Mulla alko siis oleen äsken pieniä allergisia oireita maitoon(reagtio olis varmaan ollu aika pieni) ja siinä paniikissa otin sit 4 antihistamiini tablettia jotka 0n 5mg, ja määrätty annos on 1 tabletti päivässä. Otin myös 2 prednisolonia jotka 0n 20mg (2 tablettia oli siis määrätty allergiseen reagtioon). Nyt oon sit ihan paniikissa kun tajusin heti sen jälkeen ettei varmaan ois kannattanu ottaa niitä kaikkia. Eli jos joku tietää et onks se ihan ok tai et mitä mun pitäis tehä.
Oon siin 14v tyttö joka on allerginen maidolle
Eikä kotona oo nyt muita
Allergialääke yliannostus??
Anonyymi
1
515
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735