Vaimo pitkään toivonut etätöiden vuoksi vastamelukuulokkeita. Perheessä pieniä lapsia ja pari koiraa. Hommasin sitten testivoittajat ja oli tyytyväinen. Mutta kävi nyt niin että tykkää käyttää niitä myös autolla ajaessa. Kuopiosta Siilinjärvelle oli ajanut kakkosvaihteella ja auto leikkasi kiinni ennen siiliä! Perheessä myös parempi ykkösauto jolla yleensä ajelee ja se on automaatti. Selkisi että luuli ajavansa automaatilla. Opiksi kaikille että kuulokkeet pois päästä kun ajelette. Voi jäädä hälytysajoneuvo kuulematta ja kuten nyt huutava auto joka hajosi!
Vastamelukuulokkeet - ÄLÄ käytä ajaessa autoa
7
555
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla välillähän on moottoritietä ja pääosin 120 rajoitus joten kaasu on voinut olla pohjassa pitkään. En ymmärrä kuulokkeet päässä autoilevia, joita näkee aika paljon.
- Anonyymi
Ne ovat kuulosuojaimia, mitä porukalla on päässään. Tehokkaampia kuin korvatulpat. Monelta merkiltä on melun vaimennus suunniteltu keskisemmän Euroopan tasolle, ja se kostautuu suomalaisella asfaltilla.
- Anonyymi
Olen käyttänyt vastamelukuulokkeita ajaessa jo monen vuoden ajan ilman minkäänlaisia ongelmia.
Automaatti hoitaa vaihtamiset. Kakkosautossa manuaali, mutta vaihtaminen on niin selkäytimessä, että en todellakaan huudata konetta tarpeettomasti. Hälytysajoneuvot olen havainnut vilkkuvista valoista jo paljon ennen kuin hälytysääni olilisi kuulunut lman kuulokkeita ajaessa.- Anonyymi
Minulla on pakuauton koriin tehty matkailuauto ja siinä on niin hyvä äänieristys, ettei hälytysajoneuvon pillejä kuule kuin aivan lähellä. Peileihin on katsottava että näkee vilkut.
- Anonyymi
Kuulokkeiden käyttö autoa ajaessa ei ole kiellettyä, mutta se voi nousta raskauttavana asiana esiin sitten, jos jotain tapahtuu.
- Anonyymi
Entäs ranteessa oleva tietokone?
- Anonyymi
Nykyautot muutoinkin vaarallisia kun kaikki auton säädöt pitää räpeltää kosketusnäytöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189