Moi!
En itse löytänyt mistään tietoa rungottomista satuloista ja niiden hyödyistä, haitoista ja malleista. Niin voisitteko kertoo omista kokemuksista ja vinkata hyviä sivustoja joilta löytyis hyvin tietoa.
Olen kuullut että rungoton ois hevoselle parempi kuin menis ilman satulaa
Vai suosittelisitko itse hankkimaan kunnon satulan vai ratsastusvyön.
Ja siis minulla ei ole omaa hevosta vaan meidän suvulla? On hevonen josta tulee metsurin työhevonen. Mutta itse haluan myös ratsastaa sillä niin siihen tarttesin satulan tai vyön.
Sit viel loppuun kysymys sidepull:eista (jos ne ees kirjoitetaan tolleen). Kun sillä halutaan käyttää pelkästään kuolaimettomia suitsia niin sillä on nyt alusta asti ollu käytössä sidepull:IT. Tai no käytössä ja käytössä seissyt naulakossa ja mä muutaman kerran pitäny päässä ja totuttanu niihin. Nii oisko kellään vinkkiä tai ihan ohjetta miten opettaa sidepull:ien käytön hepalle.
Kiitos jo nyt etukäteen vastauksista.
Kysykää jos jokin jäi epäselväksi.
Millainen satula/ratsastus vyö?
Anonyymi
0
205
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654