Sunnuntai 4.9.2022

😷🍁☕ taisin olla eilen ainoa kaupassa maskin kanssa käsidesiä lotraamassa. Yhtenä päivänä kun kävin kaupassa tervehdin naapuriani ihmetellen kun hän kulki ohitseni huomaamatta. Jälkeenpäin nauratti, kun eihän hän tietenkään tunnistanut kun olin maski naamalla eikä päällä ollut työvaatteita. Uusia rutiineja tulee kuin huomaamatta. Luonnollinen asia on kanniskella padasta kuumia tiskivesiä ja saunavesiä ämpärissä. Alussa se tuntui hankalalta.

Kaikki uusi vaatii hieman harjoittelua ja parhaimman toimintatavan kekkaamista. Joitain tapoja tulee ihan itsekseen. Niinkuin mulla toi musalinkkien poisjääminen. Nimittäin uppoudun juutuupissa mulle tarjottuihin suosituksiin ja sitten tuleekin kiire arkiaskareisiin niin linkit jää laittamatta. Tässä malli siitä mihin tänään on tuhrautunut aikaa: Koirien syömistä kolmisen minuuttia:
https://youtu.be/TypIfdIaB1s

20

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän ne pellet kulkee pölypussi naamallaan julkisilla paikoilla 🤡🤣

      • Anonyymi

        Just ni ja etuilee toisiaan teurasjonoissa käsivarret ojossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just ni ja etuilee toisiaan teurasjonoissa käsivarret ojossa.

        Vaikuttaa siltä, että peruskoulu on jäänyt kesken.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että peruskoulu on jäänyt kesken.

        Selkeästi sinulla on jäänyt kesken. Pääsitkö edes esikoulusta?


    • Anonyymi

      Kiva video. :)

      • Kiitos! Noi sakemannivideot on ihania.


    • Anonyymi

      Miksi käytät maskia? Miksi käytät käsidesiä? Jos ihmiset olisivat jättäneet tottelematta, ei olisi tullut sulkutiloja ja rajoituksia. Vain umpityhmä uskoo enää median propagandauutisia tappavista taudeista. Ymmärrän kyllä, että pelkoa on syötetty 24/7 ja olette menneet psykoosiin. Mutta pitäkäähön se TV kiinni ja eläkää elämäämme normaalisti, niin kuin joskus ennen vanhaan.

      • Sullahan se psykoosi näyttää olevan. Jos et käytä maskia ja käsidesiä niin et käytä. Ei niiden käytöstä tarvi saarnata ympäri nettiä. Se on jokaisen oma asia käyttääkö vai ei. THL ohjeet on "oman harkinnan mukaan".

        Kannattaa opetella kieliä, että saa luotettavamman kuvan asioista. Minä en luottaisi perähikiäläisen kotirouvan ja merkonomin kirjoituksiin mv-lehdessä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sullahan se psykoosi näyttää olevan. Jos et käytä maskia ja käsidesiä niin et käytä. Ei niiden käytöstä tarvi saarnata ympäri nettiä. Se on jokaisen oma asia käyttääkö vai ei. THL ohjeet on "oman harkinnan mukaan".

        Kannattaa opetella kieliä, että saa luotettavamman kuvan asioista. Minä en luottaisi perähikiäläisen kotirouvan ja merkonomin kirjoituksiin mv-lehdessä.

        Juu on tullut selväksi mihin sä luotat, iltalehden banderolleihin ja maikkarin uutisten valeidenlukijoita. Jos teeveen yläreunassa alkaa tauotta pyöriä teksti ”Mene ulos, kiipeä kirkontorniin ja hyppää alas koska hallitus käskee ja on terveydellesi edukasta!” niin sinä menet ja teet niin. 🐑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu on tullut selväksi mihin sä luotat, iltalehden banderolleihin ja maikkarin uutisten valeidenlukijoita. Jos teeveen yläreunassa alkaa tauotta pyöriä teksti ”Mene ulos, kiipeä kirkontorniin ja hyppää alas koska hallitus käskee ja on terveydellesi edukasta!” niin sinä menet ja teet niin. 🐑

        Mistä sinä tiedät mikä on valetta? Mv lehden "uutiset" vai maikkarin uutiset? Ja millä perusteella? Oletko itse nähnyt ja ollut paikan päällä vai pelkkiä juoruja kuunnellut.

        Tolla vihjauksella kielten opiskeluun vihjasin, että kun käy lukemassa uutisia ulkomailta niin pysyy paremmin kärryillä maailman tapahtumista. Miten luulit sen tarkoittavan kotimaan uutisia? Mitä hyötyä kielistä on maikkarin tai iltalehden uutisia lukiessa? Kommenttien logiikka on joskus niin kummallista täällä, etten aina ymmärrä.

        Nyt esimerkiksi seuraan Artemis kuuraketin vaiheita suoraan Nasan sivuilta.


    • Anonyymi

      Käytän toisen maailmansodan aikaista Saksalaista sotilaskypärää ja kaasunaamaria.

      • Se on hienoa kun varaudut kaikkeen. Sulla on varmaan nötköttiä ja vessapaperiakin varastossa.

        Mun pitää varoa tarttuvia tauteja kun mulla on koira. Kukas sen vie pissulle jos makaan sängyn pohjalla. Minusta se ei ole mikään naurun ja pilailun aihe. Mutta ihan sama jos huonosta käytöksestä tulee jollekin hyvä olo.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Se on hienoa kun varaudut kaikkeen. Sulla on varmaan nötköttiä ja vessapaperiakin varastossa.

        Mun pitää varoa tarttuvia tauteja kun mulla on koira. Kukas sen vie pissulle jos makaan sängyn pohjalla. Minusta se ei ole mikään naurun ja pilailun aihe. Mutta ihan sama jos huonosta käytöksestä tulee jollekin hyvä olo.

        Vaikuttaa tosiaan siltä, että peruskoulu on sulta jäänyt kesken 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa tosiaan siltä, että peruskoulu on sulta jäänyt kesken 🤣

        Sun tasolla onkin vaikea ymmärtää asuakirjoitusta!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sun tasolla onkin vaikea ymmärtää asuakirjoitusta!

        Oletpa typerä inttäjä. Et missän nimessä fiksu.


    • Anonyymi

      Kai haet 4. Rokotuksen?

      • Haen sen sitten kun menen kotiin. Täällä maalla on hyvä vouhkata rokotteiden tarpeettomuudesta kun ihmisiä näkee vaan kirkolla. Ja jos vielä omalla autolla liikkuu niin matkallakaan ei näe ketään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe