Baarissa. Se toimitettiin äkkiä kotiin ettei naiset huomaa että se on selvinpäin.
On tavattu palstalainen selvinpäin
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla baarissa nainen huomaa miehen johon haluaa tutustua. Raittiin miehen ei kannata baariin mennä.
T_ viinamies- Anonyymi
Menköön baariin kuka haluaa, minua ei baareilu ole kiinnostanut moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menköön baariin kuka haluaa, minua ei baareilu ole kiinnostanut moneen vuoteen.
Ei sinua seurustelukaan sitten kiinnosta.
No oishan se voinut vetää siinä kaksinkäsin ja kannattaa kuppilaa ja työ ajoitte maksavan asiakkaan pois... toivottavasti ovimies viskaa teidätkin tyhjätaskut perässä. 🤣
Puhut paskaa, ei sellaista olekaan.
- Anonyymi
Olin kerran baaris selvinpäin. Naiset ei puhuneet minulle mitään. Aloin äkkiä ryyppämään sitten ja naiset oli heti sylissä.
- Anonyymi
Aika outoja ilmiöitä.
- Anonyymi
Missä oli tämän bailaustaidot?
- Anonyymi
Miksei baareissa juoda vaan vettä tai limsaa. Jos kerran raitis mies kelpaa naisille niin miksi baarissa myydään alkoholia. Sanokaa nyt en vaan ymmärrä. Ei ole kertaakaan elämäni aikana nainen suostunut treffeille kun olen selvinpäin pyytänyt. Baarista kännissä löysin tyttöystävän kuten monet kaverini.
- Anonyymi
Raittiit ovat muualla ja känniläiset baarissa.
Olen tavannut kaikki palstalaiset selvinpäin, ketkä olen ylipäänsä tavannut. Yksi kävi kotonanikin kylässä ja se ei ole mieheni.
Paikalla oli silloinen miehenikin ja miehen siis kotiin kutsuin kyläänkin. Selvinpäin.Edes mun nykyinen mieheni ei ole nähnyt mua ikinä kännissä koko 12 vuoden aikana mitä on yhdessä asuttu. Pieni pään puistatus on ollut muttei känniä. Ja raittiilla ei ole kumppania?
- Anonyymi
Kyllä lesbotkin saavat naisia kun juovat sitä viina-herkkua. Miehiä ei tarvita sotkemaan tätä selvää asiaa kun lesbot juovat keskenään viinaa selvinpäin saadakseen naisia vai miten tämä asia nyt menikään. Ai niin, miehet olivat paikalla katselemassa kuinka lesbot juovat viinaa saadakseen naiset lesboilemaan keskenään. Selvinpäin selvästikin tämä kaikki tapahtui ainakin viinanaisen mukaan.
Hetkisen aikaan oli jo kylmä hiki nousemassa niskaani kunnes älysin mistä oli kyse. Kyse oli tietenkin viinanjuomisesta selvinpäin sillä muuten ei saa naisia. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lesbotkin saavat naisia kun juovat sitä viina-herkkua. Miehiä ei tarvita sotkemaan tätä selvää asiaa kun lesbot juovat keskenään viinaa selvinpäin saadakseen naisia vai miten tämä asia nyt menikään. Ai niin, miehet olivat paikalla katselemassa kuinka lesbot juovat viinaa saadakseen naiset lesboilemaan keskenään. Selvinpäin selvästikin tämä kaikki tapahtui ainakin viinanaisen mukaan.
Hetkisen aikaan oli jo kylmä hiki nousemassa niskaani kunnes älysin mistä oli kyse. Kyse oli tietenkin viinanjuomisesta selvinpäin sillä muuten ei saa naisia.Jaa vainiin. Ajattelin jatkossakin elää selvinpäin, olen nyt sitten suhteessa miehen tai naisen kanssa. En kaipaa ryypiskelyä. Kivempaa kun tajuaa missä mennään ja on toimintakykyinen. Jää mieleenkin kaikki paremmin selvinpäin.
Humalassa koko elämä menee ohi puolihorroksessa.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Jaa vainiin. Ajattelin jatkossakin elää selvinpäin, olen nyt sitten suhteessa miehen tai naisen kanssa. En kaipaa ryypiskelyä. Kivempaa kun tajuaa missä mennään ja on toimintakykyinen. Jää mieleenkin kaikki paremmin selvinpäin.
Humalassa koko elämä menee ohi puolihorroksessa.En mä itsekkään mitään bilettäjää kumppanina jaksaisi. Joka viikko lennossa johku mestaan pörräämään ja juomaan. Ei kiitos.
Joskus on varmasti kiva käydä tuulettumassa ja ottaa drinksu pari, tanssia ja pitää hsuskaa ystävien kanssa, se on ihan jees ja voisin itsekin lähteä mukaan. Kyllästymättä. Mutta kaatokännit, niin paskat.
- Anonyymi
Kuma on se että naiset haluaa juottaa känniin vaikka en ollut ajatellut juoda tänään.
"On tavattu palstalainen selvinpäin Baarissa."
En usko. Missä todisteet? Huijaat vaan. Faktaa pöytään.Itse juon pääasiassa kivennäisvesiä, mutta en juurikaan keskustele niistä. Onkohan alkoholin jatkuvasti ja toistuvasti puheenaiheekseen ottavilla tämän kanssa mahdollisesti jokin ongelma?
- Anonyymi
Raitis mies ei kestä kattella palstalaisia selvinpäin, joten raittiinkin miehen täytyy ottaa ensin rohkaisuryyppy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558