Tiilitehtaalta kantautuva älämölö Jokelassa

Anonyymi

Voi kiesus. Muutettiin pääkaupunkiseudulta katsottuna "maalle", eli Jokelaan, karkuun sitä älämölöä mitä siellä suunnalla oli alvariinsa. No nyt on sitten Jokelan tiilitehtaalta kantautunut hirvittävä meteli useana viikonloppuna kesän aikana. Asutaan kuitenkin radan toisella puolen useamman kilometrin päässä ja silti meteli on usein häiritsevää. Minkä takia sen äänentoiston pitää olla niin kovalla? luulis pienemmälläkin voluumilla pärjäävän, kun kohdeyleisö on kuitenkin siinä vieressä.

Ongelman ratkaisisi raha, jota ei ole lähellekkään riittävästi, että saisi ostettu talon ja riittävästi metsää ympärille.

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä on kuulemma hyviä bileitä ja ainoa paikka enää joka pitää yllä Tuusulan brändiä kulttuurin ja taiteen suhteen.

Myös taiteiden yönä taitaa olla paras ohjelma kun homma kuoli muualla ja raha puhuu.

• Anonyymi

Eipä siinä. Kyllä mun puolesta voivat bilettää, mutta onko se pakko tehdä niin kovaäänisesti?
        Ihmisten ääni sieltä asti ei kantaudu, mutta kelissä kuin kelissä äänentoistolaitteiston aiheuttama mökä kantautuu.

Taidettahan se tietty on terrorisoida lähialueen normaalia elämää tällä mölöyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä siinä. Kyllä mun puolesta voivat bilettää, mutta onko se pakko tehdä niin kovaäänisesti?
        Ihmisten ääni sieltä asti ei kantaudu, mutta kelissä kuin kelissä äänentoistolaitteiston aiheuttama mökä kantautuu.

Taidettahan se tietty on terrorisoida lähialueen normaalia elämää tällä mölöyllä.

Onko ko matu ravintola, jossa huumeet virtaa ? Jokela pride keskus kuitenkin, siis homobaari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ko matu ravintola, jossa huumeet virtaa ? Jokela pride keskus kuitenkin, siis homobaari.

Paha sanoa kuka pyörittää paikkaa ja millä tarkoitusperillä. En ole asioinut ja luultavasti ei ole tarvetta asioida myöhemminkään, koska en yksinkertaisesti halua tukea tuota melusaasteen tuottamista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe