Pois evoluution opetus

Anonyymi

Evoluution opetus pitää poistaa peruskouluista. Se on osasyy lasten ja nuorten pahoinvointiin.

21

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monenlaiset uudenlaiset vouhotukset ovat haitallisia lapsille, kuten sukupuolien erojen häivyttäminen ja myös evoluutio opetuksen korostaminen Raamatun luomiskertomuksen sijaan. Vihervasemmisto aja tällaista ja vihervasemmisto saa paljon pahaa aikaan.

      • Anonyymi

        Sen takia e-p porukassa on aina pysynyt henkinen sairaus niin korkeana ja autoimmuuni sairaudet kun pidetään kiinni kynsin hampain satoja vuosia vanhoista opeista. naidaan pellon toiselle puolen,syödään paskaa,pysytään omissa piireissä,luetaan raamattua varsinkin silloin kun on hakattu akka....onneksi nuoret on jo vähän tajunnu lähteä pois,osa toki palaa muorin patojen ääreen ja nai sen naapurin flikan.


      • Anonyymi

        Niitä erilaisia vouhotuksia tosiaan on, historian sisältö, itse-oppiminen, oppisisältöjen pirstoutuminen ja sisältöjen hajautumien yliteoretisoinniksi, tekniset apuvälineet.

        Kaikki on varmaan ns. kehitystä ja sellaista, mutta myös hajoittavaa eikä luo sisällöistä selkeitä kokonaisuuksia joiden omaksuminen luo omaa pääomaa suhtautua myöhemminkin asioihin kyvyllä eritellä niitä ja nähdä ne kriittisessä valossa.

        Parhaassa tapauksessa näin voi käydä, mutta myös itse oppimisen sisällöillä on merkitystä sen omaksumisen toteutumiseen.
        Se voisi olla syynä myös nykyisiin oppimisen ongelmiin ja syrjäytymisiin.

        Onko hyvä asia ? Ehkä ei, mutta kaikkinainen muokkaus ja kokeilut oppimisen sisällöissä ovat pitkäkestoisia.
        Haitat tulevat esiin myöhemmin, kun tulevat.


    • Anonyymi

      Näin se on, jotta evoluutio opetus pois.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan ihan uskonto tunteja


    • Anonyymi

      EP:lla on kouluissa usein aamuhartaudet.

      • Anonyymi

        se on väärin kumma on kun ei ole kielletty. on nimittäin vastoin ihmisen kasalaisoikeuksia.suomessa ei voi pakottaa ketään uskonnollisiin tilaisuuksiin. oppivelvollisuus suomessa on mutta ei ole pakko mennä kouluun jos esimerkiksi suoritat sovitut tentit vain koulun tiloissa koko peruskoulun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on väärin kumma on kun ei ole kielletty. on nimittäin vastoin ihmisen kasalaisoikeuksia.suomessa ei voi pakottaa ketään uskonnollisiin tilaisuuksiin. oppivelvollisuus suomessa on mutta ei ole pakko mennä kouluun jos esimerkiksi suoritat sovitut tentit vain koulun tiloissa koko peruskoulun

        Kristillinen kasvatus on jokaisen suomalaisen peruoikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristillinen kasvatus on jokaisen suomalaisen peruoikeus.

        perusoikeus joo mutta ei pakko. nykyään se on pakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perusoikeus joo mutta ei pakko. nykyään se on pakko

        Kristillinen kasvatus ei ole pakollista jokaiselle suomalaiselle, vaikka siitä paljon hyötyä onkin.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla Raamatun propheetta nähdäkseen, että ollaan menossa kohti paljon vaikeampia aikoja. Siksi kristinuskon vaikutusta ja kristinopin opetusta on tehostettava yhteiskunnassamme.

    • Anonyymi

      Kerrotaan Darwinin kuolinvuoteellaan tulleen katumapäälle, kun oli luonut evoluutioteorian.

    • Anonyymi

      Evoluution opetusta ei tarvita peruskoulussa.

      • Anonyymi

        Darwin sai tosiaan mainetta havainnoillaan lajien mukautumisesta elinoloihin ja lajeissa runsastuivat eniten ne, jotka sopeutuivat muutoksiin parhaiten.

        Evoluutiossa lienee nykyisin vaihe, jossa runsaslukuisesti kaikkinainen epäjärjestys, äärimmäisyydet, tavoitteet ja epävakaus ja ennustettavuus ovat yleistyneet.

        Darwin taisi olla oikeassa,
        Evoluutiota voinee kyllä todeta ihan uutisia seuraamalla ?

        Pitäisikö jonkin kuitenkin muuttua ?
        Ei tämä aikakausi vaikuta kovin onnistuneelta.

        Olisiko kouluopetuksessa aikaisemminkin ollut jotain vikaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Darwin sai tosiaan mainetta havainnoillaan lajien mukautumisesta elinoloihin ja lajeissa runsastuivat eniten ne, jotka sopeutuivat muutoksiin parhaiten.

        Evoluutiossa lienee nykyisin vaihe, jossa runsaslukuisesti kaikkinainen epäjärjestys, äärimmäisyydet, tavoitteet ja epävakaus ja ennustettavuus ovat yleistyneet.

        Darwin taisi olla oikeassa,
        Evoluutiota voinee kyllä todeta ihan uutisia seuraamalla ?

        Pitäisikö jonkin kuitenkin muuttua ?
        Ei tämä aikakausi vaikuta kovin onnistuneelta.

        Olisiko kouluopetuksessa aikaisemminkin ollut jotain vikaa ?

        Pisa-tulokset sen kun alenevat, vaikka sekulaarisuus peruskoulussa on lisääntynyt. Kristillisellä arvopohjalla saadaan parhaat tulokset.


    • Anonyymi

      Totuudet ovat lopulta yksinkertaisia.

    • Anonyymi

      Darwin oli koijari ja sehän uppoaa "intellektuelliin" vasemmistoon

      • Anonyymi

        Darwiini katui lopulta, mitä oli krjoitellut.


    • Anonyymi

      Asia selvä, otetaan mallia isosta naapurista. Siellä ei saa sanoa sotaa sodaksi ja meillä laitetaan laki ettei saa sanoa evoluutiota evoluutioksi.

      Asia sillä hoidettu ja luomisoppi on tästä lähtien luomiskehitys.

      • Anonyymi

        Evoluutiosta ei pidä puhua mitään peruskoululaisille, vaan heille pitää opettaa luomiskertomusta.


    • Anonyymi

      Koulutuksen taso on laskenut Suomessa jo yli 10 vuotta. Taso alkoi laskea, kun Halonen tuli presidentiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe