Muistelen jostain mainittaneen päästäisistä tms..
Viidennen kerroksen asunnossani on/oli tänään lyhythäntäinen "hiiri", joka ei todellakaan ole tänne kiivennyt, eikä hyvin todennäköisesti muutoinkaan ( paitsi postiluukusta ) tullut.
- ILLU-talo, joten siitäkin kiinnostus...
Koira tuon havaitsi Alttari-kaapin nurkkauksessa, tuohien seassa, ja ajattelin sen olevan lukki tms., kunnes näin sen fyysisen, ruskean ruumiin vilahtavan..
Kissa on utelias, mutta puisteli käytännössä päätään, kun käskin metsästää.
Asetin ansan, mutta saas nähdä......
Päästäiset
Anonyymi
1
278
Vastaukset
- Anonyymi
Muistui juuri mieleen, että meillä oli jokin otus, vuosia sitten, rouskuttamassa äänekkäästi meidän viherkasvia aina, kun valot sammuivat.
Joutui siinä taskulampun kanssa äänekästä "matoa" aina etsimään, muttei löytynyt.
Mahtaakohan tätäkään, vaikka niin fyysinen..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899