Moi!
En itse löytänyt mistään tietoa rungottomista satuloista ja niiden hyödyistä, haitoista ja malleista. Niin voisitteko kertoo omista kokemuksista ja vinkata hyviä sivustoja joilta löytyis hyvin tietoa.
Olen kuullut että rungoton ois hevoselle parempi kuin menis ilman satulaa
Vai suosittelisitko itse hankkimaan kunnon satulan vai ratsastusvyön.
Ja siis minulla ei ole omaa hevosta vaan meidän suvulla? On hevonen josta tulee metsurin työhevonen. Mutta itse haluan myös ratsastaa sillä niin siihen tarttesin satulan tai vyön.
Sit viel loppuun kysymys sidepull:eista (jos ne ees kirjoitetaan tolleen). Kun sillä halutaan käyttää pelkästään kuolaimettomia suitsia niin sillä on nyt alusta asti ollu käytössä sidepull:IT. Tai no käytössä ja käytössä seissyt naulakossa ja mä muutaman kerran pitäny päässä ja totuttanu niihin. Nii oisko kellään vinkkiä tai ihan ohjetta miten opettaa sidepull:ien käytön hepalle.
Kiitos jo nyt etukäteen vastauksista.
Kysykää jos jokin jäi epäselväksi.
Millainen satula/ratsastus vyö?
Anonyymi
0
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612