Muistakaa että Alajärven ankkurit on kaikista huonointen menestynyt superpesis joukkue joten pitäkääkin jatkossa asia niin.
Ankkurit eivät pidä ykkös paikkaa superissa kuin hetken ensi kesänä johtuen aakkosjärjestyksestä. Sieltä sitten aina viimeinen
Ykkösessä ei ollut muita joukkueita joilla olisi niin hyvät puitteet kotipaikkakunnalla kuin ankkureilla joten olisihan se noloa ollut jos ei näillä toimilla olisi voittanut
Kannattaa olla todella ylpeä teidän huippu joukkueesta. Aivan mahtavaa. Hyvä te. Älkää hävetkö mitään.
Toki nuoret häpeää kertoa ulkopaikkakunnilla kuuluneensa joskus ankkureihin tai paikkakunta tiedetään vain näistä todella menestyksekkäästä joukkueesta
Jos Vimpeli liittyy Alajärveen niin hienoa että kyläjoukkue nimeltä Vimpelin veto on ykkönen ja ankkurit aina viimeinen. Molemmista päästä olette silloin ykkösiä sarjataulukossa
Vielä kerran: Hyvä ankkurit
Kantakaa ylpeänä sitä pissankeltaista takkia
Hienoa Alajärven karkurit siis ankkurit
Anonyymi
4
316
Vastaukset
- Anonyymi
Kahta asiaa ei kehtaa kertoa julkisesti. Sitä että on Keskusta-puolueen jäsen ja käynyt joskus ankkureiden peliä katsomassa.
- Anonyymi
Yks on kans ettei julkisesti kannata kertoa että suoli24 palstalla trollaa jollain vuosia vanhoilla keskusteluilla
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
Menikö tunteisiin? 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841