Miehet, järjestäkää vaimollenne nuori rakastaja

Anonyymi

Olen 53 vuotias mies. Tässä veljet Teille mainoksen sanoin "ystävän neuvo". Etsikää vaimollenne nuori mies tai vaikka useampikin noihin seksijuttuihin, tulette yllättymään. Vaimo suorastaan hehkuu tuossa tilanteessa, olla siis nuoren miehen seksuaalisen halun kohteena. Ja tuo leikki ei perusnaiselle ole juttu, eikä mikään. Uskomaton buusti 40-60 v. rouvalle, kokemuksesta tiedän. Aivan sama oletteko itse mukana tai ei, miten haluatte. Seksi on uskomaton voimavara. Minulla hk. vaimo laihduttu 20 kg alle vuodessa. Sohvalla makoilevasta kiukuttelijasta tuli hehkeä milfi, joka kuntoilee 4 kertaa viikossa. Pukeutuu seksikkään nuorekkaasti, lopetti tupakanpolton, eikä olutkaan maistu.

36

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme 50 pari puhut asiaa. Meillä pitkään nuoremmat miehet saaneet panna vaimooni. Vaimoni nuortunut silmissä myös alkoi pitää huolta itsestään. Mahtavaa nähdä ja kuulla miten vaimo nauttii nuoresta kyrvästä aidosti.

    • Anonyymi

      Sinänsä mielenkiintoista ja tuo varmaan perustuu johonkin alkukantaiseen geneettiseen perimään. Naisen pitää olla hyvännäköinen tai ainakin seksikäs, jotta pääsisi parittelemaan nuoren uroksen kanssa. ja toki tiedetään seksillä olevan paljon positiivisiä vaikutuksia.

      • Anonyymi

        Juuri noin, aloittajan vaimoltakin oli unohtunut tupakanpoltto ja alkoholi. Kyllä tuo 20 kg laihduttaminenkin on tervveyden kannalta merkittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, aloittajan vaimoltakin oli unohtunut tupakanpoltto ja alkoholi. Kyllä tuo 20 kg laihduttaminenkin on tervveyden kannalta merkittävä.

        Mun siskolla on tuollainen suhde ja kyllä hän ainakin on tyytyväinen ja onnellinen. Eikä siinä perheessä näytä olevan mitään ongelmia tuon järjestelyn kanssa. Ei tuo varmaan kaikille sovi, mutta niille joille se on ok., niin ei kun menoksi.


      • Anonyymi

        Itsestä huolehtiminen alkoi eka nuoren jälkeen heti. Vaatteet uusiksi alusasuja myöten. Positiivisuus myös näkyy parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, aloittajan vaimoltakin oli unohtunut tupakanpoltto ja alkoholi. Kyllä tuo 20 kg laihduttaminenkin on tervveyden kannalta merkittävä.

        Kyllä jos huoraamaan alkaa


    • Anonyymi

      Kuinkahan moni mies suostuisi järjestämään vaimolleen tuollaista, tai edes hyväksymään sen ?

      • Anonyymi

        10-15% rouvvista saa saa vierasta miestä.
        1tse kuulun miehiin jotka jopa haluaa omaa vaimoa kimpassa muiden miesten kanssa.
        Olemme -30v aviopari ja vaimoni on mielissään saadessaan olla kimppanainen ja nauttia vapaasti myös vieraasta ilman rajoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10-15% rouvvista saa saa vierasta miestä.
        1tse kuulun miehiin jotka jopa haluaa omaa vaimoa kimpassa muiden miesten kanssa.
        Olemme -30v aviopari ja vaimoni on mielissään saadessaan olla kimppanainen ja nauttia vapaasti myös vieraasta ilman rajoituksia.

        Kyllä todellisuudessa prosentti on yli 30 ja niin sen pitää ollakin. Oma vaimo kuuluu siihen 30 prosenttiin ja vaimon kiihottavuus vaan kasvaa kun vieras kyrpä on päässyt availemaan seksuaalisia estoja.


      • Anonyymi

        Mun mies ainakin suostu. Ei mitään ongelmaa. Sanoi, että parempi näin, kuin että sä itse sen kumppanin valitsisit.


    • Anonyymi

      Hyvä mainospuhe. Ainut että vaimoani (44v) kiinnostaa vanhemmat miehet kolmanneksi. Mutta varmasti pätee sama tähän hommaan. Ei vielä ole löytynyt rohkeaa kaveriksi. M44

      • Anonyymi

        Siitä vaan vaimo persettä jakamaan


      • Kyllävaan tuollainen kuvio kiinnostaisi tällaista aikuista, henkisestikin kypsää miestä ;-). Kik löytyy nimerkillä t. 54v Pirkanmaa


    • Anonyymi

      Miksi ei, kyllä vanhat miehetkin kuolaa nuorten tyttöjen perään.

    • Anonyymi

      Nuo jutut ovat hyvinkin salassa pidettäviä. Niistä ei kaupungilla huudella. Mutta paljon noita todellisuudessa on, siis ihan oikeasti.

    • Anonyymi

      Tuossa asiassa on niin paljon hyvää, että muutaman uskovaisen räpättäminen tällä palstalla ei sitä muuksi muuta. Tuossa ei ole pettämistä, kun kaikki osapuolet tietävät missä mennään.

      • Anonyymi

        Ei, ei nuoret pojat naureskele ja jauha selän takana joutuvia. He ovat onnellisia ja tyytyväisiä, kun saavat pesää ilman, että itkettäisi ja soiteltaisi perään, kuten ikäisten tyttöjen kanssa on.


    • Anonyymi

      Minä lienen tämän keskustelun ainoa nainen ( 46v.). Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja tässä jälkimmäisessä minulla on ollu noita nuoria rakastajia kymmeniä yhteensä. Voin kyllä omalta kohdaltani vakuuttaa, että kyllä tuo asia on ollut itsetunnolleni ja kaikkiin siitä seuraaviin asioihin hyvin positiivinen. Aloittajan esitys ei taatusti kaikkia miellytä ja siihen lienee mitä erilaisempia syitä. Kuten tässä keskustelussa on huomattu. Kukin taaplatkoon tuulillään, sanoi Iso-isäni aikoinaan.

    • Anonyymi

      Voi kun kaikki miehet olisivat noin avarakatseisia. Mä kyllä niin tykkään tuollaisesta seksileikistä. En voisi pettää miestäni ikinä, mutta luvalla ja vaikka mieheni nähden olen suostunut seksiin itseäni yli puolta nuorempien poikien kanssa. Olen nyt 51 v. En tule enään raskaaksi, pojat saavat painaa paljaalla. Miksi kieltäisin itse itseltäni tämän ilon ja hauskuuden, kun kerran lupa siihen on ? Ja miksikö se on niin kivaa ja kiihottavaa ? Pukeudun seksikkäästi, huomioiden kuitenkin, että vartaloni ei enään ole samanlainen, kuin 18 vuotiaana. Pukeutumisella voi peittää iän tuomia ongelmia, jos niin haluaa. Joskus olen riisunut vain hameen ja kaikki muu vaatetus on jäänyt päälle. On ihanaa katsella nuoren miehen erektiota, joka alkaa pelkästä naisen näkemisestä. Ei tarvitse lykkiä. Ja sitten tuo jäykkä tunkeutumassa sisääni, vautsii vauh... on se vaan niin...

      • Anonyymi

        Niinpä, tanssit kuin Marin, mutta ilman housuja :)


      • Anonyymi

        Poijjaat saavat painaa paljaalla, kyllä siinä tauteja piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poijjaat saavat painaa paljaalla, kyllä siinä tauteja piisaa.

        Onhan noita estolääkityksiä HIV.iin ja rokotuksia kondyloomaan ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita estolääkityksiä HIV.iin ja rokotuksia kondyloomaan ainakin.

        Niinpä ja ei ne toudit nyt niin yleisiä ole. HIV.iinkin tarvittan 10000 suojaamatonta yhdyntää ja kondyloomaan 500. Joten paljon saa panna, että keskimääräisestikin tuo tartunta oisi mahdollista. Ja tuolla partnerin valinnalla on suuri merkitys.


    • Anonyymi

      Miesten ei tarvitse ollanuoria ainakaan meillä.
      Vaimo on 26v ja nuorin oli juuri 16v kynnyksellä.
      Vanhin oli 70v täyttävä leskimies.
      Useimmat ovat olleet 30-50v.
      Vaimo tykkää kun pannaan porukalla.

    • Anonyymi

      Ainahan kunnon paneminen piristää ku pääsee naimaan kiimaista märkää pillua

    • Anonyymi

      Me asutaan avovaimon kanssa eri osoitteissa, vaikka voitaisiin hyvin muuttaa yhteenkin. Mutta naiseni tykkää ottaa vieraita miehiä niin useasti kylään, että parempi olla kaksi kotia. Syyskuun aikanakin hänellä on käynyt jo viitänä iltana joku toinen mies kylässä, vaikka kuu on vasta puolessa. Vietetään sitten aikaa yhdessä, kun hän ei halua vierasta. Nainen on aina hyvällä tuulella, kun saa kullia omalta ja vierailta lähes joka päivä. Monesti molemmilta saman päivän aikana.

    • Anonyymi

      Olemme vaimoni kanssa joskus tuosta asiasta keskustelleet, ja siihen se on sitten aikoinaan jäänyt. Mutta nyt, tuon avauksen innoittamina olemme kaksi kertaa kokeilleet tuollaista. Kummillakin kerralla eri kumppani. Eka juttu meni vähän, no pieleen, tai reisille. Toisella kertaa kaikki workki hyvin. Vaimo oli onnensa kukkuloilla, kun oli vietellyt kaksi kertaa nuoremman kaverin. Ja minä, no olihan se kiihottava kokemus katsella. Ja opiksi ja ojennukseksi ... asia kannatta valmistella huolellisesti, muuten menee säheltämiseksi, koko "seksi". Vaimolle seksikästä päälle ja alle, partneri pitää valita huolella ja paikka pitää olla etukäteen suunniteltu, missä ikinäs sitten touhutaankin. Ja sille kolmannelle pyörälle selvä ohjeistus, mikä ei sitten käy. Ja että tämä on vain seksisuhde, ei muuta. Ja niin sanotusti kerrastosta poikki. Siis kerta ja karkuun. Vakituisemmasta jutusta voi sitten neuvotella tapauskohtaisesti.

    • Anonyymi

      Tässä olis 19v

    • Anonyymi

      Kyllä, kyllä, kyllä mieheni lupasi ja minulle tuo juttu olisi parasta mitä kuvitella voi.

      • Anonyymi

        Mulla on doggin tapaaminen perjantai-iltana. Nuori kaveri on tulossa tapaamiseen. On jännittävää ja kiimainen olo jo nyt. Mitenkähän pukeutuisin ? Pitää katsoa säätila. Kesällä oli helpompaa, kun oli lämmintä ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on doggin tapaaminen perjantai-iltana. Nuori kaveri on tulossa tapaamiseen. On jännittävää ja kiimainen olo jo nyt. Mitenkähän pukeutuisin ? Pitää katsoa säätila. Kesällä oli helpompaa, kun oli lämmintä ulkona.

        Sinut raiskataan siellä pusikossa ja lopuksi pahoinpidellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut raiskataan siellä pusikossa ja lopuksi pahoinpidellään.

        Ei raiskata, eikä käytetä väkivaltaa. Mun mies on siellä lähellä, vaikka ei katselekkaan tuota mistään.


    • Anonyymi

      Voi vittu, millaisia huoria.

    • Anonyymi

      Täälä on tosia ja höpöhöpö puheita kai nyt. Itse myös nainen. Eron ja selibaatin jälkeen koin parikymmentä vuotta nuoremman miehen ja se jäi kyllä mieleen. Sen jälkeen kokemukset suhteissa on että minä haluan, mutta miestä väsyttää tms. Turhauttavaa!!!

    • Anonyymi

      Olin 32v kun sain eka kerran.sattui kerralla onnistunut juttu.
      Olihan se ensimmäinen kerta älytön,olin kiimassa ja antaudun seksin vietäväksi.
      Onneksi olin ihan yli märkä sillä nuoren miehen peli oli iso. Sattui pikkuisen mutta kiima tasoitti senkin. Nykyisin hänen kaveri usein mukana,saan molempiin samaan aikaan.
      Mustasukkaisuutta mieheni poti muutaman kerran,mutta nykyisin luontevaa että on mukana.
      Ja pakko sanoa että halut lisääntyy aina kun saan vieraan miehen mukaan.

    • Anonyymi

      Oltiin kerrankin yhdessä tilaisuudessa, jossa kaikki pani kaikkea mikä liikkuu. Olin kontallani yhden naisen päällä; nainen otti suihin, minä nuolin pillua. Minun taakse tuli joku ja rupesi ähräämään kalua minun reikään. Onnistui lopulta, mutta se kalu oli todella paksu, teki aluksi aika kipeää, mutta sitten helpotti, laittoi jotain liukastetta. Se minun alla oleva nainen ohjaili sitä miehen kalua.

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe