Kipu vai häpeä

Anonyymi

Kmmalla on suurempi merkitys, jos on piiskafetissi? Kipua voidaan helposi säädellä, entä häpeätä? Mistä aiheutuu suurin häpeän tunne? Onko se vielä nautinnollista?

13

873

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen osattiin molemmat. Mm mentiin naaåuriin selkäsaunaa varten ja siellä riisuttiin housut, kuten asiaan kuului.

    • Anonyymi

      Häpeä merkitsee enemmän ja sitä kertyy runsaasti ja pitkäksi aikaa. Kipu häviää melkoisella nopeudella. Kun aika kuluu niin häpeän rinnalle nousee nautinto ja himo uusinnasta.

      • Anonyymi

        Miten häpeätä saadaan aikaan? Mikä on suurin häpeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten häpeätä saadaan aikaan? Mikä on suurin häpeä?

        Suurin häpeä vaihtelee sukupuolen ja henkilön persoonasta riippuen. Olen kyllä häpeää kokenut leikkiessäni fetissieni kanssa, mutta suurin häpeä on vielä kokematta. Tosin minulla on kuvitelma miten suurin häpeä syntyy. Olen aikuinen mies ja tässä tulee käsitykseni totaalisesta häpeästä.

        Olen liittynyt hirviporukkaan uudella kotipaikallani ja olen ensimmäisen kerran metsälle porukan matkassa. On kaunis syksyinen lauantai. Porukkaan kuuluu parikymmentä eri-ikäistä ukkoa. Tällä porukalla oli ihan oma maja, jostakin siirretty hirsikehikko katettu ja kalustettu.

        Kun minä sinne majalle saavuin oli siellä jo muutamia miehiä paikalla. Oli muun muassa Kyösti niminen nuorehko mies, ehkä aivan saman ikäinen kuin minä. Kooltaan hän oli minua lyhyempi, mutta saattoi olla hieman vantterampi. Hän tuijotti minua hyvin kiinteästi jopa niin pitkään, että minä vaivaannuin. Sitten hän sanoi, että me ollaan tavattu aikaiseminkin.
        - Ei tule ainakaan minulle mieleen, vastasin.
        - Kyllä sinä muistat, et vaan halua sanoa.
        Kyösti käveli luokseni ja tarttui takin niskasta kiinni ja ravisti niin, että nippa nappa pysyin jaloillani.
        -Joko muistuu jotain mieleen?
        - Ei muistu, sanoin rohkeasti.
        Silloin Kyösti läppäsi minua poskelle, niin että lippis lensi kaaressa katajapuskaan.
        Nyt minä toivoin, että joku miehistä olisi asettunut puolustamaan minua, Porukassa oli ainakin kaksi jätkää, jotka olivat yli 190 senttisiä. Voimaa ja kokoa tuntui löytyvän, mutta halu auttaa minua puuttui.

        Tilanne tuntui rauhoittuvan ja minä mietin ankarasti mistä oli kysymys. Olin ehkä joutunut jonkinlaisen mopotuksen kohteeksi. Kummalliselta tämä tuntui, mutta ihmiset nyt vaan ovat kummallisia.
        JATKUU...


      • Anonyymi

        Uskon myös häpeän olevan se suurin tekijä, ei niinkään kipu. Minulla on silloin tällöin tapaaminen n. 60v. Rouvan kanssa. Hänellä alkaa joka kerta posket punoittamaan siinä vaiheessa kun aloitamme. Pyydän häntä riisumaan hameen ja puseron. Hän yrittää ujostella ja häpeillä. Osa on tietysti näyttelemistä mutta uskon että myös aitoa nolostelua on myös mukana. Sen jälkeen vedän häneltä pöksyt alas ja pyydän asettumaan polvieni päälle. Näin olemme toimineet joka kerta ja aina kiihotun yhtä paljon. Kysehän on roolileikistä.


    • Anonyymi

      Häpeästäkin pääsee sitten lopulta, mutta aikaa saattaa mennä. Muistan vielä, kun pahimmassa murrosiässä sain äidiltä remmiä. Olin housut kintuissa pöytää vasten, äiti painoi niskasta pöytää vasten, ja remmitti takapuolta. Sisko kaverinsa kanssa tuli silloin huoneeseen ja jäivät sitten joksikin aikaa siihen katsomaan, kunnes heidät komennettiin muualle tirskumaan.

      • Anonyymi

        Mikä on hetkellisen häpeän huippu? Saadaanko se aikaan riistämällä kaikki häveliäisyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on hetkellisen häpeän huippu? Saadaanko se aikaan riistämällä kaikki häveliäisyys?

        Se osattiin poikakodeissa n. sata vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Häpeä on osana tapahtumassa. Aikuinen nainen pylly paljaana saamassa piiskaa. Ainakin minua miehenä tapahtuma kiihottaa suunnattomasti. Olisi hienoa päästä joskus katsojana seuraamaan, kun varttuneemman rouvan paljas takapuoli saa kunnollisen käsittelyn.

    • Anonyymi

      Vaikea kysymys. On varmaan hyvin erilaisia piiska fetissejä sekä antajilla kuin myös saajilla. Itseäni kiihottaa ajatus, että nainen kokee häpeää kun joutuu olemaan takapuoli paljaana saamassa piiskaa mieheltä. Ja tiedän joidenkin naisten vastaavasti kiihottuvan tästä tilanteesta. Kivun pitää pysyä maltillisena, kyse ei todellakaan ole mistään pahoinpitelystä. Homma toimii silloin kun kemiat kohtaavat ja toimitaan sovitusti. Itse haluan hoitaa nämä jutut parisuhteeni ulkopuolella. Pari tuntia silloin tällöin sopii minulle,olen jo vanhempi mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naapurissa asunut ikäiseni tyttö kertoi kerran koulumatkalla nähneensä, kun sain piiskaa. Siihen aikaan ei ovia pidetty lukossa ja hän oli tullut käymään ja ovelta näki, että olin pöytää vasten nojallaan ja sain piiskaa. Housut olivat mytyssä lattialla. Housut tosiaan olivat ainakin joskus mytyssä lattialla, joten tyttö saattoi puhua tottakin. Hän sitten aina joskus kiusallaan kysyi, että onko sitä piiskaa saatu. Murkkuikäisenä vähän hävetti, vaikka siitä näkemisestä oli saattanut kulua jo vaikka miten pitkä aika.

    • Anonyymi

      Miehenä minua kiihottaa naisen kokema häpeä enemmän kun selkäsaunan tuottama kipu. En esim. Antaisi piiskaa ollenkaan, jos naisella olisi pöksyt jalassa. Uskon että moni nainen kokee myös häpeän kiihottavana. Puolisolta saatu piiska ei välttämättä tunnu niin nololta, kun vieraalta saatu.

    Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe