Laitetaan lista siitä, millä tavalla omassa hoidossasi, omaisesi tai ystäväsi hoidossa, olet huomannut pyrityn lyhentämään elinikää eli, jouduttamaan hoidossa olevan kuolemaa!
Minun asuttuani nyt vuonna 2022, 1½ vuoden ajan suomalaisessa tehostetun palvelunhoitolaitoksessa, elinikääni on tänä aikana hoitolaitoksentaholla pyritty lyhentämään tehokkaammin siten; kun minulle ei ole annettu, minulla todettuun allergiseen kutiavaan nokkosrokkoihottumaani, huoneessani olevasta lukollisesta kaapista, siellä olleita, allergianhoitoon tarkoitettua, itsehoitolääkettä.
Ja siten, että tuossa lukollisessa kaapissa oli minun tietämättä, minun rahoillani, minun käyttööni hankittu, minun käyttööni täysin sopimatonta lääkettä, 100 Kpl purkki.
Ja siten, että istuessani ja maatessani minun allani on aina jotain, joka kokoajan aiheuttaa minulle kipua. Allani Pyörätuolinistuimella on aina istuessani, paksut kantoliinanhihnat painamassa hermoja raastavasti istuinlihaksiani.
Ja maatessani vuoteella, untani häiritsee ja kipua lisää, kun allani oleva, paksu kankea ja karhea poikkilakanaksi nimitetty alusta on rypyssä ja nuo paksut rypyt painavat ihoani kipeästi.
Ja sitten, huoneeni on kesähelteellä tukalan kuuma ja talvella tukalan kylmä.
Jokapäiväisessä ruuassa, on paljon sokeria, esim. iltapalalla on joka päivä "makeaa pirtelöä".
Ja sitten, pisin aika päästä ulostustarpeessa ollessani, pyynnöstäni ulostamaan, on ollut, 11 tuntia.
Hoito osastollani ei ole olemassa seurustelukumppania.
Kerro, millä tavalla terveydenhoidossa on pyritty lyhentämään elinikää!
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin vähästä kuolet, ehkä se on aikaakin lähteä.
- Anonyymi
Jo on taas hlvt:n vähäjärkinen aloitus. - Nm. Ei junalauta
- Anonyymi
Kieltämättä kinostaisi tietää, miksi aloittaja haluaa tällaisen listauksen.
Tuleeko parempi mieli, jos luulisi muidenkin kokeneen jotain kurjaa?
Melko sairaalta kuulosta - enkä nyt tarkoita "normaaleja" vanhuudenvaivoja... - Anonyymi
Yksi iänlyhentämistapa on se, kun kipuihin ei anneta lievitystä.
Esim. hoitopaikassani en ole saanut lievitystä kipuuni, Koronaripulin aiheuttaman koviin tuskallisiin suolistokipuihini.
Allergiseen ihottumaan ja kutinaan ei annettu, lääkettä vaikka sitä oli.
Toinen terveyteni vaarantaminen on ehtinyt toistua monikertaisesti sen 1½ vuoden aikana kun olen tässä laitoksessa asunut: Lääkekaapissani on pidetty minulle täysin sopimattomia/minulle vaarallisia lääkkeitä.
Näiden lisäksi. laitoksessa työskennellään, siten, kun miten hoitajille on helpompaa ja vaivattomampaa ei, pysitä käsittelemään hoidettavaa siten, että huomioitaisi hoidettavan kivut ja sairaudet siten, että hoidettavalla olisi hyvä olla.
Tämän lisäksi, ruoka on hyvin ala-arvosta ja esim. iltapalalla ei ole koskaan makealle, vaihtoehtoa.
Ja tuon lisäksi, kaikista mahdollisista toimenpiteistä syntyviä kovia ääni evarota. Jokainen pienikin ovi, suljetaan kovalla paukauttamalla. Missään toiminnoissa ei toimita hoidettavan hyväävointia lisäten vaab, hoidettavan pahoinvointia lisäten.
Tulkaa tänne hoitoon, toteamaan, hoitotodellisuuus½ - Anonyymi
Johan on naurettavaa, nyt aloittaja vastaa itselleen samoilla sekopäisillä tarinoilla.
Sairasta touhua, tosiaan. - Anonyymi
Joo, katsoin samaa. Alkaa olla nuppi todella sekaisin, kun itsensä kanssa juttelee :D
Muuta käydään nyt vaikka vain huvin vuoksi läpi tätä:
"hoitopaikassani en ole saanut lievitystä kipuuni, Koronaripulin aiheuttaman koviin tuskallisiin suolistokipuihini."
Ripulin aiheuttamiin kipuihin ei pahemmin ole hoitoa. Ei siihen ainakaan kipulääkkeitä anneta.
"Lääkekaapissani on pidetty minulle täysin sopimattomia/minulle vaarallisia lääkkeitä."
Jo kerroit, että kaappi on lukollinen, joten eivät ne lääkkeet mitään vaaraa sinulle siellä aiheuta. Ne ovat kenties ennen olleet sinulle sopivia ja tarpeellisia ja ovat kuitenkin sinun, joten miksi niitä poiskaan heittää? Ehkä jossain tilanteessa taas sopivat.
"laitoksessa työskennellään, siten, kun miten hoitajille on helpompaa ja vaivattomampaa "
Joissain tilanteissa näin on vain pakko tehdä. Elleivät hoitajat pidä huolta itsestään ja toimintakyvystään, ei teillä kohta olisi hoitajia.
Kannattaa muistaa, että jokaisella hoitajalla on useita hoidettavia työvuoronsa aikana, et sinä ole ainoa. Sinä kohtaat 1-2 hoitajaa päivässä, ne hoitajat kohtaavat jopa kymmenen hoidettavaa.
Lisäksi potilas/asiakas ei useimmiten ole hoitoalan ammattilainen eikä siksi tiedä, miksi toimitan kuten toimitaan. Kysy asiallisesti, saat perustelut.
"ei, pysitä käsittelemään hoidettavaa siten, että huomioitaisi hoidettavan kivut ja sairaudet siten, että hoidettavalla olisi hyvä olla."
Niin, valitettavasti lääke- ja hoitotiede eivät ole niin pitkällä, että osaisimme poistaa sairauksien kaikki oireet.
Ja valitettavasti joillain ihmisillä ei ole KOSKAAN hyvä olla. Mikään ei koskaan ole tarpeeksi hyvin eikä tarpeeksi paljon. Kuulostat tällaiselta ihmiseltä.
"Tämän lisäksi, ruoka on hyvin ala-arvosta ja esim. iltapalalla ei ole koskaan makealle, vaihtoehtoa."
Laitosruoka ei voikaan olla kotiruoan vertaista. "Ala-arvoisuus" taas on subjektiivinen käsite.
Enkä usko hetkeäkään, että iltapalaksi tarjottaisiin AINA makeaa ilman vaihtoehtoa. Valehtelet.
"Ja tuon lisäksi, kaikista mahdollisista toimenpiteistä syntyviä kovia ääni evarota. Jokainen pienikin ovi, suljetaan kovalla paukauttamalla."
No voi hellanlettas, toimenpiteistä aiheutuvat äänet kiusaavat pikkuista.
Kuvitteletko sairaassa mielessäsi, että hoitajilla olisi kiinnostusta sinua kiusatakseen paiskoa ovia? Valita rakennustarkastajalle, jos tuosta housuusi paskot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915