Evoluution opetus pitää poistaa peruskouluista. Se on osasyy lasten ja nuorten pahoinvointiin.
Pois evoluution opetus
21
1232
Vastaukset
- Anonyymi
Monenlaiset uudenlaiset vouhotukset ovat haitallisia lapsille, kuten sukupuolien erojen häivyttäminen ja myös evoluutio opetuksen korostaminen Raamatun luomiskertomuksen sijaan. Vihervasemmisto aja tällaista ja vihervasemmisto saa paljon pahaa aikaan.
- Anonyymi
Sen takia e-p porukassa on aina pysynyt henkinen sairaus niin korkeana ja autoimmuuni sairaudet kun pidetään kiinni kynsin hampain satoja vuosia vanhoista opeista. naidaan pellon toiselle puolen,syödään paskaa,pysytään omissa piireissä,luetaan raamattua varsinkin silloin kun on hakattu akka....onneksi nuoret on jo vähän tajunnu lähteä pois,osa toki palaa muorin patojen ääreen ja nai sen naapurin flikan.
- Anonyymi
Niitä erilaisia vouhotuksia tosiaan on, historian sisältö, itse-oppiminen, oppisisältöjen pirstoutuminen ja sisältöjen hajautumien yliteoretisoinniksi, tekniset apuvälineet.
Kaikki on varmaan ns. kehitystä ja sellaista, mutta myös hajoittavaa eikä luo sisällöistä selkeitä kokonaisuuksia joiden omaksuminen luo omaa pääomaa suhtautua myöhemminkin asioihin kyvyllä eritellä niitä ja nähdä ne kriittisessä valossa.
Parhaassa tapauksessa näin voi käydä, mutta myös itse oppimisen sisällöillä on merkitystä sen omaksumisen toteutumiseen.
Se voisi olla syynä myös nykyisiin oppimisen ongelmiin ja syrjäytymisiin.
Onko hyvä asia ? Ehkä ei, mutta kaikkinainen muokkaus ja kokeilut oppimisen sisällöissä ovat pitkäkestoisia.
Haitat tulevat esiin myöhemmin, kun tulevat.
- Anonyymi
Näin se on, jotta evoluutio opetus pois.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan ihan uskonto tunteja
- Anonyymi
EP:lla on kouluissa usein aamuhartaudet.
- Anonyymi
se on väärin kumma on kun ei ole kielletty. on nimittäin vastoin ihmisen kasalaisoikeuksia.suomessa ei voi pakottaa ketään uskonnollisiin tilaisuuksiin. oppivelvollisuus suomessa on mutta ei ole pakko mennä kouluun jos esimerkiksi suoritat sovitut tentit vain koulun tiloissa koko peruskoulun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on väärin kumma on kun ei ole kielletty. on nimittäin vastoin ihmisen kasalaisoikeuksia.suomessa ei voi pakottaa ketään uskonnollisiin tilaisuuksiin. oppivelvollisuus suomessa on mutta ei ole pakko mennä kouluun jos esimerkiksi suoritat sovitut tentit vain koulun tiloissa koko peruskoulun
Kristillinen kasvatus on jokaisen suomalaisen peruoikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristillinen kasvatus on jokaisen suomalaisen peruoikeus.
perusoikeus joo mutta ei pakko. nykyään se on pakko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perusoikeus joo mutta ei pakko. nykyään se on pakko
Kristillinen kasvatus ei ole pakollista jokaiselle suomalaiselle, vaikka siitä paljon hyötyä onkin.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla Raamatun propheetta nähdäkseen, että ollaan menossa kohti paljon vaikeampia aikoja. Siksi kristinuskon vaikutusta ja kristinopin opetusta on tehostettava yhteiskunnassamme.
- Anonyymi
Kerrotaan Darwinin kuolinvuoteellaan tulleen katumapäälle, kun oli luonut evoluutioteorian.
- Anonyymi
Evoluution opetusta ei tarvita peruskoulussa.
- Anonyymi
Darwin sai tosiaan mainetta havainnoillaan lajien mukautumisesta elinoloihin ja lajeissa runsastuivat eniten ne, jotka sopeutuivat muutoksiin parhaiten.
Evoluutiossa lienee nykyisin vaihe, jossa runsaslukuisesti kaikkinainen epäjärjestys, äärimmäisyydet, tavoitteet ja epävakaus ja ennustettavuus ovat yleistyneet.
Darwin taisi olla oikeassa,
Evoluutiota voinee kyllä todeta ihan uutisia seuraamalla ?
Pitäisikö jonkin kuitenkin muuttua ?
Ei tämä aikakausi vaikuta kovin onnistuneelta.
Olisiko kouluopetuksessa aikaisemminkin ollut jotain vikaa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Darwin sai tosiaan mainetta havainnoillaan lajien mukautumisesta elinoloihin ja lajeissa runsastuivat eniten ne, jotka sopeutuivat muutoksiin parhaiten.
Evoluutiossa lienee nykyisin vaihe, jossa runsaslukuisesti kaikkinainen epäjärjestys, äärimmäisyydet, tavoitteet ja epävakaus ja ennustettavuus ovat yleistyneet.
Darwin taisi olla oikeassa,
Evoluutiota voinee kyllä todeta ihan uutisia seuraamalla ?
Pitäisikö jonkin kuitenkin muuttua ?
Ei tämä aikakausi vaikuta kovin onnistuneelta.
Olisiko kouluopetuksessa aikaisemminkin ollut jotain vikaa ?Pisa-tulokset sen kun alenevat, vaikka sekulaarisuus peruskoulussa on lisääntynyt. Kristillisellä arvopohjalla saadaan parhaat tulokset.
- Anonyymi
Totuudet ovat lopulta yksinkertaisia.
- Anonyymi
Darwin oli koijari ja sehän uppoaa "intellektuelliin" vasemmistoon
- Anonyymi
Darwiini katui lopulta, mitä oli krjoitellut.
- Anonyymi
Asia selvä, otetaan mallia isosta naapurista. Siellä ei saa sanoa sotaa sodaksi ja meillä laitetaan laki ettei saa sanoa evoluutiota evoluutioksi.
Asia sillä hoidettu ja luomisoppi on tästä lähtien luomiskehitys.- Anonyymi
Evoluutiosta ei pidä puhua mitään peruskoululaisille, vaan heille pitää opettaa luomiskertomusta.
- Anonyymi
Koulutuksen taso on laskenut Suomessa jo yli 10 vuotta. Taso alkoi laskea, kun Halonen tuli presidentiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592