Voiko rasisti olla älykäs?
Tai kaikki vääryys on tyhmyyttä?
Voihan älykäskin olla rasisti!
Parempi jos olisi kuin tyhmä rasisti.
Kun on älyä siis oikeata älyä eikä pinnallista älyä,
niin on vähän toivoa rasistilla jostakin paremmasta tulevaisuudesta kuin nyt.
En kutsuisi rasismia onnelliseksi tilaksi, normaaliksi tilaksi olla.
Rasistin ei tarvitse olla tyhmä
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen rasisti .
- Anonyymi
Realisti tuomitaan yleensä rasistiksi.
- Anonyymi
Minä olen kaikkein fiksuin rasisti, minun älykkyys on yli 200 pojoa. Rasismi on elämäntapa, ilman rasismia ei ole moraalia.
- Anonyymi
Suvakkius on sitä suurinta tyhmyyttä. Nyt loppuu siihen rahat, niin milläs sitten suvakoitte? Omillaneko... Hah, hah, hah, haa!
- Anonyymi
Suvakit suvakoi velkarahalla , joka on otettu muiden nimissä . Onneksi touhu on nyt lopussa.
- Anonyymi
Evoluutio on rasismia 🤣
- Anonyymi
Tämä rasistien vaino on aivan tyhjästä luotu käsite, ihmisellä on luontainen tarve suojata lajiaan ja kehityksen huippuaikoina valtioiden rajat on hyvin vartioituja. Globalisaatio on aika ajoin tullut ihmisten riesaksi ja tämä on tuhonnut upeita kultuureja, yleensä se ymmärretään vasta tuhon kohdattua.Kts Ruotsi yhdysvallat jne, kaikkialla missä hallitsematon maahanotto on tehnyt tuhojaan Rooman valtakunta ,maahantunketujat ja kansainvaellukset kulkutaudit sairaat sekoittamishankkeet on kehittyneiden lajien tuhoksi. "maailmansota tavallaan katkaisi tutkimuksen ja toi rasismin tilalle eihän edes sopeuttut alemmat lajit pidä muita vertaisinaan, uskomatonta jotta ihmiset eivät ymmärrä edes oman lajinsa selviämisen edellytyksiä vaan päästävät vieraslajit yhä uudestaan tuhomaan kultuuriaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900