuraavalle vaalikaudelle ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä asiallisten ja vakavien puheiden ja haastattelujen yhteydessä poliitikkonaisten "hymyilystä". Se on teennäistä ja jopa alentuvaa, ylimielistä,epäaitoa, jopa röyhkeää. Ei siis mitenkään positiivista. Miespoliitikoilla sitä ei näe kovinkaan paljon.

        Et siis pidä Petteri Orvosta, kun se on yhtä hymyä aina, kun pääsee telkkaan syyttään Marinin hallitusta, itse aiheuttamistaan ongelmista, kuten Fortumin Uniper kaupat, Sipilän hallituksessa. Kiitos Orpo ja kokoomus, taas näidenkin miljardien menetyksestä ja tosiaan ei näin tyhmä yksinkertainen kansa muuta ansaitsekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota lausetta te sosialistit toistatte unissannekin, vaikka teille kuinka Purra yms kertoisivatkin tavoitteitansa asioiden hoitamiseksi.
        Kommenttinne kuuluu samaan tyhjänpäiväiseen sarjaan kuin "mutta kun susi ei ole syönyt ketään sataan vuoteen"
        Ja yleensä tämä sama kerho toistaa näitä kahta lausettaan kuin rikkinäiseltä levyltä.

        No ei tuosakaan kyllä selvinnyt mitään, mitä Purra ajaa, minusta Purra ei ole ajanut muuta, kuin, että pakolaisia ei saa ottaa ( persut otti Sipilän hallituksessa 35000 pakolaista maahan ja teki heistä paperittomia) rajat pitää sulkea, rajalle pitää rakentaa muuri, no ainakin 100 metriä korkea, mutta ei se saa maksaa mitään, eikä veroja saa nostaa, eikä velkaa ottaa. Näitä ja muita mahdottomuuksia persut esittää, mutta missä on se viisas mies, joka osaisi myös asiat ratkaista kaikkien kannalta tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Niin, Ruotsi ei joutunut mukaan sotaan koska me Suomalaiset pysäytimme neuvostoliittolaiset sotajoukot. Onneksi saimme lapsiamme suojaan Ruotsin puolelle. Oliko se mielestäsi väärin? Sodassa kuoli paljon Suomalaisia. Lapsia ja aikuisia. Oliko se miestäsi oikein? Me emme aloittaneet sotaa. Me puolustimme lapsiamme, aikuisiamme ja maatamme. Teemme tarvittaessa sen uudelleen. Sinun ihannemaasi on jotain muualla.

        Mene sinne takaisin.


      • Anonyymi

        Huomaa, että ulkonäkökeskeisyys on sinulle ykkösjuttu.

        Mielestäsi siis ulkonäöltään toisista hieman poikkeavilla ei ole sijaa valtakunnanpolitiikassa? Hetkinen, tämmöinen aatehan on olemassa. RKP:stä saat eugeniikkakavereita ja mitalin.


      • Anonyymi

        Demareiden mielestä ulkonäön haukkuminen on ok kunhan haukuttava ei ole demari, ei se ylipainoinen Urpilainen kyllä mikään kaunis katsottava ole ja Lipposen akalla on aika jännä menneisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Mitäs Marin on mahtanut vetää kun on niin laiha että lääkärissä ei tartte röntgeniä vaan taskulamppu riittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko åpiri loppunut ?

        Sanna ei suostu huumetestiin,,,, MIKSI?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Tuo on ihan totta. Nyt suomalaisten pitää maksaa saksalaisten kaasut ja sähköt.

        Kyllä v-tuttaa ku on tommonen hallitus. Kotimainen polttoaine TURVE sen
        tuotanto ajettiin alas kepun ja viher-vasureiden toimesta. Nyt jäädytään talvella.

        Kommari on kommari vaikka voissa paistais, maku ei muutu


      • Anonyymi

        Mut Sanna bilettää ja rivvosti. Vaihtoon koko Sanna. Niinhän se Annelikin joutu jättään pestin, kyl se pääministerin virka miehille kuuluu. Pääministerin apustajaksi ennemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        Ja jos ensin suomalaisten oma talous kuntoon et jokaiselle jäis asuntomenojen jälkeen 1500 € vähintään käytettäväksi / kk niin sitten maahanmuuttajien raha asiat. Hekin pärjäisi paljon pienemmällä summalla kuin mitä saavat. Ovathan he jo päässeet sotaa pakoon sieltä, olisivat vaan hyvillään. Onhan heillä jo siellä ollu vähemmänkin rahaa . paitsi eräillä jotka ostaa heti merkkikäsilaukut ja uudet puhelimet. Ai niin mut näähän onkin niitä rikkaita tosiaan ne köyhät asuukin niillä pakolailsleireillä eikä he omista kuin ne yhet ainoot vaatteet jotka niillä on päällä ja varvastossut. Se yksikin hyvätuloinen oli pankissa ja lähetti rahaa kotimaahansa silloinkun käteistä käsiteltiin voelä pankeissa. Näin tämänkin tapauksen kun se afrikkalainen mies oli ennen minua pankkijonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Mitä ihmettä kirjoitat? Miten puolustettavaksi? Historia ei ole Sinulla todellakaan hallussa! Kaikkea sitä pitääkin lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Kertoo oksennuksenkin kestävä demari kommari kahta ei vaihda demareitten kumartamista ja oman mielipiteen näkemistä kun ei ole sitä millä ajattelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähettivät lapsia pois sodan jaloista.

        Juuri näin, isät rintamalla, äidit ruokapulan ym. keskellä, ei ainakaan ankkurilapsia. Meiltä ei lähdetty pakoon. Olimme sodassa. Mistä on kyse tällaisessa kommentissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan totta. Nyt suomalaisten pitää maksaa saksalaisten kaasut ja sähköt.

        Kyllä v-tuttaa ku on tommonen hallitus. Kotimainen polttoaine TURVE sen
        tuotanto ajettiin alas kepun ja viher-vasureiden toimesta. Nyt jäädytään talvella.

        Kommari on kommari vaikka voissa paistais, maku ei muutu

        Erikoista että keskusta peesaa demareita vaikka luulen että suurinosa rivikannattajista maaseudulla ei ole kovin eu-myönteistä. Tosin puolueen kannatus laskee gallupeissa jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ei kuulu jauhojengin.

        Missä ovat jauhojengin muut kuvat ja videot? Varmaan löytyy vielä jotain. Toivottavasti ne julkaistaan niin saadaan nähdä todisteita niiden touhusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Meneppä peilin eteen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra on nainen paikallaan, Saarikko lässyttää niin kuin puhuisi pikkulapselle, bile Sanna luulee olevansa Jumalasta seuraava, valta noussut päähän🙄

        Saarikko onvain demarien tukia ei muuta, Keskusta on demarien apupuolue vaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Kyllä Riikka puhuu asiaa. Saarikko osaa "harhauttaa" hienoilla lässytyksillään kansalaisia.. Marin ei tiedä mitään, mitä Suomessa tapahtuu, saa kai tietonsa avustajakunnaltaan. Alkaa raivokkaasti puolustella itseään ja syyllistää vastapuolta kun kysytään jotain hankalaa asiaa.

        Eipä ole Purran tarvinnut itkeä tekemisiään kansan edessä ja valittaa että hän tarvii juhlia ja ryypätä aina silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Kommentoit juuri sdp:n ja hallituksen tekosista-niistä ei kukaan saa selvää mitä niiden puolueet todella tekee tämän maan etuja ajatellen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 👍

        Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä järjen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on suosituin pääministeri seuraavalle vaalikaudelle ja hyvä niin.

        Onhan yäällä huumori miehiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä keskustelussa kävi kuten hallituksen alkuaikoina.Kun Jussi Hallaaho oli vastaavassa tilanteessa,kuin Orpo .Silloinkin koko teiniporukka ilveili ja huutelivat Halla-ahon puheenvuoron päälle.Tosi alakoulupentujen käytöstä. Nyt tuli esille mikä ero on buumerien,aikuisten käyttäytymisellä ja tuolla pentulauman käyttäytymisellä.

        Osa joukoista osoitti tyhmyytensä jopa juontajan suosiessa toisten puheiden päälle ns huutelemalla. Ei ole opittu mitään käytöstapoja tuohon ikään mennessä ,eikä seurustelu-tai saatikka keskustelutaitoja. Juontaja oppiin ja politikot käytöstunneille . Ei tuollaista viitsi seurata, ettei käytös tartu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakysymyksiä ette noteeraa, pääasia on hömppäjulkisuus, naisten lehtien kansikuvat.

        Tässä on jo esikuva tehnyt seuraajansa kaltaisekseen.


      • Anonyymi

        Oliko varmasti selvänä tilaisuudessa-vai kaljan juoneena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuissa noita äärihörhöjä on vaikka muille jakaa.

        SDP:stä tuli videollinen äärihörhöjä just kansa kuuluviin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purraa arvostan. Hänellä on selvä ja asiallinen tapa puhua. Tietää mistä puhuu. Erittäin järkevä nainen.
        Hän oli paras puhuja puoluejohtajista.
        Ei voi, muuta sanoa kuin hänen laista viisautta Suomi nyt tarvitsee. Kaikki energian saannit, nyt valjastettava, kuin Purra sanoi, eikä tässä tilanteessa voi seurata vihreiden tiukkaa linjaa. Purra ajattelee, että energia laskut saatava alas kansalle, siksi kaikki energian saannit otettava käyttöön, myös turve ym. . Toivottavasti kansa ymmärtää äänestää Isänmaan etua ajavaa puoluetta ja Purra pääministeriksi!! Nyt jos koskaan tarvitaan muutosta suomen hallitukseen. Nuoret olette seuraavissa vaaleissa avainasemassa. Suomi tarvii Suomalaisten etua ja asioita ajavaa uutta Pääministeriä. Ainut oikea vaihtoehto silloin on PS!

        Samaa mieltä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkäs ne äänestääkään perusteella "ihana, kaunis ja edustava pm"😉
        Äänestysikä kolmeenkymmeneen kiitos.

        hyvä ehdotus - äänioikeus annetaan niille, jotka ovat työssäkäyviä , maksavat tuloistaan veroja ja kantavat vastuun omasta perheestään ja niiden harrastusmenoista, sillä ei kaikkea pidä yhteiskunnan tukea. Silloin ollaan vasta sopivia myös päättämään yhteisitä asioista ,kun hallitaan omat asiat. Ei lapsille , eikä lapsenmielisille tule antaa valtaa.


      • Anonyymi

        Nyt on tehty politiikkaa hymyssä ja hällävälillä. Lama tulee sen on tämä hallitus toimillaan saanut aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Kyllä se kalpeaksi vetää sinutkin, kun hallituksen päätökset alkava näkyä. Historiasta ei yhtä tyhmää hallitusta löydy.


      • Anonyymi

        Marin ja Purra on molemmat sen näköisiä että kannattaa nukkua toinen silmä auki, varsinkin jos on kova juomari tai yöjalassa juoksija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Kenenkään ulkonäköä ei ole kohteliasta arvostella. Eihän ulkonäkö politiikassa ole mitenkään relevanttia. Kauneus tai komeus kun ei tee kenestäkään pätevää, eikä takaa minkäänlaista osaamista tai ymmärrystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Älytön kommentti! Lapsia lähetettiin turvaan, koska ei tiedetty kuinka tulee käymään! Jos suomalaiset eivät olisi pystyneet puolustamaan maata, olisimme venäläisiä!! On tainnut koulun historian rännit jäädä väliin, tai lääkkeet ottamatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        On niitä tavoitteita ja keinoja kerrottu pitkin matkaa. Kyllä ne on tiedossa jos ei ole ääliö joka ei osaa kuunnella. Sitä paitsi kukapa konkurssiperseitä haluaa auttaa kertomalla keinot kurssin muutokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Juu mutta nuoret miehet ei lähteneet karkuun, mieti sitä, kyllä ruotsi oli monelle se paras vaihtoehto silloin, ei täällä ollut kaikille edes ruokaa, sekä lapsissa oli hyvin paljon orpoja, naurettavaa verrata tuota tilannetta partavauvojen tuloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähettivät lapsia pois sodan jaloista.

        Niin suvakille ottaa lujille, niillä lapsilla ei ollut partaa eikä puuro pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        Kerropa ihmeessä nyt kun alotit noin. Miten hymyily liittyy politiikkaan, oikeemmin siis hymyssä suinko pitää nykytilannetta puida?
        Mielestäni Suomi on tilanteessa, jossa noita asioita puhuessa yhdenkään asiaa ymmärtävän ei pitäiskään hymyillä.
        Hymyily noissa tilanteissa auttaa tismalleen samanverran kun rouva pääministerin biletys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakysymyksiä ette noteeraa, pääasia on hömppäjulkisuus, naisten lehtien kansikuvat.

        Juuri näin,ulkokultaisuus tärkeintä


      • Anonyymi

        Hah haa hah hah haa,olipa siinä sanomaa.


      • Anonyymi

        Niin minustakin,älykkyys on seksikästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Sä et vaan ymmärrä 😂
        Mieti niin ehkä? Tai sitten et vieläkään ymmärrä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja elkeitä kun naapuri kansan johtajalla minun sana on laki.

        Kyllä se tippuu korkeimmalta oksalta ,ja lyö päänsä kiveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumattu huumeilla tietysti.

        Purra ei kuulu mihinkään jauhojengiin. PM kylläkin! Saarikko on vetänyt kaikki pulalat naamaansa, sillä näyttää olevan pullat hyvin uunissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärriPurra osaa hymyillä, änkyröinti ja parkuminen ovat hänen ainoat osaamisalueensa.

        Ihan nätit kasvot on Riikalla. Saarikon punainen naama / kirkuvan punaiseksi maalattu suu on kuin seitsemän leivän uuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumattu huumeilla tietysti.

        Kyllä sdp:n edustaja on huumattu. Joutuihan hän käymään huumetestissäkin🤔


      • Anonyymi

        Veti herneen nenäänsä, kun asiassa mentiin avustajien kirjoittaman ulkoa opitun selityksen ulkopuolelle. Siitä alkoi Sannalle niin tyypillinen toisen osapuolen parjaaminen, kun sanat loppui asiakysymyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Olet aivan pihalla tampio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja elkeitä kun naapuri kansan johtajalla minun sana on laki.

        Kyllähän Sannan sana on laki. Nostanut itsensä muiden yläpuolelle, kuvitellen olevansa kansaansa ja äänestäjiään parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on se jauhojengi.

        No kyllä Sanna Marinin jengi on jauhojengi. Sitähän Sannan jengi on huutanut jo ulkomaillakin julkaistuissa videoissa! Tuohon ei mitkään selitykset auta, se on fakta Sannan jauhojengi se bilettää pääministerin virka-asunnossa puoli alasti kikit paljaana😱😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidosti osaa hymyillä, jos vertaa marinin stailistilla opeteltuun väkinäiseen tekohymyyn. 🤪🤣

        Marin ei edes hymyile. Tuijottaa vaan silmät tyhjinä, kuin suurina lautasina yhteen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetänyt kaasuja eikun joditabletteja.

        Kyllä siellä oli paaaaljon kalpeampikin naispuolinen haamu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareiden mielestä ulkonäön haukkuminen on ok kunhan haukuttava ei ole demari, ei se ylipainoinen Urpilainen kyllä mikään kaunis katsottava ole ja Lipposen akalla on aika jännä menneisyys.

        .. Eikä Saarikkokaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa, että Purra oli kannattamassa sitä, että Suomen armeija tarvittaessa puolustaa 945 miljoonaa ulkomaalaista. Joten eiköhän nämä muutama kymmenen tuhatta Suomessa asuvaa ulkomaalaista voi myös olla Suomen armeijan suojeluksessa.

        Mitkä muutaman kymmentä tuhatta? Tällä loisii toistasataatuhatta nekrua ja rättipäätä!


      • Anonyymi

        Ei mikään ärsytä enempää, kuin teennäinen hymy, joka on täysin luonnotonta, esim. Annika Saarikolla. Ei ne ongelmat mihinkään häviä, vaikka suu olisi koko ajan korvissa. Eikohän ne vielä tosiasioiden edessä hymyt hyydy.


      • Anonyymi

        Heh, tämä on kyllä totta. Katselin kadun reunalla yhtä pridemarssia eikä siinä joukossa montaa ihmisen näköistä ollut. Kaikki tosiaan poikkeavia ja jotenkin kieroontuneita sekä ulkonäöltään että käytökseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Niinpä. Jos ulkonäön arvostelu on ongelma se ei parane ongelmaa laajentamalla. Marinin ulkonäössä ole mitään vikaa siinämielessä loukkaantumisen tarvetta ei ole mutta rasittuuhan siitä.
        Kommenttisi arvosteli puran ulkonäköä. Ja nyt tiedät jo mikä tekee siitä pahaa. Et itsekään jaksaisi ja alkaisit muuttua sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kalpeaksi vetää sinutkin, kun hallituksen päätökset alkava näkyä. Historiasta ei yhtä tyhmää hallitusta löydy.

        Mutta nämähän ovat kommunisteja kaiken sosialisoivia tasapäistäviä kukkahattutätejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Purra oli Orpon kanssa surkeita hiiruleita! Marinissa ja Saarikossa on karismaa! Purra suupielet alaspäin ja ainainen valitusvirsi, eikä mitään rakentavaa ja vähävaraiset täytys hänen mielestä potkia helvettiin, että on turha puhua tämän muijan omakansa ensin ja lekkkaus osuisi vähävaraisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Pakkelinaama Purran henkinen kantti riitä ministeri taipaleelle, oppositiossa on helppo huudella ilman vastuita. Orpon ei ole tarvinnut 3 vuoteen tehdä mitään ja eikä vastuuta ottaa, lomailee ja kalastelee ja pitää räkätystä. Orpon fysiikka ei kestä nykyistä ministeri painetta ja leikkaaminen on hänelle helpompaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko åpiri loppunut ?

        Iloliemi maittaa ja vittumainen kännissä, nähty on ja näkyy jo päällepäin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. Purra on oikein nätti ihminen.

        Kaukana, ei minkäänlaista tyyliä ja kun suunsa aukaisee, niin valitusvirsi ja toisten haukkuminen alkaa. Ei mitään asiaa esittää muuta, ku maanmuutto narinaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina te vasurit katsotte ulkoiseen olemukseen. Sama pätee Sannanne kohdalla. Naama on tärkeintä, muulla ei väliä.

        On myöskin karismaa ja tyyliä, sekä tietoa ja osaa asian esiin, kun lattajalka narisia Purra! Kyllä Purralla on heikko luonne kovassa paikassa, puheenjohtajuuskin on yhtä tuskaa. Hallaaho luovutti, kun pää ei kestänyt ja samaa odottaa Purraakin.


      • Anonyymi

        Konnaporukka on askeleen jäljessä ja Purrassa ei ole mitään sexy, liuotaan työntävä narisijja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on esittäneetkin vaihtoehtoja, mutta niitä ei kuunnella. Alan olla sillä kannalla, että äänestän persuja seuraavissa vaaleissa.

        Äänes menee hukkaan ja oletko noin vietävissä näitten marakattejen höpinöistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla paloi käämit, kun Orpo hieman haastoi puheillaan. Melki jo arvasin ennen haastattelun alkua, ettei Sannan pinna kestä, jos joku kyseenalaistaa jotain hallituksen toilailua. Tuollainen vauhkoileminen ja äksyily ei sovi valtion korkeimmalle virkamiehelle!!

        Kyllä sitä muillakin palaa tuollaisen inisiän kanssa. Mitään ei saanut sanottua, ku toimittajakin yritti! Ei uskaltanut sanoa vaalien alla heidän suurta leikkausta vähävaraisille ja rikkaille hyödyt! Marinilla on tressitaso toista, Orpon ei ole tarvinnut tehdä mitään, eikä vastuuta ottaa mistään, muuta ku välittää. Ei muista, mitä surkeutta sai aikaan, ku oli hallituksessa. Kyllä ihmiset muistaa Orpo parka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan totta. Nyt suomalaisten pitää maksaa saksalaisten kaasut ja sähköt.

        Kyllä v-tuttaa ku on tommonen hallitus. Kotimainen polttoaine TURVE sen
        tuotanto ajettiin alas kepun ja viher-vasureiden toimesta. Nyt jäädytään talvella.

        Kommari on kommari vaikka voissa paistais, maku ei muutu

        Oli jo Sipilän hallituksen aikana päätetty ja Ps on turha vikistä turpeesta ja polttoaineesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole Purran tarvinnut itkeä tekemisiään kansan edessä ja valittaa että hän tarvii juhlia ja ryypätä aina silloin tällöin.

        Kyllä iloliemi Purralle maistuu, on nähty ja näkyy pöhötys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä asiallisten ja vakavien puheiden ja haastattelujen yhteydessä poliitikkonaisten "hymyilystä". Se on teennäistä ja jopa alentuvaa, ylimielistä,epäaitoa, jopa röyhkeää. Ei siis mitenkään positiivista. Miespoliitikoilla sitä ei näe kovinkaan paljon.

        ei tosiaan näe miespoliitikoilla koskaan mitään pepsodenthymyjä vaalimainoksissa , eikä kyllä tavisnaisillakaan normitöissä mitään feikkihymyjä, no tunnetyö jossain kassalla, mut ei nykynaiset enää siihenkään alennu, missään kuvissa ei pitäisi naama irvessä hymyillä, kyse ei enää ole hymytyttötittelistä vaan työstä, missit erikseen, todella vanhakantaista poseerailua naisilla vielä 2020 luvulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ulkonäköä ei ole kohteliasta arvostella. Eihän ulkonäkö politiikassa ole mitenkään relevanttia. Kauneus tai komeus kun ei tee kenestäkään pätevää, eikä takaa minkäänlaista osaamista tai ymmärrystä!

        Huolestuttavaahan se on demokratian kannalta jos tietämättömät äänestäjät valitsevat ehdokkaansa kasvokuvan pohjalta, ja näin he siis usein tekevät. Siksikin tuo marinin egotrippi hieman häiritsee.

        https://www.politico.com/story/2010/08/appearances-matter-in-politics-040590


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta nuoret miehet ei lähteneet karkuun, mieti sitä, kyllä ruotsi oli monelle se paras vaihtoehto silloin, ei täällä ollut kaikille edes ruokaa, sekä lapsissa oli hyvin paljon orpoja, naurettavaa verrata tuota tilannetta partavauvojen tuloon.

        he varmaan tunsivat että heillä oli jotain puolustettavaa, kaikilla ei ehkä tämän ajan suomessa ole sellaista tunnetta enää niinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on menettänyt useamman lapsen, ei aihetta turhaan hymyilyyn.

        Pitäisi hänen tietää etteivät huumeet ja alkoholi ja synnytys kuulu yhteen.

        Arvostelukyky pettänyt. Voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Hanki aivot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Katso Persun raato on päässyt elementtiin. Purra on juottoporsas Marin on paras pääministeri ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        No heillä ei kasvanut parta ja osalla ei ollu enää vanhempia ja ruotsi halusi auttaa ja myös sotilaallisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan totta. Nyt suomalaisten pitää maksaa saksalaisten kaasut ja sähköt.

        Kyllä v-tuttaa ku on tommonen hallitus. Kotimainen polttoaine TURVE sen
        tuotanto ajettiin alas kepun ja viher-vasureiden toimesta. Nyt jäädytään talvella.

        Kommari on kommari vaikka voissa paistais, maku ei muutu

        Koska ei haluta omaa energiayhtiötä konkurssiin? Persun logiikkaa.


      • Anonyymi

        no ei kyllä naurata naurata nykyhallitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra taisi vetää jauhot naamansa, kun oli niin kalpea kuin kallkkilaivan kapteeni.

        Riippuu uskonnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Jos kirjoittajalla on kuullun ymmärtämisesssä vaikeuksia ,ei Purra ole siihen syyllinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Asiastahan valittavat, eikö anarkisti ymmärrä selko suomea vai oletko noin totaalisesti aivopesty marinisti??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on Hallan sätkyakja.

        Hahahahaha mariinin sätkynuket eivät osaa edes kirjoittaa, muista huutelevat mutta ite ovat pahempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Purra on pilakuvissa ihan itsensä näköinen , tukka suorana , kalpeat kasvot mutta punaiset posket ja tärkeimpänä suupielet alaspäin ja irvistys niin että hampaat näkyy....


      • Anonyymi

        Marinin etujoukoissa bilehileiden johtajana vetää, mitä vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nämä perussuomalaisia haukkuvat kiihko lestoja ja vihervas.anarkisteja

        Ne on Sdpeeläisiä tolkuttomia typeryksiä. Aivottomia huutelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä asiallisten ja vakavien puheiden ja haastattelujen yhteydessä poliitikkonaisten "hymyilystä". Se on teennäistä ja jopa alentuvaa, ylimielistä,epäaitoa, jopa röyhkeää. Ei siis mitenkään positiivista. Miespoliitikoilla sitä ei näe kovinkaan paljon.

        Entäs itkeminenMarin harrastaa sitä.
        Olen ihminen.. voi hybät hyssykät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla paloi käämit, kun Orpo hieman haastoi puheillaan. Melki jo arvasin ennen haastattelun alkua, ettei Sannan pinna kestä, jos joku kyseenalaistaa jotain hallituksen toilailua. Tuollainen vauhkoileminen ja äksyily ei sovi valtion korkeimmalle virkamiehelle!!

        Sanna tahtoi nylkyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla pinna kireällä,tarvis vetää vähän kokaa,ja bilettää pissisten kanssa,se sopii tyyliin,laihtuu koko ajan,ylimielinen ämmä,ei jatkoon🤑

        Sannalle maistuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkäs ne äänestääkään perusteella "ihana, kaunis ja edustava pm"😉
        Äänestysikä kolmeenkymmeneen kiitos.

        Pääministeri nylkyttää🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.

        Toivossa on hyvä elää sano lapamato.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Onko Sanna Marinilla lasisilmä?
        Sen erottaa helposti: Siinä näkyy joskus inhimillinen pilkahdus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Miksiköhän eivät kyenneet?? Kun miehet olivat sodassa. Toisin kun v.17 "pakolaiset",jättivät vaimot ja lapset sodan jalkoihin ja lähtivät kännyköineen Suomeen elintasoaan parantelemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Huumehörhöpunaviherpällit ei osaa edes kunnolla lukea. Pornosannakin älykkyys laskee viiva kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että muslimi miehet kivittää sulkee puukottaa mutta pakoilee oman maansa armeijaa!

        Sanna vaan nylkyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Ruotsi ollut sodassa,ainakaan lasten kanssa kun sun mielestä puolustivat lapsia.Kyllä ne vanhemmat laittoivat lapsensa turvaan sotaa joka Suomessa oli,tuskin ihan mielellään luopuivat heistä.Sä pissiliisa et taida oikein olla perillä näistä touhuista ylipäätään kun tuomoisia tyhmyyksiä latelet,ei sinne Suomen nuoret miehet menny,ne oli puolustamassa omaa maataan etulinjassa hengellään.mutta mitäs nämä mamunuoret tekee?parveilee täällä ostareilla kyttäämässä alaikäisiä pimuja,samanlaisia kuin sinä.

        NL menetti talvisosan 105 päivässä liki130 000 sotilasta Ukrainassa on puolessa vuodessa 80 000,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purraa arvostan. Hänellä on selvä ja asiallinen tapa puhua. Tietää mistä puhuu. Erittäin järkevä nainen.
        Hän oli paras puhuja puoluejohtajista.
        Ei voi, muuta sanoa kuin hänen laista viisautta Suomi nyt tarvitsee. Kaikki energian saannit, nyt valjastettava, kuin Purra sanoi, eikä tässä tilanteessa voi seurata vihreiden tiukkaa linjaa. Purra ajattelee, että energia laskut saatava alas kansalle, siksi kaikki energian saannit otettava käyttöön, myös turve ym. . Toivottavasti kansa ymmärtää äänestää Isänmaan etua ajavaa puoluetta ja Purra pääministeriksi!! Nyt jos koskaan tarvitaan muutosta suomen hallitukseen. Nuoret olette seuraavissa vaaleissa avainasemassa. Suomi tarvii Suomalaisten etua ja asioita ajavaa uutta Pääministeriä. Ainut oikea vaihtoehto silloin on PS!

        Juuri näin . PS on kaikkein fiksuin puolue tällä hetkellä..:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Vaan yksin orpoina menivät...Eikä muu suku seurannut perässä.Aattelepa tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisilla oma maanosa Israelissa🇮🇱

        Kysy israelilaisilta saako naapurin tontille rakentaa?
        Ja jos ei saa, niin kuinka paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Ruotsi ollut sodassa,ainakaan lasten kanssa kun sun mielestä puolustivat lapsia.Kyllä ne vanhemmat laittoivat lapsensa turvaan sotaa joka Suomessa oli,tuskin ihan mielellään luopuivat heistä.Sä pissiliisa et taida oikein olla perillä näistä touhuista ylipäätään kun tuomoisia tyhmyyksiä latelet,ei sinne Suomen nuoret miehet menny,ne oli puolustamassa omaa maataan etulinjassa hengellään.mutta mitäs nämä mamunuoret tekee?parveilee täällä ostareilla kyttäämässä alaikäisiä pimuja,samanlaisia kuin sinä.

        Hyvä, juuri näin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on pilakuvissa ihan itsensä näköinen , tukka suorana , kalpeat kasvot mutta punaiset posket ja tärkeimpänä suupielet alaspäin ja irvistys niin että hampaat näkyy....

        no vielä hassummat ne marinin kiharat kyllä on, niin ku olis missikisoihin menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra oli Orpon kanssa surkeita hiiruleita! Marinissa ja Saarikossa on karismaa! Purra suupielet alaspäin ja ainainen valitusvirsi, eikä mitään rakentavaa ja vähävaraiset täytys hänen mielestä potkia helvettiin, että on turha puhua tämän muijan omakansa ensin ja lekkkaus osuisi vähävaraisiin!

        tähän maailmanaikaan ei kyllä erityisesti pitäis politiikassa olla mitään suurempaa aihetta hymyyn, mutta sanna rakentaa omaa brandiaan aina ja kaikkialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ovat jauhojengin muut kuvat ja videot? Varmaan löytyy vielä jotain. Toivottavasti ne julkaistaan niin saadaan nähdä todisteita niiden touhusta!

        sanna ei ole edelleenkään kertonut miten otti kesäranta-tissiviikonloppuna yhteyttä saksaan, tuskinpa mitenkään, tai ehkä lähettivät ton kuvan sille liittokanslerille, perästä kuuluu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Ei ruotsalaisten mitään tarvinnut puolustaa, eihän Ruotsi ollut sodassa. Eikö yläasteella ole historian opetusta, vai kuinka olet noin kujalla. Vai oletko käynyt pietarin trollikoulun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on Hallan sätkyakja.

        Sätkyakja? Kerro ihmeessä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijui. Saa Purrankin ulkonäköön puuttua. Te persuthan olette ruotineet Marinn ulkonäön hampaita myöten
        Miksei Purran lättänaamaa ja irvistelyä saa arvostella ?

        Purralla on perempi perä kun muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että muslimi miehet kivittää sulkee puukottaa mutta pakoilee oman maansa armeijaa!

        Näin on, suojelevat naisiaan prostituutiolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Mitä tekivät itse suomalaiset?Lähettivät lapsiaan pakolaisiksi ruotsiin.Ruotsalaisten puolustettaviksi. Kun itse eivät kyenneet sitä tekemään.Mietippä sitä.

        Todella lapsellinen argumentti latvabeeltä tuollainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että muslimi miehet kivittää sulkee puukottaa mutta pakoilee oman maansa armeijaa!

        Mistähän maasta puhut?

        Irakissa oli Saddam Husseinin "armeija", joka tappoi siviilejä ja terrorisoi maata.

        Iranissa on vallassa hengellinen, fundamentalistinen johtaja, joka sulkee vankilaan toisinajattelijat.

        Afganistanissa on vallassa taleban, ja sen tekemiset tiedetään.

        Syyriassa on vallassa Al-Assadin, Venäjän tukema armeija.

        Eikö olekin syytä paeta näitä diktatuureja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät muuta ,eivät pysty. Ensivuoden budjetti on tehty. Sillä mennään.

        Velkataakka on kaadettu raukkamaisesti seuraavan hallituksen niskaan, hallituksen jossa Marin ei ole PM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että muslimi miehet kivittää sulkee puukottaa mutta pakoilee oman maansa armeijaa!

        Juuri tuollaisia öljytikut ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on se jauhojengi.

        Äitisi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. Purra on oikein nätti ihminen.

        Meikäläisenkin mielestä on kivannäkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Sannan,marian ja Annikan tavoittee näkyy rahapussissa lisääntyneenä tyhjänä tilana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät muuta ,eivät pysty. Ensivuoden budjetti on tehty. Sillä mennään.

        Sannan ja Annikan verojen nosto projektia ei pysty muuttamaan kuin äänestämällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Tyhjää jauhat tätä mantraa....hallitus on se joka toimeenpanee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sannalla on hermoromahdus jo hyvin lähellä, vetää ihan viimeisillä voimillaan robottimaista rooliaan, jää päälle tietyt kököt sanankäänteet kuten tähän haluaisin sanoa, tuollainen puheen tarkoituksellinen monimutkaistaminen on ilmiselvä pyrkimys peittää se kuinka lausumansa kumisevat tyhjyyttään, tarkemmin kysyttäessä itsekin toteaa ettei esiin nostamillaan, kv-foorumeilla, ole mitään läpimenemisen mahdollisuuksia, nuo arvonlisäverot sähkö...siis kyynisyys.

        Ympäristöohjelman.Saamattomuus. kertoo.Paljon,jo.Perussuomalaisista. Eli,kyynisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Purrassa on pääministeri ainesta , toisin kuin Sannassa tai Orvossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla paloi käämit, kun Orpo hieman haastoi puheillaan. Melki jo arvasin ennen haastattelun alkua, ettei Sannan pinna kestä, jos joku kyseenalaistaa jotain hallituksen toilailua. Tuollainen vauhkoileminen ja äksyily ei sovi valtion korkeimmalle virkamiehelle!!

        Orpo tuo nappula laukoi jo sellaista soopaa muka hänen vaihtoehdosta joka oli jo huvittavaa katsottavaa. Eihän siinä ollut mitään tolkkua Orpon säästö leikkauksissa. Orpon pitäisi jo viimein ymmärtää mitä eroa on miljoonalla ja miljardilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä tehneiden eläkevakuutus yhtiöt pihtaa eikä nosta eläkkeitä vaikka hinnat on noussut.

        Eläkkeiden korotukset perustuu palkkainteksiin jonka leikkauksen Lipponen ajoi läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisesti uskonnoissa on oikeita rosvoja varastaa. Mutta vakuutusyhtiöt ne joihin työläiset on maksanut itse maksut heidän velvollisuus on nostaa eläkkeitä sen mukaan kuin sähköt verot hinnat ruuat vuokrat bussit bensat nousee se on FAKTA NIIN.

        Ei työläiset ole maksaneet vaan työnantajat vakuuttaneet työläisensä ja maksaneet vakuutusmaksut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkökö sinusta politiikassa tärkeintä?

        Minusta SE, että ON oman kansan etujen puolella!
        Nykyhallitus EI ole etujemme puolella. Ovat muunmaalaisten ja muiden maiden etujen puolella.

        Kansamme elättää muunmaalaisia ja muita maita. SE, on Väärin!

        Voi voi ku kuuntelee perussuomalaisia niin koskaan ei ole mikään hyvä...toivottavasti joku huolii ne ens hallitukseen että pääsevät näyttämään taitonsa ja kykynsä.MUTTA KUTEN PURRA ITE SANOI ON HALLITUKSESSA TEHÄÄN KOMPROMISSEJA ,ELI ANTOI JO TUOSSA LAUSEESSA ILMI SEN ETTÄ TAKKIA JOUTUU KÄÄNTÄMÄÄN NIINKU SOININ PORUKKAKI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tietenkin on. Tosin eilen jäi Purralta kaikki persujen vaihtoehdot kertomatta. Vaikka toimittaja tivaamalla tivasi persujen omia vaihtoehtoja, emme kuulleet ensimmäistäkään konkreettista.

        Ehotuksia on mutta ku kukaan ei kuuntele...kompromisseja joutuu tekeen sano ite Purra .hallitusohjelmasta.....eli takkia joutuu kääntämään jos mieli päästä hallitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumattu huumeilla tietysti.

        Eikö kukaan vaaji huumetestejä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra on nainen paikallaan, Saarikko lässyttää niin kuin puhuisi pikkulapselle, bile Sanna luulee olevansa Jumalasta seuraava, valta noussut päähän🙄

        Saarikko puhuu selko kielellä ...tämän päivän ihmisille ku täytyy puhua kuin lapsille että ne ymmärtäis ees jotain...KOSKA NÄITÄ TEKSTIÄ LUKIESSÄ KYLLÄ NÄKEE MIKÄ TASO YMMÄRTÄMISESSÄ ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sannalla on hermoromahdus jo hyvin lähellä, vetää ihan viimeisillä voimillaan robottimaista rooliaan, jää päälle tietyt kököt sanankäänteet kuten tähän haluaisin sanoa, tuollainen puheen tarkoituksellinen monimutkaistaminen on ilmiselvä pyrkimys peittää se kuinka lausumansa kumisevat tyhjyyttään, tarkemmin kysyttäessä itsekin toteaa ettei esiin nostamillaan, kv-foorumeilla, ole mitään läpimenemisen mahdollisuuksia, nuo arvonlisäverot sähkö...siis kyynisyys.

        Vetäisit sinäki viimeisiä jos olisit hänen tilallaan...olisit voinu tiltata jo aikapäiviä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla pinna kireällä,tarvis vetää vähän kokaa,ja bilettää pissisten kanssa,se sopii tyyliin,laihtuu koko ajan,ylimielinen ämmä,ei jatkoon🤑

        Voisit sieki laihtua jos pääsisit tuomle paikalle.LYÖTYÄ KUN ON TÄÄLLÄ HELPPO LYÖDÄ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidosti osaa hymyillä, jos vertaa marinin stailistilla opeteltuun väkinäiseen tekohymyyn. 🤪🤣

        Purralla kyllä veemäisesti toinen puoli suusta iva hymyssä ku puhuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei suomi joudu enää koskaan sotimaan.

        Se mitä siellä tapahtui lapsille on samalla vääryys ja oikeus. Riippui aivan kuka sai sai kodin ja kuka Suomalais mallin rahat pois ja lapselle minimi niin henkistä kuin ruumiilista kasvatusta en sitten tarkoita kuritusta. Tuo kommentti ettei Suomen tarvitsisi sotia on kai koko ketjun paras. Eräs henkilö sanoi vuosikymmen sitten ei auta kuin tappaa jos joku yrittää alistaa ja orjuuttaa ja sitten kun ei enää ole hyötyä niin ne tappaa meitin. Vihollinen ei ole ihminen siinä tilanteessa ja kyllä kansat ovat vastuussa johtajissaan joten antakaa Suomen poliitikkojen jo olla rauhassa noine ominaisuuksineen. Monikohan täällä päätään aukova saisi edes sanaa suustaan jos vaikka sattuisi joutumaan kameroiden eteen ja tarkoitan vielä että pysyy terveen punakkana ilman virheen virhettä? Poliitikot kyllä tuntevat toisensa me emme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIlloin Riikka on kertonut, mitä puolue itse tekee? Persujen tavoitteista kun ei nimittäin kukaan saa mitään selvää. Pelkkää muille valittamista koko heidän politiikkansa.

        Ja sillä välin Marin paistaa makkaraa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että Suomen armeija tarvitessa tulee puolustamaan näitä muun maalaisia, jotka sotaa lähtivät aikoinaan pakoon omasta maastaan. Ovat kyllä ihme sota pakolaisia minne menevätkin muiden puolustettaviksi

        Jos tulisi tiukkaa pommisuojista, niin matu-urokset ensin. He ovat Suomen erikossuojeluksessa.
        Tai heidät lähetettäisiin pikapikaa vaikka Usaan turvaan,.valtiomme korvaisi matka- ja ylläpitokulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa, että Purra oli kannattamassa sitä, että Suomen armeija tarvittaessa puolustaa 945 miljoonaa ulkomaalaista. Joten eiköhän nämä muutama kymmenen tuhatta Suomessa asuvaa ulkomaalaista voi myös olla Suomen armeijan suojeluksessa.

        Suomen armeija puolustaa yksin koko Eurooppaa, puolta Afrikkaa ja 5000 neliökilometriä Venäjää. Virolla on erityisasema, heillä on suuri, vahva armeija, runsaasti lentokoneita ja sotilaskalustoa. He huolehtivat itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvise mutta jota esim Li Andersson tekee ja samalla tekee itsestään epäuskottavan, Purra lateli asiaa ja faktat pöytään mutta totuus ei nyt vaan näihin muihin pure, ei sitten millään mutta katsotaan sanoi lääkäri kuka tässä vielä on oikeassa.

        Li Andersson olisi hyvä, fiksu ja viisas nainen vaikka pääministeriksi, on vain täysin väärässä puolueessa.
        Miksi tuollainen varakkaasta perheestä ja hyvin koulutettu, kaunis nainen on olevinaan vasemmistoa? Mitä lienee ajatellut liittyessään vasemmistoon?
        Emme tarvitse koko vasenta laitaa enää, joutaisi lopettaa, joutavaa puuhastelua. Vihreät korvaisivat
        Ovat lähes vasemmalla hekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta

        Totta vain viherkommariinien harhatodellisuudessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää aseita ukrainalaisille

        Vaikka sotaa käydään Euroopassa, maat kärvistelevät vain energiansa kanssa, kun Ukraina tarvitsisi aseita. Olisi ollut joulusataselle järkevämpää käyttöä, että saataisiin vuoden päästäkin viettää rauhallista Joulua. Miksi sodat ovat vain USAn asia, ihmettelen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut Sanna bilettää ja rivvosti. Vaihtoon koko Sanna. Niinhän se Annelikin joutu jättään pestin, kyl se pääministerin virka miehille kuuluu. Pääministerin apustajaksi ennemminkin.

        Kuka se demari pääministeri sitten olisi, jos Sanna avustaisi? Kuka se muunkaan polueen pääministeri olisi, kenestä poliitikosta olisi panemaan Suomen asiat kntoon? Ikävä kyllä en tiedä yhtään laaja-alaisesti, ei pelkästään puolueen, etua ajavaa ihmistä politiikassa.
        Perussuomalaisilla olisi nyt tuhannen taalan paikka, jos ottaisivat talousasiat vaaliteemakseen ja katsoisivat etukäteen, kuka ne sitten pystyisi panemaan toimeen. Löytyisikö polueesta osaavaa porukkaa, jos tiukka paikka tulisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkataakka on kaadettu raukkamaisesti seuraavan hallituksen niskaan, hallituksen jossa Marin ei ole PM

        Marin on hallituksessa ihan varmasti, mtta missä ministeriössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikko puhuu selko kielellä ...tämän päivän ihmisille ku täytyy puhua kuin lapsille että ne ymmärtäis ees jotain...KOSKA NÄITÄ TEKSTIÄ LUKIESSÄ KYLLÄ NÄKEE MIKÄ TASO YMMÄRTÄMISESSÄ ON.

        Saarikko tosiaan phuu kuin kaikki kuulijat olisivat vähä-älyisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li Andersson olisi hyvä, fiksu ja viisas nainen vaikka pääministeriksi, on vain täysin väärässä puolueessa.
        Miksi tuollainen varakkaasta perheestä ja hyvin koulutettu, kaunis nainen on olevinaan vasemmistoa? Mitä lienee ajatellut liittyessään vasemmistoon?
        Emme tarvitse koko vasenta laitaa enää, joutaisi lopettaa, joutavaa puuhastelua. Vihreät korvaisivat
        Ovat lähes vasemmalla hekin.

        Li on ehkä ajatellut, että puole on täynnä moukkia, joten helppo nakki päästä johtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkaa ei tarvitse puhua hymyssä suin. Purra on asiallinen. Tärkeintä on poitää faktat esillä ja kertoa, mitä puolueena itse tekee.

        Mitenkä sais hampaat toisistaan irti😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra on nainen paikallaan, Saarikko lässyttää niin kuin puhuisi pikkulapselle, bile Sanna luulee olevansa Jumalasta seuraava, valta noussut päähän🙄

        Todella suorasukainen nainen joka on suomalaisten arvojen mm.rehellisyyden ja ahkeruuden kannalla. Jotka meinaavat luisua pois. Työssäni en jaksa olla jatkuva äidinkielen opettaja, ilman korvausta. Kantaa ulkolaisten hoitajien töppäykset ja korjata niitä. Heillä kun ei ole kielitaitoa joka on työvälineemme. Pieni osa on motivoitunut oppimaan kielemme. Tämä on tullut selväksi 20 v. ajalla.


    • Anonyymi

      Suomi on myöntänyt 35 miljoonan euron rahoituksen Ukrainan humanitaariseen apuun, väliaikaisiin asuntoihin ja julkisen hallinnon tukeen.

      Suurimmat humanitaariset tarpeet liittyvät ruokaturvaan, suojeluun ja käteisapuun.

      Ukrainan pyynnöstä Suomi toimittaa myös väliaikaisia perheasuntoja vähintään 200:lle kotinsa menettäneelle ukrainalaiselle sekä noin kymmenen liikuteltavaa majoitustilaa pelastushenkilöstön käyttöön.

      Lisäksi Suomi kohdistaa varoja Maailmanpankin hallinnoimaan julkisen hallinnon yhteisrahastoon, jonka avulla tuetaan esimerkiksi julkisen sektorin palkanmaksua.

      Hallitus hyväksyi heinäkuun lisätalousarviossa 70 miljoonan euron lisätuen Ukrainaan. Nyt tehdyt päätökset koskevat puolta tuosta summasta.

      • Anonyymi

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.


      • Anonyymi

        Kas, persut siis haluaisivat olla tukematta Ukrainaa, vaikka Purra lirkutteli "lähialueen kriisistä".

        Persut ovat siis edelleen täysin Venäjän asialla kuten ovat olleet aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.

        Ei myöskään ole riittävästi henkilökuntaa syöttämään ja juottamaan;
        eräs läheiseni laihtui luurangoksi ennen kuolemaansa. Kun syötin, se kesti lähes tunnin, mutta hän söi aivan kaiken. Aivan kaiken. Välillä suolaista ja sen jälkeen makeaa kiisseliä ja taas suolaista...

        Eräs syöpää täynnä oleva läheiseni ei ollut saanut mitään juotavaa Kivelän sairaalassa mennessäni katsomaan klo 17 aikaan. Nestelista oli tyhjä. Hän joi kaksi nokkamukillista perätysten.

        Hallitus, miten kehtaatte lähettää rahaa ulkomaille, vaikka samanaikaisesti suomalaiset vanhukset joutuvat olemaan ala-arvoisissa oloissa hoitajapulassa!!!!


      • Anonyymi

        Ja Ukraina ei anna edes viljaa maissia Euroopan maille . Olette tyhmiä kyllä.


      • Anonyymi

        Ukrainan venäläiset villinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään ole riittävästi henkilökuntaa syöttämään ja juottamaan;
        eräs läheiseni laihtui luurangoksi ennen kuolemaansa. Kun syötin, se kesti lähes tunnin, mutta hän söi aivan kaiken. Aivan kaiken. Välillä suolaista ja sen jälkeen makeaa kiisseliä ja taas suolaista...

        Eräs syöpää täynnä oleva läheiseni ei ollut saanut mitään juotavaa Kivelän sairaalassa mennessäni katsomaan klo 17 aikaan. Nestelista oli tyhjä. Hän joi kaksi nokkamukillista perätysten.

        Hallitus, miten kehtaatte lähettää rahaa ulkomaille, vaikka samanaikaisesti suomalaiset vanhukset joutuvat olemaan ala-arvoisissa oloissa hoitajapulassa!!!!

        Joo totta ei ehdi juottaa koska se on vaikeaa nieleminen siihen pitää ohjata erikseen kädet pestään ennen sitä nuoria jotka jaksaa siinä kuorella jutella vähän huilata välillä ja pestä tekohampaat lopuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.

        Eikös se Näin ole ollutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään ole riittävästi henkilökuntaa syöttämään ja juottamaan;
        eräs läheiseni laihtui luurangoksi ennen kuolemaansa. Kun syötin, se kesti lähes tunnin, mutta hän söi aivan kaiken. Aivan kaiken. Välillä suolaista ja sen jälkeen makeaa kiisseliä ja taas suolaista...

        Eräs syöpää täynnä oleva läheiseni ei ollut saanut mitään juotavaa Kivelän sairaalassa mennessäni katsomaan klo 17 aikaan. Nestelista oli tyhjä. Hän joi kaksi nokkamukillista perätysten.

        Hallitus, miten kehtaatte lähettää rahaa ulkomaille, vaikka samanaikaisesti suomalaiset vanhukset joutuvat olemaan ala-arvoisissa oloissa hoitajapulassa!!!!

        Mitäs kok kepu persu leikkasi kaikesta koulutuksesta. Nyt olisi hoitajia ,mutta kun ei.


      • Anonyymi

        On se surullista että teitä leipä elättää. Noinko vanhempanne teitä opetti puhumaan ? Taisivat olla sekopäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.

        Voisi kouluttaa syöttö juottaminen pari tuntia päivässä pestyin käsin niitä nuoria jotka jo on suuntaamassa hoiva alalle


      • Anonyymi

        Vitsi yx venäläinen mies kyllä kusetti venäläistä naista pahasti oleskeluvasta.


      • Anonyymi

        Eikö 50 miljoonaa ukrainalaista saa ajettua 200 000 venäläistä hyökkääjää pois sieltä? Ne venäläiset voi siis asukkaat kuljettaa Venäjälle. Järkyttävää katsoa kun videolla zele tanssii korkokengissä.


      • Anonyymi

        ANTIBIOOTTI KUURI AUTTAISI MONTAA VANHUSTA kusitulehdukset ientulehdukset ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Näin ole ollutkin.

        Edelliset hallitukset ovat vieneet terveydenhoidon tilanteen katastrofaaliseksi, etenkin vanhusten kohdalla.
        Minua suututtaa puheet "Ukrainan asia on tärkein" - ei välitetä suomalaisista vanhuksista.
        Nykyhallitus kyllä yrittiparantaa tilannetta hoitajamitoituksella, joka osoitti tietämättömyyttä ja se piti perua, koska monet paikat olisivat joutuneet sulkemaan hoitajapulassa.
        Nyt hallitus on puhunut hoiva-avustajista. Heitä todella tarvitaan. Monet läheiset, minä mukaanlukien ovat toimineet sellaisina.
        Saa nähdä miten hyvin hallitus onnistuu tässä. Olisi saatava paljon lisäapua vanhuksille kiireellisesti.
        Ratkaisu: hoitajien koulutusta lisättävä ja annettava hoitajille riittävästi palkkaa, jotta pois lähteneet hoitajat palaisivat takaisin sekä paljon hoiva-avustajia, jotka jäisivät hoitajamitoituksen ulkopuolelle.
        Koulutettuja hoitajia tarvitaan lisää hoiva-avustajien ohessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se surullista että teitä leipä elättää. Noinko vanhempanne teitä opetti puhumaan ? Taisivat olla sekopäitä.

        Ei ihme, vaikka tulisi sekopääksi vanhusten osastolla kakanhajussa käytyään - kun voi olla vielä 5 huonetta jäljellä kahden hoitajan yrittäessä parhaansa ja 29 vanhusta vaipoissa sekä näkee, että ei ole ehditty syöttää eikä juottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kok kepu persu leikkasi kaikesta koulutuksesta. Nyt olisi hoitajia ,mutta kun ei.

        On hoitajia mutta kun raha ei kelpaa niin lakkoilevat pirut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, persut siis haluaisivat olla tukematta Ukrainaa, vaikka Purra lirkutteli "lähialueen kriisistä".

        Persut ovat siis edelleen täysin Venäjän asialla kuten ovat olleet aina.

        Eiköhän ne vas.kommunistit ole niitä kremlin rakkikoiria, vastustaen natoa ja kaikkea demokratian puolustajia. Uskonnon ihailukin on islamin nuolentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANTIBIOOTTI KUURI AUTTAISI MONTAA VANHUSTA kusitulehdukset ientulehdukset ...

        laittavat kestokatetrin, niillä lopussa olevilla vanhuksilla on hyvä harjoitella tuotakin toimenpidettä, sängyn laidalla roikkuu punainen pussi...joka käsketty peittää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme, vaikka tulisi sekopääksi vanhusten osastolla kakanhajussa käytyään - kun voi olla vielä 5 huonetta jäljellä kahden hoitajan yrittäessä parhaansa ja 29 vanhusta vaipoissa sekä näkee, että ei ole ehditty syöttää eikä juottaa.

        jos tietää ettei ole ketään läheistä pitämään puoltaan kannattaa hyvissä ajoin lähteä, tuo ei ole enää elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö 50 miljoonaa ukrainalaista saa ajettua 200 000 venäläistä hyökkääjää pois sieltä? Ne venäläiset voi siis asukkaat kuljettaa Venäjälle. Järkyttävää katsoa kun videolla zele tanssii korkokengissä.

        Oletko yhtä järkyttynyt kun katsot Suomen ”tanssii tähtien kanssa”-ohjelmaa?


      • Anonyymi

        Mikä valuutta 70 miljoonaa euroa on yhteensä 2 441 734200 HRYVNIA eläköön pankkiirit. No hitaasti 10 tuhatta euroa on Ukrainan rahassa noin 350 000 . Onnittelut tyhmille edes viljaa ette saa sieltä kiitokseksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään ole riittävästi henkilökuntaa syöttämään ja juottamaan;
        eräs läheiseni laihtui luurangoksi ennen kuolemaansa. Kun syötin, se kesti lähes tunnin, mutta hän söi aivan kaiken. Aivan kaiken. Välillä suolaista ja sen jälkeen makeaa kiisseliä ja taas suolaista...

        Eräs syöpää täynnä oleva läheiseni ei ollut saanut mitään juotavaa Kivelän sairaalassa mennessäni katsomaan klo 17 aikaan. Nestelista oli tyhjä. Hän joi kaksi nokkamukillista perätysten.

        Hallitus, miten kehtaatte lähettää rahaa ulkomaille, vaikka samanaikaisesti suomalaiset vanhukset joutuvat olemaan ala-arvoisissa oloissa hoitajapulassa!!!!

        Totta vanhusten syöttämiseen menee aikaa juottamiseen vaipan vaihtoon pyllyn pesuun se ei käy kuin vauvan nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.

        Niin ja ihmeesti vaan äänestetään kokoomusta, joka tämän hoitajapulan on aikaansaanut leikkauksillaan ja silti ovat valtion velkavuorta kasvattaneet kohtuuttomasti ja pelkästään omien etujensa ajamista ajatelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.

        Ymmärrän Ukrainan sodan tukemisen, mutta käsittääkseni tuon yhteirahasto meille menoerä pelkästään. Hallitus on myös heikentänyt mt-palveluja keskittämällä niitä ruhkaisiin terveyskeskuksiin (sote keskuksiin). Hallitus myös hylkäsi terapiatakuun. Hoitajat ovat uupuneet työhönsä ninenomaan sijaisten puutteen takia. Tätä ei helpota se että hallitus suhtautuu karsaasti keikkatöihin. Keikkatyöläistenkin pitää elää jollain. Korona-aikana sijaisten tarve on räjähtänyt. Sen sijaan että peruspalveluministeri olisi halukas miettimään miten kotihoidon työntekijöiden työoloja ja palkkaa saataisiin parannettua hän höpisee urakkapalkoista ja palkankorotuksista erikoissairaanhoitoon, vaikka erikoissairaanhoito on ruuhkautunut juuri kotihoidon työvoimapulan takia. Ruohonjuuritasolla tämä hallitus on ollut pelkkä vitsi terveydenhoitoalan näkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tietää ettei ole ketään läheistä pitämään puoltaan kannattaa hyvissä ajoin lähteä, tuo ei ole enää elämää

        Kyllä on hirveä kohtalo vanhuksilla,jotka kuitenkin tehneet työtä, maksaneet veronsa,mutta ulkomaan tasapäät ensin
        Hävetä saisitte ketkä näitä lakeja suunnitellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monet Suomea rakentaneet vanhukset uinuvat märissä kakkavaipoissa pylly rikki hautuneena hoitajapulassa.
        Kuvitelkaa miltä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti kun tulehtuneen haavaisen pyllyn päälle tulee uudet pissat ja kakat odottamaan taas tuntikausia vaippojen vaihtoa. Vanhukset itkevät. Olen nähnyt ja se oli hyvin ikävää minullekin.

        Sannaa ja Annikaa vain naurattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, persut siis haluaisivat olla tukematta Ukrainaa, vaikka Purra lirkutteli "lähialueen kriisistä".

        Persut ovat siis edelleen täysin Venäjän asialla kuten ovat olleet aina.

        Sää et ilmeisesti maksa sähkö,polttoaine ja ruokalaskuja ite


      • Anonyymi

        Oliko se joulusatasen arvo 110 miljoonaa, vai enenpikö. Hallituksen tärkeysjärjestys, lapsille joullahjat tänä vuonna, ehkä ei voida enää ensi vuonna viettää joulua ollenkaan, kun ollaan taas paossa Ruotsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään ole riittävästi henkilökuntaa syöttämään ja juottamaan;
        eräs läheiseni laihtui luurangoksi ennen kuolemaansa. Kun syötin, se kesti lähes tunnin, mutta hän söi aivan kaiken. Aivan kaiken. Välillä suolaista ja sen jälkeen makeaa kiisseliä ja taas suolaista...

        Eräs syöpää täynnä oleva läheiseni ei ollut saanut mitään juotavaa Kivelän sairaalassa mennessäni katsomaan klo 17 aikaan. Nestelista oli tyhjä. Hän joi kaksi nokkamukillista perätysten.

        Hallitus, miten kehtaatte lähettää rahaa ulkomaille, vaikka samanaikaisesti suomalaiset vanhukset joutuvat olemaan ala-arvoisissa oloissa hoitajapulassa!!!!

        Minä kyllä luulen, että enemmän on kyse hoitolaitosten kaavamaisesta päiväjärjestyksestä. Töitä ei olisi yhtään enempää, mutta kaikki voisivat paremmin, kun työt tehtäisiin silloin, kun aika on, eli ne vaipat vaihdettaisiin heti ja tämä juotavan anto, yritetään saada kolemaan mahdollisimman äkkiä syöpäsairas, joudutetaan kaikin tavoin. Sitä se on vanhusten hoito tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se joulusatasen arvo 110 miljoonaa, vai enenpikö. Hallituksen tärkeysjärjestys, lapsille joullahjat tänä vuonna, ehkä ei voida enää ensi vuonna viettää joulua ollenkaan, kun ollaan taas paossa Ruotsissa.

        Epäselvää tekstiä.Joulsataset olisi voitu antaa vaikka Ukrainaan pitkän matkan ohjuksiin, että sota joskus loppuisi.


    • Anonyymi

      Rahaa on, mut ne menee ulkomaille.

      • Anonyymi

        mina tarvita rahat nut heti.


      • Anonyymi

        Nuo rahat ovat pieniä siihen verrattuna, miten maksamme sähkölaskuissa myös Saksan ja muiden kaasulaskuhintaa. 300 miljoonaa jo aluksi tukirahoissa.
        Sähkön hinta on noussut inflaation takia, alkoi jo vuosi sitten.
        Kaasun hinta on noussut ryskien hyökkäyksen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina tarvita rahat nut heti.

        Sina kulla saada.


      • Anonyymi

        Näin tuntuu olevan. Tai ainakin velaksi otettua rahaa. Ilmeisesti nykyjohto lähettää köyhien suomalaisten velaksi otettua rahaa Ukrainalle. "Ukrainan asia on tärkein".
        Onko hallituksella tietoa ja ymmärrystä miten ala-arvoisesti antavat Suomea rakentaneiden vanhusten kärsiä ennen kuolemaansa!?


      • Anonyymi

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8a503e28-87f3-4929-b84d-c38ec9a1106c

        Ukrainalaisen kirjailija Kateryna Babkinan mielestä vaarasta kertomatta jättämättä on ollut Zelenskyiltä vakava vääryys kansaa kohtaan.
        – Se, ettei vaarallisiksi muuttuneilla alueilla asuvia siviilejä – varsinkaan lapsia, ikääntyneitä tai liikkumisrajoitteisia – ole varoitettu hyökkäyksestä, ei ole ollut virhe, väärinkäsitys tai kömmähdys, vaan rikos, Babkina kirjoittaa.


      • Anonyymi

        "– Euroopan valtioiden – ”hyödyllisten idioottien” – ”patoaminen” eli niiden talouden romahduttaminen Venäjä-pakotteilla ja niiden vastapakotteilla, "

        Näyttää onnistuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo rahat ovat pieniä siihen verrattuna, miten maksamme sähkölaskuissa myös Saksan ja muiden kaasulaskuhintaa. 300 miljoonaa jo aluksi tukirahoissa.
        Sähkön hinta on noussut inflaation takia, alkoi jo vuosi sitten.
        Kaasun hinta on noussut ryskien hyökkäyksen takia.

        Mihin mikään on noussut verot on noussut. Onhan meillä turvevoimalat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8a503e28-87f3-4929-b84d-c38ec9a1106c

        Ukrainalaisen kirjailija Kateryna Babkinan mielestä vaarasta kertomatta jättämättä on ollut Zelenskyiltä vakava vääryys kansaa kohtaan.
        – Se, ettei vaarallisiksi muuttuneilla alueilla asuvia siviilejä – varsinkaan lapsia, ikääntyneitä tai liikkumisrajoitteisia – ole varoitettu hyökkäyksestä, ei ole ollut virhe, väärinkäsitys tai kömmähdys, vaan rikos, Babkina kirjoittaa.

        Juutalaiset on niin KIEROJA että ne kuvittelee muitakin yhtä kieroiksi.


      • Anonyymi

        Venäjän kielen voikin kieltää käsittämätöntä höpötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo rahat ovat pieniä siihen verrattuna, miten maksamme sähkölaskuissa myös Saksan ja muiden kaasulaskuhintaa. 300 miljoonaa jo aluksi tukirahoissa.
        Sähkön hinta on noussut inflaation takia, alkoi jo vuosi sitten.
        Kaasun hinta on noussut ryskien hyökkäyksen takia.

        EU yhteisvastuisiin annoimme 6,6 miljardia ja saamme takaisin 2,6 miljardia, jos sitäkään. Eli lahjoitimme itseämme rikkaammille mailla 4 000 000 000 euroa.

        Kaasun ja monen muun raaka-aineen hinta on noussut EU pakotteiden takia, koska emme saa enää halpaa kaasua, sähköä, öljyä, puutavaraa, lannoitteita ym. Venäjältä.
        Lännen raaka-aineet maksavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina tarvita rahat nut heti.

        Jaha. Taas persu leikkii ulkomaalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU yhteisvastuisiin annoimme 6,6 miljardia ja saamme takaisin 2,6 miljardia, jos sitäkään. Eli lahjoitimme itseämme rikkaammille mailla 4 000 000 000 euroa.

        Kaasun ja monen muun raaka-aineen hinta on noussut EU pakotteiden takia, koska emme saa enää halpaa kaasua, sähköä, öljyä, puutavaraa, lannoitteita ym. Venäjältä.
        Lännen raaka-aineet maksavat.

        Minua harmittaa, että hyvät meitä rikastuttaneet kauppasuhteet Venäjän kanssa on pilattu.
        EU pakotteiden takia edessä on alamäki.
        Venäjällä on mm. maapallon suurimmat kaasukentät:
        https://edition.cnn.com/videos/business/2022/03/17/natural-gas-russia-explainer-lon-orig.cnn
        Ei USA:llekaan mitään pakotteita tehty, vaikka Irakin hyökkäyksessä ja sen jälkeisessä sekasorrossa kuoli satojatuhansia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo rahat ovat pieniä siihen verrattuna, miten maksamme sähkölaskuissa myös Saksan ja muiden kaasulaskuhintaa. 300 miljoonaa jo aluksi tukirahoissa.
        Sähkön hinta on noussut inflaation takia, alkoi jo vuosi sitten.
        Kaasun hinta on noussut ryskien hyökkäyksen takia.

        Saksassa on suljettu hiilikaivos ja voimala ottakoon sen käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8a503e28-87f3-4929-b84d-c38ec9a1106c

        Ukrainalaisen kirjailija Kateryna Babkinan mielestä vaarasta kertomatta jättämättä on ollut Zelenskyiltä vakava vääryys kansaa kohtaan.
        – Se, ettei vaarallisiksi muuttuneilla alueilla asuvia siviilejä – varsinkaan lapsia, ikääntyneitä tai liikkumisrajoitteisia – ole varoitettu hyökkäyksestä, ei ole ollut virhe, väärinkäsitys tai kömmähdys, vaan rikos, Babkina kirjoittaa.

        Venäläinen nimi kyllä.


      • Anonyymi

        Aletaan vaan tökkiin vanhuksiin vitamiineja tulehdus lääkkeitä antibioottia lähtee sukupuoli taudit samalla.


      • Anonyymi

        Joo yksi tumma mies oli ostarin lähellä penis ulkona housuista pysäkillä. Onko tämä joku uusi normaali että Afrikasta tullaan näytteleen peniksiä pysäkillä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua harmittaa, että hyvät meitä rikastuttaneet kauppasuhteet Venäjän kanssa on pilattu.
        EU pakotteiden takia edessä on alamäki.
        Venäjällä on mm. maapallon suurimmat kaasukentät:
        https://edition.cnn.com/videos/business/2022/03/17/natural-gas-russia-explainer-lon-orig.cnn
        Ei USA:llekaan mitään pakotteita tehty, vaikka Irakin hyökkäyksessä ja sen jälkeisessä sekasorrossa kuoli satojatuhansia ihmisiä.

        Maapallon suurimmat kaasukentät maapallon suurimmat luonnon varas varas maapallon suuruuden hulluimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän kielen voikin kieltää käsittämätöntä höpötystä.

        Pöhkö. Vuonna 2001 30% ukrainalaisen äidinkieli oli venäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo rahat ovat pieniä siihen verrattuna, miten maksamme sähkölaskuissa myös Saksan ja muiden kaasulaskuhintaa. 300 miljoonaa jo aluksi tukirahoissa.
        Sähkön hinta on noussut inflaation takia, alkoi jo vuosi sitten.
        Kaasun hinta on noussut ryskien hyökkäyksen takia.

        Niikö luulet se on helppo laittaa venäjän piikkiin kaikki eiköhän se ole joku muu taho
        Joka haluaa nostaa inflaatioota teko syyksi
        Pitäisi myös muistaa miten inflaatio saa alkunsa ja miten se kehittyy kun on myös devalvaatiokin olemassa eli milloin tulee vasta voimat pitämään kulut kurissa nämä kaksi inflaatio ja devalvaatio kuka muistaa nämä mitä ne ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sina kulla saada.

        Minä aina saada,ja toinen saada kulla kulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yksi tumma mies oli ostarin lähellä penis ulkona housuista pysäkillä. Onko tämä joku uusi normaali että Afrikasta tullaan näytteleen peniksiä pysäkillä täällä.

        Jos se oli ongelle menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin mikään on noussut verot on noussut. Onhan meillä turvevoimalat.

        Hallituksen mielestä turve ei ole uusiutuva luonnonvara, vaikka muut maat ovat sen uusiutuvaksi todenneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset on niin KIEROJA että ne kuvittelee muitakin yhtä kieroiksi.

        Kierompia kuin savolaiset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yksi tumma mies oli ostarin lähellä penis ulkona housuista pysäkillä. Onko tämä joku uusi normaali että Afrikasta tullaan näytteleen peniksiä pysäkillä täällä.

        Ulos tästä maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo rahat ovat pieniä siihen verrattuna, miten maksamme sähkölaskuissa myös Saksan ja muiden kaasulaskuhintaa. 300 miljoonaa jo aluksi tukirahoissa.
        Sähkön hinta on noussut inflaation takia, alkoi jo vuosi sitten.
        Kaasun hinta on noussut ryskien hyökkäyksen takia.

        Kaasun hinta nousi ku eu ei halua ostaa sitä enää halvalla , nyt on bidenin hinnat


      • Anonyymi

        Sekenski on sellainen sätkynukke mikä höpöttää be sanat jotka sen käsketään höpöttämään


      • Anonyymi

        Olen Macronin kanssa samaa mieltä. Jos Zelenskyi on länsimielinen, seuraava presidentti ei ehkä ole, todella olisin varovainen maan kanssa. Unkari on näyttänyt jo kasvonsa, kyllä todella kestää kauan ennenkuin maa todella muuttuu.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä kukaan hyökkäisi Venäjälle on se Naton raja missä tahansa.


    • Anonyymi

      EU-maiden pitää laittaa Ukrainaan rahaa ja aseita niin paljon, että Putinin nokka on verillä ja hän anelee Ukrainalta armoa.

      • Anonyymi

        No juu, kiristellään me itse sittenvaan vöitämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, kiristellään me itse sittenvaan vöitämme.

        Pakko! Kun ei ole parempiakaan vaihtoehtoja!


      • Anonyymi

        Kyllä minäkin hyväksyn Ukrainan avun vaikka joutuisi itse kärsimään, mutta muuten Eu:n lapetaan rahaa mielettömästi, ja niistä vielä joudutaan maksamaan suuret summat korkoa, kun ne on nekin vain lainarahaa.


      • Anonyymi

        Paras kun ei anneta mitään, ei yhtäään!

        Sopikoon itse välinsä, ja ongelmansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko! Kun ei ole parempiakaan vaihtoehtoja!

        Olisi. Lopettaa Pakotteet ja kansamme kuritus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin hyväksyn Ukrainan avun vaikka joutuisi itse kärsimään, mutta muuten Eu:n lapetaan rahaa mielettömästi, ja niistä vielä joudutaan maksamaan suuret summat korkoa, kun ne on nekin vain lainarahaa.

        Ukraina tarvitsee apua, mutta kehitysmaihin on aivan järjetöntä syytää rahaa, lisääntyvät koko ajan , vaikka siellä todellakin olisi ehkäisyneuvonta tarpeellinen.
        Ei siellä "sivistys "lisäänny , vaikka kuinka syydettäisi rahaa, väkiluku kyllä lisääntyy tolkuttomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, kiristellään me itse sittenvaan vöitämme.

        Mielummin kuin kuollaan ryssän armoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi. Lopettaa Pakotteet ja kansamme kuritus!

        Muuta venäjälle desantti. Sun paratiisiisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko! Kun ei ole parempiakaan vaihtoehtoja!

        Vähissä on joo.


      • Anonyymi

        Kyllä, sehän on jo ilmoittanut että Suomi denatsioidaaan seuraavaksi. Silloin olemme kiitollisia , jos joku maa meitä auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kun ei anneta mitään, ei yhtäään!

        Sopikoon itse välinsä, ja ongelmansa!

        Niinpä, nyt saatiin Suomelle vihollinen, joka on kaiken lisäksi melko lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kun ei anneta mitään, ei yhtäään!

        Sopikoon itse välinsä, ja ongelmansa!

        Et taida oikein ymmärtää mitä tuo Ukrainan taistelu meille tarkoittaa. Niin kauan kuin Ukraina pitää "sotilaita" siellä, olemme turvassa.
        Jos juustonostajien rajoittamisesta jo uhkaillaan ydinräjäytyksillä, niin voi kuvitella mitä muuta on suomen varalle kehitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, kiristellään me itse sittenvaan vöitämme.

        Maailmalla tulee ihmisiä kuolemaan nälkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, kiristellään me itse sittenvaan vöitämme.

        Niin teemme. Onkos teillä siellä Venäjällä edes vöitä vai säkkinaruako käytätte housujenne pitelemiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kun ei anneta mitään, ei yhtäään!

        Sopikoon itse välinsä, ja ongelmansa!

        Olen samaa mieltä; Ukrainaan ei tule lähettää mitään. Ei etenkään aseita. Nyt on todella pelottavaa, koska aseiden lähettämisen takia Venäjä alkoi pitämään meitä sotaan osallistuvana vihamielisenä maana.

        Siellä on n. 40 miljoonaa ihmistä, mm. rikkaita Ukrainan oligarkkeja omine armeijoineen. He ovat käyneet sisällis-sotaa venäjää puhuvien ukrainalaisten kanssa. Venäjällä on ollut myös raja-kiistoja Ukrainan kanssa.
        Ukrainan asia ei ole meidän! Meillä on aivan eri tilanne kuin Ukrainalla tai ainakin oli ennen aseiden lähettämistä!!!

        Miksi alle 6 miljoonaisen Suomen tulisi auttaa n. 40 miljoonaista Ukrainaa... Emme me auttaneet Irakiakaan kun USA hyökkäsi sinne tekaistujen syytösten perusteella ja satojatuhansia ihmisiä kuoli.

        Meidän ei tarvitse auttaa kuin sotapakolaisia. Me olemme itse köyhtymässä hurjaa vauhtia EU pakotteiden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, kiristellään me itse sittenvaan vöitämme.

        Ei meidän rahoja voi antaa 50 miljoonan ihmisen valtiolle heillä on varaa itse puolustautua. Eivät edes viljaa antaneet Eurooppaan Arabiaan vievät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko! Kun ei ole parempiakaan vaihtoehtoja!

        Ukrainan asenne on kuitenkin itään päin näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina tarvitsee apua, mutta kehitysmaihin on aivan järjetöntä syytää rahaa, lisääntyvät koko ajan , vaikka siellä todellakin olisi ehkäisyneuvonta tarpeellinen.
        Ei siellä "sivistys "lisäänny , vaikka kuinka syydettäisi rahaa, väkiluku kyllä lisääntyy tolkuttomasti.

        Ei ole mitään kehitysmaita on heimoja jotka haluaa elää kylissä savi majassa tai teltassa luolassa.


      • Anonyymi

        On meillä vaarallinen johto.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin kuin kuollaan ryssän armoilla..

        Emme ole olleet kenenkään armoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole olleet kenenkään armoilla.

        Pankkien armoilla kohta olemme velkataakkamme kanssa. Montako miljoonaa on jo annettu Ukrainaan?


      • Anonyymi

        Näin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi. Lopettaa Pakotteet ja kansamme kuritus!

        Höpöhöpö. Ei lopetetaan eikä lopeta muut maatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä vaarallinen johto.

        Menehän nyt ulos jäähtymään ,ja sen jälkeen pakkaamaan ja matka venäjälle voi alkaa.


      • Anonyymi

        No sopii kysyä miksei Ukrainan armeija taistele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin hyväksyn Ukrainan avun vaikka joutuisi itse kärsimään, mutta muuten Eu:n lapetaan rahaa mielettömästi, ja niistä vielä joudutaan maksamaan suuret summat korkoa, kun ne on nekin vain lainarahaa.

        Antakoon maissit viljat unionille nehän syö täällä meidän ruokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina tarvitsee apua, mutta kehitysmaihin on aivan järjetöntä syytää rahaa, lisääntyvät koko ajan , vaikka siellä todellakin olisi ehkäisyneuvonta tarpeellinen.
        Ei siellä "sivistys "lisäänny , vaikka kuinka syydettäisi rahaa, väkiluku kyllä lisääntyy tolkuttomasti.

        Etkö tiedä Mooses älä varasta kondomi on kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, nyt saatiin Suomelle vihollinen, joka on kaiken lisäksi melko lähellä.

        Saatiin vihollinen nehän aina ollut vihollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida oikein ymmärtää mitä tuo Ukrainan taistelu meille tarkoittaa. Niin kauan kuin Ukraina pitää "sotilaita" siellä, olemme turvassa.
        Jos juustonostajien rajoittamisesta jo uhkaillaan ydinräjäytyksillä, niin voi kuvitella mitä muuta on suomen varalle kehitelty.

        Joo kyllä helluntaiseurakunnassa on kirottu kiivaasti suomea Pohjoismaita kymmenet vuodet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teemme. Onkos teillä siellä Venäjällä edes vöitä vai säkkinaruako käytätte housujenne pitelemiseen?

        Venäjällä on nyt piraatti tuotteet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän nyt ulos jäähtymään ,ja sen jälkeen pakkaamaan ja matka venäjälle voi alkaa.

        Pidätkö itseäsi älykkäänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teemme. Onkos teillä siellä Venäjällä edes vöitä vai säkkinaruako käytätte housujenne pitelemiseen?

        Tuskin näitten päättäjiemme tarvii sitä tehdä, kun kaikki edut tulee valmiina puoliilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä; Ukrainaan ei tule lähettää mitään. Ei etenkään aseita. Nyt on todella pelottavaa, koska aseiden lähettämisen takia Venäjä alkoi pitämään meitä sotaan osallistuvana vihamielisenä maana.

        Siellä on n. 40 miljoonaa ihmistä, mm. rikkaita Ukrainan oligarkkeja omine armeijoineen. He ovat käyneet sisällis-sotaa venäjää puhuvien ukrainalaisten kanssa. Venäjällä on ollut myös raja-kiistoja Ukrainan kanssa.
        Ukrainan asia ei ole meidän! Meillä on aivan eri tilanne kuin Ukrainalla tai ainakin oli ennen aseiden lähettämistä!!!

        Miksi alle 6 miljoonaisen Suomen tulisi auttaa n. 40 miljoonaista Ukrainaa... Emme me auttaneet Irakiakaan kun USA hyökkäsi sinne tekaistujen syytösten perusteella ja satojatuhansia ihmisiä kuoli.

        Meidän ei tarvitse auttaa kuin sotapakolaisia. Me olemme itse köyhtymässä hurjaa vauhtia EU pakotteiden takia.

        Ukraina on luonnonvaroiltaa rikas maa ja vilja-aitta. Alue pärjää olipa minkä vallan alaisuudessa tahansa. Suomi vähemmän tätä, pohjan perukoilla missä maanviljelykään ei ole kannattavaa. Ja Suomenko nyt ajettava alas kaikki puolustaakseen jotain kuvitteellista kansallisvaltiota nimeltään Ukraina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän rahoja voi antaa 50 miljoonan ihmisen valtiolle heillä on varaa itse puolustautua. Eivät edes viljaa antaneet Eurooppaan Arabiaan vievät.

        Oliko heillä sitten jotakin myyntisopimuksia Eurooppaan, jotka he sitten yksipuolisesti hylkäsivät?

        Arabian maihin heillä oli sopimukset.

        Jos Euroopan maat eivät ole heiltä viljaa tilanneet, niin miksi heidän pitäisi sitä Eurooppaan ”antaa”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko! Kun ei ole parempiakaan vaihtoehtoja!

        Mitä kauemmin sota kestää, sen kauemmin kiristelemme vöitämme, joten tarpeellinen aseistus Ukrainalle toisi helpotuksen ehkä aiemmin.


    • Anonyymi

      Orpo-PEte eli PEttiri orpi

      Peter Ophan.

    • Anonyymi

      Vaikka en persuja ole äänestänyt, niin kyllä Purra oli hyvin vakuuttava eilen mielestäni.

      • Anonyymi

        Kyllä, itekkään en äänestä persuja. Koska haluavat natoon, joka on Yhdysvaltojen keino ottaa muita maita alaisikseen.
        Täytyy etsiä oman kansan etujen puolella oleva puolue, eipä oo helppoa😅

        Nykyset lahjoittaa verovarat ulkomaille, ja kiristää pakotteiden kanssa kansaamme.

        Venäjän vuoksi hinnat ei nousseet. Ne nousi Hallituksen Pakotteiden vuoksi. Sen vuoksi Uniber ja Fortum ongelmat, hintojen nousut yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, itekkään en äänestä persuja. Koska haluavat natoon, joka on Yhdysvaltojen keino ottaa muita maita alaisikseen.
        Täytyy etsiä oman kansan etujen puolella oleva puolue, eipä oo helppoa😅

        Nykyset lahjoittaa verovarat ulkomaille, ja kiristää pakotteiden kanssa kansaamme.

        Venäjän vuoksi hinnat ei nousseet. Ne nousi Hallituksen Pakotteiden vuoksi. Sen vuoksi Uniber ja Fortum ongelmat, hintojen nousut yms.

        No VKK on sua varten.


      • Anonyymi

        Purra oli vakuuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, itekkään en äänestä persuja. Koska haluavat natoon, joka on Yhdysvaltojen keino ottaa muita maita alaisikseen.
        Täytyy etsiä oman kansan etujen puolella oleva puolue, eipä oo helppoa😅

        Nykyset lahjoittaa verovarat ulkomaille, ja kiristää pakotteiden kanssa kansaamme.

        Venäjän vuoksi hinnat ei nousseet. Ne nousi Hallituksen Pakotteiden vuoksi. Sen vuoksi Uniber ja Fortum ongelmat, hintojen nousut yms.

        EU pakotteet Venäjää vastaan ovat todella järjettömät;
        on kuin Venäjältä leikattaisiin sormi, mutta meiltä itseltämme koko käsi.


    • Anonyymi

      Sanna on jo kuilun partaalla, iso jytkäle odottaa napin painamista, se muuttaa kaiken! Antaa vielä hetken kärvistellä ja kitua.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä jotain ongelmia on.


      • Anonyymi

        Hahahaa. Sanna on suositumpi kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä jotain ongelmia on.

        Purralla on paljonkin ongelmia.


    • Anonyymi

      Jännästi punikit kiihottuu aina Purrasta, heillä on kova tarve höpöttää hänestä.

      • Anonyymi

        Avaaja on siis punikki?


    • Anonyymi

      Ja Marin raivostui Orpolle.

      • Anonyymi

        Aiheesta. Marinissa on munaa enemmän kun pienen kylän ukoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheesta. Marinissa on munaa enemmän kun pienen kylän ukoissa.

        Tietääköhän sen ukko tuosta?


    • Anonyymi

      Ko. keskustelun ylivertaisesti parhaiten hoiti Marin. Orpo jäi jankkaamaan ja jankkaamaan yhtä ja samaa "kohta kohdalta"- mantraansa. Purrakin oli ihan hyvä ja pitäytyi kohtuudella asiapohjalla.
      Ai niin, minä en äänestä ketään heistä enkä äänestä heidän edustamiensa puolueidenkaan ehdokasta tulevissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        Jos pitää arvostella kuka oli paras niin sehän oli Purra.


      • Anonyymi

        Sanna raivostui ja alkoi räksyttämään. Ei ole valtionjohtajamaista käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna raivostui ja alkoi räksyttämään. Ei ole valtionjohtajamaista käytöstä.

        Niin, jos nainen sanoo vastaan, sehän on räksyttämistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää arvostella kuka oli paras niin sehän oli Purra.

        Niin oli ja on naisellinen ja kaunis,ja vielä älyäkin on.


    • Anonyymi

      Eihän nämä suomen tuhoojat ees tajua mitä tekevät, kukas ja mites näitä saisi ees jotakin käsittämään VELAN - MUURARIT

      • Anonyymi

        Jaa'a. Et ainakaan sinä. Kokeile etsiä joku joka osaa kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Kyllähän Purrasta oikein huokuu tietoa, toista on Marinin ulkoa opetellut fraasit.... nyt on poikkeukselliset ajat, olemme olleet kolmessa kriisissä tämän hallituksen aikana, ja neljäs on tulossa. Mitä sitten, asiat pitää vain hoitaa, eihän se ole sen kummempaa, jos ei osaa niin kysyy avustajakaartilta.

      • Anonyymi

        Purrasta huokui tietoa? Samaa poliittista mantraansa vaan toistaa, joka ei sisällä mitään rakentavia komponentteja. Ehkä hölmöin veto häneltä oli heittää, että kai sitä olisi ollut höylättävää vähän sieltä ja täältä. Selvä viesti Orpon ja Kokoomuksen suuntaan, että persut olisivat taas valmiita jakamaan kansalaisille raippaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purrasta huokui tietoa? Samaa poliittista mantraansa vaan toistaa, joka ei sisällä mitään rakentavia komponentteja. Ehkä hölmöin veto häneltä oli heittää, että kai sitä olisi ollut höylättävää vähän sieltä ja täältä. Selvä viesti Orpon ja Kokoomuksen suuntaan, että persut olisivat taas valmiita jakamaan kansalaisille raippaa.

        Näin on. Kaikki mitä Purra suoltaa on Hallalta kopioitu. Ensimmäisen kauden edustajalla ei ole politiikan tekemisestä tietoa pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purrasta huokui tietoa? Samaa poliittista mantraansa vaan toistaa, joka ei sisällä mitään rakentavia komponentteja. Ehkä hölmöin veto häneltä oli heittää, että kai sitä olisi ollut höylättävää vähän sieltä ja täältä. Selvä viesti Orpon ja Kokoomuksen suuntaan, että persut olisivat taas valmiita jakamaan kansalaisille raippaa.

        Kaikki sen tiedämme ,paitsi persuäänestäjät.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ja sitä Marinilla riittää
        .


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Purran paras kikka saada marin "jauhotettua" olisi yllättäen purra sitä. Vaikkapa pala nenästä.

      Se on venäläisten ja persujen näkökulmasta "oivallista oveluutta". Brutaali teko, jollaista vastustaja ei välttämättä osaa odottaa.

      Kutsutaan venäjällä yleisesti nimityksellä "venäläinen oveluus".

    • Anonyymi

      Asiaa Purra puhui.

    • Anonyymi

      Illan hauskin läppä muuten liikaa lässyttäneen Saarikon "Petteri Orpo, te pystytte parempaan!" huutelu, mutta Purra oli täysin oikeassa siinä ettei hallitus halua tai huonon sisäisen yhteistyön takia kykene puuttumaan pääongelman eli sähkön korkeaan hintaan. Heillä olisi hyvin yksinkertaiset keinot painaa sähkönhintaa alas: käynnistää Porin kivihiilivoimala, palauttaa turve energiapalettiin uusiutuvana energianmuotona ja lopettaa päästökauppa väliaikaisesti 6 kk:n ajaksi. Nämä kaikki laskivat sähkön hintaa siedettävälle tasolle ja ennenkaikkea takaisivat että sähkö riittäisi ilman katkoja.

      Tätä hallitus ei tee koska vihreät ilmeisesti vastustaa?

      • Anonyymi

        Huonon sisäisen yhteistyön? Nykyinen hallitushan on huomattavasti tiiviimpi yhteistyökyvyltään kuin esim. Sipilän hallitus oli. Kriisikokemus on lujittanut sisäistä luottamusta. Keskusta ja Kokoomus nokkivat kokoajan toisiaan Sipilän hallituksessa ja kaikki keskinäiset sopimukset piti ajaa lehmänkauppojen kautta. Persut olivat pelkkiä joo joo-kumileimasimia etenkin Kokoomuksen vaatimusten edessä. Keskustan sisäisestä kipuilusta kertoi Sipilän tekemä valinta, kun kokoomustaustainen Anne Berner valittiin sitoutumattomana ehdokkaana ja ajettiin ministeripestiin ohi kokeneiden keskustapoliitikkojen. Melkoinen kölin alta-veto pääministeriltä johtamaansa puoluetta kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonon sisäisen yhteistyön? Nykyinen hallitushan on huomattavasti tiiviimpi yhteistyökyvyltään kuin esim. Sipilän hallitus oli. Kriisikokemus on lujittanut sisäistä luottamusta. Keskusta ja Kokoomus nokkivat kokoajan toisiaan Sipilän hallituksessa ja kaikki keskinäiset sopimukset piti ajaa lehmänkauppojen kautta. Persut olivat pelkkiä joo joo-kumileimasimia etenkin Kokoomuksen vaatimusten edessä. Keskustan sisäisestä kipuilusta kertoi Sipilän tekemä valinta, kun kokoomustaustainen Anne Berner valittiin sitoutumattomana ehdokkaana ja ajettiin ministeripestiin ohi kokeneiden keskustapoliitikkojen. Melkoinen kölin alta-veto pääministeriltä johtamaansa puoluetta kohtaan.

        Montas kertaa vihreät ovat parin viime vuoden aikana heittäneet lapselliset itkupotkuraivarit ja uhanneet lähteä hallituksesta jos eivät saa tahtoaan läpi? Monta. Itse olen mennyt laskuissa sekaisin kuinka monta.


    • Anonyymi

      No ei juutalainenkaan ole täysin päinen ei älyä muuttaa Israeliin edes.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvin pärjäsi Marin ja Saarikko. Vastaus ja perustelu tuli kaikkiin kysymyksiin.

      Orpolla ei ole mitään vastausta mihinkään, paitsi "te otatte kaksin käsin velkaa" Sen mantran tuo mies osaisi vaikka unissaankin.

      Riikka Purra puhui paljon, mutta ei sanonut mitään. Tuota ohjelmaa katsoessani melkein rukoilin onnesta, että ainakin puoli vuotta vielä päättäjinä on nykyhallitus. Mutta jos gallupit toteutuvat, sitten huolettaa...huolettaa oikein todella.

      • Anonyymi

        Tuossa kiteytettynä teidän vasemmistolaisten kommentointitapa. Aina pitää vääristellä ja valehdella. Sekö on ainoa tapa saada näyttämään sysipaska viherpunahallitus "hyvältä"? Voi teitä pikkumussukat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kiteytettynä teidän vasemmistolaisten kommentointitapa. Aina pitää vääristellä ja valehdella. Sekö on ainoa tapa saada näyttämään sysipaska viherpunahallitus "hyvältä"? Voi teitä pikkumussukat :D

        Itse vääristelet ja valehtelet sysipaskoinesi. Hallitus on onnistunut erittäin hyvin vaikeana aikana. Ottaako noin koville myöntää se tosiasia. Mutta älä menetä toivorikkauttasi millään tavalla. Näyttäähän siltä että ihailemasi aate on mukana seuraavassa hallituksessa. Silloin sillä onkin näytön paikka. Nimittäin oikeistolaisuudella.


      • Anonyymi

        Et tainnut kuunnella mitä Purra puhui, kun väität ettei sanonut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut kuunnella mitä Purra puhui, kun väität ettei sanonut mitään.

        Kuulolaitteet jääneet kotiin .


    • Anonyymi

      Miksi palstan vasemmistolaisia ärsyttää se, että Purra on pätevämpi poliitikko kuin Marin? Eikös tässä kyse ole meidän kansalaisten elinolosuhteista, eikä siitä, millainen tyyli jollain on ja mitä gallupit meille tuputtaa?

      • Anonyymi

        Niin, juuri persuthan pyrkivät poliittisella populismillaan vahvistamaan sellaista mielikuvaa, että pääministeri olisi pelkkä tyylityrkky. Se taas vain paljastaa, kuinka ohuella jäällä persut itse kulkevat päivänpolitiikassa. Laitettaisiinpa persut näiden samojen kriisien kanssa painimaan. On selvääkin selvempää, että persujen taitotasolla sekä vastuunkantokyvyllä olisimme totaalisen kusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, juuri persuthan pyrkivät poliittisella populismillaan vahvistamaan sellaista mielikuvaa, että pääministeri olisi pelkkä tyylityrkky. Se taas vain paljastaa, kuinka ohuella jäällä persut itse kulkevat päivänpolitiikassa. Laitettaisiinpa persut näiden samojen kriisien kanssa painimaan. On selvääkin selvempää, että persujen taitotasolla sekä vastuunkantokyvyllä olisimme totaalisen kusessa.

        Hyvä kommentti.


    • Anonyymi

      Mikä homma. Ei mikään.tuolla haaskalla pirieukolla.

    • Anonyymi

      >> Purra näyttää aina siltä kuin hänellä olisi jauhot suussa.

      Riikka Purra oli todella sopivasti liekeissä ja oli todella kivan näköinen katsella eilen telkkarissa. Kukallinen mekko sopi tähän hetkeen erinomaisesti.

      Riikan kasvot ja hymyily toimivat erinomaisesti televisiossa.

      Se ainoa varottava asia nimenomaan Riikalla on, että otsa ei saa kiiltää. Riikka oli kevään ja kesän aikana aivan liian monta kertaa ruudussa niin että otsa kiilteli kuin hikinen peili.

      Sitä TV-puuteria on vaan jaksettava avustajakunnan laittaa otsaan joka kerta, ettei naama kiiltele. Kiiltävä naama ei ole nätti. Se antaa homssuisen vaikutelman, ja että asiat ja tilanne ei ole tuolla henkilöllä hallussa.-

      • Anonyymi

        Se otsanahan kiiltely voi olla myös merkki reippaasta tissuttelusta.


      • Anonyymi

        Eipä ole Purralla ollut silmät punaisena ja turvoksissa niinkuin eräällä demarien johtavalla henkilöllä.


    • Anonyymi

      Purra oli ehdottomasti paras. Selkeäsanainen,asiallinen ja osaava.

      • Anonyymi

        Osaava? Missä se osaaminen tuli esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaava? Missä se osaaminen tuli esille?

        Puheessa mitä sinä ritsapillu et ymmärtäny.


    • Anonyymi

      Huonompaa hallitusta ei ole sitten vuoden 1944 jälkeen ollut, kun tämä nykyinen feministihallitus. Se on tuhonnut kaiken sen suhteiden normalisoitumispolitiikan jonka tekivät suurella vaivalla, niin Paasikivi, kuin Kekkonen. Koko se hyviin naapurisuhteisiin perustuva , kansainvälisesti tunnustettu turvallisuuspolitiikka jota suomi on ylläpitänyt tämän hallituksen valtaantuloon asti, on tuhottu. Tämä on tapahtunut presidentin myötävaikutuksella. On turhaa syyttää nykyisistä huonoista naapurisuhteista venäjää, kun olemme itse Isäntämaasopimuksella ja Natolla kaikin tavoin tuhonneet nämä suhteet. Valitettavasti tämä itsetuhoinen politiikka suomelle, jatkuu.

      • Anonyymi

        "Huonompaa hallitusta ei ole sitten vuoden 1944 jälkeen ollut, kun tämä nykyinen feministihallitus. Se on tuhonnut kaiken sen suhteiden normalisoitumispolitiikan jonka tekivät suurella vaivalla, niin Paasikivi, kuin Kekkonen. Koko se hyviin naapurisuhteisiin perustuva , kansainvälisesti tunnustettu turvallisuuspolitiikka jota suomi on ylläpitänyt tämän hallituksen valtaantuloon asti, on tuhottu. Tämä on tapahtunut presidentin myötävaikutuksella."

        Aivan näin. Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Venäjä itse pilasi kansainvälisen maineensa ja teki pahan virheen. Luulen (ja toivon), että Venäjä romahtaa ja kaatuu tähän sotaansa. Suomi ei ole tehnyt mitään virhettä ja oli oikein hakea jäsenyyttä NATOon.

        Olen aina ollut sitä mieltä, että mitä vähemmän Venäjän kanssa ollaan tekemisissä, sitä parempi. Venäläiset rypeköön omassa liemessään ihan keskenään...


      • Anonyymi

        Minusta tämä paras hallitus, mitä Suomella on ollut. Oikeastaan tämän parempaa hallitusta ei Suomeen voi saada.

        Edellinen hallitus, jossa oli kokoomus ja persut mukana, on huonoin mahdollinen hallitus.

        Teoreettisesti paras mahdollinen hallitus olisi tietysti demarit, vihreät ja vasemmistoliitto.


      • Anonyymi

        Amerikkalainen republikaani Scott Ritter, sotilasasiantuntija, entinen CIA:n viranomainen ja YK:n asevalvonnan tarkastaja totesi Suomen natohakemuksesta:
        "Suomalaiset hyppäsivät Titanic -laivaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalainen republikaani Scott Ritter, sotilasasiantuntija, entinen CIA:n viranomainen ja YK:n asevalvonnan tarkastaja totesi Suomen natohakemuksesta:
        "Suomalaiset hyppäsivät Titanic -laivaan".

        Miksi Scott on nykyään politikko ja entinen viranomainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tämä paras hallitus, mitä Suomella on ollut. Oikeastaan tämän parempaa hallitusta ei Suomeen voi saada.

        Edellinen hallitus, jossa oli kokoomus ja persut mukana, on huonoin mahdollinen hallitus.

        Teoreettisesti paras mahdollinen hallitus olisi tietysti demarit, vihreät ja vasemmistoliitto.

        Onhan täällä vitsiniekkojakin.


    • Anonyymi

      Kirjoitatte ja trollaatte mitä tahansa niin Venäjä on näyttänyt kasvonsa. Nimenomaan Venäjä, Venäjänä.

      Se vain on niin, että hallinnolla on kansan kannatus ja näin on Venäjällä. Siksi Venäiset ovat vastuussa, ei ketkään muut.

      Maailma on näiltä osin sekaisin, mutta sen kanssa on elettävä.

      • Anonyymi

        Entinen ministerimme Paavo Väyrynen on perehtynyt erityisesti Ukrainaan. Suosittelen hänen blogi -tekstejään.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      OLIKO JAUHOJENGI TOUHUSSA MUKANA!?😌
      JauJauJauhojengi kostaa!

    • Anonyymi

      Mistä lahkosta nämä ovat.

    • Anonyymi

      Myyjä ne lahjoitus aseet eteenpäin? Entä miksi Ukrainan maissi vilja ei tule Euroopan maihin.

    • Anonyymi

      Purra pätevämpi kuin Marin.

      • Anonyymi

        Heko-heko... :)

        Kiva että näillä palstoilla on joskus huumoriakin.


    • Anonyymi

      Piratismia

    • Anonyymi

      Mistä Riikka on saanut "jauhoja"? Oliko "jauhot" puhtaita?

    • Anonyymi

      Ai noinko sinä näit keskustelun?

      Minusta Purra oli aika hiljaa ja sovinnollinen? Urpo yritti, mutta sai jauhot suuhunsa Marinilta ja Saarikolta. Minusta Marin ja Saarikko olivat keskustelussa ylivoimaisia ja todella selväpuheisia. Eivätkä antaneet oppositon edustajien puhua potaskaa.

      Purra ja Urpo yrittivät arvostella budjettia, mutta eipä heillä sitten kuitenkaan ollut paljon konkreettisia ehdotuksia. Ja selvästi Urpo ei uskaltanut sanoa, mitä itse kokoomuksineen olisi tehny, mutta silloin jutut olisivat menneet liian sydämettömiksi.

    • Anonyymi

      nää on tod. sydänystäviä..jess,,työasioista vähän ,,pitää näyttää teille apinoille

    • Anonyymi

      Raha ei lopu koskaan se on faktaa mut kenelle sitä annetaan on eri asia.

    • Anonyymi

      Purra oli vaisu. Jopa vaisumpi kuin Orpo, joka ei hänkään ollut parhaimmillaan.

      Opposition ongelma oli konkretian puute. Velkaa otetaan sen verran kuin on tulojen ja menojen erotus. Jos ei osaa sanoa mitään merkittäviä menojen karsintakohteita eikä verojen korotuksia, niin on turhaa lätinää öyhöttää velasta.

      • Anonyymi

        No, Sannan ollessa samassa tilassa muut kalpenevat ja eivätkä saa sanaa suustaan. Sanna jauhottaa tehokkaasti paskaa puhuvat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, Sannan ollessa samassa tilassa muut kalpenevat ja eivätkä saa sanaa suustaan. Sanna jauhottaa tehokkaasti paskaa puhuvat...

        Sanna päästää tuskaa paatista ,eli passaa tuutista,erota pitäisi koka Sannan,ja emakko Annikan,RiikkaPurra on 👍👍


    • Anonyymi

      Hämmästelin Marinin käytöstä ja ilmeitä liekö ollut aineissa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aineissako muka? Ylivoimaisesti skarpein kaikista keskustelijoista!


      • Anonyymi

        Sanna vetää kokaa,ja bilettää pissisten kanssa,vaihtoon heti🤒


    • Anonyymi

      Purra kaikista viisain siitä porukasta,Riikka hakkaa ne mennen tullen.Kuka uskoo bile Sannan juttuja,ei mitään järkeä.Silmät toljotti tyhjyyteen,ollut niin raju kesäloma mennyt kurjaan kuntoon.Kepulainen löi pohja noteerauksen,ei jatkoon aivan varma.

      • Anonyymi

        Riikka hakkaa, väkivaltahan on hänelle Hallaahon aliarvistettu oppi ollutkin...ja jatkuva neliraajajarrutus kaikissa tärkeissä asioissa.


    • Anonyymi

      Siinä mielessä aloittaja on oikeassa, että Purra on joukosta ainoa joka käyttää jauhoa.

    • Anonyymi

      Me on vissiin katsottu eri keskusteluja...

    • Anonyymi

      Mälleja lesbon kasvatti tuskin saanutkaan nieluunsa

    • Anonyymi

      Riikka Purra kyllä jauhotti jauhojengiläiset totaalisesti. Riikka on paras ja selväsanainen kaunis suomalainen, kunnon arvomaailman omistava nainen, naisellisena naisena paras.

      • Anonyymi

        Arvomaailma? Persujen ongelma juuri on sairas arvomaailma.


    • Anonyymi

      Hahahaaa, leuat keikkui juu. Jospa joskus näkis Purran olevan jostain hallituksen toiminnasta tyytyväinen. En voi sietää tyyppiä

    • Anonyymi

      Marinin jauhottaminen ei ole mikään saavutus. Pääministeri osaa jauhottaa itsensä aivan omin neuvoin.

    • Anonyymi

      Marin moppasi Orpolla lattiat. Orpon olisi aika siirtyä siivousvälinevalmistajaksi. Pieruautotukien lakkauttamisella meinasi tasapainottaa valtiotalouden - vittu mitä nappikauppaa.

      • Anonyymi

        Demarille muiden raha ja lainaraha on talouden tasapainotusta, aamupuurosta jauhoihin.


      • Anonyymi

        Kävi kyllä tasan toisin päin. Orpo moppasi Marinilla lattiat. Sannalla pinna paloi, kun Orpo kysyi ihan asiaa kysymyksiä jaa alkoi räyhäämään, kun osaaminen ei riittänytkään vastaamaan.


    • Anonyymi

      Ihan kuin useimmilla kommentoijilla olis suu ja peräaukko vaihtaneet paikkaa. Kumma foorumi.

    • Anonyymi

      Purra on tyypillinen populistipuolueen edustaja. Tuleeko sen sukunimi muuten siitä, kun sillä on sellaiset pienet, teräväreunaiset sahahampaat?

    • Anonyymi

      "Purra lateli todella hyvää tekstiä, oli homma hallussa."

      mutta yhtään mitään ei saa aikaiseksi,
      kun ei osaa keskustella ja hankkia liittolaisia.

    • Totta, Purra kyllä latelee sujuvasti asioita ilman vastuuta. Tulee vaikutelma, että Purra on sukanvarteensäästäjä oli tilanne mikä tahansa. Aina ei voi säästää. Nyt on valtio ottanut lainaa - se on aivan oikein tällaisessa tilanteessa. Valtion johtaminen sillä periaatteella ei onnistu. Onkohan Purra huomannut, että työllisyysaste on Suomessa nyt hyvä. On jopa pulaa työntekijöistä. On hämärän peitossa minkälaiseen yhteiskuntaan perussuomalaiset johtaisivat, jos olisivat vallassa. Tietysti korjattavaa on myös. Sote asiat ovat nyt pinnalla. Hoitajien palkka on korjattava. Nostaisikohan Purra hoitoalan työntelkijöiden palkkoja, vai säästäiosikö hän mm. niissä.

      • Anonyymi

        Just tyypillinen perussuomalaisten edustaja eli heittelee kaikennäkösiä kommentteja ilman mitään vastuuta.


      • Anonyymi

        olleet osa-aikaisia nämä uudet työpaikat, ei niillä kukaan elä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tyypillinen perussuomalaisten edustaja eli heittelee kaikennäkösiä kommentteja ilman mitään vastuuta.

        Perussuomalaiset nyt sattuvat olemaan ainoa puolue, joka puuttuisi epäkohtiin ja poistaisi kapitalistien tyrannian maassamme. Tai siis oli. Nyt asiaa ajaa VKK.
        Halla-ahon rahkeet ei riittänyt, Purralla on enemmän munaa siihen hommaan.


    • Anonyymi

      Ärripurra 😆

    • Anonyymi

      Ääni Purralle.

    • Anonyymi

      Ärripurran katkerasta jorinasta, kuten edustamansa joukkionkaan likaisista jauhoista
      ei leipoudu edes sekaleipää. Silkkoa se on sisältä. -Eiks jeh? ;))

    • Anonyymi

      Niin tai näin. Mutta jos rehellisiä ollaan niin Purra ja Orpo nolasivat itsensä ja puolueensa.

    • Anonyymi

      Purra osaa asiansa, Orpo on täysin turha kaveri joka kokoomuksen kannattaisi siirtää syrjään.. Marin ylimielinen vaikka tieto,taito ja osaaminen lapsellisella tasolla. Saarikko opetellut asioitansa, mutta esiintyy kuin antaisi roposen omasta taskustaan.

      • Anonyymi

        Jos totta puhutaan, niin Purra ja Orpo nolasivat itsensä täydellisesti. Mitä lie yrittivät, mutta onneksi noilla ajatuksilla nyt ovat oppositiossa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitähän jos sinä hakeutuisit hoitoon.


    • Anonyymi

      Puralla on isot "munat", vaikka onkin nainen :-)
      Kaikilta eduskunnan miehiltäkin ne puuttuvat, paitsi Perussuomalaisilta.

    • Anonyymi

      >>Purra osaa asiansa, Orpo on täysin turha kaveri joka kokoomuksen
      kannattaisi siirtää syrjään..>>

      Orpo oli todella, todella surkeasti valmistautunut torstain A-studioon. Petteri alkoi puhua Marinin hallituksen valtavasta kymmenien miljardien rahan tuhlauksesta, ja otti suurina menoerinä esille muun muassa ministerien avustajakunnan lisäämisen.

      Oli entiseltä valtiovarainministeriltä niin käpyluokan asia tämä. Ottaa tuollainen muutaman miljoonan menoerä esimerkiksi. Orpo istui aivan turhaan 2,5 vuotta Valtiovarainministerinä, kun ei ole sinäkään aikana oppinut ja sisäistänyt mitään Valtion budjetin pääluokista ja niiden suuruuksia yms.

      Valmistautumaton Orpo nolasi itsensä ja puolueensa pahemman kerran.

    • Anonyymi

      Päinvastoin. Purra katsoo ku hiiri jauhoropeesta yllätettynä.
      Mutta Marin ja Saarikko yhdessätuumin lanasivat Orpo paran maanrakoon, joka vaati säästöjä, mutta kun kysyttiin mistä, niin Orpo oli ihan urpona. Puhui lillukanvarsista, joista ei säästöjä kerry paljon mitään. IL mm. noteerasi, kuinka heppoinen Orpo jyrättiin.

      Purra taas lässytti että hallinnosta voitaisiin säästää. Ei voida. Ei siinä ole onnistunut mikään hallitus. Eikä tule seuraavakaan hallitus onnistumaan, varsinkaan jos persut ja sekoonus ovat hallituksessa

      • Anonyymi

        Ottakaa selvää ja laittakaa vastuuseen.Tälläiset 2023 hallitukseen orpon kanssa joka myös tiesi asiasta onhan Kokoomus vaalililiitossa Persujen kanssa Varkaudessa


      • Anonyymi

        Purra vaan hymyilee ja lymyilee rikollinen selän takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra vaan hymyilee ja lymyilee rikollinen selän takana

        Aloittaja sinäkin Persu olet rikollinen


    • Anonyymi

      Me perust lupaamme lisätä valtion velkaa 40 miljardilla vaalikaudella jotta voimme ostella kaikkia kivaa äänestäjillemme. Kaikkihan hyvin tietää ettei velkaa tarvitse takaisin maksaa

      Kriisejä tulee ja kriisejä menee mutta velkaa haetaan jos sattuu tulla vaikka jauhokriisi.

    • Anonyymi

      Katsoin yleltä kyseisen A-talkin. Purralta ei tullut yhtikäs mitään rakentavaa, ei siis mitään vaihtoehtoa mihinkään. Purra yritti esiintyä hyökkäävään sävyyn perusteettomilla väittämilä jotka valuivat täysin mitäänsanomattomiin selityksiin.

    • Anonyymi

      🤔🤔 Kerro mitkä olivat niitä.
      Persujen turve, hallitus on täyttänyt varmuus varastot. Tämän palstan Persut ovat hiukan yksinkertaisia.

    • Anonyymi

      Purra on viisas nainen.

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan vetää hiljaiseksi! Keskikokoisen puolueen puheenjohtajalta odottaisi ihan jotain muuta, kuin joutavanpäiväistä lässytystä.

    • Anonyymi

      Purra onn hyvä johtaja persuille. Se on alamäki joka jyrkkenee joka irvistyksen yhteydessä 16-> 5,8 hyvältä näyttää

      • Anonyymi

        Noinhan se perussuvakeilla menee, PS kannatus sen sijaan kasvanut koko ajan :D


    • Anonyymi

      Päättäjiltä alkaa olemaan uskottavuus lopussa joten olisi valtion aika mennä konkurssiin tai ainakin keskuspankkien.

    • Anonyymi

      Voisi olla parempi ministeri kuin Sanna.

    • Anonyymi

      Minusta Purralla on ihan hyvännäköiset sääret ja Marinilla takapuoli.

      • Anonyymi

        Ei siitä saa puhua,eikä kuvata.


    • Anonyymi

      hallitus selittelee että ukrainan sota vaikuttaa talouteen vaan ne pakotteet vaikuttavat sähkö ja halpaa öljyä saisi venäjältä mutta suomi ei taida olla itsenäinen valtio vaan siitä päättä eu isot valtiot

    • Anonyymi

      Helppoa tuolle kaksikolle.

    • Anonyymi

      Ainahan tekstiä oppositiolta tulee, onhan se jo vuosikymmeniä kuultu. Pitäisi kuitenkin muistaa, ettei sanat ja teot suinkaan aina kohtaa. Mutta ilmeisesti kansa on unohtanut mitä ja miten vähän perussuomalaiset saivat aikaan hallituskaudellaan, tai kokoomus, mutta nyt ollaan kyllä länkyttämässä kun hallituksessa istuu toiset puolueet.

    • Anonyymi

      Ja mistäs purra on ne jauhot varastanut ?

    • Anonyymi

      Purra oli hyvin valmistautunut.

    • Anonyymi

      Jauhot on narratiivina sellainen asia että se oaljastaa enenmän hänestä joka mantraa jaihoista. Eli onko jauhoilla jauhottajat Purran kannattajia. Miettikääpä sitä.

    • Anonyymi

      Purra ei pysty laittaa kellekkään mitään suuhun. Sen ulosannista on vaikea saada tolkkua. Jankkaa samaa levyä. Ei mitään uutta. Purra joutaa vaihtoon.

      • Anonyymi

        Sannukka laittaa itse jauhot nokkaansa :)


      • Anonyymi

        Jäikö tulpat korviin.


    • Anonyymi

      Purra ja Turtiainen olisi kova sana kimpassa oikean kansanpuolueen edusmiehinä.
      Ei ole muita. Kaikki muut ovat vain saman kapitalistijatkumon kätyreitä, jotka vetää hyvät rahat ja virat siitä ettei kokoomus ja demarit menetä valta-asemaansa hallituksessa.
      Tosin niiden keskinäinen raja on todella häilyvä, riistokapitalismia molemmat ajaa.

    • Anonyymi

      Kaksi käärmettä luikerteli rannalla. Toinen pysähtyi pelästyneen näköisenä. Toinen myös pysähtyi ja kysyi mihin jäit.Toinen katsoi miettivän näköisenä ja sanoi; kuule ollaankohan me myrkyllisiä? Ollaan varmaan,vastasi toinen, miksi sitä kysyt?Ei muuten mutta puraisin juuri itseäni alahuuleen.

    • Anonyymi

      Suomenkielisiä pitää hoitaa Suomen kielellä hoivakodeissa.

    • Anonyymi

      Ennenkuin annat mitään muumaalaisille pidä mielessä se ryöstää.

    • Anonyymi

      Taitaa Purra pureskella jauhojaan ihan itekseen,,,

    • Sannukka ihan kiihtyi ja alkoi taas huitoa ja huutaa Purran ja Orpon puheiden päälle.

      • Anonyymi

        Joo, siinä näkyi taas hyvin Sannukan sivistymättömyys, kun alkoi huutaa Orpon päälle! 💩


      • Anonyymi

        Ei uskaltaisi mutta sen puutteessa varmaan oli.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, sannallahan on tapana saada noita raivareita, sillä on management by perkele -tyyli, ja ne voi noi jauhot vielä epävakauttaa entisestään

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000007962491.html

        Ei ole terveen ihmisen käytöstä.


    • Anonyymi

      Purra❤️

    • Anonyymi

      Kyllä Purra on niin naama kireällä kuin vehnäjauhopussin kylki. Ei mitään järjellistä kun maanhanmuutto, maahanmuutto, haittamaahanmuutto. Siis hokee yhtä ja samaa oli mikä vuosiluku vain. Ottais kunnon kännit ja tahtoisi mieheltään nahkanuijan pamputusta että vähän rennomman näköinen olisi. Kuiva muumio tällä hetkellä yhtä ja samaa hokee Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Kyllä se Mariini on kireän poissaoleva ja kuiva. Purran viisaus kulkee aivan eri tasolla kuin Mariinin. 40 miljardin velankasvu muutamassa vuodessa osoittaa tyhmyyden huipentumaa ja seuraavalla hallituksella piisaa korjattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Mariini on kireän poissaoleva ja kuiva. Purran viisaus kulkee aivan eri tasolla kuin Mariinin. 40 miljardin velankasvu muutamassa vuodessa osoittaa tyhmyyden huipentumaa ja seuraavalla hallituksella piisaa korjattavaa.

        "40 miljardin velankasvu muutamassa vuodessa osoittaa tyhmyyden huipentumaa ja seuraavalla hallituksella piisaa korjattavaa."

        Seuraavalla hallituksella on tosi kusinen urakka ruveta paikkailemaan nykyisen Marinin hallituksen velkoja ja arvata saamme kuka silloin on räävimässä ?
        Parempi olisi jos ihmiset osaisivat äänestää vain niitä ehdokkaita jotka pitävät kansamme etuja tärkeimpinä eikä vain terroristit olisi tärkeimpinä huollettavina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "40 miljardin velankasvu muutamassa vuodessa osoittaa tyhmyyden huipentumaa ja seuraavalla hallituksella piisaa korjattavaa."

        Seuraavalla hallituksella on tosi kusinen urakka ruveta paikkailemaan nykyisen Marinin hallituksen velkoja ja arvata saamme kuka silloin on räävimässä ?
        Parempi olisi jos ihmiset osaisivat äänestää vain niitä ehdokkaita jotka pitävät kansamme etuja tärkeimpinä eikä vain terroristit olisi tärkeimpinä huollettavina.

        niin no oikeestaan se olis oikeus ja kohtuus että jauhosanna jatkais ja korjais vaan omat jätöksensä, mut joo, sillähän menis jo nelkytki siinä kaudella sitte rikki, ja vaatisko sit edelleen suht koht tolkuissaan pysyäkseen sitä parikymppistä bilejengii ympärilleen, meinaan et alkas oleen jo vähän korninpuoleista hommaa


    • Anonyymi

      Katsoin ohjelman.
      Ohjelmassa oli puhe energiasta ja velan taittamisesta.
      Purra moitti Orvon kans velan ottoa, mutta kumpikaan ei esittänyt mitään korjauksia tähän ongelmaan.
      Sanna sitä vastoin argumentoi yksityiskohtaisesti mihin kaikkeen velkaa on täytynyt ja täytyy tulevaisuudessakin ottaa.

      Riikan ainoa järkevä esitys taisikin olla turvetuotannon kasvattaminen.
      Petteri sitä vastoin pöljäili oikein toden teolla koko kansan edessä!
      Petterin mielestä sähköyhtiöiden pitäisi saada nostaa hintoja niin korkeiksi kuin haluaa, ja tätä pitäisi sitten valtion vielä tukea osallistumalla näiden korkeiden sähkölaskujen maksamiseen.
      Kyllähän tämä Orpo on täys urpo!

      • Anonyymi

        Lyhyesti sanottuna Marin ottaa velkaa aivan kaikkeen, varsinkin jos raha valuu sitä kautta ulkomaille! Kotimaan vanhustenhoidosta ja suomalaisten hyvinvoinnista se leikkaa maksimaalisesti.

        Marin, Saarikko ja Orpo ovat kaikki samaa maksimaalista WEF-paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti sanottuna Marin ottaa velkaa aivan kaikkeen, varsinkin jos raha valuu sitä kautta ulkomaille! Kotimaan vanhustenhoidosta ja suomalaisten hyvinvoinnista se leikkaa maksimaalisesti.

        Marin, Saarikko ja Orpo ovat kaikki samaa maksimaalista WEF-paskaa!

        "Marin, Saarikko ja Orpo ovat kaikki samaa maksimaalista WEF-paskaa!"

        Missä nyt on ne Venäjälle järjestettävät pakotteet, kun niillä piti saada Putini polvilleen ?
        Marini, Saarikko ja Orpo oli kurkut käheinä huutamassa lisä pakotteista Venäjälle ja mites sitten kävikään onko Putini ja Venäjä paljonkin riippuvainen näitten laatimista pakotteista ?
        Eurooppa on pahemmassa tilassa mitä kusessa ja taven koittaessa EU:n herrat on rukoilemassa Putinilta öljyä ja kaasua silloin Ukrainasta ei välitä kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Marin, Saarikko ja Orpo ovat kaikki samaa maksimaalista WEF-paskaa!"

        Missä nyt on ne Venäjälle järjestettävät pakotteet, kun niillä piti saada Putini polvilleen ?
        Marini, Saarikko ja Orpo oli kurkut käheinä huutamassa lisä pakotteista Venäjälle ja mites sitten kävikään onko Putini ja Venäjä paljonkin riippuvainen näitten laatimista pakotteista ?
        Eurooppa on pahemmassa tilassa mitä kusessa ja taven koittaessa EU:n herrat on rukoilemassa Putinilta öljyä ja kaasua silloin Ukrainasta ei välitä kukaan.

        Ketkä kaikki on laittaneet Marinille "jauhoja" suuhun?


      • Anonyymi

        "Missä nyt on ne Venäjälle järjestettävät pakotteet, kun niillä piti saada Putini polvilleen ?"
        - Että missäkö?
        Pakotteethan ovat koko ajan päällä, jos et ole sattunut huomaamaan.
        Se koostuu lukemattomista eri tuotteista joita käytännössä ei saa viedä ollenkaan venäjälle, henkilökohtaisista pakotteista putinin lisäksi hänen lähipiiriinsä.

        "Marini, Saarikko ja Orpo oli kurkut käheinä huutamassa lisä pakotteista Venäjälle "
        - Taisi olla heidän lisäksi noin 100 muutakin valtiota huutamassa niitä pakotteita.

        "...mites sitten kävikään onko Putini ja Venäjä paljonkin riippuvainen näitten laatimista pakotteista?"
        - venäjällä itsellään ei ole minkäänlaista tuotantoa saati osaamista näiden vientikieltoon asetettujen tuotteiden saralta, joten kyllä, varsinkin venäjän teollisuus on riippuvainen näistä tuotteista.

        "Eurooppa on pahemmassa tilassa mitä kusessa.
        - Ei sinne päinkään.

        "... ja taven koittaessa EU:n herrat on rukoilemassa Putinilta öljyä ja kaasua"
        - Sitä päivää ei tule.
        EU:lla on kaikki kortit pelattuna niin, että venäjään ei tarvitse turvautua, enää IKINÄ.

        "...silloin Ukrainasta ei välitä kukaan."
        - Koko maailma tukee Ukrainaa aina siihen saakka kunnes venäjä on lopettanut terrorismin ITSENÄISTÄ Ukrainaa kohtaan, ja Ukraina saa yhteiskuntannan uudestaan pyörimään.

        Sen sijaan venäjästä ei välitä enää kukaan, venäjästä on muodostunut koko maailman hylkiö, ja sitä se tulee myös olemaan niin kauan kunnes kyseiseen maahan saadaan järkevä ja demokraattinen hallitus.
        Kapisella rakkikoirallakin on enemmän arvoa kuin putinilla ja hänen rikollis-lähipiirillään.


    • Anonyymi

      Sanoiko Riikkakin jotain tärkeää? En huomannut.

    • Anonyymi

      tietää paljon ,,on väärässä puolueessa ..ei ole natsi

      • Anonyymi

        Missä viherpunikki on taas niitä natseja näkevinään ?
        Purra on oikeassa puheissaan ja on myös oikeassa puolueessaan.


    • Anonyymi

      Persut vaan räksyttää ilman mitään jätkeä, suunnitelmaa. Ajatelkaa, minkälainen aika ollut; korona, sota, nato, energiakriisi. Tosi hyvin on hallitus vetänyt. Uusia politiikan kätkipaikoilla. Ja kukaan ei olisi paremmin pystynyt, paljon huonommin kyllä

      • Anonyymi

        Heheh, ilman Niinistön ja oppostion vaatimuksia asiat olisi vielä paljon huonommin.


    • Anonyymi

      Täyttä loanheittoa tuulettimeen

      • Anonyymi

        Oletko yksi monista Sanna Marinin avustajista?


    • Anonyymi

      Bile-Sanna Marin bilettää valomerkkiin asti kuten todettu.
      Miksi Bile-Sannalta ei tehty huumetestiä hiuksista, mistä näkyy huumeiden käyttö pitempään.

      • Anonyymi

        Se on hyvä kysymys.


      • Anonyymi

        Koska testin ottanut lääkäri on Sannan pippaloissa aiemminkin nähdyn Ilmarin uusi poikakaveri.


    • Anonyymi

      Pääministeri Sanna Marin hinkkaa itseään toista naista vasten ravintolassa.

    • Anonyymi

      Onko Marin vieroituksessa?

      • Anonyymi

        Mitä höpötät oletko itse katkolla???!!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei mitään jauhojengiä ole olemassa.
        Ylilauta uunotti tiedotusvälineitä keksimällä koko jutun ja alkoi levittää systemaattisesti valhettaan. Persut tietysti uskoivat myös höynäytykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään jauhojengiä ole olemassa.
        Ylilauta uunotti tiedotusvälineitä keksimällä koko jutun ja alkoi levittää systemaattisesti valhettaan. Persut tietysti uskoivat myös höynäytykseen.

        Sinua ei usko kukaan!


    • Anonyymi

      Miten onneton Orpo kuvittelee jompaa kumpaa noista eukoista hallituskumpanikseen? Eihän noiden kanaojen kaakatuksta kuuntele kukaan terve järkinen. Ainoat naispuheenjohtajat, joiden kanssa voi edes keskustella asialliste ovat Purra ja Essaya. Muut ovat pelkkiä kanoja.

    • Anonyymi

      Enpä huomannut, pikemminkin Marin pani jauhot suuhun Orpolle ja Purralle,riippuu varmaan siitä kuinka asian näkee.Orpo varsinkin melkein naurettava sormi pystyssä heti kun kamera kääntyi häntä kohden aivan kuin hänellä olisi ollut tähdellistä sanottavaa,kosteikkoviljelystä ja avustajien määrästä.

      • Anonyymi

        Merin alkoi tavanomaisen räksytyksensä. Ei se ole mitään jauhot suuhun laittamista, vaan oman epävarmuuden peittelemistä.


      • Anonyymi

        Tästä täysin samaa mieltä. Kyllä Orpo ja Purra olivat selvästi alakynnessä. Marinilla ja Saarikolla oli tiedollinen ylivoima ja ovat verbaalisesti taitavampia kuin bilettämätön-Purra tai puritaani-Orpo.


    • Anonyymi

      Oletteko panneet merkille että perussuomalaiset eivät ole enään tytöttelleet hallitusta sen jälkeen kun Purresta tuli puheenjohtaja,jotain edistystä siis on tapahtunut,se on Purran ansiota kaikella kunnioituksella sanon tämän.

      • Anonyymi

        Hhhahaa!tyttötotelleet. Persut on taukkia täynnä


    • Anonyymi

      Purra on sentään jollain tavalla jalat maassa, mutta yleisesti ottaen aina kun naisia päästetään johtamaan niin paskaahan siitä tulee. Naisen paikka on ihan muualla kuin päätöksen teossa.

    • Anonyymi

      ajatelkaa jos valtamedia,yle hs ei tukis sannaa..

      • Anonyymi

        Ajattele jos lähes kaikki seuraajat olisi vain ostettuja.


      • Anonyymi

        Nyssää vasta aivopierun päästit.
        Marinin vaino alkoi lähes välittömästi, kun hänestä tuli pääministeri.


    • Anonyymi

      Purra ja persut parhaiten tuovat totuudet esille. Persut vaaleissa äänestäkäämme ykköseksi.

      • Anonyymi

        Persut on nolla puolue ei enään koskaan mihinkään


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä Purra on valtiotieteen maisteri ja aineyhdistelmässä myös kansantaloustiede joten asiat ovat hallinnassa.
      Marinilta puuttuu asiaosaaminen, hän on avustaja-armeijansa armoilla kun on opiskellut vain kunnallihallinnon asioita ja niitäkin hyvin lsiskasti. Tutkinnon suorittaminen vei yli kymmenen vuotta.

      • Anonyymi

        Jotkut ovat suorittaneet Valtsikan paperit 2,5 vuodessa, normaali aika on 5 vuotta. 10 vuotta alkaa olla oudon pitkä aika.


      • Anonyymi

        Purra on onneton persujen tollo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat suorittaneet Valtsikan paperit 2,5 vuodessa, normaali aika on 5 vuotta. 10 vuotta alkaa olla oudon pitkä aika.

        Joo joo ja kaksitoistavuotta on jupiterin kiertoaika. kyllä sannasta eittämättä hyvä pressa tulisi helposti kyllä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Purra-marin 10-0

      • Anonyymi

        Promilleja?


      • Anonyymi

        Toisin päin Marin 10 ja Purra 0


    • Anonyymi

      Ei Sannasta ole hoitamaan mitään asiaa alusta loppuun asti, hänen apurit yirttää pitää Sannan jollain tavalla kasassa . Padot murtuu vielä ja loput kansasta tajuaa minkalainen tyhjäpää S. M on.
      Ja Sannako ei ole koskaan huumeita käyttänyt... Nyt on jo paksua shaissee jopa Sannan suusta🤣. Suurin osa sannan ex kavereista tietää mikä bil3nisti S on. Kokkelikin häviää kehosta 1vrk päästä joten se "Huumetesti oli vaan yksi pieni kusetus Sannalta". Hiuksista olisi testi pitänyt ottaa.
      Uskookohan jotkut hölmöläiset vielä kama Sannan selittelyjä?!?!

      Hyvä Purra, syö Sanna ja paskanna paskakasa Sanna sinne minne kuuluukin.

      T. P

      • Anonyymi

        Sanna oli jo opiskelunsa aikanaanki aktiivinen.
        Hän oli opiskelija järjestöissä mukana ja he järjestivät myös vapaa-ajan virkistystilaisuuksia.

        Marin ei käytä mitään huumeita. Testikin sen osoitti.
        Persuna tietysti heti epäilet, että lääkäri kusetti . Kyllä hän ammattilaisena osaa tehdä tehokkaan testin.

        Aiemmin joku kirjoitti tässä ketjussa, että Purralla on ollut kolme keskenmenoa.
        Äitiysneuvoloissa varoitetaan, että alkoholi, huumeet ja synnytys eivät sovi yhteen.


      • Anonyymi

        Taidat olla puolueen jäsen....


    • Anonyymi

      no mutta täällähän suvaitsevuus kukoistaa,hiukan erilaisia mielipiteitä mutta jos pahimmat kiihkot arvostelijat olisivat vallassa mikään heitä ei erottaisi putinista

    • Anonyymi

      Purra? LOL! Hän joka ratsasti bensan hinnalla sote-vaaleihin viime talvena. Homma hallussa joo, kun kaikki asiat väännetään väkisin maahanmuuttoon. Kas kun PS eli Putinsuomalaiset ei touhota enää niin kovaan ääneen EU:sta eroamista. Putinin pussiinhan nämä oikeistopöpölistit aina kuitenkin pyrkivät pelaamaan, vaikka voissa paistaisi.

      • Totuus on että vasemmistoliiton kansanedustajista ja kannattajista yli 50% on venäjämielisiä eli näitä Putinin hengenheimolaisia.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Totuus on että vasemmistoliiton kansanedustajista ja kannattajista yli 50% on venäjämielisiä eli näitä Putinin hengenheimolaisia.

        Täysin perätön väite. Jos esimerkiksi "pitää" venäläisistä ja on pitäaikainen Venäjän ystävä, ei tarkoita, että Putin olisi joku suosikki, päinvastoin.


    • Anonyymi

      Purra pääministeriksi ei sannasta ole mihinkään ja saarikko on ihan samanlainen huuhaa kuin marin narin hahaa

    • Totuus on myös, että nykyinen hallitus on kaikkien aikojen kallein palkakustannuksiltaan. Hallitukselle palkattiin avustajia-ja asiantuntijoita legioona sillä varjolla että Suomesta tuli Eu:n puheenjohtajamaa puoleksi vuodeksin hallituksen aloittaessa.Edelleenkin tämä hallituspuolueiden jäsenistä haalittu legioona saa palkkaa yhteiskunnan varoista,vaikka Eu:n puheenjohtajamaan toimimisesta on noin 3 vuotta.Suomi on korruptioitunut erittäin vahvasti hallintorakenteiden osalta.

    • Anonyymi

      oon homo

    • Anonyymi

      Mä katsoin ohjelman. Mun arvio on toinen. Naisille tuli kolmoisvoitto. Purra heistä kolmas.

    • Anonyymi

      purra puhui ihanjonnin joutavia höpinöitä.

    • Anonyymi

      Vaalit taas tulossa ja lupaillaa asioita mistä eivät tiedä mitään ennen vaaleja.

    • Anonyymi

      Kuka oikeasti pitää lapsensa kanssa yhteistä.aikaa välttelevä
      keski- ikäistä bilettäjää pätevänä puoluejohtajana saati pääministerinä?

    • Anonyymi

      Hallaaholla sentään joskus pieni kyty syttyi lamppuun keskusteluissa, mutta tämä Purra on kyllä ihan pihalla näissä. Nostattaa vain kaikkien muiden puolueiden kannatusta joka kerta kun sanoo jotain.

    • Anonyymi

      Yle antaa kyllä surkeimpia selityksiä tahpahtuneille tapahtumille jälkikäteen. Kuten turun palo kipinäästä savupiipusta.

    • Anonyymi

      Purra puree hampaitaan niin että leuka on kohta kurtussa. Eikä mitään järkevää esitettävää. Kuiva korppu.

    • Anonyymi

      Purentavika hänellä ainakin on. Hyvä että on edes jotain.

    • Anonyymi

      Purrasta seuraava pääministeri.

      • Anonyymi

        Kannatan! Todella fiksu ja terävä mutta asiallinen henkilö, juuri sellainen jota suomalaiset ja Suomi tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan! Todella fiksu ja terävä mutta asiallinen henkilö, juuri sellainen jota suomalaiset ja Suomi tarvitsee.

        Tuoreen gallupin mukaan suomalaisista 27,3% haluaa Marinin seuraavaksi pääministeriksi.
        Purran kannatus oli 5,8%.

        Kyllä kansan syvät rivit tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoreen gallupin mukaan suomalaisista 27,3% haluaa Marinin seuraavaksi pääministeriksi.
        Purran kannatus oli 5,8%.

        Kyllä kansan syvät rivit tietävät.

        Että sähkö kallistuu ja sitä vainn tanssitaan suu mutrulla
        PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      On eri asia puhua lämpimikseen kuin ottaa vastuuta isoista kriiseistä peräjälkeen. Purrasta ei olisi minkään lajin ministeriksi, koska puuttuu kokemus, näkemys ja osaaminen laajoista kokonaisuuksista.

    • Anonyymi

      Purra oli saamaton ja lattea.
      Orpo sai kassatytön hermostumaan!

    • Anonyymi

      Ongelma on siinä että Purra on nainen. PS:n olisi aika saada kunnon miesjohtaja!!

    • Anonyymi

      Nykyisellä "tulot ja kulut"- tahdilla seuraavan hallituksen pitäisi keksiä 8 miljardia menoleikkauksia, jotta velkaantuminen pysähtyisi.

      8000 miljoonaa euroa.

      Mistä olisit valmis luopumaan? Pakko olisi kuitenkin se 8 miljardia löytää.

      Eipä kyennyt edellinenkään hallitus seisauttamaan velkaantumista. Eikä sitä edellinen. Eikä sitä edellinen...

    • Anonyymi

      Muistakaa suomalaiset äänestäjät tulevissa kevään 2023 eduskuntavaaleissa, miten vappusatanen luvattiin eläkkeisiin. Sitähän ei tullut ja näin eläkeläisille valehdeltiin päin naamaa.
      Lukekaa kirja Markku Salomaa: Tarza. Siinä kirjassa kerrotaan sellaisia asioita, joita ei ole lehdissä kirjoiteltu.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset ainut puolue mikä ajaa tavallisen suomalaisen asiaa. En halua maksaa ilmastohössytyksen tiimoilta ylimääräistä autoilussa, sähkön käytössä ja kaikessa muussakaan. Kaikki mikä on verhottu tähän vihervasemiston hölmöön politiikkaan. Missä keskustakin on mukana.
      Tämä kunniahimoinen hiilineutraali tavoite 2035 on aivan järjetön, kun EU:ssa se on vasta 2050.
      Kiinalaisille voisi vihervasemistolaiset mennä levittämään omaa propagandaa.

      • Anonyymi

        Intia on vieläkin pahempi paskoja mitä Kiina ja sinne viherpunikkien pitäisi mennä huutelemaan ilmastosta.


    • Anonyymi

      Olet kuullut väärin. Se oli: Purra pisti "jallut" suuhun Marinille.

    • Anonyymi

      Sen päivän kun näkisi että Purralta, tai ylipäätään keltään persulta, kuultaisiin jotain ihan oikeita järkeviä ehdotuksia, eikä vain sitä samaa ainaista muiden syyttelyä milloin mistäkin ja yleensä kaikesta. Se olisi kyllä oikein ihmeiden ihme.

      • Anonyymi

        Minä haluaisin kuulla joskus muilta puolueilta järkeviä ehdotuksia miten Suomen ja suomalaisten asioita saataisiin parannettua, eikä sitä ainaista Perussuomalaisten mustamaalausta!!


    • Anonyymi

      Purra puree ihmisiin, jotka eivät ymmärrä puolueen poliittisia päämääriä. Puolue ajaa kovaa oikeistopolitiikkaa, talouskysymyksissä jopa ohi kokoomuksen. Puheet suomalaisten oikeuksista ovat täyttää fuulaa, ajavat vain rikkaiden suomalaisten asioita. Kannattaa tutustua puolueohjeelmaan ennen vaaliuurnia, ettei leikkaustoimet esimerkiksi työttömyyskorvauksiin ja toimeentulotukiin tule yllätyksenä.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan te äärivasemman laidan mölisijät syljeksitte tuota samaa loppuunkulutettua valhetta? Mieti, että kun jopa paisekin kehittyy, mutta te mölisijät ette. Eikö tunnu yhtään hävettävältä?


    • Anonyymi

      kokaiinilesbo ulos hallituksesta!

      • Anonyymi

        kokoomuksen lisäksi meillä on toinenkin koksu -puolue hallituksessa...


    • Anonyymi

      Miten on ylipäätänsä mahdollista, että valtioissa sallitaan epäisänmaalliset puolueet?

      Miten se on mahdollista? Edes periaatteessa? SIIS EDES PERIAATTEESSA !

      Miten on mahdollista, että vasemmisto-sosialismi-kommunismi-marxismi-multikultismia harjoittavat puolueet YLIPÄÄTÄNSÄ sallitaan?

      Että nämä epäisänmaalliset puolueet saavat VAPAASTI HARJOITTAA sellaista politiikkaa, joka tulee tuhoamaan kansallisvaltiot olemassaolosta.

      Eikö kaikkien puolueiden pitäisi olla ISÄNMAALLISIA? Eikö kaikkien puoluiden pitäisi ajatella oman kansan etua ja oman kansan olemassaoloa ja sen jatkuvuutta.

      MIKSI EPÄISÄNMAALLISET POLIITTISET PUOLUEET JA POLIITIKOT YLIPÄÄTÄNSÄ SALLITAAN?

      Selittäkää tämä asia.

      Kiitos.

      • Anonyymi

        Josko Marin ei vielä ollut täysin toipunut jauhojengin pölystä ?


    • Anonyymi

      Persut laittaa jauhot suuhun, eli länkyttää jotain niin uskomattoman typerää paskaa ettei kukaan täysjärkinen osaa siihen mitään kommentoida :D

      • Anonyymi

        Purra on todellakin erittäin älykäs ! Hallituksen bimboeukot hus helkattiin jotta ei suomi mene konkurssiin


    • Anonyymi

      Jos kaiken vahingonteon jälkeen Sannan suosio on ihan oikeasti noin korkealla, niin siihen on vain yksi vastaus: häntä ihaileva ja äänestävä yksilö on päästään vialla. Ihan samaan häiriintyneisyyteen liittyisi Turtiaisen ihannointi ja äänestäminen pääministeriksi.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sanokaa mitä sanotte, mutta haluan nähdä Marinin, että Purran seuraavassa hallituksessa.

      Suomi uudistuu poliittisen vastakkainasettelun kautta. Kultainen keskitie löytyy yhteentörmäyksistä.

      • Anonyymi

        Voiko Riikka purra vastustajiaan ja polttaako Sanna "marin"? Siinäpä vasta kysymyksiä pähkäiltäväksi.


      • Anonyymi

        Marinia en halua nähdä enää missään parempi tuolle naiselle on pysyä siellä jauhojengiläisten seurassa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ihmeen hiljaa nuo ilmasto vouhuttaja vihreät olleet,tietävät että lentävät mannerheimintielle istumaan koko porukka.

      • Anonyymi

        Hölmölässä näitä jauhojengiläisiä palvotaan ja suositaan, mutta Ruotsi on viisastunut ja sielä viherpaskat on jo poistettu puolueista.


    • Anonyymi

      vihervassarit ja jauhojengi ulos hallituksesta!

      • Anonyymi

        Mitä et edelleenkään saa viisumia Suomeen.


    • Anonyymi

      Lukekaa tämän päivän lähetiä. Putin rahoittaa oikeisto ja natsipuolueita. Purra on venäläisten oligarkkien hengaaja. Samoin koko puolue on fasistisen venäjän johtajan tyhmiä juoksupoikia. Hyvä Vladimir olet paljastanut suomalaiset oikestopiirit. Persut.

    • Anonyymi

      Jaa että Riikka pöllyyttelee myös jauhoja...

    • Anonyymi

      Kun seuraa henkilön puhumista ja puhetapaa voi päätellä jotakin henkilön kyvykkyydestä ja älykkyydestä. Tästä näkökulmasta Purra ei vaikuta erityisen älykkäältä, pikemminkin päinvastoin. Sen sijaan mainitut kaksi muuta ministeriä vaikuttavat älykkäiltä ainakin Purraan verrattuna. Tietysti vaikkapa rikollinen voi olla hyvin älykäs, ja vaikkapa poliisi voi olla epärehellinen ja melkoinen kelmi. Tältä se näyttää kun seuraa maailmanmenoa. Perussuomalaiset puolueenakin on hyvin epämääräinen. Se on lähempänä itänaapurin ideologiaa kuin moni muu puolue. Voisi sanoa myös vanhanaikaiseksi tai ajastaan jälkeen jääneeksi. Tosin on siellä tietysti viisaitakin henkilöitä, mutta viisaus voi palvella yhtä hyvin pahaa kuin hyvääkin. Purra edustaa aatetta, jota edes kokoomus ei taida huolia hallitukseen jos kokoomus on sinne tulossa. Perussuomalaiset on jo asenteensa vuoksi ikään kuin aina oppositiossa. Perussuomalaisissa on edustustehtävissäkin tunnettuja outoja tyyppejä, joita ei muissa puolueissa huolittaisi edustustehtäviin. Perussuomalaisten puoluejohtajissa on kyllä ollut älykkäitä miespuolisia johtajia. mutta heidän tavoitteensa eivät välttämättä ole olleet kovin kannatusta nauttivia. Mm. Trumpia jotkut ihailevat. Monessa maassa Trumpin tapaiset olisivat jo vankilassa, esim. sen Senaatin valtausyrityksen perusteella. Purra ei kelpaa monille valtakunnan asioita hoitamaan... Kyvyt eivät taida sellaiseen riittää. Tätä mieltä!

      • Anonyymi

        "Monessa maassa Trumpin tapaiset olisivat jo vankilassa, esim. sen Senaatin valtausyrityksen perusteella. "

        Ajattele viherpunikki sitä, kuka voittaa seuraavat vaalit USA :ssa ?
        Tuon asian miettimiseen viherpunilta menee hermot, kun Trump voittaa vaalit .
        Ruotsissa viherpunikit ovat jo menettäneet paikkansa, kun kukaan ei äänestä viherpunikkeja.


      • Anonyymi

        "Ajattele viherpunikki sitä, kuka voittaa seuraavat vaalit USA :ssa ?"
        - Hmm... hmm... hmm... selvä tapaus, ei ainakaan Trump.

        Ps. eikös tämän Trumpin suosio perustunut nimenomaan hänen punikki-ideologiaansa?
        Eihän se muuten olisi ollut niin hyvää kaveria kommunistimaiden diktaattoreiden kans.


    • Anonyymi

      Sanna suuttu jauhojutusta niin paljon että tilasi Yle puheelta kettuilu maalitus ohjelman.

    • Anonyymi

      Ylessä kuulema on töissä kuuroja toimittajia

      • Anonyymi

        Osaakohan ne kuitenkin lukea?


      • Anonyymi

        Siis nimenomaan ylessä on töissä kuuroja huijari toimittajia


    • Anonyymi

      Purra ei osaa muuta kuin heittää näitä populistisia kommentteja jotka uppoaa äänestäjäkuntaan. Persujen kannattajalle kun ei kannata kovin vaikeita asioita esittää. Purran kommenteissa näkyy hyvin se että Persut eivät ole olleet päättämässä asioista käytännössä koskaan. Mukava seurata ja verrata Purran kommentteja mikäli pääsevät tulevien vaalien jälkeen hallitukseen.

    • Anonyymi

      Jauhojen käyttö näkyy Halla-ahon nenänseutuvilla.

    • Anonyymi

      Käsittämättömän änkyreitä nämä perussuomalaiset...kuultiin taas tänään kyselytunnilla.Kuullun ymmärtämisessä vakavia puutteita todellakin.Kjn ne on niiiiiin viisaita ja tietäviä niin eikö ne ymmärrä yhtiölakia.Eikös se Rinne joitunu eroamaan ku sekaantu postilaisten neuvotteluihin ja nyt nämä vaatii että Marinin pitäis neuvotellaFortumin ym kanssa.Valtio ei vaikka omistaakin yhtiötä voi sekaantua ja määrätä mitään yhtiötä.Tämän opin jo ku posti ja silloinen postipankki erkani...Samoin Soneran kohalla..ei kannata urhaa täällä räksyttää ku ei ymmärrä niin ei ymmärrä

    • Anonyymi

      SDP on kokaiinipuolue ja jauhojengiläisten jauhopesä!

    • Anonyymi

      Purra jauhotti puhaltamalla henkeään päin Sannan nenää.

    • Anonyymi

      Purra olisi hyvä pääministeri.

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe